SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuws:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sociaal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sport:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Respecteer elkaars mening, het kan best zijn dat die anders is dan de jouwe. Houd het gezellig!Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.![]()
Tja.. Ik heb me zojuist verzekerd voor ¤60,- tegen schade/diefstal van mijn iPhone 5 en iPad Mini.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Das waar. Maar evengoed zou ik een hoesje wel fijn vinden. Heb vooralsnog geen verzekering op mijn telefoon.![]()
Hoesje gaat je tegenvallen. Kale iPhones voelen
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P![]()
En 90 per maand voor die iPhone?quote:Op maandag 18 februari 2013 21:48 schreef MrBaas het volgende:
[..]
Tja.. Ik heb me zojuist verzekerd voor ¤60,- tegen schade/diefstal van mijn iPhone 5 en iPad Mini.
60 euro per jaar? Waar?quote:Op maandag 18 februari 2013 21:48 schreef MrBaas het volgende:
[..]
Tja.. Ik heb me zojuist verzekerd voor ¤60,- tegen schade/diefstal van mijn iPhone 5 en iPad Mini.Hoesje die mijn vriendin heeft (gewoon zo'n plastic ding) voelt verder ook niet verkeerd.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Hoesje gaat je tegenvallen. Kale iPhones voelen
En ik ken mezelf, ik heb nu een nokia 6310 waarmee ik overal op tik, hamer en laat vallen. Dus ik denk dat een hoesje wel zo verstandig is.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
De 4/4S glipt zo uit mn handen. Heb nu een heel fijn hoesje van Belkin, genoeg grip maar niet zo vervelend dat ie je hele broekzak mee naar buiten neemt. Is al eens van anderhalve meter op een tegelvloer gekegeld zonder een schram.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Hoesje gaat je tegenvallen. Kale iPhones voelenFor great justice!![]()
Doodzonde dat de Jack onderaan zitOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Ik heb m'n iPhone nog nooit laten stuiterenquote:Op maandag 18 februari 2013 22:01 schreef Q. het volgende:
[..]
De 4/4S glipt zo uit mn handen. Heb nu een heel fijn hoesje van Belkin, genoeg grip maar niet zo vervelend dat ie je hele broekzak mee naar buiten neemt. Is al eens van anderhalve meter op een tegelvloer gekegeld zonder een schram.
Dat gladde vind ik fijn, heb nog een hoesje liggen die ik voorheen gebruikte, maar zoals jij zegt trekt het je broekzak naar buitenOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Ik heb nu een iets stroevere die dat niet doet.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik heb m'n iPhone nog nooit laten stuiteren
Dat gladde vind ik fijn, heb nog een hoesje liggen die ik voorheen gebruikte, maar zoals jij zegt trekt het je broekzak naar buitenFor great justice!![]()
Nee,quote:Op maandag 18 februari 2013 21:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
En 90 per maand voor die iPhone?
4 maanden ¤25,- voor onbeperkt bel/sms/data
8 maanden ¤93,- voor 300 bel/sms + 1gb data
+¤150,- bijbetalen om de iPhone te houden
Vertel me wat hier mis mee is of hou gewoon je bek met zeiken.
Nog even een toevoeging: Ik had alleen dit abonnement kunnen pakken anders had ik nog 4 maanden lang ¤35,- moeten betalen voor mijn oude abonnement + nog inschrijfkosten bij een andere provider.![]()
Ik had gewoon de ANWB gebeld en gevraagd wat een verzekering zou kosten. Voor mijn 3 maanden oude iPad Mini + 1 maand oude iPhone 5 zou dat rond de ¤60,- zijn voor als je geen lid was van de ANWB. Als je wel lid bent dan zal je denk ik ook nog wat korting krijgen.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
60 euro per jaar? Waar?
[..]
Hoesje die mijn vriendin heeft (gewoon zo'n plastic ding) voelt verder ook niet verkeerd.
En ik ken mezelf, ik heb nu een nokia 6310 waarmee ik overal op tik, hamer en laat vallen. Dus ik denk dat een hoesje wel zo verstandig is.![]()
Oeh, tof. Waar te bestellen?quote:Op maandag 18 februari 2013 21:55 schreef So_Surreal het volgende:
Vinnie, ik heb deze
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi doorzichtigKan wel eens kijken ja, thanks.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:14 schreef MrBaas het volgende:
[..]
Ik had gewoon de ANWB gebeld en gevraagd wat een verzekering zou kosten. Voor mijn 3 maanden oude iPad Mini + 1 maand oude iPhone 5 zou dat rond de ¤60,- zijn voor als je geen lid was van de ANWB. Als je wel lid bent dan zal je denk ik ook nog wat korting krijgen.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Toch jullie maar eens aanspreken. Ik bel en SMS best weinig. (bel soms wel 50 minuten per maand (vaak minder) / ongeveer 100 SMSjes). ik verbruik alleen wel 4/6GB per maand. Ik heb nu een iPhone 4 (sinds dag 1 met i150 abbo) en wil dit jaar een nieuw toestel kopen. Nu zit ik wel te denken aan de iPhone 5 (of 5S/6 of wat er ook uit komt) maar wat is nou een goed abbo met iPhone erbij?The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.![]()
Ah, dan heb ik het verhaal verkeerd begrepen, mijn foutquote:Op maandag 18 februari 2013 19:39 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hoe komt men bij dit verhaal? Apple staat juist bekend om het feit dat je bij een defect binnen 5 minuten een nieuwe hebt. Zonder kosten.
Jouw post bestaat voor 100,00% onzin.![]()
![]()
Dafuq? Voor die 8 maand had je de iphone al dik los kunnen kopen, en voor 4 x 25 euro en 150 had je ook ern fatsoenlijk sim only kunnen hebben.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:13 schreef MrBaas het volgende:
[..]
Nee,
4 maanden ¤25,- voor onbeperkt bel/sms/data
8 maanden ¤93,- voor 300 bel/sms + 1gb data
+¤150,- bijbetalen om de iPhone te houden
Vertel me wat hier mis mee is of hou gewoon je bek met zeiken.
Nog even een toevoeging: Ik had alleen dit abonnement kunnen pakken anders had ik nog 4 maanden lang ¤35,- moeten betalen voor mijn oude abonnement + nog inschrijfkosten bij een andere provider.
En hoeveel verbruik je per maand aan minuten/sms/data?nerovetsrethca![]()
Ik wist het, maar gezien ik meestal niet zo op de hoogte ben ging ik er vanuit dat het algemeen bekend was ja. Kort gespeeld tot nu toe, best leuk denk ikquote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:09 schreef bjanaan het volgende:
Vorige week was Infinity Blade gratis maar dat wisten jullie vast en zeker al?![]()
![]()
Ook maar even gespeeld weet wel dat het een batterijslurpertje is!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:32 schreef Operc het volgende:
[..]
Ik wist het, maar gezien ik meestal niet zo op de hoogte ben ging ik er vanuit dat het algemeen bekend was ja. Kort gespeeld tot nu toe, best leuk denk ik![]()
Ik heb hem besteld bij mij telefoon zelf, op apple.nlquote:Op maandag 18 februari 2013 22:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Oeh, tof. Waar te bestellen?
[..]
Kan wel eens kijken ja, thanks.
Hij heet de Incase Pro Snap Case clear:
http://store.apple.com/nl(...)patibility%3Diphone5![]()
Is het mogelijk om je iPhone te besturen via je computer ?
En zo ja welk programma moet je daarvoor hebben ?Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Alleen met een jailbreak.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:46 schreef Djeetje het volgende:
Is het mogelijk om je iPhone te besturen via je computer ?
En zo ja welk programma moet je daarvoor hebben ?
VeencyOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Ik heb een jailbreak.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Alleen met een jailbreak.
Veency
Veency downloaden op me iPhone ?Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Ja, lijkt mij welquote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:53 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik heb een jailbreak.
Veency downloaden op me iPhone ?
Op je HTC zou ik het niet doen als je je iPhone wil besturen via je computer
Veency moet dus wel via Cydia he
![]()
Ja.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:53 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik heb een jailbreak.
Veency downloaden op me iPhone ?Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
De aan/uit knop bovenop mijn iPhone 4S zit vast. :/ Kost nu enorm veel kracht om die knop te gebruiken. Iemand n idee of ik dit zelf kan verhelpen? Of evt langs de apple store? Er zit geen garantie meer op de iPhone.![]()
God :p ik doe het steeds weer wanneer jij wat post.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:20 schreef Crientj het volgende:
De aan/uit knop bovenop mijn iPhone 4S zit vast. :/ Kost nu enorm veel kracht om die knop te gebruiken. Iemand n idee of ik dit zelf kan verhelpen? Of evt langs de apple store? Er zit geen garantie meer op de iPhone.
Hayley Williams <3![]()
Helemaal blij met een feature die andere telefoons al enkele jaren kunnen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:09 schreef mitchelll0181 het volgende:
Net barrel eropgezet.. Nice!
Ik heb die op 2:12 ingesteldOch, Apple, vernieuw het homescreen toch eens goed.
Buiten dat ben ik wel erg tevreden tot nu toe met de overstap van Android naar iOS. Alleen jammer dat het homescreen een drama is, zelfs met jailbreak.Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"![]()
geweldig vernieuwend ja prachtig die effectjesquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:33 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Helemaal blij met een feature die andere telefoons al enkele jaren kunnen.Och, Apple, vernieuw het homescreen toch eens goed.
Buiten dat ben ik wel erg tevreden tot nu toe met de overstap van Android naar iOS. Alleen jammer dat het homescreen een drama is, zelfs met jailbreak.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
Ik vind het homescreen perfect. Elegant, intuïtief en mooi vorm gegeven.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:33 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Helemaal blij met een feature die andere telefoons al enkele jaren kunnen.Och, Apple, vernieuw het homescreen toch eens goed.
Buiten dat ben ik wel erg tevreden tot nu toe met de overstap van Android naar iOS. Alleen jammer dat het homescreen een drama is, zelfs met jailbreak.
Ik zie een home screen als de verzamelplek van apps. Een telefoon draait zo'n beetje om apps, een statisch grid is zodoende de snelste en meest gebruisvriendelijke 'launcher' die je je kan bedenken.
Echt, alle hubs, tiles en widgets doen heel veel dingen, maar ze maken het NIET overzichtelijker en NIET sneller, terwijl dat m.i. juist de belangrijkste criteria zijn om een lijst/opsomming intuitief te houden.
iOS is zo goed.Het is simpel en toch zeer functioneel en volwassen.
Ten percent faster with a sturdier frame![]()
iPhone 5 gewoon gratis vervangen voor een nieuwe zojuist in de Applestore.
Was d'r nog nooit geweest, maar vind het wel een hele beleving daar
Het mooie pand, dat je aangemeld wordt als je binnenkomt, al die apparaten overal![]()
![]()
Ik had dat ook met mijn 4, laten repareren bij zo'n Turk, maar na een week was het weer stukquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:20 schreef Crientj het volgende:
De aan/uit knop bovenop mijn iPhone 4S zit vast. :/ Kost nu enorm veel kracht om die knop te gebruiken. Iemand n idee of ik dit zelf kan verhelpen? Of evt langs de apple store? Er zit geen garantie meer op de iPhone.
Hoe oud is dat apparaat ?
Als je hem rechtsstreeks bij Apple hebt gekocht heb je 2 jaar garantie op dit soort fabrieksfoutjes, vertelde ze me vanmiddag in de store.![]()
Denk een jaar of twee, misschien meer. Kan wel weer een afspraak maken bij de genius bar.. Maar denk niet dat ze t kunnen verhelpenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:22 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ik had dat ook met mijn 4, laten repareren bij zo'n Turk, maar na een week was het weer stuk
Hoe oud is dat apparaat ?
Als je hem rechtsstreeks bij Apple hebt gekocht heb je 2 jaar garantie op dit soort fabrieksfoutjes, vertelde ze me vanmiddag in de store.![]()
Nee ben bang van niet.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:23 schreef Crientj het volgende:
[..]
Denk een jaar of twee, misschien meer. Kan wel weer een afspraak maken bij de genius bar.. Maar denk niet dat ze t kunnen verhelpen
Naast me zat een andere meid, die had hetzelfde probleem, voor haar konden ze ook alleen het toestel omruilen.
Mijn 5 had hetzelfde probleem trouwens, na 1 maand al
Moest ook omgeruild worden.![]()
In mijn ogen is mijn homescreen juist een rustpunt van benodigde info. Op mijn Android toestel had ik alle apps in 1 drawer gesorteerd op vaakst gebruikt. Dat werkt echt idioot veel intuïtiever dan wat ik nu heb, zelfs met folders in folders voor orde. Alle apps los op het scherm kan ik niet hebben, dan zit ik te staren naar het scherm zonder te vinden wat ik wil. Alles van iOS is in mijn ogen prima uitgevoerd op het homescreen en het gebrek aan een drawer na.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:19 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik vind het homescreen perfect. Elegant, intuïtief en mooi vorm gegeven.
Ik zie een home screen als de verzamelplek van apps. Een telefoon draait zo'n beetje om apps, een statisch grid is zodoende de snelste en meest gebruisvriendelijke 'launcher' die je je kan bedenken.
Echt, alle hubs, tiles en widgets doen heel veel dingen, maar ze maken het NIET overzichtelijker en NIET sneller, terwijl dat m.i. juist de belangrijkste criteria zijn om een lijst/opsomming intuitief te houden.
iOS is zo goed.Het is simpel en toch zeer functioneel en volwassen.
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"![]()
Nja, en dan 200 euro ofzo betalen. Dat zie ik niet echt zitten.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:25 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Nee ben bang van niet.
Naast me zat een andere meid, die had hetzelfde probleem, voor haar konden ze ook alleen het toestel omruilen.
Mijn 5 had hetzelfde probleem trouwens, na 1 maand al
Moest ook omgeruild worden.![]()
Je kan proberen om extra Apple care af te sluiten, dat kost 69 euro.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:25 schreef Crientj het volgende:
[..]
Nja, en dan 200 euro ofzo betalen. Dat zie ik niet echt zitten.
Als je dat afgesloten hebt naar die store gaan haha.![]()
Ik snap niet wat je dan op je home screen zet als het geen apps zijn. De apps die ik het meest gebruik zet ik gewoon zelf vlak bij elkaar.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:25 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
In mijn ogen is mijn homescreen juist een rustpunt van benodigde info. Op mijn Android toestel had ik alle apps in 1 drawer gesorteerd op vaakst gebruikt. Dat werkt echt idioot veel intuïtiever dan wat ik nu heb, zelfs met folders in folders voor orde. Alle apps los op het scherm kan ik niet hebben, dan zit ik te staren naar het scherm zonder te vinden wat ik wil. Alles van iOS is in mijn ogen prima uitgevoerd op het homescreen en het gebrek aan een drawer na.Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Na iPhone update en jailbreak ook mn ATV2 vandaag gedaan. Alles werkt godzijdank.
Kan het iedereen afraden.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.![]()
Wat heb je aan een JB voor de Apple TV?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:17 schreef So_Surreal het volgende:
Hoop dat de JB voor de atv3 ooit nog komt![]()
XBMCquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:38 schreef MrBaas het volgende:
[..]
Wat heb je aan een JB voor de Apple TV?Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Dat heeft geen nut, garantie is verlopen. Afsluiten van apple care is dan toch niet meer mogelijk?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:27 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Je kan proberen om extra Apple care af te sluiten, dat kost 69 euro.
Als je dat afgesloten hebt naar die store gaan haha.![]()
quote:ATV Flash black.
Hoe, wie, wat, waarquote:Op woensdag 20 februari 2013 00:11 schreef RolStaart-Beer het volgende:
En Evasi0n 1.4 voor iOS 6.1.2 is uit?
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²![]()
quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:17 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Hoe, wie, wat, waar?
twitter:evad3rs twitterde op dinsdag 19-02-2013 om 23:37:49evasi0n 1.4 with support for iOS 6.1.2 has been released on http://t.co/WwRp7oWz #evasi0n reageer retweet
![]()
Hmm, is die update nodig?quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:11 schreef RolStaart-Beer het volgende:
En Evasi0n 1.4 voor iOS 6.1.2 is uit
Chill.....al mijn jailbreak apps weer kwijt....Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
Niet zozeer, wel als je gebruikt maakt van Exchange. Dit vreet namelijk met 6.1 enorm veel batterij door een bug.quote:![]()
ik gebruik exchange maar mijn batterij heeft nergens last van volgens mij.Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Of je maakt een back-up.quote:Op woensdag 20 februari 2013 19:37 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Chill.....al mijn jailbreak apps weer kwijt....Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.![]()
Heb ik gedaan, maar ben mijn getunede apps nu kwijt....vreemd.quote:
Iemand een bron voor Appsync en de naam van de app die alle programma's killt?Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Killbackground, Auxoquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:10 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
de naam van de app die alle programma's killt?Shuffle up and deal!!!![]()
Zo, telefoon binnen.
Weet iemand nog een goede app om dataverbruik in de gaten te houden?Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Ook de 5quote:Op donderdag 21 februari 2013 07:09 schreef kanovinnie het volgende:
Zo, telefoon binnen.
Weet iemand nog een goede app om dataverbruik in de gaten te houden??
En welk hoesje heb je nou gehaald ?
Ik ben ook wel benieuwd naar een goede data app, gebruik nu de standaard app van Vodafone, maar een uitgebreidere app kan geen kwaad![]()
![]()
De 5 ja. Ik heb nog geen hoesje. Kan niets bestellen de komende 48 uur omdat ik van sim ben gewisseld. DAn krijg je geen tancodes van INGquote:Op donderdag 21 februari 2013 07:57 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ook de 5?
En welk hoesje heb je nou gehaald ?
Ik ben ook wel benieuwd naar een goede data app, gebruik nu de standaard app van Vodafone, maar een uitgebreidere app kan geen kwaad
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Ooh dat is ruk jaquote:Op donderdag 21 februari 2013 08:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
De 5 ja. Ik heb nog geen hoesje. Kan niets bestellen de komende 48 uur omdat ik van sim ben gewisseld. DAn krijg je geen tancodes van ING![]()
![]()
Dataman Nextquote:Op donderdag 21 februari 2013 07:09 schreef kanovinnie het volgende:
Zo, telefoon binnen.
Weet iemand nog een goede app om dataverbruik in de gaten te houden?![]()
![]()
Die ziet het verschil tussen 3G en wifi ook neem ik aan? Kan ik dan ook zien hoeveel ik via wifi en hoeveel via 3g ik verbruik?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Dat houdt hij inderdaad allemaal netjes apart.quote:Op donderdag 21 februari 2013 08:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Die ziet het verschil tussen 3G en wifi ook neem ik aan? Kan ik dan ook zien hoeveel ik via wifi en hoeveel via 3g ik verbruik?![]()
![]()
We gaan 't zien.quote:Op donderdag 21 februari 2013 08:35 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Dat houdt hij inderdaad allemaal netjes apart.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Weet je ook een gratis versie ?quote:
Installous doet het ook niet meer en heb geen geld op mijn AppleID staan.![]()
Jawel.quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:08 schreef MrBaas het volgende:
As ik keynote koop op mijn iPad hoef ik hem dan later niet meer te kopen voor mijn iMac of MacBook?![]()
Jawel, Keynote op iOS is heel wat anders dan de Keynote die in het iWork-pakket zit.quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:08 schreef MrBaas het volgende:
As ik keynote koop op mijn iPad hoef ik hem dan later niet meer te kopen voor mijn iMac of MacBook?![]()
Ik vond Stream that song wel handig voor Spotify, maar de hele spotify-optie is ineens weg
iemand een idee hoe ik dat (weer) aanzet?
http://www.iphoneclub.nl/(...)n-spotify-of-deezer/Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
iOS en OS X.quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:11 schreef MrBaas het volgende:
Hoe werkt dat dan? Wat zijn de verschillen?![]()
The Gods: Rebellion is uit; een soort God of War, zonder het sterke verhaal en een badass als Kratos. Maar wel slechts 89 cent, met goede controls en leuke gameplay.![]()
Ik vond die van KPN altijd wel prima. (Die van Hi is hetzelfde, maar dat paarse was ik snel klaar mee.)quote:Op donderdag 21 februari 2013 08:42 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Weet je ook een gratis versie ?
Installous doet het ook niet meer en heb geen geld op mijn AppleID staan.![]()
Bluetooth doet het niet bij mijn iPhone die ik omgeruild heb gekregen
Doe nu even een restore om te kijken of het eventueel aan je jailbreak ligt.![]()
Jezus, wat een pech allemaalquote:Op vrijdag 22 februari 2013 08:51 schreef So_Surreal het volgende:
Bluetooth doet het niet bij mijn iPhone die ik omgeruild heb gekregen
Doe nu even een restore om te kijken of het eventueel aan je jailbreak ligt.![]()
Hmm na een restore koppelt hij weer met mijn carkitquote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:16 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Jezus, wat een pech allemaal
Ga straks weer een JB doen en dan 1 voor 1 de tweaks installeren om te kijken wat het veroorzaakt.![]()
Ik heb de laatste paar dagen heel vaak per dag last van reboots of resprings uit het niets. Geen tweak extra geïnstalleerd, hoogstens een spelletje uit de App store. Ding schiet dan ook regelmatig in safe mode. Vreemd.![]()
Ik had hetzelfde. Bij mij was het probleem die tweak van Cydia waarbij je multitask veranderde. Met voorproefjes van de app die open staat en naar beneden swypen voor echt afsluiten.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:01 schreef no1uknow het volgende:
Ik heb de laatste paar dagen heel vaak per dag last van reboots of resprings uit het niets. Geen tweak extra geïnstalleerd, hoogstens een spelletje uit de App store. Ding schiet dan ook regelmatig in safe mode. Vreemd.
ff naam kwijt, vandaar de beschrijving
die verwijderd --> opgelost voor mij
![]()
Om welke iPhone gaat het?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:26 schreef Saninl het volgende:
[..]
Ik had hetzelfde. Bij mij was het probleem die tweak van Cydia waarbij je multitask veranderde. Met voorproefjes van de app die open staat en naar beneden swypen voor echt afsluiten.
die verwijderd --> opgelost voor mijEskimo Joe![]()
Auxo ?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:26 schreef Saninl het volgende:
[..]
Ik had hetzelfde. Bij mij was het probleem die tweak van Cydia waarbij je multitask veranderde. Met voorproefjes van de app die open staat en naar beneden swypen voor echt afsluiten.
die verwijderd --> opgelost voor mij![]()
Iemand ervaring met logitech docks? Ik wil morgen de Logitech S715i halen maar gebruik het welbekende progje Spotify speelt hij dit gewoon af?![]()
Natuurlijkquote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:46 schreef bjanaan het volgende:
Iemand ervaring met logitech docks? Ik wil morgen de Logitech S715i halen maar gebruik het welbekende progje Spotify speelt hij dit gewoon af?Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Thanks ga ik die ff verwijderen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:26 schreef Saninl het volgende:
[..]
die verwijderd --> opgelost voor mij![]()
Ik kruip even vanonder mijn steen, maar wat zijn die abonnementskosten belachelijk hoog geworden.Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/![]()
Niet alleen voor de iPhone. Voor elk abonnement zijn de kosten enorm. Dat is ook meteen de rede dat ik geen nieuw abonnement neem.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:11 schreef LudoSanders het volgende:
Ik kruip even vanonder mijn steen, maar wat zijn die abonnementskosten belachelijk hoog geworden.![]()
Hoezo 93 euro per maan, prima te doen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:11 schreef LudoSanders het volgende:
Ik kruip even vanonder mijn steen, maar wat zijn die abonnementskosten belachelijk hoog geworden.![]()
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:24 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Hoezo 93 euro per maan, prima te doen.![]()
![]()
Waar kan ik tekenen!quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:24 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Hoezo 93 euro per maan, prima te doen.Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/![]()
Bij mijn "verlenging" kon ik alleen uit nieuwe abonnementsopties kiezenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:16 schreef Dimens het volgende:
[..]
Niet alleen voor de iPhone. Voor elk abonnement zijn de kosten enorm. Dat is ook meteen de rede dat ik geen nieuw abonnement neem.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
Wat ben ik blij dat ik mijn iPhone 5 los heb gekocht en een sim-only van ¤17 per maand heb (10GB per maand, 14,4mbit/s). In eerste instantie wel iets duurder, maar uiteindelijk ben ik volgens mij behoorlijk goedkoop uit.
2000 light years from home![]()
Sim-only scheelde maar 5 euro met het basisabo mét telefoon!
Over een paar jaar maar een fonds voor een losse telefoon gebruiken idd, maar die sim-only prijzen slaan ook nergens meer op...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Koop een bluetooth speaker.quote:
Opties:
1. Speakerdock = iPhone niet kunnen gebruiken terwijl je muziek afspeelt.
2. Bluetooth speaker = iPhone in je zak houden terwijl je muziek afspeelt.
Optie 2 lijkt mij 1000x beter (en werkt bovendien met alle soorten apparatuur en niet alleen met iPhones).2000 light years from home![]()
Hier een tweedehands 4s paar maanden overgenomen. Sim-only van 8,50¤ erbij (300 belminuten, 100 sms). Voordeliger dan welk abbo dan ook.![]()
Als ik zou verlengen, zou ik hetzelfde toestel kunnen nemen voor dezelfde maandkosten en 200MB internet waar ik nu onbeperkt heb. Had ik meer MB willen hebben, had ik meer moeten betalen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:41 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Bij mijn "verlenging" kon ik alleen uit nieuwe abonnementsopties kiezen![]()
Simpel vraagje, ik heb een iPhone 5 met iOS 6.1. Kan ik gewoon de nieuwste iOS erop zetten of moet ik weer de hele jailbreak meuk draaien?![]()
Ik zit nu ook aan een tweedehands 4S te denken.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:44 schreef Aventura het volgende:
Hier een tweedehands 4s paar maanden overgenomen. Sim-only van 8,50¤ erbij (300 belminuten, 100 sms). Voordeliger dan welk abbo dan ook.![]()
Leuk, maar ik bel en SMS niet eigenlijk.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:44 schreef Aventura het volgende:
Hier een tweedehands 4s paar maanden overgenomen. Sim-only van 8,50¤ erbij (300 belminuten, 100 sms). Voordeliger dan welk abbo dan ook.Ik heb idd ingeleverd omdat mijn vorige toestel naar de knoppen begon te gaan, en nu dus idd dikke cap erop en "onbeperkt" wordt na een gig als dikke poep in een zeef.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:45 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als ik zou verlengen, zou ik hetzelfde toestel kunnen nemen voor dezelfde maandkosten en 200MB internet waar ik nu onbeperkt heb. Had ik meer MB willen hebben, had ik meer moeten betalen.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
ik kon een puntgave overnemen van een familielid/applegek.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:46 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Die nieuwe sim only's van Vodafone zijn wel redelijk kut.Zelf had-ie een iPhone 5 van zijn baas gekregen.
![]()
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:49 schreef Aventura het volgende:
[..]
ik kon een puntgave overnemen van een familielid/applegek.Zelf had-ie een iPhone 5 van zijn baas gekregen.
Bellen en sms'en doe ik nog veel. Krijg je met een man die principieel niet aan smartphones doet. Wifi is overal. Thuis, op werk, in trein, horeca.![]()
Aan die GB kom ik niet maar 200MB is echt te weinig. En ik heb geen zin om maandelijks nog meer kwijt te zijn.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:48 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Leuk, maar ik bel en SMS niet eigenlijk.
[..]
Ik heb idd ingeleverd omdat mijn vorige toestel naar de knoppen begon te gaan, en nu dus idd dikke cap erop en "onbeperkt" wordt na een gig als dikke poep in een zeef.![]()
Ik luisterde tot mijn nieuwe abo inging vaak streaming radio, dat kan ik nu wel schudden eigenlijk.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ik heb vanmiddag de Logitech S715i gekocht bij de Saturn.
Allemaal heel leuk en aardig maar hij werkt niet als toebehoren.
Ik heb een IPhone 4S en opladen doet hij nog wel maar als ik een nummer wil afspelen hoor ik hem heel zacht.
Hij zit al aan de oplader.
Is dit normaal?![]()
staat het volume op de telefoon zelf misschien zacht ?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:39 schreef bjanaan het volgende:
Ik heb vanmiddag de Logitech S715i gekocht bij de Saturn.
Allemaal heel leuk en aardig maar hij werkt niet als toebehoren.
Ik heb een IPhone 4S en opladen doet hij nog wel maar als ik een nummer wil afspelen hoor ik hem heel zacht.
Hij zit al aan de oplader.
Is dit normaal?![]()
Wellicht begrenstquote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:01 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
staat het volume op de telefoon zelf misschien zacht ?
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:45 schreef RoW_0 het volgende:
Simpel vraagje, ik heb een iPhone 5 met iOS 6.1. Kan ik gewoon de nieuwste iOS erop zetten of moet ik weer de hele jailbreak meuk draaien?![]()
Behoorlijk. Ik ben blij dat ik vorige maand verlengd heb met 4GB internet, 500 belminuten en onbeperkt sms voor 24 euroquote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:46 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Die nieuwe sim only's van Vodafone zijn wel redelijk kut.![]()
![]()
Ook met zo'n friends en family codequote:Op zondag 24 februari 2013 08:15 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Behoorlijk. Ik ben blij dat ik vorige maand verlengd heb met 4GB internet, 500 belminuten en onbeperkt sms voor 24 euro?
Ik heb een sim only voor 1 jaar met 4GB data, onbeperkt smsen en 225 belminuten voor 18 euro per maand
Kan dat abonnement eventueel nog 4 jaar laten doorlopen als ik wil![]()
![]()
Heb ik ook, maar dan met 90 minuten. Betaal 14 euro in de maand. Als je het vergelijkt met die nieuwe RED-abonnementen, zou ik minstens ¤ 45 kwijt zijnquote:Op zondag 24 februari 2013 08:15 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Behoorlijk. Ik ben blij dat ik vorige maand verlengd heb met 4GB internet, 500 belminuten en onbeperkt sms voor 24 euro![]()
![]()
iPhone 5/Mac gebruiker hier. Normaliter gebruik ik Image Capture maar dan moet je altijd een snoertje hebben. Hoe sync ik wireless mijn camera roll naar de Mac?
Ik begrijp dat het mogelijk is met Photo Stream, maar dan heb je iPhoto of Aperture nodig. Ik ben meer van het handmatig beheren van foto's, dus schaf die liever niet aan.Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.![]()
Absurd inderdaad.quote:Op zondag 24 februari 2013 11:17 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Heb ik ook, maar dan met 90 minuten. Betaal 14 euro in de maand. Als je het vergelijkt met die nieuwe RED-abonnementen, zou ik minstens ¤ 45 kwijt zijn![]()
Ik denk dat ik die jailbreakshit er af ga gooien.
Meer bugs dan voordelen, alleen F.Lux vind ik wel prettig en het feit dat ik snel de verlichting kan aanpassen.
Thats it.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Welke tweaks gebruik je allemaal? Ik ben al sinds de 3G fervent jailbreak-gebruiker, maar moet eerlijk toegeven dat ik er deze keer nauwelijks wat mee doe. Ik gebruik eigenlijk alleen NCsettings en Zephyr op de iPad. Customizen boeit me niet zo, aangezien ik nooit een theme tegen ben gekomen die fijner werkt dan standaard iOS.
Dus tips zijn welkom![]()
![]()
Nc settings erop, zephyr erop, f.lux erop en barrel erop. Leuk en aardig maar me niet waard dat ik geregeld na home ingedrukt te hebben een zwart scherm krijg, tweaks die niet doen wat ze zouden moeten doen zodat je alsnog native dingen moet gebruiken en gebitch met mijn agenda wat ik nooit eerder had.
Veel apps/tweaks zijn in idee heel leuk maar werken in praktijk gewoon niet lekker. Een enorm nét niet-gevoel heb ik erbij, zonder dat ik mijn telefoon werkelijk lekkerder gebruik.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
![]()
Vooral eyecandy dus..
Verder Xcon, anders kan k geen tv kijken op mn iphone
3g unrestrictor voor facetime e.d![]()
Ik lees hier de gekste dingen joh.
Zephyr op een iPad? Dat zit er toch in
3g unrestrictor voor Facetime? Je kan toch al Facetimen per 3G sinds iOS 6. Of is het voor quality purposes?
En bugs bij jailbreak, döh. Het zijn allemaal scriptkiddies die dat coderen. Je hebt wel eens een bugje hier of daar, boeie.Dan moet je 'm updaten. Sinds de update van zephyr en/of winterboard nergens last van.quote:Op zondag 24 februari 2013 13:09 schreef Skull-splitter het volgende:
Nc settings erop, zephyr erop, f.lux erop en barrel erop. Leuk en aardig maar me niet waard dat ik geregeld na home ingedrukt te hebben een zwart scherm krijg, tweaks die niet doen wat ze zouden moeten doen zodat je alsnog native dingen moet gebruiken en gebitch met mijn agenda wat ik nooit eerder had.
Veel apps/tweaks zijn in idee heel leuk maar werken in praktijk gewoon niet lekker. Een enorm nét niet-gevoel heb ik erbij, zonder dat ik mijn telefoon werkelijk lekkerder gebruik.![]()
Is er een tweak ofzo dat ik snel naar de onderkant van een pagina kan gaan? Naar boven kan met dubbeltap bovenaan, maar onderaan ken ik niks...![]()
Schijnt een truukje te zijn met een bookmark.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:40 schreef Scorpie het volgende:
Is er een tweak ofzo dat ik snel naar de onderkant van een pagina kan gaan? Naar boven kan met dubbeltap bovenaan, maar onderaan ken ik niks...Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.![]()
Additionele bug: mijn berichten blijven in landscape hangen
Ik zal eens kijken naar updates.
Wat doet Vshare of sync trouwens? Daar bugt ie ook flink op.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Is mij nooit gelukt
That is, alleen een beperkte reeks..I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Instellingen -> Berichtgevingquote:Op maandag 25 februari 2013 21:35 schreef June. het volgende:
Weet iemand of je ook de smsgeluiden van whatsapp kan veranderen?![]()
is de daginstelling van de wekker kapot?? Hij stond op 7 uur op ma di wo do. alleen zowel vorige week maandag als vanochtend ging dat kutding net af en was ik resp. 2 en 1,5 uur te laat o mijn werk. zwaaar arelaxed!Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Zo te zien is/zijn de exploit(s) gepatched in iOS 6.1.3 beta. Volgens de jailbreak devs zijn er echter genoeg bugs reserve voor iOS 7.Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.![]()
Dit.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 08:23 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Dan kan je alsnog maar uit iets van 5 gare tonen kiezenI'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Je kunt via iTunes nieuwe tonen toevoegen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 08:23 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Dan kan je alsnog maar uit iets van 5 gare tonen kiezen![]()
Voor Whatsapp? Nee toch?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:19 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Je kunt via iTunes nieuwe tonen toevoegen.For great justice!![]()
Alleen voor sms/telefoon/mail, whatsapp kan dat niet aanspreken.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:19 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Je kunt via iTunes nieuwe tonen toevoegen.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Via jailbreak kan je de files wel verwisselen. Waren volgens mij enkele CAF files die je kon aanpassen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:41 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Alleen voor sms/telefoon/mail, whatsapp kan dat niet aanspreken.Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.![]()
Gba.emu op de iPhone 5quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:46 schreef xminator het volgende:
Van JB gebruik ik tegenwoordig alleen nog maar:
SBSettings
Hotspot
Gpsphone (GBA emulator)
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.![]()
En in Nederlands?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:46 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Via jailbreak kan je de files wel verwisselen. Waren volgens mij enkele CAF files die je kon aanpassen.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Je moet je toestel met iTools/iFunbox verbinden via de computer. Daarna zoek je de locatie van de WhatsApp applicatie en de bestanden.quote:
Vervolgens verwissel je de bestaande audiobestanden met die van jezelf. Deze bestanden kunnen geen mps o.i.d. zijn maar moeten een .caf bestand zijn.
Meer uitleg (verouderd, maar nuttig):
http://forums.hardwarezon(...)rt-tone-2690850.html
Edit: zelf geprobeerd voor verduidelijking
Wat je dus moet doen is via iTools of een ander programma naar Users/Applications/(veel cijfers)/WhatsApp.app gaan. Daar vervang je het bestand, bijvoorbeeld Glass.caf uit mijn screenshot hierboven.
[ Bericht 15% gewijzigd door Baghdaddy op 26-02-2013 12:58:33 ]Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.![]()
Gedoe dus. Daar heb ik geen iPhone voor. In VLC kan ik gewoon bestanden slepen om af te spelen, waarom zit dat niet in Whatsapp?
Ik word een beetje moe van die tijdelijk verdwenen bookmarks...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Heuj, er komt een Apple store op een paar honderd meter van m'n huis. Geinig.
Niet dat ik er vaker dan één keer naartoe zou gaan, maar toch.
[ Bericht 30% gewijzigd door Skv op 26-02-2013 21:45:45 ]Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ik kom er net achter dat mijn home button los zitAls ik op een bepaald punt op de button klik dan zit hij scheef. Ik kan hem wel weer terugduwen dan. Kan ik dit makkelijk verhelpen of niet? Ik heb geen verzekering afgesloten en heb geen idee of ik nog garantie heb bij Vodafone. Geen zin ook dat ze me gaan naaien met reparatie of nakijkkosten omdat ze vinden dat het mijn eigen schuld is
Heb een iPhone 4s bijna een jaar nu.![]()
Ifixit.comquote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik kom er net achter dat mijn home button los zitAls ik op een bepaald punt op de button klik dan zit hij scheef. Ik kan hem wel weer terugduwen dan. Kan ik dit makkelijk verhelpen of niet? Ik heb geen verzekering afgesloten en heb geen idee of ik nog garantie heb bij Vodafone. Geen zin ook dat ze me gaan naaien met reparatie of nakijkkosten omdat ze vinden dat het mijn eigen schuld is
Heb een iPhone 4s bijna een jaar nu.Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"![]()
Zou het nodig zijn om die home button te vervangen? Het is niet het einde van de wereld maar ik heb geen zin om een keer zonder homebutton rond te lopenquote:![]()
![]()
Als je nog garantie hebt zou ik naar de Apple Store in Amsterdam gaan, krijg je zo een nieuwe mee. Het gaat sowieso niet beter worden.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Zou het nodig zijn om die home button te vervangen? Het is niet het einde van de wereld maar ik heb geen zin om een keer zonder homebutton rond te lopen2000 light years from home![]()
En waar kom ik erachter of ik garantie heb? Moet ik dan mijn vodafone contract gaan zoeken en naar de datum kijken? Zo ja hoe lang heb je over het algemeen garantie? Volgens de Vodafone site heb je 2 jaar fabrieksgarantie maar dat lijkt me iets anders dan omruilen in een apple store?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:33 schreef Merkie het volgende:
[..]
Als je nog garantie hebt zou ik naar de Apple Store in Amsterdam gaan, krijg je zo een nieuwe mee. Het gaat sowieso niet beter worden.![]()
https://selfsolve.apple.com/agreementWarrantyDynamic.doquote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En waar kom ik erachter of ik garantie heb? Moet ik dan mijn vodafone contract gaan zoeken en naar de datum kijken? Zo ja hoe lang heb je over het algemeen garantie? Volgens de Vodafone site heb je 2 jaar fabrieksgarantie maar dat lijkt me iets anders dan omruilen in een apple store?
Hier je serienummer invoeren (kan je vinden in iTunes, of via Instellingen -> Algemeen -> Info).2000 light years from home![]()
apple tv met airplay. geluidssetje aan je atv hangen. werkt heerlijk!quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:44 schreef Merkie het volgende:
[..]
Koop een bluetooth speaker.
Opties:
1. Speakerdock = iPhone niet kunnen gebruiken terwijl je muziek afspeelt.
2. Bluetooth speaker = iPhone in je zak houden terwijl je muziek afspeelt.
Optie 2 lijkt mij 1000x beter (en werkt bovendien met alle soorten apparatuur en niet alleen met iPhones).Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Repairs and Service Coverage: Activequote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:37 schreef Merkie het volgende:
[..]
https://selfsolve.apple.com/agreementWarrantyDynamic.do
Hier je serienummer invoeren (kan je vinden in iTunes, of via Instellingen -> Algemeen -> Info).
Your product is covered for eligible hardware repairs and service under Apple's Limited Warranty.
Estimated Expiration Date: April 19, 2013
En dan ga ik alleen met die telefoon naar a'dam? Zonder papieren en dan krijg ik een nieuwe?Ik moet een eind reizen, het is het helemaal waard maar ik wil daar niet voor niets staan
![]()
![]()
Nee, met papieren lijkt me toch?
Van waar je hem hebt gekocht. Hoeft dan niet de Apple store te zijn.Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Okay dan ga ik maar eens op zoek naar die papierenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:42 schreef Skv het volgende:
Van waar je hem hebt gekocht. Hoeft dan niet de Apple store te zijn.. Succes aan mezelf
Edit: gevonden -> contractverlenging. Everything went better than expected
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 26-02-2013 23:43:55 ]![]()
Jup. Van tevoren een Genius Bar-afspraak maken (kan via de Apple-site), en even controleren of de waterdetectors niet getriggerd zijn (1 in de dockconnector en 1 in de 3,5mm-poort, wellicht moet je je telefoon eerst stofvrij maken).quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Repairs and Service Coverage: Active
Your product is covered for eligible hardware repairs and service under Apple's Limited Warranty.
Estimated Expiration Date: April 19, 2013
En dan ga ik alleen met die telefoon naar a'dam? Zonder papieren en dan krijg ik een nieuwe?Ik moet een eind reizen, het is het helemaal waard maar ik wil daar niet voor niets staan
Nee hoor. Serienummer is genoeg. Uit eigen ervaring.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:42 schreef Skv het volgende:
Van waar je hem hebt gekocht. Hoeft dan niet de Apple store te zijn.2000 light years from home![]()
Hoe zie ik datquote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:43 schreef Merkie het volgende:
[..]
Jup. Van tevoren een Genius Bar-afspraak maken (kan via de Apple-site), en even controleren of de waterdetectors niet getriggerd zijn (1 in de dockconnector en 1 in de 3,5mm-poort, wellicht moet je je telefoon eerst stofvrij maken).
Ik voel me echt een grote sukkel hier![]()
![]()
http://support.apple.com/kb/ht3302quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hoe zie ik dat
Ik voel me echt een grote sukkel hier2000 light years from home![]()
http://concierge.apple.com/reservation/nl/nl/R408/techsupportquote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
En ik moet dus dit doen?
[..]sorry
Hier een afspraak maken. Nogmaals, geen garanties dat het allemaal lukt, maar in principe is het de normale gang van zaken dat een defect toestel gewoon wordt omgeruild binnen de garantieperiode.2000 light years from home![]()
Ik zie in ieder geval geen rare dingen als ik met een zaklamp in mijn dock connector schijn, bij de 3.5mm poort zie ik gewoon niks![]()
![]()
Je moet een witte sticker zien als je het stof weghaaltquote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zie in ieder geval geen rare dingen als ik met een zaklamp in mijn dock connector schijn, bij de 3.5mm poort zie ik gewoon niks. Rood betekent waterschade, wit is goed. Maar goed, ik ga er vanuit dat je geen water over je iPhone hebt gegooid. Het zou alleen lullig zijn als het wel zo is, en dat je voor niks heen en weer reist terwijl je het zelf thuis had kunnen zien.
Nee geen water eroverheen gegooidquote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:51 schreef Merkie het volgende:
[..]
Je moet een witte sticker zien als je het stof weghaalt. Rood betekent waterschade, wit is goed. Maar goed, ik ga er vanuit dat je geen water over je iPhone hebt gegooid. Het zou alleen lullig zijn als het wel zo is, en dat je voor niks heen en weer reist terwijl je het zelf thuis had kunnen zien.
Hoe kan ik het beste stof weghalen? Ik heb niet zo'n spuitbus waarmee je ook een toetsenbord schoonmaakt helaas.
Klopt het dat die apple store doordeweeks savonds open is? Ik kan om 20.00 nog een afspraak aanklikken
Voor deze week alleen nog het weekend, en voor volgende week alleen maandag?
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 26-02-2013 23:54:33 ]![]()
Met iets duns en stevig, een paperclip ofzo? Anders doe je het niet, kans is toch klein dat je waterschade hebt.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee geen water eroverheen gegooidHoe kan ik het beste stof weghalen? Ik heb niet zo'n spuitbus waarmee je ook een toetsenbord schoonmaakt helaas.
Klopt het dat die apple store doordeweeks savonds open is? Ik kan om 20.00 nog een afspraak aanklikken
Voor deze week alleen nog het weekend, en voor volgende week alleen maandag?
![]()
En ze zijn idd 's avonds open.2000 light years from home![]()
Ik zie niets overduidelijk roods, wel iets blinken maar het is ook niet overduidelijk wit dus of het nou die sticker is of iets andersLaten we het maar op 'vrouwen en techniek
' houden
![]()
Is er een dag waarop ze de dagen voor de volgende week 'refreshen' of hebben ze het gewoon zo druk dat ik bijna geen opties heb om een afspraak te maken?![]()
![]()
En dan is je iPhone binnen 3 weken gejat. HoerenzooiWorrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Ik denk dat je gewoon niet heel ver vooruit afspraken kan maken.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zie niets overduidelijk roods, wel iets blinken maar het is ook niet overduidelijk wit dus of het nou die sticker is of iets andersLaten we het maar op 'vrouwen en techniek
' houden
![]()
Is er een dag waarop ze de dagen voor de volgende week 'refreshen' of hebben ze het gewoon zo druk dat ik bijna geen opties heb om een afspraak te maken?2000 light years from home![]()
icloud.com en kijken waar je iPhone is.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:02 schreef JaleesaJoia het volgende:
En dan is je iPhone binnen 3 weken gejat. Hoerenzooi2000 light years from home![]()
Ik zal zeker backups moeten maken? Ik wil eigenlijk niet mijn telefoon leeg gooien voor ik zeker weet dat ik m omgeruild krijg, anders ben ik alles voor niets kwijt![]()
![]()
Locatievoorziening staat bij mij altijd uit.. Dus dat gaat dan niet werkenquote:Op woensdag 27 februari 2013 00:02 schreef Merkie het volgende:
[..]
icloud.com en kijken waar je iPhone is.
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Dat is het probleem toch niet?quote:Zoek alles bij elkaar.
Neem de lichtnetadapter en de USB-kabel mee plus eventuele accessoires die relevant zijn voor het probleem.Waarom zou ik dat dan meenemen? Ik heb wel 5-6 kabels en blokjes
![]()
![]()
Probeer het voor de zekerheid?quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:07 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Locatievoorziening staat bij mij altijd uit.. Dus dat gaat dan niet werkenMaak een iCloud-backup, of maak een backup via iTunes (rechtermuisknop op je iPhone in iTunes -> Reservekopie maken).quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zal zeker backups moeten maken? Ik wil eigenlijk niet mijn telefoon leeg gooien voor ik zeker weet dat ik m omgeruild krijg, anders ben ik alles voor niets kwijtIs niet nodig. Alleen je iPhone.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat is het probleem toch niet?Waarom zou ik dat dan meenemen? Ik heb wel 5-6 kabels en blokjes
Dankje voor de hulp! Ik heb een afspraak voor dinsdag gemaakt dus dan laat ik weten hoe het is geweest![]()
![]()
hebben meerder emensen hier miss last van,
op mn iphone 5 staat er op het startscherm zeg maar dat er 5 updates zijn (bij het appstore tekentje)
alleen als iknaar de app store ga en bij updates druk wilt die pagina niet laden....... (en ja ik zit met wifi)![]()
Toestel resetten helpt hier meestal wel, maar wel eens last van ja. Hier wil de laatste hotfix niet downloaden, waarschijnlijk vanwege de jailbreak.
Dat Vshare of Vsync daar ook mee te maken?I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Had ik bij mijn iPad, opzoeken welke Apps een update hadden en die los op de pagina van de app downloaden loste het probleem op. Waarschijnlijk een update die moeilijk doet via dat scherm.quote:Op woensdag 27 februari 2013 13:16 schreef casper019 het volgende:
op mn iphone 5 staat er op het startscherm zeg maar dat er 5 updates zijn (bij het appstore tekentje)
alleen als iknaar de app store ga en bij updates druk wilt die pagina niet laden....... (en ja ik zit met wifi)Fok!Wormskampioen '09
Live en PSN: geemfriek
Mario Kart Wii: 0216-0895-3770![]()
Zijn er argumenten tegen Simyo?Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel![]()
maar bij t resetten raak je toch ook al je apps kwijt??quote:Op woensdag 27 februari 2013 13:21 schreef Skull-splitter het volgende:
Toestel resetten helpt hier meestal wel, maar wel eens last van ja. Hier wil de laatste hotfix niet downloaden, waarschijnlijk vanwege de jailbreak.
Dat Vshare of Vsync daar ook mee te maken?
wel waardeloos trouwens...dit zou apple nou eensm oeten fixen![]()
Bij je toestel resetten/rebooten?! Je bent in de war met restoren denk ik...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
quote:Op woensdag 27 februari 2013 13:16 schreef casper019 het volgende:
alleen als iknaar de app store ga en bij updates druk wilt die pagina niet laden....... (en ja ik zit met wifi)Ik heb er wel last van dat je 'wilt' gebruikt ipv wil. Mongool.quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:33 schreef casper019 het volgende:
heb al paar keer herstart maar alsnog wilt ie dat niet laden...![]()
Niet echt speciaal tegen Simyo, maar het is simonly dus lage snelheid dataverkeer.quote:Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.![]()
Waar is dit dan weer voor nodig?quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:52 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
[..]
Ik heb er wel last van dat je 'wilt' gebruikt ipv wil. Mongool.![]()
![]()
Anti taalverloedering, best nuttig.quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:55 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Waar is dit dan weer voor nodig?I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ik heb nu Simyo, op het netwerk van KPN dus. Ik heb overal waar ik tot nu toe geweest ben perfecte 3G dekking en EDGE-dekking, die dusdanig snel is dat ik 3G gewoon bijna altijd uit kan laten wat natuurlijk batterij bespaart.
Met T-Mobile (of naja, *bliep) en Vodafone was dit allemaal wel anders...
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 28-02-2013 00:47:10 ]![]()
Gebeurt wel vaak hier, wat doen jullie met die dingen dat ze weg raken?quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:02 schreef JaleesaJoia het volgende:
En dan is je iPhone binnen 3 weken gejat. HoerenzooiI'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Da's waar. Maar 2Mb/s vind ik op zich wel zatquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:54 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Niet echt speciaal tegen Simyo, maar het is simonly dus lage snelheid dataverkeer.Als je dat haalt mag je sowieso in je handjes knijpen. Thanks!
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel![]()
hallo,
vroeger ging het scherm uit als ik aan het bellen was maar dat gebeurd nu niet. wat is er kapot en hoe kan ik het verhelpen?![]()
Dat is je proximity sensorquote:Op donderdag 28 februari 2013 15:18 schreef Kermit. het volgende:
hallo,
vroeger ging het scherm uit als ik aan het bellen was maar dat gebeurd nu niet. wat is er kapot en hoe kan ik het verhelpen?Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Mensen die hier lockinfo 5 gebruiken? ik had voorheen 4, en bij een whatsapp of Imessage kreeg je dan een "blokje"
Die zeg maar. Nu krijg ik hem in lockinfo onder een apart kopje, netzoals je mail en je kalender zeg maar. Ik kan hem niet op widgets zetten, want dan is alles widget en dat wil ik niet.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-![]()
IS er een manier om een map aan te maken waar je foto's inzet die dan niet meer in de filmrol komen?Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Hmm en als niet nerd persoon die de iphone vijf niet lang heeft, wat kan ik doen om het op te lossen (zonder jailbreak)? Heb er ook last van namelijkquote:Op donderdag 28 februari 2013 15:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dat is je proximity sensorverveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie![]()
Dat is een hardware-defect. Garantie claimen dus.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:12 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
Hmm en als niet nerd persoon die de iphone vijf niet lang heeft, wat kan ik doen om het op te lossen (zonder jailbreak)? Heb er ook last van namelijk![]()
Niet zonder jailbreak of app.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:03 schreef kanovinnie het volgende:
IS er een manier om een map aan te maken waar je foto's inzet die dan niet meer in de filmrol komen?Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.![]()
Superfijn.
Ik kan geen apps meer downloaden -.-
Al een keer uitgelogd op mn iphone, opnieuw opgestart. Maar niets helpt
![]()
Superduidelijk.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:14 schreef Saninl het volgende:
Superfijn.
Al een keer uitgelogd op mn iphone, opnieuw opgestart. Maar niets helpt![]()
Doe eens home + power ingedrukt tot je het Apple logo zietquote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:14 schreef Saninl het volgende:
Superfijn.
Al een keer uitgelogd op mn iphone, opnieuw opgestart. Maar niets helpt![]()
Als ik iets probeer te downloaden uit de Appstore, dan moet ik mijn wachtwoord invoeren.quote:
Daarna veranderd het balkje van "gratis" naar de voortgangsbalk en daarna schiet hij weer terug...
Er wordt dus niets gedownload...![]()
Heb je wifi of alleen 3G? In dat laatste geval kun je alleen apps downloaden als je dat aangezet hebt in Instellingen -> iTunes en App Stores -> Gebruik mobiele data.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:59 schreef Saninl het volgende:
[..]
Als ik iets probeer te downloaden uit de Appstore, dan moet ik mijn wachtwoord invoeren.
Daarna veranderd het balkje van "gratis" naar de voortgangsbalk en daarna schiet hij weer terug...
Er wordt dus niets gedownload...
Als die uit staat kun je alleen over wifi apps en muziek enzo downloaden volgens mij.![]()
WiFi gewoon. Doet het nietquote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:08 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Heb je wifi of alleen 3G? In dat laatste geval kun je alleen apps downloaden als je dat aangezet hebt in Instellingen -> iTunes en App Stores -> Gebruik mobiele data.
Als die uit staat kun je alleen over wifi apps en muziek enzo downloaden volgens mij.
![]()
Heeft iemand nog een jailbreak app ter vervanging van de HOME button? Knop is het aan het begeven
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Kan gewoon via AssistiveTouch. Heb je geen app voor nodig.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:19 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Heeft iemand nog een jailbreak app ter vervanging van de HOME button? Knop is het aan het begeven![]()
Kan zonder jailbreak.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:19 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Heeft iemand nog een jailbreak app ter vervanging van de HOME button? Knop is het aan het begevenIk weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.![]()
Binnen nu en 2 uur komt mijn nieuwe iPhone 5 binnen! Jeeee'En mag ik dat zeggen? Ja, dat mag ik zeggen!'![]()
Google Images in de browser is weer vernieuwd. Geen pagina's meer maar gewoon 1 lange lap. Maar hoe zoom ik nu in op plaatjes? Als ik een plaatje kies, dan komt alleen de voorbeeldweergave tevoorschijn, maar vanaf daar kan ik niks behalve naar de site of afsluiten
Iemand enig idee waarom dit is en of dit te veranderen is?People assume too much.![]()
Hoe stel ik de standaard-muziekspeel app in? Als ik twee keer klik op mn homebutton dan speelt ie één van de 6 nummer in mn Muziek-app af, in plaats van mn Spotify.Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Hoe oud?Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Als hij geen garantie heeft en verder gewoon goed is, dan zou je denk ik (met enige moeite) ¤300 moeten kunnen krijgen.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:48 schreef Sunri5e het volgende:
Mensen. Wat zou een 4S 16gb met een kleine barst in de achterkant op moeten brengen?
Als je er snel vanaf wil ¤250.Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Koop een nieuw achterkantje en verkoop hem gewoon voor de volle pondquote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:48 schreef Sunri5e het volgende:
Mensen. Wat zou een 4S 16gb met een kleine barst in de achterkant op moeten brengen?
People assume too much.![]()
Ik heb iets gedaan waardoor ik nu ook al mijn Facebook-contacten bij de gewone contacten staanIk wil dat niet
Hoe moet dat weg?
![]()
Instellingen -> Facebook -> Contacten uitvinken en dan moeten ze weg zijn gelof ikquote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:35 schreef Omnifacer het volgende:
Ik heb iets gedaan waardoor ik nu ook al mijn Facebook-contacten bij de gewone contacten staanIk wil dat niet
Hoe moet dat weg?
"IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"![]()
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:46 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Instellingen -> Facebook -> Contacten uitvinken en dan moeten ze weg zijn gelof ikGelukt
Thanks![]()
![]()
Idd nog beter. Voor 29 euro kan je er een nieuw officieel achterkantje op laten zetten in de Apple Store.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:25 schreef very het volgende:
[..]
Koop een nieuw achterkantje en verkoop hem gewoon voor de volle pondTen percent faster with a sturdier frame![]()
Ik heb er ook deze week last van.quote:
Er blijven 6 apps bij mij "hangen" op installatie....N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen![]()
heb ik gedaan, anders ging de rest niet gewoonquote:Op zondag 3 maart 2013 13:01 schreef xminator het volgende:
Er zijn nieuwe itunes voorwaarden, die moet je eerst accepteren!
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen![]()
De home button zit nu permanent scheef trouwens, en het wordt erger als je bovenaan op de knop duwt. Hoop dat als ze wat doen in de applestore dat het omruilen is... Anders zit ik een tijd zonder internet met een oude blackberry torch (ga daar niet een tijd een extra internet abo voor nemen)
![]()
Kans is groot dat hij omgeruild wordt hoor. Repareren doet Apple niet aan. Ze recyclen enkel bruikbare onderdelen van defecte toestellen.quote:Op zondag 3 maart 2013 18:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
De home button zit nu permanent scheef trouwens, en het wordt erger als je bovenaan op de knop duwt. Hoop dat als ze wat doen in de applestore dat het omruilen is... Anders zit ik een tijd zonder internet met een oude blackberry torch (ga daar niet een tijd een extra internet abo voor nemen)
Ik hoorde al van iemand die bij een telefoonwinkel werkt dat ze toch niet gaan omruilen. Knap dat die persoon dat weet van een apple store, daar hebben zij doorgaans niets mee te maken toch?quote:Op zondag 3 maart 2013 18:53 schreef Merkie het volgende:
[..]
Kans is groot dat hij omgeruild wordt hoor. Repareren doet Apple niet aan. Ze recyclen enkel bruikbare onderdelen van defecte toestellen.![]()
![]()
Typische bangmakerij om zo je eigen klanten te behouden.quote:Op zondag 3 maart 2013 18:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik hoorde al van iemand die bij een telefoonwinkel werkt dat ze toch niet gaan omruilen. Knap dat die persoon dat weet van een apple store, daar hebben zij doorgaans niets mee te maken toch?![]()
Het is niet eens waar ik mijn telefoon vandaan heb dus het slaat gewoon helemaal nergens op.quote:Op zondag 3 maart 2013 18:56 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Typische bangmakerij om zo je eigen klanten te behouden.![]()
![]()
Wat gaan ze dan doen denk je?quote:Op zondag 3 maart 2013 18:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik hoorde al van iemand die bij een telefoonwinkel werkt dat ze toch niet gaan omruilen. Knap dat die persoon dat weet van een apple store, daar hebben zij doorgaans niets mee te maken toch?2000 light years from home![]()
ABN AMRO heeft een inboedel verzekering die twee niveaus van uitgebreide dekking heeft, binnenshuis en buitenshuis.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
Stel dat ik morgen een nieuw toestel krijg, kan ik hem dan ergens laten verzekeren?Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.![]()
Bij mij dekt de inboedelverzekering van Ditzo alle inboedel wereldwijd. Dus ook een telefoon.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
Stel dat ik morgen een nieuw toestel krijg, kan ik hem dan ergens laten verzekeren?![]()
Ijk heb geen eigen woning, dus de inboedel gaat via mijn moeder en zij is niet van plan om veel geld te betalen![]()
![]()
Niemand die hier over struikelt?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:36 schreef very het volgende:
Google Images in de browser is weer vernieuwd. Geen pagina's meer maar gewoon 1 lange lap. Maar hoe zoom ik nu in op plaatjes? Als ik een plaatje kies, dan komt alleen de voorbeeldweergave tevoorschijn, maar vanaf daar kan ik niks behalve naar de site of afsluiten
Iemand enig idee waarom dit is en of dit te veranderen is?People assume too much.![]()
Die was op dag 1 al kut. Wat een trage zaadbrowser is dat, op iosquote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:46 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Chrome is ook lekker verneukt sinds de laatste update![]()
ANWB Apparatuurverzekeringquote:Op maandag 4 maart 2013 22:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
Stel dat ik morgen een nieuw toestel krijg, kan ik hem dan ergens laten verzekeren?Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Vind het behoorlijk meevallen, of je moet op millisecondenwerk geilen. Heb geen andere apparaten van Apple, dus vind het wel handig om op de een of andere manier mijn tabbladen en bladwijzers gesynchroniseerd te hebben.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:48 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Die was op dag 1 al kut. Wat een trage zaadbrowser is dat, op ios![]()
Bij mij ziet google images er in Safari zo uit.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:40 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
????
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zie geen verandering en snap niet wat je bedoelt
Na het tweede plaatje kan ik alleen afsluiten, niet op klikken voor volledige weergave (net zoals op een iPad, geloof ik)
Als ik het plaatje opsla dan is die wel in volle resolutie.
[ Bericht 12% gewijzigd door very op 05-03-2013 11:32:20 ]People assume too much.![]()
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:58 schreef Skv het volgende:
Hoe stel ik de standaard-muziekspeel app in? Als ik twee keer klik op mn homebutton dan speelt ie één van de 6 nummer in mn Muziek-app af, in plaats van mn Spotify.?
De iPod muziekspeler zal altijd de standaardspeler zijn, behalve als je bv. Spotify al aan hebt staan of het programma actief is. Alleen dan kan je Spotify vanuit de lockscreen besturen.quote:Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.![]()
Niet als je een jailbreak hebtquote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:06 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
De iPod muziekspeler zal altijd de standaardspeler zijn, behalve als je bv. Spotify al aan hebt staan of het programma actief is. Alleen dan kan je Spotify vanuit de lockscreen besturen.![]()
Heb ik.. Oh Spotiplay. even checken.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:10 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Niet als je een jailbreak hebtOns soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Mijn iPhone 5 is vandaag verzonden door Studentmobiel, denk dat ik hem vrijdag ofzo dan heb. Na een iPhone 3G, iPhone 4, een BlackBerry Curve (), nu dan eindelijk de iPhone 5.
Wat denken jullie? Morgen wordt hij dan voor het eerst aangeboden door PostNL, maar mijn vriendin is dan niet thuis. Donderdag bij de eventuele tweede poging is ze er ook niet. Kan ik hem dan vrijdag op het postkantoor daar ophalen? Hij wordt namelijk bij mijn vriendin in Rotterdam bezorgd en ik ga daar pas donderdagavond weer heen en zij is de hele week tussen kantooruren niet thuis.
Vandaag even de papieren voor mijn vriendin voor elkaar maken en dan neem ik aan dat komende week ook haar nieuwe iPhone 5 wordt bezorgd. Ook zij heeft een iPhone 3G en iPhone 4 gehad. Het laatst half jaar heeft ze noodgedwongen gewerkt met een BlackBerry 9780. Ze heeft nog even op het punt gestaan een BlackBerry Z10 te nemen, maar het is toch de iPhone 5 geworden.
Ben benieuwd.
Ik neem aan dat ik de iCloud back-up van mijn iPhone 4 weer terug kan zetten?
[ Bericht 0% gewijzigd door RichardHammond op 05-03-2013 14:20:57 ]![]()
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:18 schreef Splackavellie02 het volgende:
Over welk toestel hebben de mensen die praten over de "iPhone 3" het eigenlijk?
iPhone 5 natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:18 schreef Splackavellie02 het volgende:
Over welk toestel hebben de mensen die praten over de "iPhone 3" het eigenlijk?![]()
Waar kan ik voor de iophone 5 goedkoop oplaadkabels bestellen? Wil er 1 extra voor op werk en de auto enzo.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Alleen USB-kabel om het zo maar te noemen?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:33 schreef kanovinnie het volgende:
Waar kan ik voor de iophone 5 goedkoop oplaadkabels bestellen? Wil er 1 extra voor op werk en de auto enzo.![]()
Ja.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:37 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Alleen USB-kabel om het zo maar te noemen?Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Dealextreme voor 6 euro 2 kabels gekocht. Werken perfect.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:37 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Alleen USB-kabel om het zo maar te noemen?![]()
![]()
Vanuit NL:
http://www.ebay.nl/itm/US(...)1b83f#ht_1247wt_1397
Goedkoper vanuit China:
http://www.ebay.nl/itm/1M(...)&hash=item3a7dcc36f9![]()
Ik ook niet. Wat was het probleem?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
Telefoon is omgeruild, hij had t probleem nog nooit gezienPeople assume too much.![]()
Mijn home button zat scheef. En dan niet gedraaid dat je het vierkantje scheef zag zitten maar echt dat je het kon voelen. Als je bovenop de home button drukte dan sprong het nog verder scheef en moest je het terug duwen.quote:![]()
Een beetje zoals mijn vriendin haar computer powerknop dusquote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mijn home button zat scheef. En dan niet gedraaid dat je het vierkantje scheef zag zitten maar echt dat je het kon voelen. Als je bovenop de home button drukte dan sprong het nog verder scheef en moest je het terug duwen.
People assume too much.![]()
Had de pc van mn pa ook vaak en dan mij de schuld geven dat hij zo'n pauperpc had als die knop een keer scheef zatquote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:28 schreef very het volgende:
[..]
Een beetje zoals mijn vriendin haar computer powerknop dus
“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:18 schreef Splackavellie02 het volgende:
Over welk toestel hebben de mensen die praten over de "iPhone 3" het eigenlijk?![]()
![]()
autolader usb - iPhone 5 kabel?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:14 schreef kikoooooo het volgende:
Iemand een tip voor een iPhone 5 autolader?![]()
Iemand een tip voor iPhone 5 dock voor in de auto die fijn weg te werken valt?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:14 schreef kikoooooo het volgende:
Iemand een tip voor een iPhone 5 autolader?Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"![]()
Meer waarbij hotmail het niet meer doet via de gewoon mail-app? Kan geen verbinding meer maken, heeft denk ik te maken met de overgang naar outlook. Iemand een oplossing?sig verwijderd door FA![]()
Je weet hoe dat komt hè. Apple staat niet toe dat 3d party browsers van alle geavanceerde mogelijkheden gebruik kunnen maken. Zo houden ze Safari dus kunstmatig superieurquote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:48 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Die was op dag 1 al kut. Wat een trage zaadbrowser is dat, op ios
Het is wat het is.![]()
enige wat chrome niet kan is hun eigen js render engine en specifieke webkit versie gebruiken. Verder hebben ze het helemaal zelf in de handquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:02 schreef Bordeel_Sluipers het volgende:
[..]
Je weet hoe dat komt hè. Apple staat niet toe dat 3d party browsers van alle geavanceerde mogelijkheden gebruik kunnen maken. Zo houden ze Safari dus kunstmatig superieur“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
En dat scheelt heeeeeeeeel veel snelheid. Chrome heeft zn belangrijkste troef op iOS dus niet.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:22 schreef n8n het volgende:
[..]
enige wat chrome niet kan is hun eigen js render engine en specifieke webkit versie gebruiken. Verder hebben ze het helemaal zelf in de handFor great justice!![]()
Even iTunes opnieuw startenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
'De aangesloten iPhone kan niet worden geïdentificeerd"
WAT![]()
qua snelheid zijn nitro en V8 aardig gelijk aan elkaar, behoren beide tot de snelstenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:26 schreef Q. het volgende:
[..]
En dat scheelt heeeeeeeeel veel snelheid. Chrome heeft zn belangrijkste troef op iOS dus niet.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
Lekker dan, ik dacht ik install ff snel nog 6.1.2 voordat 6.1.3 uitkomt en me jailbreak naar de kut gaat, gaat ie zowat binnen 10 seconden tijdens het installeren van de update in herstelmodus, mag ik weer opnieuw gaan jailbreaken en alles downloaden en instellen![]()
![]()
Godverdomme, ik reservekopie terugzetten, lukt dat ineens niet omdat 'iPhone niet kan bepalen welke apps moeten worden geïnstalleerd'.![]()
![]()
Ik snap het niet hé. Heb een iPhone sinds 2007. Gejailbreakt of niet gejailbreakt. Ik heb nooooooooit last van rare errors of hardwarematige defecten.![]()
Toch is dat de reden dat Safari mogelijk sneller op iOS is, google er maar eens op. Genoeg artikeltjes te vinden. Dit is gewoon een voorbeeld van de ommuurde tuin waarin Apple de gebruiker plaatst, of je het nu leuk vindt of nietquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:34 schreef n8n het volgende:
[..]
qua snelheid zijn nitro en V8 aardig gelijk aan elkaar, behoren beide tot de snelsten
Het is wat het is.![]()
Dan heb je geluk gehad, want de kans is groter dat je in die tijd wel tegen iets aanloopt. Daarnaast kan het ook zijn dat je denkt dat je nog nooit iets hebt gehad terwijl dit wel zo was, maar dat je het toen afdeed als 'niet belangrijk'. Als ik het lijstje sinds 2007 af ga, heb ik toch aardig wat defecten/bugs gehad:quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:38 schreef RoW_0 het volgende:
Ik snap het niet hé. Heb een iPhone sinds 2007. Gejailbreakt of niet gejailbreakt. Ik heb nooooooooit last van rare errors of hardwarematige defecten.
iPhone 3G met defecte lockknkop
iPhone 3G met defecte speaker
iPhone 3GS waarvan de headphone jack niet werkte
iPhone 3GS met vergeeld scherm
iPhone 4 met een haperende camera (hardware defect bij de eerste batch)
Alleen bij de 4S had ik niets, maar daarvan maakte ik m'n scherm kapot. Met de iPhone 5 heb ik tot nu toe niets gehad.
Softwarematig heb ik met alle generaties regelmatig gehad dat hij blijft hangen als ik te snel iemand terugbel na een gemiste oproep. En met jailbreak heb ik ook regelmatig crashes, vastlopend en andere rare dingen gezien.
En nog vind ik de iPhone het meest betrouwbare toestel en heb ik het gevoel dat ik er nooit problemen mee heb.![]()
Nitro werkt niet in Chrome.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:34 schreef n8n het volgende:
[..]
qua snelheid zijn nitro en V8 aardig gelijk aan elkaar, behoren beide tot de snelsten2000 light years from home![]()
Zijn er meer mensen die na iOs update 6.1.2. belabberde 3G-verbinding hebben? Ik merk het vaak bij instagram (moeizaam uploaden, regelmatig 'mislukt' meldingen), maar ook bij iets simpels als de weerapp (de standaard app van Apple): bijwerkfout etc.
Dit heb ik pas sinds die update. Ik zit op het Vodafone netwerk.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
vodafone is bezig met netwerk up te graden, zal daar wel mee te maken hebbenquote:Op woensdag 6 maart 2013 08:26 schreef SEMTEX het volgende:
Zijn er meer mensen die na iOs update 6.1.2. belabberde 3G-verbinding hebben? Ik merk het vaak bij instagram (moeizaam uploaden, regelmatig 'mislukt' meldingen), maar ook bij iets simpels als de weerapp (de standaard app van Apple): bijwerkfout etc.
Dit heb ik pas sinds die update. Ik zit op het Vodafone netwerk.![]()
Ik kan m'n abo verlengen bij KPN, maar met een iPhone 5 kan ik geen gebruik maken van het 800MHz G4 netwerk van KPN, what to do?
Er zijn geruchten dat KPN ook 4G gaat aanbieden op 1800MHz (wat de iPhone 5 wel aankan) maar die frequentie is nu nog in gebruik voor 3G.
De kans zit er ook in dat de 5s die geloof ik in juli uitkomt wel van de 800MHz band gebruik kan maken.![]()
Vet....quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:14 schreef So_Surreal het volgende:
Gisteren eindelijk een docking voor mijn iPhone 5 met digitale wekker/clock functie gevonden
[ afbeelding ]
Al te bestellen? Zo ja, waar?I may not be your first, but to be your last would be perfect.....![]()
Waar vind je die? Is wel mooi, ben op zoek naar een vervanger voor mijn wake-up lightquote:Op woensdag 6 maart 2013 16:14 schreef So_Surreal het volgende:
Gisteren eindelijk een docking voor mijn iPhone 5 met digitale wekker/clock functie gevonden
[ afbeelding ]![]()
quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:28 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Vet....
Al te bestellen? Zo ja, waar?Het is de philips DS1155, voor ¤79-, te koop, ik heb hem gehaald bij de Mediamarkt, maar is voor dat geld ook online te bestellen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:28 schreef Blik het volgende:
[..]
Waar vind je die? Is wel mooi, ben op zoek naar een vervanger voor mijn wake-up light
Ik had hiervoor deze JBL:
Maar het vervelende van die vond ik dat mijn kamer helemaal blauw werd door het licht.
De Philips die ik nu heb heeft dat niet.
De JBL had wel beter geluid en kon 5 verschillende wekkers instellen.
Bij deze moet je de wekker echt op je iPhone zelf instellen, dus dan kan je d'r ook 5 instellen.
En ik vind het fijn dat je de tijd niet hoeft in te voeren wanneer hij stroom verliest, maar hij gewoon de tijd van de iPhone overneemt![]()
![]()
Dat had ik, gewoon zon China ebay ding maar die blijven doorbranden. Met iPhone 4s, iPod en iPad totaal geen last van maar met m'n 5 dus wel. Zoek nu een echt goede lader.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
autolader usb - iPhone 5 kabel?![]()
79 euro?quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:34 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
[..]
Het is de philips DS1155, voor ¤79-, te koop, ik heb hem gehaald bij de Mediamarkt, maar is voor dat geld ook online te bestellen.
Ik had hiervoor deze JBL:
[ afbeelding ]
Maar het vervelende van die vond ik dat mijn kamer helemaal blauw werd door het licht.
De Philips die ik nu heb heeft dat niet.
De JBL had wel beter geluid en kon 5 verschillende wekkers instellen.
Bij deze moet je de wekker echt op je iPhone zelf instellen, dus dan kan je d'r ook 5 instellen.
En ik vind het fijn dat je de tijd niet hoeft in te voeren wanneer hij stroom verliest, maar hij gewoon de tijd van de iPhone overneemt
Weyoooooooooooooooooow![]()
Dat wordt ff sparen man.....
I may not be your first, but to be your last would be perfect.....![]()
Niemand?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:36 schreef Ambrosius het volgende:
Meer waarbij hotmail het niet meer doet via de gewoon mail-app? Kan geen verbinding meer maken, heeft denk ik te maken met de overgang naar outlook. Iemand een oplossing?sig verwijderd door FA![]()
Voor een wake-up alarm vind ik het best prijzig, maar ik kan het een keer overwegen ja.quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:03 schreef So_Surreal het volgende:
Ach een dagje werken voor iets wat je elke dag gebruiktgeen geld toch ?
Hoop dat ze snel afgesprijst worden
Beste oplossing voor jou is overstappen naar Android....quote:Op woensdag 6 maart 2013 07:07 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dan heb je geluk gehad, want de kans is groter dat je in die tijd wel tegen iets aanloopt. Daarnaast kan het ook zijn dat je denkt dat je nog nooit iets hebt gehad terwijl dit wel zo was, maar dat je het toen afdeed als 'niet belangrijk'. Als ik het lijstje sinds 2007 af ga, heb ik toch aardig wat defecten/bugs gehad:
iPhone 3G met defecte lockknkop
iPhone 3G met defecte speaker
iPhone 3GS waarvan de headphone jack niet werkte
iPhone 3GS met vergeeld scherm
iPhone 4 met een haperende camera (hardware defect bij de eerste batch)
Alleen bij de 4S had ik niets, maar daarvan maakte ik m'n scherm kapot. Met de iPhone 5 heb ik tot nu toe niets gehad.
Softwarematig heb ik met alle generaties regelmatig gehad dat hij blijft hangen als ik te snel iemand terugbel na een gemiste oproep. En met jailbreak heb ik ook regelmatig crashes, vastlopend en andere rare dingen gezien.
En nog vind ik de iPhone het meest betrouwbare toestel en heb ik het gevoel dat ik er nooit problemen mee heb.
Go for it.....
Het is niet alleen een wake-up alarm hoor, ik gebruik zo'n docking ook vaak genoeg om boven muziek te luisterenquote:Op woensdag 6 maart 2013 17:10 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Voor een wake-up alarm vind ik het best prijzig, maar ik kan het een keer overwegen ja.
Hoop dat ze snel afgesprijst worden![]()
![]()
Hell no. Zoals ik zei: zelfs met een ogenschijnlijke waslijst aan issues, bugs en andere problemen, is de iPhone voor mij stabieler en betrouwbaarder dan elk ander toestel. Als je de vele voordelen ten opzichte van andere toestellen in overweging neemt, neem ik die irritaties wel op de koop toe. Geen enkel toestel is perfect.quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:13 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Beste oplossing voor jou is overstappen naar Android....
Go for it.....![]()
Ik zelf heb gewoon een rubber hoesje voor de iphone 5. Honderden keren gevallen (horeca hé)
met sportieve groet,
fortunafan.![]()
I know, zou wel vet zijn voor in de slaapkamer/keuken....quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:19 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Het is niet alleen een wake-up alarm hoor, ik gebruik zo'n docking ook vaak genoeg om boven muziek te luisteren
Hoe is het geluid dan? Toch niet blikkerig?I may not be your first, but to be your last would be perfect.....![]()
Niks android kloote stysteem hebben daar 2 toestellen van wat een rotzooi. Of je jailbreakt gewoon niet en support de makersquote:Op woensdag 6 maart 2013 17:13 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Beste oplossing voor jou is overstappen naar Android....
Go for it.....
met sportieve groet,
fortunafan.![]()
Haha, grapte maar wat.. (had eigenlijk geen serieus antwoord terug verwacht)quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:03 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Hell no. Zoals ik zei: zelfs met een ogenschijnlijke waslijst aan issues, bugs en andere problemen, is de iPhone voor mij stabieler en betrouwbaarder dan elk ander toestel. Als je de vele voordelen ten opzichte van andere toestellen in overweging neemt, neem ik die irritaties wel op de koop toe. Geen enkel toestel is perfect.
Dit zijn ook voor mij de kernwoorden waarom ik een IPhone heb....
Once you have a Apple, u never go back.....
Zojuist even gekeken ik heb geem probleemen daarmee.. Miss een software/bouw fout.quote:
Ps de topic gaat op slot als 1 iemand nog post kan je dat tegen gaan?
met sportieve groet,
fortunafan.![]()
Neequote:Op woensdag 6 maart 2013 18:34 schreef fortunafan het volgende:
[..]
Zojuist even gekeken ik heb geem probleemen daarmee.. Miss een software/bouw fout.
Ps de topic gaat op slot als 1 iemand nog post kan je dat tegen gaan?![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: