SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuws:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sociaal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sport:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Respecteer elkaars mening, het kan best zijn dat die anders is dan de jouwe. Houd het gezellig!Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.![]()
Tja.. Ik heb me zojuist verzekerd voor ¤60,- tegen schade/diefstal van mijn iPhone 5 en iPad Mini.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Das waar. Maar evengoed zou ik een hoesje wel fijn vinden. Heb vooralsnog geen verzekering op mijn telefoon.![]()
Hoesje gaat je tegenvallen. Kale iPhones voelen
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P![]()
En 90 per maand voor die iPhone?quote:Op maandag 18 februari 2013 21:48 schreef MrBaas het volgende:
[..]
Tja.. Ik heb me zojuist verzekerd voor ¤60,- tegen schade/diefstal van mijn iPhone 5 en iPad Mini.
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
60 euro per jaar? Waar?quote:Op maandag 18 februari 2013 21:48 schreef MrBaas het volgende:
[..]
Tja.. Ik heb me zojuist verzekerd voor ¤60,- tegen schade/diefstal van mijn iPhone 5 en iPad Mini.Hoesje die mijn vriendin heeft (gewoon zo'n plastic ding) voelt verder ook niet verkeerd.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Hoesje gaat je tegenvallen. Kale iPhones voelen
En ik ken mezelf, ik heb nu een nokia 6310 waarmee ik overal op tik, hamer en laat vallen. Dus ik denk dat een hoesje wel zo verstandig is.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
De 4/4S glipt zo uit mn handen. Heb nu een heel fijn hoesje van Belkin, genoeg grip maar niet zo vervelend dat ie je hele broekzak mee naar buiten neemt. Is al eens van anderhalve meter op een tegelvloer gekegeld zonder een schram.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Hoesje gaat je tegenvallen. Kale iPhones voelenFor great justice!![]()
Doodzonde dat de Jack onderaan zitOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Ik heb m'n iPhone nog nooit laten stuiterenquote:Op maandag 18 februari 2013 22:01 schreef Q. het volgende:
[..]
De 4/4S glipt zo uit mn handen. Heb nu een heel fijn hoesje van Belkin, genoeg grip maar niet zo vervelend dat ie je hele broekzak mee naar buiten neemt. Is al eens van anderhalve meter op een tegelvloer gekegeld zonder een schram.
Dat gladde vind ik fijn, heb nog een hoesje liggen die ik voorheen gebruikte, maar zoals jij zegt trekt het je broekzak naar buitenOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Ik heb nu een iets stroevere die dat niet doet.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik heb m'n iPhone nog nooit laten stuiteren
Dat gladde vind ik fijn, heb nog een hoesje liggen die ik voorheen gebruikte, maar zoals jij zegt trekt het je broekzak naar buitenFor great justice!![]()
Nee,quote:Op maandag 18 februari 2013 21:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
En 90 per maand voor die iPhone?
4 maanden ¤25,- voor onbeperkt bel/sms/data
8 maanden ¤93,- voor 300 bel/sms + 1gb data
+¤150,- bijbetalen om de iPhone te houden
Vertel me wat hier mis mee is of hou gewoon je bek met zeiken.
Nog even een toevoeging: Ik had alleen dit abonnement kunnen pakken anders had ik nog 4 maanden lang ¤35,- moeten betalen voor mijn oude abonnement + nog inschrijfkosten bij een andere provider.![]()
Ik had gewoon de ANWB gebeld en gevraagd wat een verzekering zou kosten. Voor mijn 3 maanden oude iPad Mini + 1 maand oude iPhone 5 zou dat rond de ¤60,- zijn voor als je geen lid was van de ANWB. Als je wel lid bent dan zal je denk ik ook nog wat korting krijgen.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
60 euro per jaar? Waar?
[..]
Hoesje die mijn vriendin heeft (gewoon zo'n plastic ding) voelt verder ook niet verkeerd.
En ik ken mezelf, ik heb nu een nokia 6310 waarmee ik overal op tik, hamer en laat vallen. Dus ik denk dat een hoesje wel zo verstandig is.![]()
Oeh, tof. Waar te bestellen?quote:Op maandag 18 februari 2013 21:55 schreef So_Surreal het volgende:
Vinnie, ik heb deze
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi doorzichtigKan wel eens kijken ja, thanks.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:14 schreef MrBaas het volgende:
[..]
Ik had gewoon de ANWB gebeld en gevraagd wat een verzekering zou kosten. Voor mijn 3 maanden oude iPad Mini + 1 maand oude iPhone 5 zou dat rond de ¤60,- zijn voor als je geen lid was van de ANWB. Als je wel lid bent dan zal je denk ik ook nog wat korting krijgen.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Toch jullie maar eens aanspreken. Ik bel en SMS best weinig. (bel soms wel 50 minuten per maand (vaak minder) / ongeveer 100 SMSjes). ik verbruik alleen wel 4/6GB per maand. Ik heb nu een iPhone 4 (sinds dag 1 met i150 abbo) en wil dit jaar een nieuw toestel kopen. Nu zit ik wel te denken aan de iPhone 5 (of 5S/6 of wat er ook uit komt) maar wat is nou een goed abbo met iPhone erbij?The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.![]()
Ah, dan heb ik het verhaal verkeerd begrepen, mijn foutquote:Op maandag 18 februari 2013 19:39 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hoe komt men bij dit verhaal? Apple staat juist bekend om het feit dat je bij een defect binnen 5 minuten een nieuwe hebt. Zonder kosten.
Jouw post bestaat voor 100,00% onzin.![]()
![]()
Dafuq? Voor die 8 maand had je de iphone al dik los kunnen kopen, en voor 4 x 25 euro en 150 had je ook ern fatsoenlijk sim only kunnen hebben.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:13 schreef MrBaas het volgende:
[..]
Nee,
4 maanden ¤25,- voor onbeperkt bel/sms/data
8 maanden ¤93,- voor 300 bel/sms + 1gb data
+¤150,- bijbetalen om de iPhone te houden
Vertel me wat hier mis mee is of hou gewoon je bek met zeiken.
Nog even een toevoeging: Ik had alleen dit abonnement kunnen pakken anders had ik nog 4 maanden lang ¤35,- moeten betalen voor mijn oude abonnement + nog inschrijfkosten bij een andere provider.
En hoeveel verbruik je per maand aan minuten/sms/data?nerovetsrethca![]()
Ik wist het, maar gezien ik meestal niet zo op de hoogte ben ging ik er vanuit dat het algemeen bekend was ja. Kort gespeeld tot nu toe, best leuk denk ikquote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:09 schreef bjanaan het volgende:
Vorige week was Infinity Blade gratis maar dat wisten jullie vast en zeker al?![]()
![]()
Ook maar even gespeeld weet wel dat het een batterijslurpertje is!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:32 schreef Operc het volgende:
[..]
Ik wist het, maar gezien ik meestal niet zo op de hoogte ben ging ik er vanuit dat het algemeen bekend was ja. Kort gespeeld tot nu toe, best leuk denk ik![]()
Ik heb hem besteld bij mij telefoon zelf, op apple.nlquote:Op maandag 18 februari 2013 22:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Oeh, tof. Waar te bestellen?
[..]
Kan wel eens kijken ja, thanks.
Hij heet de Incase Pro Snap Case clear:
http://store.apple.com/nl(...)patibility%3Diphone5![]()
Is het mogelijk om je iPhone te besturen via je computer ?
En zo ja welk programma moet je daarvoor hebben ?Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Alleen met een jailbreak.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:46 schreef Djeetje het volgende:
Is het mogelijk om je iPhone te besturen via je computer ?
En zo ja welk programma moet je daarvoor hebben ?
VeencyOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Ik heb een jailbreak.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Alleen met een jailbreak.
Veency
Veency downloaden op me iPhone ?Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Ja, lijkt mij welquote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:53 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik heb een jailbreak.
Veency downloaden op me iPhone ?
Op je HTC zou ik het niet doen als je je iPhone wil besturen via je computer
Veency moet dus wel via Cydia he
![]()
Ja.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:53 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik heb een jailbreak.
Veency downloaden op me iPhone ?Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
De aan/uit knop bovenop mijn iPhone 4S zit vast. :/ Kost nu enorm veel kracht om die knop te gebruiken. Iemand n idee of ik dit zelf kan verhelpen? Of evt langs de apple store? Er zit geen garantie meer op de iPhone.![]()
God :p ik doe het steeds weer wanneer jij wat post.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:20 schreef Crientj het volgende:
De aan/uit knop bovenop mijn iPhone 4S zit vast. :/ Kost nu enorm veel kracht om die knop te gebruiken. Iemand n idee of ik dit zelf kan verhelpen? Of evt langs de apple store? Er zit geen garantie meer op de iPhone.
Hayley Williams <3![]()
Helemaal blij met een feature die andere telefoons al enkele jaren kunnen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:09 schreef mitchelll0181 het volgende:
Net barrel eropgezet.. Nice!
Ik heb die op 2:12 ingesteldOch, Apple, vernieuw het homescreen toch eens goed.
Buiten dat ben ik wel erg tevreden tot nu toe met de overstap van Android naar iOS. Alleen jammer dat het homescreen een drama is, zelfs met jailbreak.Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"![]()
geweldig vernieuwend ja prachtig die effectjesquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:33 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Helemaal blij met een feature die andere telefoons al enkele jaren kunnen.Och, Apple, vernieuw het homescreen toch eens goed.
Buiten dat ben ik wel erg tevreden tot nu toe met de overstap van Android naar iOS. Alleen jammer dat het homescreen een drama is, zelfs met jailbreak.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
Ik vind het homescreen perfect. Elegant, intuļtief en mooi vorm gegeven.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:33 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Helemaal blij met een feature die andere telefoons al enkele jaren kunnen.Och, Apple, vernieuw het homescreen toch eens goed.
Buiten dat ben ik wel erg tevreden tot nu toe met de overstap van Android naar iOS. Alleen jammer dat het homescreen een drama is, zelfs met jailbreak.
Ik zie een home screen als de verzamelplek van apps. Een telefoon draait zo'n beetje om apps, een statisch grid is zodoende de snelste en meest gebruisvriendelijke 'launcher' die je je kan bedenken.
Echt, alle hubs, tiles en widgets doen heel veel dingen, maar ze maken het NIET overzichtelijker en NIET sneller, terwijl dat m.i. juist de belangrijkste criteria zijn om een lijst/opsomming intuitief te houden.
iOS is zo goed.Het is simpel en toch zeer functioneel en volwassen.
Ten percent faster with a sturdier frame![]()
iPhone 5 gewoon gratis vervangen voor een nieuwe zojuist in de Applestore.
Was d'r nog nooit geweest, maar vind het wel een hele beleving daar
Het mooie pand, dat je aangemeld wordt als je binnenkomt, al die apparaten overal![]()
![]()
Ik had dat ook met mijn 4, laten repareren bij zo'n Turk, maar na een week was het weer stukquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:20 schreef Crientj het volgende:
De aan/uit knop bovenop mijn iPhone 4S zit vast. :/ Kost nu enorm veel kracht om die knop te gebruiken. Iemand n idee of ik dit zelf kan verhelpen? Of evt langs de apple store? Er zit geen garantie meer op de iPhone.
Hoe oud is dat apparaat ?
Als je hem rechtsstreeks bij Apple hebt gekocht heb je 2 jaar garantie op dit soort fabrieksfoutjes, vertelde ze me vanmiddag in de store.![]()
Denk een jaar of twee, misschien meer. Kan wel weer een afspraak maken bij de genius bar.. Maar denk niet dat ze t kunnen verhelpenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:22 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ik had dat ook met mijn 4, laten repareren bij zo'n Turk, maar na een week was het weer stuk
Hoe oud is dat apparaat ?
Als je hem rechtsstreeks bij Apple hebt gekocht heb je 2 jaar garantie op dit soort fabrieksfoutjes, vertelde ze me vanmiddag in de store.![]()
Nee ben bang van niet.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:23 schreef Crientj het volgende:
[..]
Denk een jaar of twee, misschien meer. Kan wel weer een afspraak maken bij de genius bar.. Maar denk niet dat ze t kunnen verhelpen
Naast me zat een andere meid, die had hetzelfde probleem, voor haar konden ze ook alleen het toestel omruilen.
Mijn 5 had hetzelfde probleem trouwens, na 1 maand al
Moest ook omgeruild worden.![]()
In mijn ogen is mijn homescreen juist een rustpunt van benodigde info. Op mijn Android toestel had ik alle apps in 1 drawer gesorteerd op vaakst gebruikt. Dat werkt echt idioot veel intuļtiever dan wat ik nu heb, zelfs met folders in folders voor orde. Alle apps los op het scherm kan ik niet hebben, dan zit ik te staren naar het scherm zonder te vinden wat ik wil. Alles van iOS is in mijn ogen prima uitgevoerd op het homescreen en het gebrek aan een drawer na.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:19 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik vind het homescreen perfect. Elegant, intuļtief en mooi vorm gegeven.
Ik zie een home screen als de verzamelplek van apps. Een telefoon draait zo'n beetje om apps, een statisch grid is zodoende de snelste en meest gebruisvriendelijke 'launcher' die je je kan bedenken.
Echt, alle hubs, tiles en widgets doen heel veel dingen, maar ze maken het NIET overzichtelijker en NIET sneller, terwijl dat m.i. juist de belangrijkste criteria zijn om een lijst/opsomming intuitief te houden.
iOS is zo goed.Het is simpel en toch zeer functioneel en volwassen.
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"![]()
Nja, en dan 200 euro ofzo betalen. Dat zie ik niet echt zitten.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:25 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Nee ben bang van niet.
Naast me zat een andere meid, die had hetzelfde probleem, voor haar konden ze ook alleen het toestel omruilen.
Mijn 5 had hetzelfde probleem trouwens, na 1 maand al
Moest ook omgeruild worden.![]()
Je kan proberen om extra Apple care af te sluiten, dat kost 69 euro.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:25 schreef Crientj het volgende:
[..]
Nja, en dan 200 euro ofzo betalen. Dat zie ik niet echt zitten.
Als je dat afgesloten hebt naar die store gaan haha.![]()
Ik snap niet wat je dan op je home screen zet als het geen apps zijn. De apps die ik het meest gebruik zet ik gewoon zelf vlak bij elkaar.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:25 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
In mijn ogen is mijn homescreen juist een rustpunt van benodigde info. Op mijn Android toestel had ik alle apps in 1 drawer gesorteerd op vaakst gebruikt. Dat werkt echt idioot veel intuļtiever dan wat ik nu heb, zelfs met folders in folders voor orde. Alle apps los op het scherm kan ik niet hebben, dan zit ik te staren naar het scherm zonder te vinden wat ik wil. Alles van iOS is in mijn ogen prima uitgevoerd op het homescreen en het gebrek aan een drawer na.Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Na iPhone update en jailbreak ook mn ATV2 vandaag gedaan. Alles werkt godzijdank.
Kan het iedereen afraden.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.![]()
Wat heb je aan een JB voor de Apple TV?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:17 schreef So_Surreal het volgende:
Hoop dat de JB voor de atv3 ooit nog komt![]()
XBMCquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:38 schreef MrBaas het volgende:
[..]
Wat heb je aan een JB voor de Apple TV?Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Dat heeft geen nut, garantie is verlopen. Afsluiten van apple care is dan toch niet meer mogelijk?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:27 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Je kan proberen om extra Apple care af te sluiten, dat kost 69 euro.
Als je dat afgesloten hebt naar die store gaan haha.![]()
quote:ATV Flash black.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.![]()
Hoe, wie, wat, waarquote:Op woensdag 20 februari 2013 00:11 schreef RolStaart-Beer het volgende:
En Evasi0n 1.4 voor iOS 6.1.2 is uit?
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²![]()
quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:17 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Hoe, wie, wat, waar?
twitter:evad3rs twitterde op dinsdag 19-02-2013 om 23:37:49evasi0n 1.4 with support for iOS 6.1.2 has been released on http://t.co/WwRp7oWz #evasi0n reageer retweet
Forum Opties Forumhop: Hop naar: