Aldus de kapitein van de Estonia.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
"... oké. Wij zitten in D1.08 en ik heb geen idee wat code groen is, dus we gaan gaan gewoon verder."
Ik moest dit opzoeken, ben hier te jong voor. Zeg dan Costa Concordia of Titanic, opoequote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:42 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Aldus de kapitein van de Estonia.
Eigenlijk ben jij voor heel veel dingen te jong Tchockster.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik moest dit opzoeken, ben hier te jong voor. Zeg dan Costa Concordia of Titanic, opoe
Serieus? Ik was al van de Herald of Free Enterprise afgestapt omdat ik dacht dat dat te ver heen was.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik moest dit opzoeken, ben hier te jong voor. Zeg dan Costa Concordia of Titanic, opoe
Dat was gisteren zeker?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
"... oké. Wij zitten in D1.08 en ik heb geen idee wat code groen is, dus we gaan gaan gewoon verder."
Toen het ding zonk was ik iets meer dan een jaar oudquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:44 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Serieus? Ik was al van de Herald of Free Enterprise afgestapt omdat ik dacht dat dat te ver heen was.
Nee, niemand gaf er een fuck om.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, oud hoorcollege. Weet jij wat code groen is?
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:44 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Eigenlijk ben jij voor heel veel dingen te jong Tchockster.
Wat is dit voor een bespottelijke insinuatiequote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:44 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Eigenlijk ben jij voor heel veel dingen te jong Tchockster.
Ik zag het ja. 1994. Ik schrok er zelf van.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Toen het ding zonk was ik iets meer dan een jaar oud
Daar mag jij zelf even invulling aan geven. Wat voor insinuatie jij denkt dat het is.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat is dit voor een bespottelijke insinuatie
Ik denk dat je sarcastisch was en bedoelde dat ik overal precies de goede leeftijd voor hebquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:46 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Daar mag jij zelf even invulling aan geven. Wat voor insinuatie jij denkt dat het is.
Dus je impliceert dat ik niet langer overal precies de goede leeftijd voor heb?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik denk dat je sarcastisch was en bedoelde dat ik overal precies de goede leeftijd voor heb
Dat is toch bij iedereen na de 18?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:49 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Leeftijd is wel een gevoelig onderwerp hier he.
Geen idee. Kan me niet meer herinneren.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:50 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Dat is toch bij iedereen na de 18?
Nee hoorquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:50 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Dat is toch bij iedereen na de 18?
Daar mag jij zelf even invulling aan geven. Wat voor implicatie jij denkt dat het is.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:48 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Dus je impliceert dat ik niet langer overal precies de goede leeftijd voor heb?
Dan vat ik 'm op zoals in bovenstaande post van mijn hand. Not amused Tchockyquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Daar mag jij zelf even invulling aan geven. Wat voor implicatie jij denkt dat het is.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:52 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Dan vat ik 'm op zoals in bovenstaande post van mijn hand. Not amused Tchocky
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |