quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:44 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Eigenlijk ben jij voor heel veel dingen te jong Tchockster.
Wat is dit voor een bespottelijke insinuatiequote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:44 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Eigenlijk ben jij voor heel veel dingen te jong Tchockster.
Ik zag het ja. 1994. Ik schrok er zelf van.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Toen het ding zonk was ik iets meer dan een jaar oud
Daar mag jij zelf even invulling aan geven. Wat voor insinuatie jij denkt dat het is.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat is dit voor een bespottelijke insinuatie
Ik denk dat je sarcastisch was en bedoelde dat ik overal precies de goede leeftijd voor hebquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:46 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Daar mag jij zelf even invulling aan geven. Wat voor insinuatie jij denkt dat het is.
Dus je impliceert dat ik niet langer overal precies de goede leeftijd voor heb?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik denk dat je sarcastisch was en bedoelde dat ik overal precies de goede leeftijd voor heb
Dat is toch bij iedereen na de 18?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:49 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Leeftijd is wel een gevoelig onderwerp hier he.
Geen idee. Kan me niet meer herinneren.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:50 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Dat is toch bij iedereen na de 18?
Nee hoorquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:50 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Dat is toch bij iedereen na de 18?
Daar mag jij zelf even invulling aan geven. Wat voor implicatie jij denkt dat het is.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:48 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Dus je impliceert dat ik niet langer overal precies de goede leeftijd voor heb?
Dan vat ik 'm op zoals in bovenstaande post van mijn hand. Not amused Tchockyquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Daar mag jij zelf even invulling aan geven. Wat voor implicatie jij denkt dat het is.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:52 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Dan vat ik 'm op zoals in bovenstaande post van mijn hand. Not amused Tchocky
Bijzonder.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:55 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Right. Ik vat dit maar op als een blijk van steun.
Ik heb 1 alinea geschreven.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:11 schreef Tchock het volgende:
SOG is zo ergJe zet even bestuursrecht op pauze om hier te kijken en voor je het weet zit je een uur te lezen over scheepsrampen in Azië
Het leven is een feestquote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:13 schreef Aurelius. het volgende:
Heb er ook weer een boek bij
elke dag is het raak bij mij
Had het boek vandaag geleend danquote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:17 schreef Paxcon het volgende:
Hopelijk heeft niet iedereen het fantastische idee om morgen naar de JB te gaan en voor het uitwerken van de casus gebruik te gaan maken van het boek dat ik nodig heb.
Ohja dat is altijd zwaar irritant inderdaadquote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
volgens mij mag je hem niet meenemen
Ik ben morgen in de JBquote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:17 schreef Paxcon het volgende:
Hopelijk heeft niet iedereen het fantastische idee om morgen naar de JB te gaan en voor het uitwerken van de casus gebruik te gaan maken van het boek dat ik nodig heb.
Niet zo evil doen Tchock. En dat soort dingen doe je zeker Paxcon toch niet aan.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Leen snel dat boek dat hij wil en stuur hem de hele dag losse regels via DM
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |