Nee, maar jullie lijken mij wel stuk voor stuk gezellig.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Weet je van iemand hier wie het is?
Zijn we ook. Alleen NotGuilty moet je voor oppassen, hij kan in het echt een beetje knorrig zijn.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:10 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
[..]
Nee, maar jullie lijken mij wel stuk voor stuk gezellig.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:10 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
[..]
Nee, maar jullie lijken mij wel stuk voor stuk gezellig.
Ik snap ook niet hoe Erik het met hem uithoudt.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zijn we ook. Alleen NotGuilty moet je voor oppassen, hij kan in het echt een beetje knorrig zijn.
Haha, alles went.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zijn we ook. Alleen NotGuilty moet je voor oppassen, hij kan in het echt een beetje knorrig zijn.
Ze heeft er een talent voor blijkbaarquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:12 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik snap ook niet hoe Erik het met hem uithoudt.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:12 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
het is een het?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ze heeft er een talent voor blijkbaar
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:12 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik heb Erik, Sideshow en Yreal allen kort gesproken. Ik ga niet zo ver om te zeggen dat ik ze echt persoonlijk kenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:14 schreef Ryon het volgende:
Ik ken ook alleen maar Sideshowbobbie hier *persoonlijk*. Van een aantal mensen ken ik de namen maar weet ik verder niet wie het is.
Ik ken ook alleen maar wat namen. Sommigen van die mensen weten niet eens dat ik hun naam ken.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:14 schreef Ryon het volgende:
Ik ken ook alleen maar Sideshowbobbie hier *persoonlijk*. Van een aantal mensen ken ik de namen maar weet ik verder niet wie het is.
DM maarquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:19 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik ken ook alleen maar wat namen. Sommigen van die mensen weten niet eens dat ik hun naam ken.
Ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:19 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik ken ook alleen maar wat namen. Sommigen van die mensen weten niet eens dat ik hun naam ken.
Ik kom daar niet meer graag sinds ze die deur hebben opengezet naar de computerruimte. De herrie van de printers is behoorlijk storend.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:28 schreef Ryon het volgende:
Of nou ja, UB. Ik bedoel de kelder van de OMHP.
Ah, jij was degene in al die berichten op UB-gespot.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vorige week en de week er voor wel. Best chill daar.
Om eerlijk te zijn verkies ik ook het roetereilandcomplex en het bushuis boven de kelder. Maar goed, de kelder is chiller als je echt aan de slag moet. Zoals nu. Door te fokken i.p.v een scriptie te schrijven.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:31 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik kom daar niet meer graag sinds ze die deur hebben opengezet naar de computerruimte. De herrie van de printers is behoorlijk storend.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:32 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ah, jij was degene in al die berichten op UB-gespot.
Ik ga dan altijd in de juridische bibliotheek zitten. Net zo chill als de kelder maar dan niet zo'n grafstemming en bovendien goed uitzicht.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:33 schreef Ryon het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn verkies ik ook het roetereilandcomplex en het bushuis boven de kelder. Maar goed, de kelder is chiller als je echt aan de slag moet. Zoals nu. Door te fokken i.p.v een scriptie te schrijven.
Daarom zit ik altijd in de JB.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ga dan altijd in de juridische bibliotheek zitten. Net zo chill als de kelder maar dan niet zo'n grafstemming en bovendien goed uitzicht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |