SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zijn dingen waar we toch te oud voor zijn en geen zin in hebben om jezelf te volgen of zoquote:Op maandag 18 februari 2013 23:17 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nee, want die spytool was juist om te weten wie het over je heeft, als je zelf niet in een topic zit waar er over je gepraat wordt, dat begreep ik tenminste, toch Sacha??
Speak for yourself! Ik ben nergens TE oud voor! Alleen voor baren. (Gelukkig)quote:Op maandag 18 februari 2013 23:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Zijn dingen waar we toch te oud voor zijn
Het interesseert me gewoon niet wie er over mij wil roddelen ergens, ik ben toch alleen maar een anonieme internetgebruikertquote:en geen zin in hebben om jezelf te volgen of zo
Dat was nog best een degelijke film, trouwens. Voor een Nederlands maaksel.quote:Op maandag 18 februari 2013 23:22 schreef chufi het volgende:
Bij TT denk ik aan de schitzelfabriek en Ian als een Tygo Gernandt
truequote:Op maandag 18 februari 2013 23:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat was nog best een degelijke film, trouwens. Voor een Nederlands maaksel.
Tygo was beter in Van God Los.
Je bent gewoon ER uit IRL... Ja wie vindt datquote:Op maandag 18 februari 2013 23:23 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Speak for yourself! Ik ben nergens TE oud voor! Alleen voor baren. (Gelukkig)
[..]
Moet ik ook niet meer aab denken
Het interesseert me gewoon niet wie er over mij wil roddelen ergens, ik ben toch alleen maar een anonieme internetgebruikert
Dat denkt iedereen, totdat....quote:Op maandag 18 februari 2013 23:23 schreef ElizabethR het volgende:
ik ben toch alleen maar een anonieme internetgebruikert
Totdat wat?quote:Op maandag 18 februari 2013 23:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat denkt iedereen, totdat....
Maar gelukkig hoef ik bijvoorbeeld nooit meer te solliciteren.
quote:
Over Ian en koeien(konten).... was er ooit niet een geweldig filmpje van Ian en een histerische koe?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die Ian zal wel rar hebben staan kijken dat er een post uit 2010 van hem werd gequote
Ja inderdaadquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Over Ian en koeien(konten).... was er ooit niet een geweldig filmpje van Ian en een histerische koe?
Die koe die iedere keer als hij langswandelde compleet flipte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |