Zuurstof, dat is wetenschappelijk bewezen.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:16 schreef VMSDKR het volgende:
Dus als iets niet wetenschappelijk bewezen is bestaat het niet? Hoe ademden ze dan in de Middeleeuwen?
Ja, nu wel ja. Toen nog niet.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:18 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Zuurstof, dat is wetenschappelijk bewezen.
Ik zou zeggen, lees je eens in over facilitated communication.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:16 schreef VMSDKR het volgende:
Dus als iets niet wetenschappelijk bewezen is bestaat het niet? Hoe ademden ze dan in de Middeleeuwen?
Ook, wat denk je dat ze niet eens wisten hoe een menselijk lichaam werkte?quote:
Misschien wisten ze het. Maar was het wetenschappelijk bewezen?quote:Op maandag 18 februari 2013 20:20 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ook, wat denk je dat ze niet eens wisten hoe een menselijk lichaam werkte?Ze waren niet compleet achterlijk.
Ja dat was zo.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:21 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Misschien wisten ze het. Maar was het wetenschappelijk bewezen?
Je mist het punt vriend.
Geef eens een linkje waar het haarfijn wordt uitgelegd.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:20 schreef glaciest het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, lees je eens in over facilitated communication.
mathijs altijd er door heenquote:Op maandag 18 februari 2013 20:26 schreef LethalNinja het volgende:
DWDD is al klachtwaardig, populair gepraat altijd daar
http://www.skepsis.nl/thiandi.htmlquote:Op maandag 18 februari 2013 20:27 schreef mime_negert het volgende:
[..]
Geef eens een linkje waar het haarfijn wordt uitgelegd.
Tja dat krijg je met shady types als Derek Ogilvie, Cher en Uri Geller. Om over die bullshit als het 6e zintuig en dat soort schrale meuk nog maar te zwijgen.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:28 schreef glaciest het volgende:
Aan de ene kant snap ik ook wel dat je rouwende ouders niet gaat bestoken met kritische vragen, maar toch jammer dat pseudowetenschap als absolute waarheid wordt gepresenteerd.
whaha dit dus, heb echt een hekel aan dit stuk vreten..quote:Op maandag 18 februari 2013 20:27 schreef wise het volgende:
[..]
mathijs altijd er door heen
"maar hoe zit dat nou¿
"het zit zo, dan pak je de schoe-"
"insert geneuzel"
Gezond verstand. Het zijn altijd van die wanhopige tokkies uit achterstandswijken die in dit soort bullshit geloven.quote:
Weet bij god niet waar dit over gaat, maar die namen van de websites.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:32 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Gezond verstand. Het zijn altijd van die wanhopige tokkies uit achterstandswijken die in dit soort bullshit geloven.
Heb niet gelezen waar hij naar linkte maar dat kunnen net zo goed sites zijn waar ze wetenschappelijke publicaties publicerenquote:Op maandag 18 februari 2013 20:33 schreef Dastan het volgende:
[..]
Weet bij god niet waar dit over gaat, maar die namen van de websites.Ik bedoel, doe dan een beetje moeite.
Dit zijn geen wetenschappelijk publicaties, er is wel wetenschappelijk onderzoek naar gedaan, zie de wikipedia-pagina.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:35 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Heb niet gelezen waar hij naar linkte maar dat kunnen net zo goed sites zijn waar ze wetenschappelijke publicaties publiceren
Of er zijn geen wetenschappelijke publicaties omdat de wetenschap dit soort onzin uberhaupt niet serieus neemt.
Meh, hoeft niet. Ga me niet verdiepen in die zweverige onzin.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:40 schreef glaciest het volgende:
[..]
Dit zijn geen wetenschappelijk publicaties, er is wel wetenschappelijk onderzoek naar gedaan, zie de wikipedia-pagina.
Als iets nog niet wetenschappelijk bewezen is betekent het niet dat je die gaten dan maar op moet vullen met whatever the hell je wel leuk vind klinkenquote:Op maandag 18 februari 2013 20:19 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ja, nu wel ja. Toen nog niet.
Met andere woorden, omdat iets (nog) niet wetenschappelijk bewezen is betekent dat niet dat het niet bestaat. Ik heb er verder ook geen verstand van. Maar het argument van TS slaat als een tang op een varken.
Een website die wetenschappelijke publicaties deelt noemt zichzelf niet kwakzalverij.nlquote:Op maandag 18 februari 2013 20:35 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Heb niet gelezen waar hij naar linkte maar dat kunnen net zo goed sites zijn waar ze wetenschappelijke publicaties publiceren
Of er zijn geen wetenschappelijke publicaties omdat de wetenschap dit soort onzin uberhaupt niet serieus neemt.
Dat zeg ik niet, ik zeg alleen dat het argument van TS geen goed argument is.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:43 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Als iets nog niet wetenschappelijk bewezen is betekent het niet dat je die gaten dan maar op moet vullen met whatever the hell je wel leuk vind klinken.
Het is inderdaad geen wetenschappelijke publicatie, maar ik zou zeggen lees je in en vorm je eigen oordeel.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:46 schreef Dastan het volgende:
[..]
Een website die wetenschappelijke publicaties deelt noemt zichzelf niet kwakzalverij.nl
Nee hoor. Het is keer op keer tegenbewezen.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:19 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ja, nu wel ja. Toen nog niet.
Met andere woorden, omdat iets (nog) niet wetenschappelijk bewezen is betekent dat niet dat het niet bestaat. Ik heb er verder ook geen verstand van. Maar het argument van TS slaat als een tang op een varken.
Neen,quote:Op maandag 18 februari 2013 20:16 schreef VMSDKR het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |