SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gouden Televizier-Ring
Op vrijdag 21 oktober 2011 won Voetbal International de Gouden Televizier-Ring. De andere kanshebbers waren 'Wie is de Mol?' en 'The Voice of Holland'. Voetbal International won echter overtuigend met 37 procent van de stemmen.
VI HOOLIGANS NEVER SURRENDER!![]()
Openingspost:
Deze openingspost is gemaakt door: Palmboom313 (tekst), ASroma (bijnamen), Knurft-Zork3 (animated gifs) en Veerboot (tekst, bijnamen en animated gifs). VI Hooligans-logo: Pascalus. Ook bijdrages geleverd door: RensAjacied en Scarface88.
leg mij eens het verschil uit tussen volksmenner en demagoogquote:Op maandag 18 februari 2013 21:19 schreef Van_Poppel het volgende:
Die Higler is een volksmenner en demagoog!
Deze man?quote:Op maandag 18 februari 2013 21:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ja die Maaskant hadden we vanmiddag het topic al ingeslingerd
Hij zal nooit capituleren voor Verbeekquote:Op maandag 18 februari 2013 21:20 schreef RensAjacied het volgende:
Meneer Higler/Hitler verkracht het voetbal!
Al 3 wedstrijden op rij. PSV-zwolle/ Az-groningen en nu deze wedstrijd weer.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:20 schreef RensAjacied het volgende:
Meneer Higler/Hitler verkracht het voetbal!
In engeland lachen ze erom.quote:
dus het verkeerde beeld mag wel een gele kaart opleveren?quote:Op maandag 18 februari 2013 21:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Beeld van de scheidsrechter kan heel anders zijn. Vergeet dat niet.
klopt ik reageerde toen al vast metquote:Op maandag 18 februari 2013 21:24 schreef RensAjacied het volgende:
Mino krijg even lekker de tering!
Haha ik zei gisteren al die komt aan de beurt vanavond
Jaquote:Op maandag 18 februari 2013 21:24 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
klopt ik reageerde toen al vast metweet je nog?
quote:Op maandag 18 februari 2013 21:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dus het verkeerde beeld mag wel een gele kaart opleveren?
quote:Op maandag 18 februari 2013 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Van Bommel maakte de overtreding, Vink kon niet zien of de bal werd gespeeld en zag dat Mulenga? hevig reageerde et cetera. Hij kwam wel debiel in.
Waar Poulsen (de beste linksback ter wereld) soms langskomt om een Nasi Goreng te halenquote:Op maandag 18 februari 2013 21:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
op maandag werkt die bij Chinees restaurant Ni Hao
hij kwam uitstekend in en als de scheidsrechter het niet kan zien kan hij het niet beoordelen en heeft hij zijn assistenten te vragen. Niet gokken en geel geven.quote:
quote:
GR VAN HENK & ANITA EN EEN POOT VAN BELLOquote:Op maandag 18 februari 2013 21:27 schreef Ties02 het volgende:
HEEEE WILFRED LEES JE MEE? GROETJENS VAN FOK GR GR
Derksen zou eens wat moeten lezen van Carlos Castanedaquote:Op maandag 18 februari 2013 21:27 schreef Evertjan het volgende:
Derksen zit niet in zijn bananenschuimpjes periode dan is hij altijd veel vriendelijker
Twee benen invliegen waarmee hij hem klemdequote:Op maandag 18 februari 2013 21:28 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Was toch een goede sliding op de bal? Je ziet dat hij de bal speelt
WILFRED ALS JE MEELEEST HOU DAN EEN PEN VAST ALS GEHEIME BOODSCHAPquote:Op maandag 18 februari 2013 21:27 schreef Ties02 het volgende:
HEEEE WILFRED LEES JE MEE? GROETJENS VAN FOK GR GR
ze moesten bij VI altijd een doekje op haar stoel liggen als ze het over Ajax haddenquote:Op maandag 18 februari 2013 21:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als Barbara Barend je boos kan maken, ja, dan is het einde nabij
Was toen tegen Heerenveen!!quote:Op maandag 18 februari 2013 21:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kampioenschap! Weg! Bedankt he Marco! Pannenkoek.
quote:Op maandag 18 februari 2013 21:28 schreef Ties02 het volgende:
Pannenkoek! Die derde ster, daar doe je het voor!
quote:Op maandag 18 februari 2013 21:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kampioenschap! Weg! Bedankt he Marco! Pannenkoek.
WILFRED ALS JE VINDT DAT ZUIDGRENS VAKER LIVE MOET KIJKEN SNIJ DAN ZO EEN NIEUW ONDERWERP AANquote:Op maandag 18 februari 2013 21:28 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
WILFRED ALS JE MEELEEST HOU DAN EEN PEN VAST ALS GEHEIME BOODSCHAP
Dit dus.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hij kwam uitstekend in en als de scheidsrechter het niet kan zien kan hij het niet beoordelen en heeft hij zijn assistenten te vragen. Niet gokken en geel geven.
dat zijn teksten mensenquote:Op maandag 18 februari 2013 21:30 schreef Doublepain het volgende:
WILVRED! VERBEDER MIJN FOUDEN!! DANK!
JA en een hele slimme man, dit is het eerste domme wat ik van hem hoorquote:Op maandag 18 februari 2013 21:31 schreef ZuidGrens het volgende:
Die Van Duivenbode is toch een keer te gast geweest?
Bekende van Cruijff, dus hij kan bij Derksen geen kwaad doen.quote:
geen topshowquote:Op maandag 18 februari 2013 21:31 schreef ZuidGrens het volgende:
Die Van Duivenbode is toch een keer te gast geweest?
Gelukkig hebben jullie de fantastische Willie en Renee.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:32 schreef Doublepain het volgende:
Willem begint net zo dement te worden als Cruijff
Amsterdamse Arafatquote:Op maandag 18 februari 2013 21:32 schreef Evertjan het volgende:
iemand aannemen op advies van Frits ´´ik ben een Jood´´ Barend![]()
![]()
![]()
Zijn alle 4 idiotenquote:Op maandag 18 februari 2013 21:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gelukkig hebben jullie de fantastische Willie en Renee.
KWARTET!quote:Op [quote]
[b]Op maandag 18 februari 2013 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zijn alle 4 idioten
HIJ HEEFT EEN SNOR!! DAT IS DE KLOEE!quote:Op maandag 18 februari 2013 21:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat een vieze man met lang haar, daar lijkt hij toch niet op??
hij is aangenomen op advies van Barend en van Dorpquote:Op maandag 18 februari 2013 21:34 schreef DrDentz het volgende:
Is dat ook een sociaal iets van Johan dat hij Kieft daar aan tafel wil hebben? Om die jongen een beetje te rehabiliteren, want inhoudelijk voegt hij niets toe.
moet niet gekker worden.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
SV en VI zijn pro PSV geworden
PSVquote:Op maandag 18 februari 2013 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
SV en VI zijn pro PSV geworden
quote:Op maandag 18 februari 2013 21:36 schreef Keukendrol het volgende:
Van Raaij.
m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=182501
Ik heb dat al op sinds de uitzending begonquote:Op maandag 18 februari 2013 21:36 schreef Evertjan het volgende:
[..]
gemiddelde fokker drinkt dat per dag
gepost vanaf mijn Iphonequote:Op maandag 18 februari 2013 21:36 schreef Keukendrol het volgende:
Van Raaij.
m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=182501
quote:
op hoeveel bamihapjes zit je alquote:Op maandag 18 februari 2013 21:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb dat al op sinds de uitzending begon
Wim Vertyft zit ook wel eens bij Sport 1, is gewoon een afspraak tussen Sport 1 en VI dat Schelvis en hij afentoe er zitten.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:34 schreef DrDentz het volgende:
Is dat ook een sociaal iets van Johan dat hij Kieft daar aan tafel wil hebben? Om die jongen een beetje te rehabiliteren, want inhoudelijk voegt hij niets toe.
Ik wil liever Schelvecchio, de eindbaas, dan Wim Kieft, de cokeverslaafde.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wim Vertyft zit ook wel eens bij Sport 1, is gewoon een afspraak tussen Sport 1 en VI dat Schelvis en hij afentoe er zitten.
14 is dat niet te oud=quote:Op maandag 18 februari 2013 21:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zit in zo'n vipbox met van die grote schalen bamiballen en zo'n meisje van 14
quote:
quote:
Van Polflietquote:Op maandag 18 februari 2013 21:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Van wie covert Danny nu een liedje?
*Ferquote:Op maandag 18 februari 2013 21:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wel voor Leroy Ver, maar ik ben dan ook geen profvoetballer.
Ik ben het niet gauw met je eens maar hier heb je wel een goed punt.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil liever Schelvecchio, de eindbaas, dan Wim Kieft, de cokeverslaafde.
Leroy Ver? Waar speelt die?quote:Op maandag 18 februari 2013 21:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wel voor Leroy Ver, maar ik ben dan ook geen profvoetballer.
Lachen joh, moet je eens op letten als Wim Vertyft gaat praten. Hij ademt fucking hard tussen zinnen door.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil liever Schelvecchio, de eindbaas, dan Wim Kieft, de cokeverslaafde.
Ik heb zin om die makers een paar tikken te verkopenquote:Op maandag 18 februari 2013 21:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb opeens de oncontroleerbare aandrang tictac te gaan kopen.
van mij mag hij gewoon blijven zingenquote:Op maandag 18 februari 2013 21:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bazenprogramma...hopelijk wordt Danny komende zomer flink aan de tand gevoeld.
Alsof dat nog niet opgevallen wasquote:Op maandag 18 februari 2013 21:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Lachen joh, moet je eens op letten als Wim Vertyft gaat praten. Hij ademt fucking hard tussen zinnen door.
Graag gedaan, nu ga je er op letten.
Hier in dit topic heet dat "een koek verkopen"quote:Op maandag 18 februari 2013 21:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb zin om die makers een paar tikken te verkopen
In de reclame tikken want TicTac!quote:Op maandag 18 februari 2013 21:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hier in dit topic heet dat "een koek verkopen"
Nee man, je bent in de war met baas der bazen Dries.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
van mij mag hij gewoon blijven zingen
Geen idee, kom niet vaak in dit topic.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Alsof dat nog niet opgevallen was![]()
Jij bent op tijd zegquote:Op maandag 18 februari 2013 21:41 schreef heiden6 het volgende:
Harry van Raaij, pfff, leeft die nog? Demente oude vent met zijn spraakgebrek, wie geeft die man nou een podium?
O ja, voetbalzone.![]()
![]()
![]()
Als sinds Sport1 hoorquote:Op maandag 18 februari 2013 21:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Geen idee, kom niet vaak in dit topic.
quote:
quote:Op maandag 18 februari 2013 21:42 schreef heiden6 het volgende:
Superirritante reclame btw van tictac.
Die was een keer geweigerd in de studio, en toen ging hij gewoon op het plein verder waar toevallig net een cameraman klaarstondquote:Op maandag 18 februari 2013 21:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nee man, je bent in de war met baas der bazen Dries.
Humberto moet je erbuiten laten.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:47 schreef Ties02 het volgende:
Een echte vent die verft z'n haar niet
Doet Gijp zelf nooitquote:
Het begint snel verwijfd te wordenquote:Op maandag 18 februari 2013 21:47 schreef Ties02 het volgende:
Een echte vent die verft z'n haar niet
quote:Op maandag 18 februari 2013 21:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het begint snel verwijfd te worden
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 februari 2013 21:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het begint snel verwijfd te worden
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |