Succes.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:06 schreef Mvr.Poes het volgende:
Dan stap ik denk ik toch over naar het dieet topic. Bedankt tot zover! Doegg
Noh waarom? De adviezen zijn echt niet uit de lucht gegrepen.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:06 schreef Mvr.Poes het volgende:
Dan stap ik denk ik toch over naar het dieet topic. Bedankt tot zover! Doegg
Ja dat vind ik het moeilijkste moment.. het zin hebben in eten terwijl je propvol bent.. In alles maar vooral zoet.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:15 schreef Grutsk het volgende:
Oei, nu heb ik dat moment waarop ik iets lekkers wil eten puur om te eten. Want ik zit nog vol van mijn avondeten. Sterk zijn, sterk zijn.
Herkenbaar.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:15 schreef Grutsk het volgende:
Oei, nu heb ik dat moment waarop ik iets lekkers wil eten puur om te eten. Want ik zit nog vol van mijn avondeten. Sterk zijn, sterk zijn.
Je mag in de tussentijd ook al meeposten hoor!quote:Op maandag 18 februari 2013 20:16 schreef minilot het volgende:
Hela! Iemand zei Ottlenghi!![]()
![]()
![]()
Verder: hoera voor Mo want potdomme EINDELIJK de sleutel en: Oei! Een Sonja Bakkeraar in het topic. Arme ziel!![]()
Verder een -x- voor iedereen en tot over twee weken, want vanaf 1 maart moet ik nodig de extra Vegan Challenge-kilo's kwijt.![]()
quote:Op maandag 18 februari 2013 20:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Je mag in de tussentijd ook al meeposten hoor!</gezelligheidsdier>
quote:Op maandag 18 februari 2013 20:19 schreef minilot het volgende:
[..]Weet ik.
![]()
Maar ik zit momenteel vooral in een kijk-eens-wat-voor-een-godallemachtig-lekkere-dingen-ik-maak-modus, en dat is niet constructief in een Slanktopic.
Ah goed idee, bedankt!quote:Op maandag 18 februari 2013 20:17 schreef An24 het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Bij mij helpt kruidenthee heel goed.
Malende kaken, hooguitquote:
quote:Op maandag 18 februari 2013 17:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh en viz, er is een ghibli game op ps3!
Misschien willen trainer en HA allebei voorkomen dat je meer dan halfdood gaat? Had je al een nieuwe dietiste?quote:Op maandag 18 februari 2013 18:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
S. Bodypump (ging half dood, heerlijk)
[..]
S. Twee uurtjes fitness (zonder cardio, mag ik niet van de trainer).
[..]
(en ik heb van mij HA te horen gekregen dat groente en fruit op zichzelf niet als tussendoortje staan, daar moet wat bij)
Ni No Kuni - Wrath of the White Witch!quote:Op maandag 18 februari 2013 20:26 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Maar even emulator en rom zien te hosselen dan
Dat werd niet gezegd volgens mij. Hier kan ze kritiek verwachten, in dieet wellicht minder (ik lees daar niet), maar het is niet alleen een small, maar ook een free world afterall!quote:Op maandag 18 februari 2013 20:36 schreef the85mc het volgende:
Mijn lijstje is nog best aardig vandaag ook al had ik enorme honger.
O 4 bth pindakaas, kip, beker melk
T banaan
L 3 bth smeerkaas, kip, wat walnoten
T sinaasappel
B 30 min fietsen
T 200 gram worteltjes
D Indonesisch rijstgerecht met veel groenten, ben de naam vergeten hoe het heette
T 250 gram kwark
En ik vind t raar dat er wordt gezegd dat mvr Poes maar naar het dieet topic moet gaan. Omdat ze daar minder kritisch op Sonja Bakker zijn? Dat is toch onzin. Niks mis met beetje kritisch zijn op bepaalde dieten. Sonja bakker is gewoon crashdieet met slechte voeding, dat is toch niet erg om duidelijk te maken.
Haha blije Annaquote:Op maandag 18 februari 2013 20:45 schreef anna82 het volgende:
[..]
Dat werd niet gezegd volgens mij. Hier kan ze kritiek verwachten, in dieet wellicht minder (ik lees daar niet), maar het is niet alleen een small, maar ook een free world afterall!
Sorry!quote:
quote:Op maandag 18 februari 2013 21:13 schreef loveli het volgende:
Mijn heupbot zit op deurknophoogte. Normaal houd ik me niet bezig met dat soort futiliteiten, maar vandaag was ik me er liever wat eerder bewust van geweest.
O wel prima toch, vis en groentenquote:Op maandag 18 februari 2013 21:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Prob!! Oei, niet zo'n best lijstje he?
Lekker lijstje An
Jij ook Henk.. geen afvallijstje is het maar een mooi bijhoudt lijstje
Totaal iets van 2250 calorieen (inclusief die cranberrymeuk!), theoretisch zou ik daar op moeten afvallen.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Prob!! Oei, niet zo'n best lijstje he?
Lekker lijstje An
Jij ook Henk.. geen afvallijstje is het maar een mooi bijhoudt lijstje
Daar moet je theoretisch ook van afvallen.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:22 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Totaal iets van 2250 calorieen (inclusief die cranberrymeuk!), theoretisch zou ik daar op moeten afvallen.
Morgen geen sport, maar wel plasma doneren.
Mooi! De weegschaal op de sportschool was niet lief kan ik je vertellen.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:29 schreef loveli het volgende:
[..]
Daar moet je theoretisch ook van afvallen.
roze of blauw?quote:Op maandag 18 februari 2013 21:31 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Mooi! De weegschaal op de sportschool was niet lief kan ik je vertellen.
Dan ga ik nu breien.
Nu een blauw/paars vierkantje. Daarna eentje in rood/wit/blauw en daarna zie ik wel verder.quote:
Spannend!quote:Op maandag 18 februari 2013 21:36 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Nu een blauw/paars vierkantje. Daarna eentje in rood/wit/blauw en daarna zie ik wel verder.
Ook rot.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:38 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Spannend!
Ik ga maar weer leker hotels zoeken voor eind september.. ergens.. Grieks eiland waarschijnlijk..
Dit slaat natuurlijk nergens op. Als je zoveel sport moet je echt meer eten, ook al heb je niet zo'n honger. Neem dan substantieel eten. Pasta ofzo.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:21 schreef vlindertje89 het volgende:
Wow deze topics gaan snel, haha!
Mijn lijstje van vandaag is wat minder dan de bedoeling was, vooral avondeten, had wat minder tijd dan verwacht en ook niet zo'n honger. Ook de tussendoortjes waren op. Wilde 'm eigenlijk niet plaatsen omdat ik zelf ook weet dat het te weinig is, maar vind het ook weer zo hypocriet om alleen lijstjes te posten waar ik tevreden over ben. Maaar, vandaag boodschappen gedaan (spinazie, courgettes, worteltjes, komkommer, kiwi's en bananen).
O: 1volkoren bth met pindakaas
T: heel klein stukje brownie
T: sinaasappel
L: 2volkoren bth met tonijnsalade zonder mayonaise
D: blikje doperwten&worteltjes
S: uur zumba
Plan voor morgen:
O: sinaasappel, uur later 2volkoren bth pindakaas
T: stukje komkommer en wat worteltjes
L: 2volkoren bth, 1 appelstroop 1 tonijnsalade zonder mayo
T: banaan tussen sporten door
S: uur kickfun, half uur hardlopen, half uur fysio oefeningen, tien minuten fietsen, uur zumba
D: courgette-spinaziesoep met 2 volkoren bth
Uhm, ik weet niet hoe duur de Oriënt is, maar ik zeg: doen! En dan doorrijden tot Istanbul! Mijn vriend leest momenteel Agatha Christie en hij snapt er nog niets van, en ik vraag steeds: weet je al wie het gedaan heeft (enkelvoud!)? Kleine genoegensquote:Op maandag 18 februari 2013 21:55 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ook rot.
Ik wil naar een concert in Parijs, maar dat is op een woensdag. En we wilden eigenlijk in diezelfde periode naar Venetie. Maar om nu de Orient Express naar Venetie te nemen, is ook weer zoiets.
Jum!quote:Op maandag 18 februari 2013 22:28 schreef anna82 het volgende:
Aan mijn lijstje voeg ik toch weer pindakaas toe. Er was een nieuwe pot en dat gladde pindakaas-oppervlak kan mijn wijsvinger niet weerstaan
http://www.treinreiswinke(...)press/londen_venetiequote:Op maandag 18 februari 2013 22:27 schreef anna82 het volgende:
[..]
Uhm, ik weet niet hoe duur de Oriënt is, maar ik zeg: doen! En dan doorrijden tot Istanbul! Mijn vriend leest momenteel Agatha Christie en hij snapt er nog niets van, en ik vraag steeds: weet je al wie het gedaan heeft (enkelvoud!)? Kleine genoegens
Eens!quote:
Deze lijstjes? Over mijn lijstje van vandaag snap ik je opmerking - ik heb dat zelf ook aangegeven - maar mijn lijstje van morgen is opzich niet zo schokkend denk ik. De soep bestaat uit 2 courgettes en 200gr spinazie in een halve liter bouillon, veel groente dus, en het brood wat ik eet is boerenweit brood van de bakker, compact brood waar veel meer in zit dan in brood vd appie. Daarnaast is het lijstje voor morgen wat ik van plan ben, dus als ik morgen honger blijk te hebben pas ik het aan.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:23 schreef Nallie het volgende:
[..]
Dit slaat natuurlijk nergens op. Als je zoveel sport moet je echt meer eten, ook al heb je niet zo'n honger. Neem dan substantieel eten. Pasta ofzo.
Heb je wel een normale relatie met eten? Want deze lijstjes zijn echt belachelijk.
Haha dat gaat over mij, denk ik? Heerlijk, haha. Even een uurtje losgaan op de kickbag, wat hardlopen en mn fysio oefeningen doen (voornamelijk stabiliteit dus niet zwaar) en dan nog een uurtje uit-zumba'enquote:
Oh ja. En hij rijdt niet eens door naar Istanbul, quelle teleurstelling.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:35 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
http://www.treinreiswinke(...)press/londen_venetie
Dat is best duur!
Oh, die komma is een punt, eigenlijk. Darn.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:35 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
http://www.treinreiswinke(...)press/londen_venetie
Dat is best duur!
Leuk, die courgettes, maar waar zijn je eiwitten?quote:Op maandag 18 februari 2013 22:37 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Deze lijstjes? Over mijn lijstje van vandaag snap ik je opmerking - ik heb dat zelf ook aangegeven - maar mijn lijstje van morgen is opzich niet zo schokkend denk ik. De soep bestaat uit 2 courgettes en 200gr spinazie in een halve liter bouillon, veel groente dus, en het brood wat ik eet is boerenweit brood van de bakker, compact brood waar veel meer in zit dan in brood vd appie. Daarnaast is het lijstje voor morgen wat ik van plan ben, dus als ik morgen honger blijk te hebben pas ik het aan.
Daarnaast heb ik een prima relatie met eten. Ik ben 1.58 en weeg 55.4 kilo, lijkt me reuze normaal. Zo'n reactie baseren op twee lijstjes is misschien wat kort door de bocht, als je naar mijn lijstje van gister kijkt is dat hartstikke normaal.
[..]
Haha dat gaat over mij, denk ik? Heerlijk, haha. Even een uurtje losgaan op de kickbag, wat hardlopen en mn fysio oefeningen doen (voornamelijk stabiliteit dus niet zwaar) en dan nog een uurtje uit-zumba'en.
Je hebt wel Parijs - Istanbul, maar die gaat via Budapest en Bucharest.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:37 schreef anna82 het volgende:
[..]
Oh ja. En hij rijdt niet eens door naar Istanbul, quelle teleurstelling.
Ja deze lijstjes! En dan ben ik kort door de bocht, prima.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:37 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Deze lijstjes? Over mijn lijstje van vandaag snap ik je opmerking - ik heb dat zelf ook aangegeven - maar mijn lijstje van morgen is opzich niet zo schokkend denk ik. De soep bestaat uit 2 courgettes en 200gr spinazie in een halve liter bouillon, veel groente dus, en het brood wat ik eet is boerenweit brood van de bakker, compact brood waar veel meer in zit dan in brood vd appie. Daarnaast is het lijstje voor morgen wat ik van plan ben, dus als ik morgen honger blijk te hebben pas ik het aan.
Daarnaast heb ik een prima relatie met eten. Ik ben 1.58 en weeg 55.4 kilo, lijkt me reuze normaal. Zo'n reactie baseren op twee lijstjes is misschien wat kort door de bocht, als je naar mijn lijstje van gister kijkt is dat hartstikke normaal.
[..]
Haha dat gaat over mij, denk ik? Heerlijk, haha. Even een uurtje losgaan op de kickbag, wat hardlopen en mn fysio oefeningen doen (voornamelijk stabiliteit dus niet zwaar) en dan nog een uurtje uit-zumba'en.
doe je dan wel je best tijdens de bokstraining??quote:Op maandag 18 februari 2013 22:37 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
[..]
Waar ga je heen Prob? Wintersporten?quote:Op maandag 18 februari 2013 22:37 schreef Probability het volgende:
Mehhh ik ga op vakantie maar nu doet m'n moeder er raar over.. 'ja je hebt het toch zo druk waarom ga je weg'
eh... ik heb het NU druk omdat ik dingen af moet ronden voor ik weg gaen daarna ook.
thx voor de support
Naar de zon om even op te ladenquote:Op maandag 18 februari 2013 22:43 schreef anna82 het volgende:
[..]
Waar ga je heen Prob? Wintersporten?
Dat is een goed punt, die zitten er niet zo veel in. Beetje in de tonijnsalade maar dat is natuurlijk lang niet genoeg. Denk dat ik dan als toetje nog een bakje griekse yoghurt erbij doe.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:39 schreef loveli het volgende:
[..]
Leuk, die courgettes, maar waar zijn je eiwitten?
En vetjes? Zie 1x pindakaas en verder skip je de mayo bij je tonijnsaladequote:Op maandag 18 februari 2013 22:45 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Dat is een goed punt, die zitten er niet zo veel in. Beetje in de tonijnsalade maar dat is natuurlijk lang niet genoeg. Denk dat ik dan als tussendoor ergens nog een bakje griekse yoghurt erbij doe.
Ik fiets wel eens 3 uur op 1 dag en wandel wel eens 8-9 uur op 1 dag, maar dat kan ik niet vergelijken met 3 uur knallen in de sportschool...quote:Op maandag 18 februari 2013 22:45 schreef the85mc het volgende:
3 uur sport vind ik nog niet zo extreemMaar dan moet je wel gezond en genoeg eten, anders herstel je niet of heel langzaam. Dus na afloop wat langzame koolhydraten en zeker wat eiwitten eten.
Kort door de bocht tip: eerst spieren kweken en sport opbouwen op fatsoenlijk voer, dan met je gekweekte spieren vet verbranden. Hoelang heb je erover gedaan om die 5 kg te kweken en hoe snel moeten ze er weer af? Als je er iets in 3 jaar bijkweekt, is het niet realistisch om te verwachten dat het er binnen een maand af moet.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:50 schreef vlindertje89 het volgende:
Griekse yoghurt zit toch ook vet in?
Doel is van 55.4 naar 50, maar gaat vooral om figuur. Als ik wat meer weeg met figuur wat ik wil doordat ik meer spieren heb, is dat prima.
Damn jaquote:Op maandag 18 februari 2013 22:42 schreef Probability het volgende:
[..]
doe je dan wel je best tijdens de bokstraining??
ooooo kickfunquote:Op maandag 18 februari 2013 22:56 schreef vlindertje89 het volgende:
Oh @prob nog, ik doe zeker mijn best bij kickfunmaar het is vooral tegen de zak aan schoppen en stoten, met tussendoor heel klein stukje kracht. Dus niet sparren met anderen ofzo, alleen op de kickbag. Heb ook kwartiertje niks tussen kickfun en hardlopen, en hardlopen is een intervalprogramma van evy, dan ben je afwisselend aan het rennen en stevig doorwandelen, dus dat is niet super zwaar ofzo
jaaaa weet ik... maar het is wel stom als je weet dat wat je moet doen tegengehouden wordt door wat je hebt zeg maarquote:Op maandag 18 februari 2013 22:54 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Damn jaVroegah, toen ik nog bokste, was ik dood na een training (1,5u). Was wel meer dan alleen boksen tegen een zak aan, maar ook dat was al behoorlijk vermoeiend als je het goed deed
Ach, die goede oude tijd, toen ik nog 21 jaar oud was en ongeveer 52 kilo woog![]()
Hmmm... Maar nog geen M. en Saartje had, dus eigenlijk is deze tijd alleen maar beter![]()
![]()
Overigens niet bijgelezen. Zag wel gisteravond nog langsflitsen dat het wat beter ging met Majo, maar dat ze wel weer even hulp ging inschakelen, goed zo! En dat Prob nogal onder de indruk was van de terminologie en conclusie uit de brief. Kan ik me voorstellen, maar je bent veel meer dan alleen het etiket dat ze je opplakken he! Vergeet dat niet
Hehehehe, bij mijn sportschool heet het Kickfit en mijn ervaring is dat als je goede stoten maakt en op de juiste manier schopt, het echt bijzonder inspannend is.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:58 schreef Probability het volgende:
[..]
ooooo kickfunnee dan snap ik het
!
kickfun + evy + zumba is wel te doen ja
Ligt inderdaad aan intensiteit. Ik was wel gewend aan lange trainingsdagen van 6-7 uur maar dan voel ik me na zo'n dag ook echt geradbraakt. De dag erna voel je iedere spier zo ongeveer. Dan ga je vanzelf wel goed naar je lichaam luisteren anders trek je het niet.. Toch heeft iedereen uit mijn team er wel een blessure aan over gehoudenquote:Op maandag 18 februari 2013 22:52 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik fiets wel eens 3 uur op 1 dag en wandel wel eens 8-9 uur op 1 dag, maar dat kan ik niet vergelijken met 3 uur knallen in de sportschool...
Bedtijd!
Veel te weinig!quote:Op maandag 18 februari 2013 22:59 schreef Sarabi het volgende:
Vandaag ongeveer 1500kcal op en een uur gesport.
Ben weer tevreden
Beetje makkelijk om zo maar te roepen hequote:Op maandag 18 februari 2013 23:01 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Veel te weinig!![]()
En dat weet je zelf ook best wel eigenlijk.
Ik woog altijd 50-52, 2009 half jaar ziek geweest (parasiet en lintworm), afgevallen tot 45. Daarna tot 47 aangekomen maar blijven steken, half2009-half2011 alles kunnen eten zonder te sporten en zonder aan te komen. Toen af en toe gaan sporten maar in 3-4 maanden ineens 9 kilo aangekomen. Sinds eind 2011 geschommeld tussen 54 en 56.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:53 schreef loveli het volgende:
[..]
Kort door de bocht tip: eerst spieren kweken en sport opbouwen op fatsoenlijk voer, dan met je gekweekte spieren vet verbranden. Hoelang heb je erover gedaan om die 5 kg te kweken en hoe snel moeten ze er weer af? Als je er iets in 3 jaar bijkweekt, is het niet realistisch om te verwachten dat het er binnen een maand af moet.
Wat zijn de valkuilen in je eetpatroon? Zijn die makkelijk te omzeilen/vermijden?
Volgens mij vind ik je ook best leuk met je huidige gewicht -5, het trucje afvallen heb je best door, alleen het trucje op gewicht blijven nog niet. Kleine stapjes, probeer het duurzaam aan te pakken. En het trucje "hoe sta ik blij op een foto" hoef je ook al niet meer te lerenquote:Op maandag 18 februari 2013 23:04 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Beetje makkelijk om zo maar te roepen he
Het is weinig ja, maar dat mag best na het weekend dus morgen zit het weer gewoon rond de 1600/1700kcal.
Maar nee het is niet veel te weinig.
Zijn ook geen lijstjes om stabiel te blijven, er moet minstens 10 kilo af.
Geen idee wat voor sport je hebt gedaan, maar met een uurtje sporten verbrand je makkelijk 500 calorieen, dus dan zit je effectief op 1000 calorieen voor vandaag.quote:Op maandag 18 februari 2013 23:04 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Beetje makkelijk om zo maar te roepen he
Het is weinig ja, maar dat mag best na het weekend dus morgen zit het weer gewoon rond de 1600/1700kcal.
Maar nee het is niet veel te weinig.
Zijn ook geen lijstjes om stabiel te blijven, er moet minstens 10 kilo af.
quote:Op maandag 18 februari 2013 23:24 schreef Cocotrimonium het volgende:
Net nog even een medicijnbal besteldEn een springtouw. Beneden in de kelder hangt de bokszak op. Ga ik langzaam weer wat conditie opbouwen door (een klein deel van) mijn oude bokstraining te volgen
Wordt overigens echt heeeeeel licht beginnen hoor. Maar je moet toch ergens beginnen
Bij 3u ben je die kh's wel nodig dacht ik, zeker bij hoge intensiteit.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:28 schreef loveli het volgende:
Vaiz, waarom eiwit vastzetten en dan vasthouden aan 60/20/20? Mijn gut zegt 40/30/30 en een beetje normaal in de carbs (en andere macro's) blijven.
1.61m zelfsquote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:21 schreef V1z0R het volgende:
eerste dat me binnenschoot was hoe wil je in godsnaam in die kelder boksen, Quasimodo-style?!
Maar met 1m65 kan dat gewoon rechtop natuurlijk
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:42 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Bij 3u ben je die kh's wel nodig dacht ik, zeker bij hoge intensiteit.
Rustige dagen inderdaad terug schakelen.
In Coco's kelder staat de bierkoelkast
^^quote:Op dinsdag 19 februari 2013 08:30 schreef Novem het volgende:
Morgen!
Ik vind een advies van 2500 kcal / 9 (!!!) boterhammen om AF TE VALLEN eigenlijk een beetje belachelijk voor een meid van 1.58/55 kilo icm een uurtje zumba, een lesje evy en balansoefeningen? Maar goed, ieder mens is anders.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 08:30 schreef Novem het volgende:
Morgen!
Ik vind een advies van 2500 kcal / 9 (!!!) boterhammen om AF TE VALLEN eigenlijk een beetje belachelijk voor een meid van 1.58/55 kilo icm een uurtje zumba, een lesje evy en balansoefeningen? Maar goed, ieder mens is anders.
Mooi lijstje! Misschien nog wat fruit in de middag?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 07:30 schreef Together-Alone het volgende:
Pfoeh,de salade van gisteravond leek genoeg, maar ik werd met enorme honger wakker om 5 uur vanochtend.Wilde vroeg hardlopen, maar heb nu eerst maar een waldcorncrackerding met kaas gegeten met verse jus. Na het hardlopen echt goed ontbijten.
Verwachting van vandaag:
(O: waldcorncracker kaas en verse jus)
S: 4/5 km hardlopen
O: 2 spiegeleieren op donker brood
T: komkommer en cherrytomaatjes
L: zoute haring op een volkorenbol en ander mager beleg op een volkorenbol
T: handje ongezouten noten
D: eendenborst, gekruide aardappels ui de oven, spinaziesalade
Je hebt gelijk, 200gr gekookt komt eerder in de buurt.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 08:48 schreef the85mc het volgende:
Het lijstje van viz is meer dan 2500 kcal. Ik zit bijna iedere dag tussen de 2000-2500 kcal met 8bth maar kleine portie rijst/pasta, iets van 75 gram ongekookt.
Ja ik ben van plan straks even naar de ah te lopen voor fruit.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:07 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Mooi lijstje! Misschien nog wat fruit in de middag?
Gisteren hier niet meer op gereageerd omdat ik mobiel zat.quote:Op maandag 18 februari 2013 23:10 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Geen idee wat voor sport je hebt gedaan, maar met een uurtje sporten verbrand je makkelijk 500 calorieen, dus dan zit je effectief op 1000 calorieen voor vandaag.
Jij weet ook dat dat crashen is.
Misschien lust ze geen mayo? Ik vind mayo vies. Net als bijna alle andere (koude) sauzen, eet heel veel 'kaal', zeg maarquote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:07 schreef loveli het volgende:
Vind het wel grappig, steeds de tonijnsalase zonder mayo.
Ik denk niet dat je dan 500 kcal in een uur verbrand..quote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:41 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Gisteren hier niet meer op gereageerd omdat ik mobiel zat.
Maar als dat zo is, zou ik op zo'n dag minstens 2000kcal moeten eten?
Ik sport elke dag bijna wel een uur maar als ik dan elke dag rond de 2000kcal eet val ik niet af.
Net de dag begonnen met een wandelingheerlijk om de dag zo te beginnen, alleen jammer van de bouwvakkers die aandacht willen.
Heb allemaal dieren gezien
Nu tijd voor een groot ontbijt want ik heb nog spek en eieren liggen.
Dat kan...heb ook nooit gezegd dat ik dat deed.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:09 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je dan 500 kcal in een uur verbrand..
Bedoel dat er iets op een lijstje staat wat er niet in zit. Net als sigmes koekjes.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:09 schreef Cocotrimonium het volgende:
Misschien lust ze geen mayo? Ik vind mayo vies. Net als bijna alle andere (koude) sauzen, eet heel veel 'kaal', zeg maar
Het wijkt blijkbaar af van het normalequote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:11 schreef loveli het volgende:
[..]
Bedoel dat er iets op een lijstje staat wat er niet in zit. Net als sigmes koekjes.
Bij een uur krachttraining kom ik daar wel aan, maar bij cardio gaat dat een stuk minder snel. Wat doe je precies in dat uurtje Sarabi?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:09 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je dan 500 kcal in een uur verbrand..
Oooohquote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:11 schreef loveli het volgende:
[..]
Bedoel dat er iets op een lijstje staat wat er niet in zit. Net als sigmes koekjes.
2x in de week is het een uur krachttraining (vaak combi van onder- en bovenlichaam) en 2x in de week is het 75min buikdanstraining (op showgroepniveau).quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:16 schreef MarMar het volgende:
[..]
Bij een uur krachttraining kom ik daar wel aan, maar bij cardio gaat dat een stuk minder snel. Wat doe je precies in dat uurtje Sarabi?
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:18 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ooooh![]()
![]()
Mijn nieuwe lijstje:
O: twee broodjes met ham maar zonder kaas
T: banaan, zonder suiker erover heen gestrooid![]()
L: omelet (zonder gehakt/kaas/groente erdoorheen) met 2 boterhammen
T: appel zonder worm (hoop ik)
D: zalm met champignons, zonder pasta
T: geen cola![]()
Naja, boksen... Een bijzonder groot woord voor wat ik het in begin zal staan doen daarquote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:29 schreef Nallie het volgende:
Hai
Uitslapen
Cool Coco dat je in je kelder gaat boksen! Als ik in mijn volgende huis daar ruimte voor heb wil ik dat ook!
Verder onthoud ik me van verder commentaar
Wat voor ziekte heb je?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:24 schreef Grutsk het volgende:
O: boterham met pindakaas + bakje magere yoghurt met muesli
L: 2 boterhammen met jam
T: fruit + ?
D: ?
T: thee + fruit
Van sporten komt dus helaas niet zoveel door mijn ziekte. Hoop snel weer genoeg energie te hebben maar dan nog moet ik het rustig opbouwen...![]()
'Mijn ziekte' klonk bij nader inzien wel heel dramatisch maar ik heb momenteel al 2 maanden Pfeiffer. Ben de eerste 4 weken echt zo ziek als een hond geweest en nu vooral een gebrek aan energie, kapot zijn na colleges. Maar het gaat stapje bij stapje beter dus hoop binnenkort het sporten weer op te kunnen pakken!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:40 schreef Probability het volgende:
[..]
Wat voor ziekte heb je?
Ik wil misschien op zolder gaan boksen, er is plek genoeg!
Ik vind ontbijtkoek a.k.a. glucose/fructose siroop soms zoooo lekker hequote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:41 schreef Perruche het volgende:
Maar vlinder, wat doe je dan dat je tijd hebt om 3(!!) uur per dag te sporten? Verder vind ik 9 bth echt vet veel![]()
Planning:
O: yoghurt met bloedsinaasappel, bth kokosolie
T: banaan, plak ontbijtkoek
L: salade en soep ofzo, of warme maaltijd
T: mandarijn en handje nootjes en nog iets
B: 2x20 minuten fietsen
D: onbekend
B: rommelhok helemaal leeghalen
Edit; volgende keer haal ik wel mijn koek bij de biowinkel. Heb er nu een van pijnenburg en daarin zit meer glucose/fructose siroop dan roggebloem.
Onnomnom. Goed plan wel!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:44 schreef Jagärtrut het volgende:
ik ga binnenkort proberen zelf ontbijtkoek te maken, Pruch. Iets voor jou?http://www.coquinaria.nl/recepten/13.1arecept.html
Maar dat is super rot!! Wel voorzichtig doen!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:43 schreef Grutsk het volgende:
[..]
'Mijn ziekte' klonk bij nader inzien wel heel dramatisch maar ik heb momenteel al 2 maanden Pfeiffer. Ben de eerste 4 weken echt zo ziek als een hond geweest en nu vooral een gebrek aan energie, kapot zijn na colleges. Maar het gaat stapje bij stapje beter dus hoop binnenkort het sporten weer op te kunnen pakken!
O... ja en een bierquote:
Mwah, niet mee eens...quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:01 schreef Nallie het volgende:
Kcals uit alcohol sla je niet op Cots, dus dat scheelt!
Je word dik van de shoarma, pizza's en chips die je erbij eet.
Je lichaam gaat eerst alle alcohol als brandstof gebruiken namelijk.
En zo een keertje zuipen is echt geen drama hoor!
Maar waarom krijgen mensen dan een bierbuik e.d. Dat is toch niet van de snacks erbij?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:01 schreef Nallie het volgende:
Kcals uit alcohol sla je niet op Cots, dus dat scheelt!
Je word dik van de shoarma, pizza's en chips die je erbij eet.
Je lichaam gaat eerst alle alcohol als brandstof gebruiken namelijk.
En zo een keertje zuipen is echt geen drama hoor!
Sterker nog, korsakoff krijgen lukt niet zo goed als je er netjes vlees en groentes bij eet.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:04 schreef Probability het volgende:
Als je er niet bij eet krijg je sneller korsakoff
Zo vaak word ik niet dronkenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:04 schreef Probability het volgende:
Als je er niet bij eet krijg je sneller Alzheimer
Niet nodig, je moest toch aankomen?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zo vaak word ik niet dronken
Maja... ik heb wel 1500kcals opgedronken en ik begin nogal in paniek te raken... wat een sukkel ben ik ook :S en ik kan niet naar de sportschool omdat straks een vriend komt en vanavond mag ik geen cardio van die vent doen omdat de apparaten vanaf 50kg werkten wat die man heel leuk een anorexiaslot noemde. En vooraf sporten ga ik niet trekken :S
Hoe ga ik dit goed krijgen
Oh dat staat in mijn voedingsleerboek... hoe zit het dan?quote:
Even eens ik dat naar jouw redenatie benquote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:09 schreef Nallie het volgende:
[..]
Oh dat staat in mijn voedingsleerboek... hoe zit het dan?
Ben wel benieuwd!
Auw..., moest dat? In theorie welquote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:08 schreef Nallie het volgende:
[..]
Niet nodig, je moest toch aankomen?
20 maart intakequote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:09 schreef Perruche het volgende:
Cots, wanneer ga jij weer naar de psych?
Que?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Even eens ik dat naar jouw redenatie ben
Door vroeg te slapen, want van slapen word je ook dun. Van stress word je dik.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Maja... ik heb wel 1500kcals opgedronken en ik begin nogal in paniek te raken... wat een sukkel ben ik ook :S en ik kan niet naar de sportschool omdat straks een vriend komt en vanavond mag ik geen cardio van die vent doen omdat de apparaten vanaf 50kg werkten wat die man heel leuk een anorexiaslot noemde. En vooraf sporten ga ik niet trekken :S
Wat veel!!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:06 schreef vlindertje89 het volgende:
Haha perruche, ik loop elke dag 9-5 stage. Dinsdag is gewoon mn sportavondje, half6-9 sporten en dan eten en dan nog ff uurtje tv kijken en dan richting bed. Maandag sport ik half6-half7, woensdag niet, donderdag half6-half8 en vrijdag 5-6, dus heb ik de rest van de avond steeds nog voor nuttige dingen
Omdat je lichaam alcohol niet kan omzetten in vetquote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Waarom je de kcals uit alcohol niet op slaat?
Wat je het eerst gebruikt als brandstof, zodat je de koekjes opslaat, of je verbrandt de koekjes en slaat de drank op, maakt niet uit. Alcohol is vrij simpel om te zetten in energie, daarom wordt het als snelle brandstof gebruikt. Maar onder de streep zijn het gewoon extra caloriëen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:09 schreef Nallie het volgende:
[..]
Oh dat staat in mijn voedingsleerboek... hoe zit het dan?
Ben wel benieuwd!
door nu lekker een boterham met een gebakken ei te eten, en straks een lekkere lunch, en vanavond goed avond eten.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Maar waarom zijn alcoholisten dan broodmager?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:13 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Wat je het eerst gebruikt als brandstof, zodat je de koekjes opslaat, of je verbrandt de koekjes en slaat de drank op, maakt niet uit. Alcohol is vrij simpel om te zetten in energie, daarom wordt het als snelle brandstof gebruikt. Maar onder de streep zijn het gewoon extra caloriëen.
Zei je zelf eerst toch? Dat je wilde aankomen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Auw..., moest dat? In theorie wel
Dat zijn de alcoholisten die niet goed bijeten, hun lever verpesten zodat ze geen goede glycogeenvoorraad meer aan kunnen maken etcetera etcetera.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:14 schreef Nallie het volgende:
[..]
Maar waarom zijn alcoholisten dan broodmager?
Lichaam zal altijd eerst de alcohol gebruiken hierdoor, het overschot van de koekjes sla je op, de alcohol nooit.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:13 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Wat je het eerst gebruikt als brandstof, zodat je de koekjes opslaat, of je verbrandt de koekjes en slaat de drank op, maakt niet uit. Alcohol is vrij simpel om te zetten in energie, daarom wordt het als snelle brandstof gebruikt. Maar onder de streep zijn het gewoon extra caloriëen.
HA was ook niet, maar eerder is er gewoon geen plaatsquote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Zei je zelf eerst toch? Dat je wilde aankomen.
Zou anders checken of je eerder hulp kunt krijgen, 20 maart klinkt als ver weg.
Maar dan sla dus die overschot op en niet de alcohol?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:15 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Lichaam zal altijd eerst de alcohol gebruiken hierdoor, het overschot van de koekjes sla je op, de alcohol nooit.
Dat je d.m.v. alcohol eerder een overschot creëert oke.
Maar omdat je de alcohol erbij neemt sla je meer van de koekjes op. Je creeert een overschot, zo simpel is hetquote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:15 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Lichaam zal altijd eerst de alcohol gebruiken hierdoor, het overschot van de koekjes sla je op, de alcohol nooit.
Dat je d.m.v. alcohol eerder een overschot creëert oke.
Ja maar dat komt dan toch omdat de alcohol wordt gebruikt als brandstof en het eten direct wordt opgeslagen? En die gasten die twee kratten bier per dag leegdrinken en niks eten die slaan dus niks op?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:15 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Dat zijn de alcoholisten die niet goed bijeten, hun lever verpesten zodat ze geen goede glycogeenvoorraad meer aan kunnen maken etcetera etcetera.
De bourgondiers die een fles wijn bij het eten nemen zijn vaak ook enorm buikig.
Precies. Maar alcohol kan je lichaam niet als vet opslaan wat het punt was.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:16 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Maar omdat je de alcohol erbij neemt sla je meer van de koekjes op. Je creeert een overschot, zo simpel is het
Jawel, maar alcohol omzetten in energie die op te slaan is, kost meer moeite, daarom relatief weinig vet.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:17 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ja maar dat komt dan toch omdat de alcohol wordt gebruikt als brandstof en het eten direct wordt opgeslagen? En die gasten die twee kratten bier per dag leegdrinken en niks eten die slaan dus niks op?
Oke, duidelijkquote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:18 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Jawel, maar alcohol omzetten in energie die op te slaan is, kost meer moeite, daarom relatief weinig vet.
Neequote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
Volgens die theorie: Gisteren heb ik grof gerekend zo'n 800kcals gegeten. 1500 kcals gedronken. En dan kom ik op 2200 uit, wat ik volgens de HA zou moeten eten op een dag, dus in theorie geen probleem?
@Jagär: Don't worry, ondanks dat alcoholisme de verslaving naar keuze zal zijn heb ik na elke dronkenmoment zoveel spijt van wat ik tegen mensen heb gezegd dat ik een half jaar geen druppel meer wil drinken *uitzonderingen daar gelaten*
Ik ga even douchen en nuchter worden
nee, in theorie moet je 2200 kcals eten wat vitamines, eiwitten, koolhydraten en mineralen bevat. Wel een probleem.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
Volgens die theorie: Gisteren heb ik grof gerekend zo'n 800kcals gegeten. 1500 kcals gedronken. En dan kom ik op 2200 uit, wat ik volgens de HA zou moeten eten op een dag, dus in theorie geen probleem?
@Jagär: Don't worry, ondanks dat alcoholisme de verslaving naar keuze zal zijn heb ik na elke dronkenmoment zoveel spijt van wat ik tegen mensen heb gezegd dat ik een half jaar geen druppel meer wil drinken *uitzonderingen daar gelaten*
Als je niet aan wil komen geen probleem inderdaad.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
"Ha. Nothing like a depressant to chase the blues away."quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:28 schreef Probability het volgende:
O CoS je kan je de komende dagen mentaal rotter voelen door alcohol. Dus wees er op voorbereid.
Dat valt wel mee, denk ik (mezelf kennende).quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:28 schreef Probability het volgende:
O CoS je kan je de komende dagen mentaal rotter voelen door alcohol. Dus wees er op voorbereid.
Toch vind ik 7 zware alcohol units op een doordeweekse avond nogal veel. En niet alleen omdat ik er zelf ondersteboven van zou raken. Zeker op een bijna nuchtere maag. 800 kcal per dag is maar net iets meer dan het cambridge dieet...quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, denk ik (mezelf kennende).
Echt, mens. Zoek sneller hulp. Dit schiet niet op en hier posten over dat je het wel/niet/wel/niet/wel/niet wil gaat niemand helpen, en zeker jou zelf niet.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Auw..., moest dat? In theorie wel
Nicequote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:50 schreef Jagärtrut het volgende:
zo, een nacht in een hotel geboekt met de duutser. Met ontbijtbuffet! om z'n verjaardag te vieren. Nu al zin in!![]()
Zo, en nu weer aan het werk. Ik kan me soms zo heerlijk laten afleiden door alles...
ermahgerd are you fucking kidding me?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
Leuk!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:50 schreef Jagärtrut het volgende:
zo, een nacht in een hotel geboekt met de duutser. Met ontbijtbuffet! om z'n verjaardag te vieren. Nu al zin in!![]()
Ditquote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:47 schreef the85mc het volgende:
Soms hoop ik echt dat CotS grappen maakt.. Alcohol als vervanging van voeding zien.. Dat meende je toch niet serieus hoop ik.
Niet alleen jij.quote:
Ik kan me niet voorstellen dat dit uit het niets komt, gezien de reacties op jouw posts de laatste weken/maanden. En bel je psycholoog of begeleider.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik spijt me en ik zal er beter op letten wat ik post :S Het is echt niet mijn doel om mensen voor het hoofd te stoten oid
Beter wordenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:24 schreef Ewelina het volgende:
En ik ben nog steeds ziek. Hallelujah, iemand een tip tegen stijve spieren?
Warm bad!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:24 schreef Ewelina het volgende:
En ik ben nog steeds ziek. Hallelujah, iemand een tip tegen stijve spieren?
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:25 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat COTS gewoon een vent is van 1.90 met een enorme bierbuik die heel fok al tijden loopt te fokken met alle ellendeverhalen die je kunt verzinnen.
De warme douche heb ik al genomen, een bad heb ik helaas nietquote:
Wandelingetje maken?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:26 schreef Ewelina het volgende:
[..]
De warme douche heb ik al genomen, een bad heb ik helaas niet
Dank je welquote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:25 schreef Probability het volgende:
CoS ik vind je wel gezellig, maar aan je eetdingstoornis moet je wel snel wat doen hoor, dat is veel leuker voor jezelf ookEn je bent er mee bezig, goed dat je naar de huisarts bent gegaan, dat is de eerste en moeilijkste stap.
Van mij mag je prima lijstjes posten, maar ik weet niet of het handig is voor jezelf (en omdat je er vaak discussie door uitlokt)
Bewegen, beetje rekken en strekken.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:26 schreef Ewelina het volgende:
[..]
De warme douche heb ik al genomen, een bad heb ik helaas niet
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:29 schreef Probability het volgende:
Hoe zien 200 kcal er uit op je bord?
http://www.froot.nl/posttype/froot/hoe-zien-200-calorieen-eruit/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Toch maar wat minder koekjes eten!!
Is er op Buienradar geen uurtje droog te vinden de komende paar uur?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:36 schreef uniekhoorn het volgende:
Eet rustig 200 kcal aan broccoli
Zou zo gaan hardlopen maar het regent al de hele ochtend, fuck it !
Heerlijkquote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:39 schreef uniekhoorn het volgende:
Fijn Jeager
Wij gaan over 2 week een weekendje Nijmegen doen.
En over 3 week 10 dagen Gran Canaria
en je bent van suiker?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:36 schreef uniekhoorn het volgende:
Eet rustig 200 kcal aan broccoli
Zou zo gaan hardlopen maar het regent al de hele ochtend, fuck it !
*schop* Je moet gaan schrijvenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:27 schreef Probability het volgende:
Kan iemand mij schoppen en zeggen dat ik moet gaan schrijven? Dank.
Dank je. 20 minuten schrijven en dan 3 minuten pauze. Dagg..quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
*schop* Je moet gaan schrijven
Graag gedaan
Lekkah! Laatst ook puik receptje voor gevonden in Foodies magazine!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:26 schreef V1z0R het volgende:
Ik doe gek vandaag, ga vanavond voor rijst () met kip en cashew
Je moet jezelf skuppen!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:27 schreef Probability het volgende:
Kan iemand mij schoppen en zeggen dat ik moet gaan schrijven? Dank.
Jaaa I know maar m'n schoppen zijn opquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:34 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Lekkah! Laatst ook puik receptje voor gevonden in Foodies magazine!![]()
[..]
Je moet jezelf skuppen!Eigen motivatie enzulks
Speculaas of stroopwafel!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:39 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Wat zal ik nemen na mijn plasma donatie?
Ik kan kiezen uit roze koek, speculaas, appelkoek, stroopwafel, ontbijtkoek, wasa sandwich en gevulde koek.
Moet zo nog wel ruim 10 km fietsen.
Stroopwafel of roze koek!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:49 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Speculaas of stroopwafel!![]()
Zou er ook wel eentje lusten nu. Maar goed, ik heb geen bloed of plasma gedoneerd en ik ga ook niet 10 km fietsen.
Defensie?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:59 schreef V1z0R het volgende:
HPKW zit bij de grootste werkgever van het land
Ik ook!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:36 schreef Probability het volgende:
wie studeert er/studeerde er in Leiden? Kwak toch?
quote:
Echt joh?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:04 schreef V1z0R het volgende:
[..]als je het googlet krijg je defensie inderdaad. Maar bedoelde het UWV
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
A carrot a day...![]()
Schrans-mode, onderste foto XD
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Mooi dat je dat doet! Ik twijfel of ik doorga met bloedgeven. Ik kan een paar weken erna nog steeds voelen aan conditie dat ik gegeven heb.. Dat is normaal niet zo erg, maar met trainen is het wel eens lastig. Of misschien kan ik minder vaak, nu is het iedere 2 maanden en dan in de zomer 4 maanden niet.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:22 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik lig zo'n 45minuten aan het apparaat en dan nog aankoppelen, loskoppelen, vragenlijst, keuring.
Als het super efficiënt gaat dan kan het in een uur.
Wil je wat vragen, maar doe ik over 20 minuten eerst studeren!quote:
Berlijn, leuk! Daar wil ik ook nog eens naar toe.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:41 schreef Jagärtrut het volgende:
lekker uniek, je lijstje en de vakanties.
Ik kijk nu al uit naar ons nachtje in hotel. Vooral naar het ontbijtbuffet. Komt ook precies goed uit, dit weekend is de duutser weg, dan weekend samen, dan ben ik het weekend weg. Ideaal!
Waar ga je heen op vakantie? Wij denken eraan om in juni een appartement in Berlijn te huren, en dan komt de duutsers moeder, oma en zus in augustus 2 weken hierheen.
Ik heb er ook weinig last van, merk alleen dat 12 km naar huis fietsen met tegenwind en kou niet echt optimaal is.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:51 schreef the85mc het volgende:
Ik geef 5x per jaar. Dus iedere 2 maanden en dan 'pauze' van 4 maanden. Zolang ik niet hard sport voel ik er niks vanHeb je verder geen last van plasma geven eigenlijk?
Pimpen met mosterd erdoor. Als hij klaar is geraspte parmezaan er over en een dikke scheur goede olijfolie. Dan heb je de ene keer meer met groenten en kaas en dan weer met groenten en olijfoliequote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
Lekker Uniek! Courgette in kippensoep![]()
Die soep van An was ook lekker gisteren! Al vind ik hem denk ik beter als voorgerecht dan als hoofdgerecht, omdat iedere hap wel hetzelfde smaakt
Wat naar, sterktequote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:16 schreef An24 het volgende:
Schoonpa belde net. Weer last van zijn longen, dus moeten volgende week vrijdag onderzocht worden
Getsquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:16 schreef An24 het volgende:
Schoonpa belde net. Weer last van zijn longen, dus moeten volgende week vrijdag onderzocht worden
Mn D was wel flink, maar ik gooi nog wel wat door de kwark straksquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:21 schreef uniekhoorn het volgende:
Oeh, dat is vervelend An...
Nallie, het ziet er altijd zo weinig uit.
Misschien nog een gevuld eitje, augurkje met ham, meloen met rauwe ham?
Jah! Hoeft niets te zijn, misschien wel een coco gevalletje, maar met zo'n tumor in zijn longen geen risico's nemen.quote:
Ja, daarom!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:27 schreef An24 het volgende:
[..]
Jah! Hoeft niets te zijn, misschien wel een coco gevalletje, maar met zo'n tomor in zijn longen geen risico's nemen.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:00 schreef Phaidra het volgende:
An
Wij zitten met de mini in het ziekenhuis. Bijna 41 graden koorts, hoesten, spugen, drinkt niet voldoende en algeheel suf. Arm ziek vogeltje
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |