Redelijk hoge Gaaikema-factor dit stukje. Sorry.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:33 schreef SaulGoodman het volgende:
GroenLinks is overgenomen door oliesjeik Hussain bin Qassim Al-Kaabi uit Qatar. De partij, die de laatste jaren een zieltogend bestaan leidde, hoopt met de miljarden uit het Midden-Oosten het vertrouwen van de kiezer terug te winnen en door te stoten naar de politieke top van Nederland.
Het verrassende nieuws werd vanochtend bekend gemaakt door de sjeik en GroenLinks interim-voorzitter Eduard van Zuijlen. Van Zuijlen spreekt van een unieke kans. “We moeten realistisch zijn. Vanuit zowel financieel als ideologisch oogpunt was ons bestaansrecht al jaren onzeker. Nu kunnen we weer omhoog kijken. Bij de volgende verkiezingen is GroenLinks eindelijk klaar om te regeren.”
De interim-voorzittter vertelt dat Al-Kaabi een diepe indruk op hem maakt. “Met zijn grootse plannen is hij een GroenLinkser pur sang. Ik weet zeker dat onze idealen van een groene, sociale en vrijzinnige samenleving bij de oliesjeik in goede handen zijn.”
Sjeik Al-Kaabi (43) verdiende miljarden aan de handel in fossiele brandstoffen, nadat hij in 2002 het bedrijf van zijn vader overnam. De Qatarees heeft zin in zijn nieuwe uitdaging. “Ik heb mij altijd op democratie willen richten. In mijn land kreeg ik daar de kans niet voor, terwijl nota bene vrouwen steeds meer invloed krijgen. GroenLinks biedt mij nu een ingang in dit mooie wereldje.”
Volgens Al-Kaabi hoeft de achterban niet te vrezen dat hij GroenLinks als een speeltje ziet. “Ik wil deze partij binnen vier jaar naar de top helpen, Inshallah. Geld speelt geen rol, we gaan een politiek dreamteam bouwen.”
In Den Haag gaan al geruchten over een megabod van Al-Kaabi op de Zweedse voetballer Zlatan Ibrahomivic en PvdA-leider Diederik Samsom. In de peiling van vandaag steeg GroenLinks meteen naar 15 zetels.
Satire hehe. Vrijzinnig en democratisch![]()
Die excuses neem ik dus niet aan.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:34 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Redelijk hoge Gaaikema-factor dit stukje. Sorry.
Dat doe jij wel. Jij draagt geen haat.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:38 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Die excuses neem ik dus niet aan.
Netjes hoorquote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:43 schreef NotGuilty het volgende:
Terug van de hoorzitting. Blijkt dat het door mij geschreven bezwaarschrift, goed genoeg was om de genomen maatregel te schrappen, ging ook gebeuren maar de afdelingschef stak er op het laatst toch een stokje voor. Iets in het kader van (sinds kort) niet (meer) naar individuele gevallen kijken.
Toch leuk om te horen dat mijn bezwaarschrift goed in elkaar zat![]()
Nu gaat de persoon die "ons" heeft gehoord, aan de hand van de toelichting nog dingen onderzoeken en verder in bezwaar. Hopelijk lukt het.
Leuk NotGuiltyquote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:43 schreef NotGuilty het volgende:
Terug van de hoorzitting. Blijkt dat het door mij geschreven bezwaarschrift, goed genoeg was om de genomen maatregel te schrappen, ging ook gebeuren maar de afdelingschef stak er op het laatst toch een stokje voor. Iets in het kader van (sinds kort) niet (meer) naar individuele gevallen kijken.
Nu gaat de persoon die "ons" heeft gehoord, aan de hand van de toelichting nog dingen onderzoeken en verder in bezwaar. Hopelijk lukt het.
Zo ben ik niet opgevoed en wil ik ook niet zijn. Betrap me er helaas wel steeds vaker op. Slechte ontwikkeling.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:45 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Dat doe jij wel. Jij draagt geen haat.
You're only human.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:04 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Zo ben ik niet opgevoed en wil ik ook niet zijn. Betrap me er helaas wel steeds vaker op. Slechte ontwikkeling.
Misschien ook alleen maar menselijk. Ik neem me ook altijd voor iedereen met enig respect en een minimum aan sarcasme te behandelen. Maar als je dan ziet wat voor kolerezooi sommige mensen op je bord schuiven...quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:04 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Zo ben ik niet opgevoed en wil ik ook niet zijn. Betrap me er helaas wel steeds vaker op. Slechte ontwikkeling.
Of hoe sommige mensen je behandelen. Nee, je hoeft niet altijd redelijk te zijn en proberen het meest volwassen te zijn. Emoties zijn menselijk.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:05 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Misschien ook alleen maar menselijk. Ik neem me ook altijd voor iedereen met enig respect en een minimum aan sarcasme te behandelen. Maar als je dan ziet wat voor kolerezooi sommige mensen op je bord schuiven...
Leuk! Of nou ja, leuker is het als je een positieve BOB krijgt. Maar dat biedt hoop.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:43 schreef NotGuilty het volgende:
Dat maakt voor 6i natuurlijk niets uit, aangezien beiden erin staan.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:09 schreef Yreal het volgende:
[..]
doelde op betogen of wij adviserend of bank zijn in de zin van 6i
Eind maart staat hij nu op. Ik ontbeer zowel het geld als de bekendheid om ergens naar binnen te kunnen stappen en meteen een plekje op te eisen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:53 schreef SpotlessMind00 het volgende:
He Ryon,
Was je nou nog uit eten geweest naar zo'n sterrenrestaurant
Gewoon bluffen. "U kent mij niet? Kostelijk. Nu, haal je baas er eens bij. U bent de baas? Hoe amusant!"quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:57 schreef Ryon het volgende:
[..]
Eind maart staat hij nu op. Ik ontbeer zowel het geld als de bekendheid om ergens naar binnen te kunnen stappen en meteen een plekje op te eisen.
Dat heb ik oprecht eens gedaan om een of ander dinges binnen te komen.. Ik heb een vrij bekende achternaam en dacht het wel te kunnen bluffen. Het werkt, maar je moet het is toch behoorlijk ongemakkelijk.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gewoon bluffen. "U kent mij niet? Kostelijk. Nu, haal je baas er eens bij. U bent de baas? Hoe amusant!"
Lijkt me lastig ook met de achternaam McDonald.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:02 schreef Ryon het volgende:
[..]
Dat heb ik oprecht eens gedaan in een of ander dingen binnen te komen.. Ik heb een vrij bekende achternaam en dacht het wel te kunnen bluffen. Het werkt, maar je moet het is toch behoorlijk ongemakkelijk.
Daar werkt mijn vader ja.. Opent deuren.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Lijkt me lastig ook met de achternaam McDonald.
Even opgezocht wat je achternaam is:quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:02 schreef Ryon het volgende:
[..]
Dat heb ik oprecht eens gedaan in een of ander dingen binnen te komen.. Ik heb een vrij bekende achternaam en dacht het wel te kunnen bluffen. Het werkt, maar je moet het is toch behoorlijk ongemakkelijk.
Ik zei het toch.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:05 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Even opgezocht wat je achternaam is:
Idem.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:06 schreef eriksd het volgende:
Ik heb na al die tijd nog geen idee wie Ryon is
Weet je van iemand hier wie het is?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:08 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
Wie is ryon? that's the question:)
ik weet het ook niet:p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |