SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zijn dingen waar we toch te oud voor zijn en geen zin in hebben om jezelf te volgen of zoquote:Op maandag 18 februari 2013 23:17 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nee, want die spytool was juist om te weten wie het over je heeft, als je zelf niet in een topic zit waar er over je gepraat wordt, dat begreep ik tenminste, toch Sacha??
Speak for yourself! Ik ben nergens TE oud voor! Alleen voor baren. (Gelukkig)quote:Op maandag 18 februari 2013 23:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Zijn dingen waar we toch te oud voor zijn
Het interesseert me gewoon niet wie er over mij wil roddelen ergens, ik ben toch alleen maar een anonieme internetgebruikertquote:en geen zin in hebben om jezelf te volgen of zo
Dat was nog best een degelijke film, trouwens. Voor een Nederlands maaksel.quote:Op maandag 18 februari 2013 23:22 schreef chufi het volgende:
Bij TT denk ik aan de schitzelfabriek en Ian als een Tygo Gernandt
truequote:Op maandag 18 februari 2013 23:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat was nog best een degelijke film, trouwens. Voor een Nederlands maaksel.
Tygo was beter in Van God Los.
Je bent gewoon ER uit IRL... Ja wie vindt datquote:Op maandag 18 februari 2013 23:23 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Speak for yourself! Ik ben nergens TE oud voor! Alleen voor baren. (Gelukkig)
[..]
Moet ik ook niet meer aab denken
Het interesseert me gewoon niet wie er over mij wil roddelen ergens, ik ben toch alleen maar een anonieme internetgebruikert
Dat denkt iedereen, totdat....quote:Op maandag 18 februari 2013 23:23 schreef ElizabethR het volgende:
ik ben toch alleen maar een anonieme internetgebruikert
Totdat wat?quote:Op maandag 18 februari 2013 23:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat denkt iedereen, totdat....
Maar gelukkig hoef ik bijvoorbeeld nooit meer te solliciteren.
quote:
Over Ian en koeien(konten).... was er ooit niet een geweldig filmpje van Ian en een histerische koe?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die Ian zal wel rar hebben staan kijken dat er een post uit 2010 van hem werd gequote
Ja inderdaadquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Over Ian en koeien(konten).... was er ooit niet een geweldig filmpje van Ian en een histerische koe?
Die koe die iedere keer als hij langswandelde compleet flipte
Ja, ik zat er over te denken, maar uit privacyoverwegingen toch maar niet gedaan.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja inderdaad![]()
Dan moeten we dat filmpje ook maar quoten.
Weet je nog waar? Tijgutju heeft ook zo een Wenen Schitzel herinnering. Ik geef eigenlijk niet zoveel om Schnitzelquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:28 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb in 1986 een Wiener schnitzel in Wenen gehad. Wat was die lekker! Nooit weer zoeen geproefd.
Pm linkje anders ff , kan ik ook ff om een koe lachenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, ik zat er over te denken, maar uit privacyoverwegingen toch maar niet gedaan.
Ik wou dat ik het wist! We werden meegenomen door een studente, naar een of andere Gasse. Het kostte ook nog eens niks, maar het was zo lekker!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:30 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Weet je nog waar? Tijgutju heeft ook zo een Wenen Schitzel herinnering. Ik geef eigenlijk niet zoveel om Schnitzel
Ik zwg wel eens: Ze kunnen beter piepen dan krakenquote:
Ik snap het verband niet tussen Ian en Leanda's zwangerschappen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zwg wel eens: Ze kunnen beter piepen dan kraken
Dat moet Leandra je zelf maar vertellenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:07 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik snap het verband niet tussen Ian en Leanda's zwangerschappen.
De post waar Deisyy en ik het over hebben is op een datum dat ik net wist dat ik zwanger was, maar dat ik op FOK! undercover was qua zwangerschap, en dat niemand het in dat topic van die post het wist, een kleine maand later kreeg ik een miskraam, op Ian's verjaardag....quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:07 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik snap het verband niet tussen Ian en Leanda's zwangerschappen.
Het was in november 2009, ik zag de datum en dacht "Oeh, ik was daar al zwanger en niemand in dat topic wist het"quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:21 schreef Lienekien het volgende:
Het gaat nog altijd grotendeels langs mij heen.
Oh verrek... ik wist dat ik gisteravond laat wat vergeten was te posten.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:22 schreef chufi het volgende:
Volgens mij wist het stiekem ook, maar dat terzake..
Mijn dochter is vandaag 18 geworden zei ze net zelf![]()
![]()
![]()
Ze is nog maar 23 en wil zich nu al jonger voordoen
Dank je Leandraquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh verrek... ik wist dat ik gisteravond laat wat vergeten was te posten.
Gefeliciteerd
Ik geloof dat ik al geen idee had over welke post jij en Deissyy het hadden.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het was in november 2009, ik zag de datum en dacht "Oeh, ik was daar al zwanger en niemand in dat topic wist het"
Die van mij wordt binnenkort 30, dan gaat pa er wat jaren vanaf vergeten.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:22 schreef chufi het volgende:
Mijn dochter is vandaag 18 geworden zei ze net zelf![]()
![]()
![]()
Ze is nog maar 23 en wil zich nu al jonger voordoen
Het blijft je kleine meisje tochquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die van mij wordt binnenkort 30, dan gaat pa er wat jaren vanaf vergeten.
Ik wist nieteens beter dan dat een schnitzel van varkensvlees is.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:27 schreef Pietverdriet het volgende:
Een Wiener Schnitzel hoort kalfsvlees te zijn, maar als je een schnitzel besteld krijg je meestal varkensvlees.
Daar heb ik de mijne helaas te weinig voor gezien de laatste 12 jaar. Maar over binnen een maand komt ze weer eens langs.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja en pa kan niets verkeerds doen.![]()
Buiten soms eens een keer een lompe opmerking
Kan ik me moeilijk voorstellen hoe dat is, heb een erg goede band met d'r.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar heb ik de mijne helaas te weinig voor gezien de laatste 12 jaar. Maar over binnen een maand komt ze weer eens langs.
Ja is heel anders.. Ik heb nog wel een goede band met haar en dr moeder, maar sinds dr 12e zie ik haar 1 of 2 keer per jaar en bel wel haar iedere week.. Maar toch is er een hoop intimiteit verloren gegaan.. Dat maakt het allemaal toch heel andersquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kan ik me moeilijk voorstellen hoe dat is, heb een erg goede band met d'r.
We gaan samen een nieuwe auto kopen, ik regel de nieuwe banden wanneer dat nodig is.
Gaat ze verhuizen dan kom ik klussen.
Zo weten de meesten ook niet beter dan dat een kroket een dikke pasta achtige vullig heeft ipv een ragout.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik wist nieteens beter dan dat een schnitzel van varkensvlees is.
En wat is dat pasta achtige dan PV?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:01 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zo weten de meesten ook niet beter dan dat een kroket een dikke pasta achtige vullig heeft ipv een ragout.
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:02 schreef chufi het volgende:
[..]
En wat is dat pasta achtige dan PV?
Dat weet ik dan weer wel, ragout gemaakt met bouillion van paardenvlees.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:01 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zo weten de meesten ook niet beter dan dat een kroket een dikke pasta achtige vullig heeft ipv een ragout.
En paardenogen en koeienuiersquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat weet ik dan weer wel, ragout gemaakt met bouillion van paardenvlees.
Waar bestaat de vulling dan uit van de kroket ... Pasta is een beetje algemene omschrijving, net zoals ragout ook een soort pasta is als je het maar genoeg in dikt ...quote:
Veel meel.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Waar bestaat de vulling dan uit van de kroket ...
Echt?! Ik dacht dat daar stierenlullen in zaten.quote:
Die heb je ook in de frikadellen.. Vriend van me kwam ooit so een oog tegen .... Niet dat ie er mnder om is gaan eten of zoquote:
Die zitten weer in de ossestaartsoep.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt?! Ik dacht dat daar stierenlullen in zaten.
Ik dacht dat daar hondentestikels in zaten.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die zitten weer in de ossestaartsoep.
Je moet ze toch ergens kwijt zal ik maar zeggenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die zitten weer in de ossestaartsoep.
Wat ik bedoel is dat de vulling erg dik is, hij vloeit niet, je kan hem smeren, veel bloem erdoor.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Waar bestaat de vulling dan uit van de kroket ... Pasta is een beetje algemene omschrijving, net zoals ragout ook een soort pasta is als je het maar genoeg in dikt ...
Dat zit waarschijnlijk weer in hotdogsquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht dat daar hondentestikels in zaten.
Dat zei je maat ook alquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:08 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wat ik bedoel is dat de vulling erg dik is, hij vloeit niet, je kan hem smeren, veel bloem erdoor.
Yep samen met kippenekken.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat zit waarschijnlijk weer in hotdogs
Maar als de vulling te vloeibaar zou zijn is er geen kroket van te maken, want de vulling moet door de paneermeel en bloem gehaald worden voor het korstje en dat kan niet als de vulling te vloeibaar is.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:08 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wat ik bedoel is dat de vulling erg dik is, hij vloeit niet, je kan hem smeren, veel bloem erdoor.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat zit waarschijnlijk weer in hotdogs
Nee zuurkool is gewoon bedorven witte kool.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:10 schreef chufi het volgende:
[..]
En zwanehals zit dan vnl door de zuurkool
te lang op vat gestaan bedoel jequote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nee zuurkool is gewoon bedorven witte kool.
maar als ie goed gefrituurd wordt, zou ie wel vloeibaar van binnen moeten zijn ...quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar als de vulling te vloeibaar zou zijn is er geen kroket van te maken, want de vulling moet door de paneermeel en bloem gehaald worden voor het korstje en dat kan niet als de vulling te vloeibaar is.
Ik heb vorige week zelf nog kroketten van draadjesvleesrestanten gemaakt.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar als de vulling te vloeibaar zou zijn is er geen kroket van te maken, want de vulling moet door de paneermeel en bloem gehaald worden voor het korstje en dat kan niet als de vulling te vloeibaar is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Resultaat na frituren:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb vorige week zelf nog kroketten van draadjesvleesrestanten gemaakt.
De salpicon (ragout) was niet echt heel dik. Door hem een nacht te laten opstijven en koelen in de koelkast kan je daarna prima een (dubbele laag) fijngestampte paneer, ei/bloemmengsel en nog een laag grove paneer weer omheen krijgen voor een mooie stevige korst.
Resultaat voor frituren:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Resultaat na frituren:Het is dan ook een kwestie van precies de juiste dikte van de vulling, niet te dun en niet te dik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kroketje ziet er lekker uit
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Zou er straks wel eentje lusten ...quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is dan ook een kwestie van precies de juiste dikte van de vulling, niet te dun en niet te dik.
Je kroketje ziet er lekker uit
Die van Ad v. Geloven tegenwoordig Mora heb ik vroeger op mijn 16e nog mee helpen maken als vakantiewerk.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Zou er straks wel eentje lusten ...
Ik heb nog een taco in de keuken staan waar ik wel trek in heb, maar ik laat hem mooi taanquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Zou er straks wel eentje lusten ...
Voor morgen of eet iemand anders hem nog wel op vandaag?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb nog een taco in de keuken staan waar ik wel trek in heb, maar ik laat hem mooi taan
Misschien mijn zoon, want die heeft 's avond altijd wel trek in iets te snacken en anders mijn man wanneer hij straks thuis komt van zijn werk.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Voor morgen of eet iemand anders hem nog wel op vandaag?
Dat hoef ik allemaal niet te weten PP.. Ik heb vroeger ooit ook eens een ochtend in een kippenhouderij gewerkt... Wordt je ook niet vrolijk vanquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die van Ad v. Geloven tegenwoordig Mora heb ik vroeger op mijn 16e nog mee helpen maken als vakantiewerk.
De vellen tussen het vlees uithalen enzo.
Kippen vangen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat hoef ik allemaal niet te weten PP.. Ik heb vroeger ooit ook eens een ochtend in een kippenhouderij gewerkt... Wordt je ook niet vrolijk van
5 in een hand en dan dus 2 handen ... 10 van die beesten van hokje naar vrije uitloop in een donkere stal verplaatsen ...quote:
Je wilt niet weten wat ik allemaal gedaan heb om bij te verdienen vroeger.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:36 schreef chufi het volgende:
[..]
5 in een hand en dan dus 2 handen ... 10 van die beesten van hokje naar vrije uitloop in een donkere stal verplaatsen ...Verdiende leuk voor op je 16e
Als Fann dit hoort wordt het janken.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:36 schreef chufi het volgende:
[..]
5 in een hand en dan dus 2 handen ... 10 van die beesten van hokje naar vrije uitloop in een donkere stal verplaatsen ...Verdiende leuk voor op je 16e
Ja maar toen kende ik FANN nog niet en nu doe ik dat niet meer.. FANN komt ook niet uit de stad dus die zal ook wel het mogelijke meegemaakt hebben op het platteland..quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als Fann dit hoort wordt het janken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |