Succes.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:06 schreef Mvr.Poes het volgende:
Dan stap ik denk ik toch over naar het dieet topic. Bedankt tot zover! Doegg
Noh waarom? De adviezen zijn echt niet uit de lucht gegrepen.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:06 schreef Mvr.Poes het volgende:
Dan stap ik denk ik toch over naar het dieet topic. Bedankt tot zover! Doegg
Ja dat vind ik het moeilijkste moment.. het zin hebben in eten terwijl je propvol bent.. In alles maar vooral zoet.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:15 schreef Grutsk het volgende:
Oei, nu heb ik dat moment waarop ik iets lekkers wil eten puur om te eten. Want ik zit nog vol van mijn avondeten. Sterk zijn, sterk zijn.
Herkenbaar.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:15 schreef Grutsk het volgende:
Oei, nu heb ik dat moment waarop ik iets lekkers wil eten puur om te eten. Want ik zit nog vol van mijn avondeten. Sterk zijn, sterk zijn.
Je mag in de tussentijd ook al meeposten hoor!quote:Op maandag 18 februari 2013 20:16 schreef minilot het volgende:
Hela! Iemand zei Ottlenghi!![]()
![]()
![]()
Verder: hoera voor Mo want potdomme EINDELIJK de sleutel en: Oei! Een Sonja Bakkeraar in het topic. Arme ziel!![]()
Verder een -x- voor iedereen en tot over twee weken, want vanaf 1 maart moet ik nodig de extra Vegan Challenge-kilo's kwijt.![]()
quote:Op maandag 18 februari 2013 20:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Je mag in de tussentijd ook al meeposten hoor!</gezelligheidsdier>
quote:Op maandag 18 februari 2013 20:19 schreef minilot het volgende:
[..]Weet ik.
![]()
Maar ik zit momenteel vooral in een kijk-eens-wat-voor-een-godallemachtig-lekkere-dingen-ik-maak-modus, en dat is niet constructief in een Slanktopic.
Ah goed idee, bedankt!quote:Op maandag 18 februari 2013 20:17 schreef An24 het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Bij mij helpt kruidenthee heel goed.
Malende kaken, hooguitquote:
quote:Op maandag 18 februari 2013 17:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh en viz, er is een ghibli game op ps3!
Misschien willen trainer en HA allebei voorkomen dat je meer dan halfdood gaat? Had je al een nieuwe dietiste?quote:Op maandag 18 februari 2013 18:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
S. Bodypump (ging half dood, heerlijk)
[..]
S. Twee uurtjes fitness (zonder cardio, mag ik niet van de trainer).
[..]
(en ik heb van mij HA te horen gekregen dat groente en fruit op zichzelf niet als tussendoortje staan, daar moet wat bij)
Ni No Kuni - Wrath of the White Witch!quote:Op maandag 18 februari 2013 20:26 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Maar even emulator en rom zien te hosselen dan
Dat werd niet gezegd volgens mij. Hier kan ze kritiek verwachten, in dieet wellicht minder (ik lees daar niet), maar het is niet alleen een small, maar ook een free world afterall!quote:Op maandag 18 februari 2013 20:36 schreef the85mc het volgende:
Mijn lijstje is nog best aardig vandaag ook al had ik enorme honger.
O 4 bth pindakaas, kip, beker melk
T banaan
L 3 bth smeerkaas, kip, wat walnoten
T sinaasappel
B 30 min fietsen
T 200 gram worteltjes
D Indonesisch rijstgerecht met veel groenten, ben de naam vergeten hoe het heette
T 250 gram kwark
En ik vind t raar dat er wordt gezegd dat mvr Poes maar naar het dieet topic moet gaan. Omdat ze daar minder kritisch op Sonja Bakker zijn? Dat is toch onzin. Niks mis met beetje kritisch zijn op bepaalde dieten. Sonja bakker is gewoon crashdieet met slechte voeding, dat is toch niet erg om duidelijk te maken.
Haha blije Annaquote:Op maandag 18 februari 2013 20:45 schreef anna82 het volgende:
[..]
Dat werd niet gezegd volgens mij. Hier kan ze kritiek verwachten, in dieet wellicht minder (ik lees daar niet), maar het is niet alleen een small, maar ook een free world afterall!
Sorry!quote:
quote:Op maandag 18 februari 2013 21:13 schreef loveli het volgende:
Mijn heupbot zit op deurknophoogte. Normaal houd ik me niet bezig met dat soort futiliteiten, maar vandaag was ik me er liever wat eerder bewust van geweest.
O wel prima toch, vis en groentenquote:Op maandag 18 februari 2013 21:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Prob!! Oei, niet zo'n best lijstje he?
Lekker lijstje An
Jij ook Henk.. geen afvallijstje is het maar een mooi bijhoudt lijstje
Totaal iets van 2250 calorieen (inclusief die cranberrymeuk!), theoretisch zou ik daar op moeten afvallen.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Prob!! Oei, niet zo'n best lijstje he?
Lekker lijstje An
Jij ook Henk.. geen afvallijstje is het maar een mooi bijhoudt lijstje
Daar moet je theoretisch ook van afvallen.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:22 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Totaal iets van 2250 calorieen (inclusief die cranberrymeuk!), theoretisch zou ik daar op moeten afvallen.
Morgen geen sport, maar wel plasma doneren.
Mooi! De weegschaal op de sportschool was niet lief kan ik je vertellen.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:29 schreef loveli het volgende:
[..]
Daar moet je theoretisch ook van afvallen.
roze of blauw?quote:Op maandag 18 februari 2013 21:31 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Mooi! De weegschaal op de sportschool was niet lief kan ik je vertellen.
Dan ga ik nu breien.
Nu een blauw/paars vierkantje. Daarna eentje in rood/wit/blauw en daarna zie ik wel verder.quote:
Spannend!quote:Op maandag 18 februari 2013 21:36 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Nu een blauw/paars vierkantje. Daarna eentje in rood/wit/blauw en daarna zie ik wel verder.
Ook rot.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:38 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Spannend!
Ik ga maar weer leker hotels zoeken voor eind september.. ergens.. Grieks eiland waarschijnlijk..
Dit slaat natuurlijk nergens op. Als je zoveel sport moet je echt meer eten, ook al heb je niet zo'n honger. Neem dan substantieel eten. Pasta ofzo.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:21 schreef vlindertje89 het volgende:
Wow deze topics gaan snel, haha!
Mijn lijstje van vandaag is wat minder dan de bedoeling was, vooral avondeten, had wat minder tijd dan verwacht en ook niet zo'n honger. Ook de tussendoortjes waren op. Wilde 'm eigenlijk niet plaatsen omdat ik zelf ook weet dat het te weinig is, maar vind het ook weer zo hypocriet om alleen lijstjes te posten waar ik tevreden over ben. Maaar, vandaag boodschappen gedaan (spinazie, courgettes, worteltjes, komkommer, kiwi's en bananen).
O: 1volkoren bth met pindakaas
T: heel klein stukje brownie
T: sinaasappel
L: 2volkoren bth met tonijnsalade zonder mayonaise
D: blikje doperwten&worteltjes
S: uur zumba
Plan voor morgen:
O: sinaasappel, uur later 2volkoren bth pindakaas
T: stukje komkommer en wat worteltjes
L: 2volkoren bth, 1 appelstroop 1 tonijnsalade zonder mayo
T: banaan tussen sporten door
S: uur kickfun, half uur hardlopen, half uur fysio oefeningen, tien minuten fietsen, uur zumba
D: courgette-spinaziesoep met 2 volkoren bth
Uhm, ik weet niet hoe duur de Oriënt is, maar ik zeg: doen! En dan doorrijden tot Istanbul! Mijn vriend leest momenteel Agatha Christie en hij snapt er nog niets van, en ik vraag steeds: weet je al wie het gedaan heeft (enkelvoud!)? Kleine genoegensquote:Op maandag 18 februari 2013 21:55 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ook rot.
Ik wil naar een concert in Parijs, maar dat is op een woensdag. En we wilden eigenlijk in diezelfde periode naar Venetie. Maar om nu de Orient Express naar Venetie te nemen, is ook weer zoiets.
Jum!quote:Op maandag 18 februari 2013 22:28 schreef anna82 het volgende:
Aan mijn lijstje voeg ik toch weer pindakaas toe. Er was een nieuwe pot en dat gladde pindakaas-oppervlak kan mijn wijsvinger niet weerstaan
http://www.treinreiswinke(...)press/londen_venetiequote:Op maandag 18 februari 2013 22:27 schreef anna82 het volgende:
[..]
Uhm, ik weet niet hoe duur de Oriënt is, maar ik zeg: doen! En dan doorrijden tot Istanbul! Mijn vriend leest momenteel Agatha Christie en hij snapt er nog niets van, en ik vraag steeds: weet je al wie het gedaan heeft (enkelvoud!)? Kleine genoegens
Eens!quote:
Deze lijstjes? Over mijn lijstje van vandaag snap ik je opmerking - ik heb dat zelf ook aangegeven - maar mijn lijstje van morgen is opzich niet zo schokkend denk ik. De soep bestaat uit 2 courgettes en 200gr spinazie in een halve liter bouillon, veel groente dus, en het brood wat ik eet is boerenweit brood van de bakker, compact brood waar veel meer in zit dan in brood vd appie. Daarnaast is het lijstje voor morgen wat ik van plan ben, dus als ik morgen honger blijk te hebben pas ik het aan.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:23 schreef Nallie het volgende:
[..]
Dit slaat natuurlijk nergens op. Als je zoveel sport moet je echt meer eten, ook al heb je niet zo'n honger. Neem dan substantieel eten. Pasta ofzo.
Heb je wel een normale relatie met eten? Want deze lijstjes zijn echt belachelijk.
Haha dat gaat over mij, denk ik? Heerlijk, haha. Even een uurtje losgaan op de kickbag, wat hardlopen en mn fysio oefeningen doen (voornamelijk stabiliteit dus niet zwaar) en dan nog een uurtje uit-zumba'enquote:
Oh ja. En hij rijdt niet eens door naar Istanbul, quelle teleurstelling.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:35 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
http://www.treinreiswinke(...)press/londen_venetie
Dat is best duur!
Oh, die komma is een punt, eigenlijk. Darn.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:35 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
http://www.treinreiswinke(...)press/londen_venetie
Dat is best duur!
Leuk, die courgettes, maar waar zijn je eiwitten?quote:Op maandag 18 februari 2013 22:37 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Deze lijstjes? Over mijn lijstje van vandaag snap ik je opmerking - ik heb dat zelf ook aangegeven - maar mijn lijstje van morgen is opzich niet zo schokkend denk ik. De soep bestaat uit 2 courgettes en 200gr spinazie in een halve liter bouillon, veel groente dus, en het brood wat ik eet is boerenweit brood van de bakker, compact brood waar veel meer in zit dan in brood vd appie. Daarnaast is het lijstje voor morgen wat ik van plan ben, dus als ik morgen honger blijk te hebben pas ik het aan.
Daarnaast heb ik een prima relatie met eten. Ik ben 1.58 en weeg 55.4 kilo, lijkt me reuze normaal. Zo'n reactie baseren op twee lijstjes is misschien wat kort door de bocht, als je naar mijn lijstje van gister kijkt is dat hartstikke normaal.
[..]
Haha dat gaat over mij, denk ik? Heerlijk, haha. Even een uurtje losgaan op de kickbag, wat hardlopen en mn fysio oefeningen doen (voornamelijk stabiliteit dus niet zwaar) en dan nog een uurtje uit-zumba'en.
Je hebt wel Parijs - Istanbul, maar die gaat via Budapest en Bucharest.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:37 schreef anna82 het volgende:
[..]
Oh ja. En hij rijdt niet eens door naar Istanbul, quelle teleurstelling.
Ja deze lijstjes! En dan ben ik kort door de bocht, prima.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:37 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Deze lijstjes? Over mijn lijstje van vandaag snap ik je opmerking - ik heb dat zelf ook aangegeven - maar mijn lijstje van morgen is opzich niet zo schokkend denk ik. De soep bestaat uit 2 courgettes en 200gr spinazie in een halve liter bouillon, veel groente dus, en het brood wat ik eet is boerenweit brood van de bakker, compact brood waar veel meer in zit dan in brood vd appie. Daarnaast is het lijstje voor morgen wat ik van plan ben, dus als ik morgen honger blijk te hebben pas ik het aan.
Daarnaast heb ik een prima relatie met eten. Ik ben 1.58 en weeg 55.4 kilo, lijkt me reuze normaal. Zo'n reactie baseren op twee lijstjes is misschien wat kort door de bocht, als je naar mijn lijstje van gister kijkt is dat hartstikke normaal.
[..]
Haha dat gaat over mij, denk ik? Heerlijk, haha. Even een uurtje losgaan op de kickbag, wat hardlopen en mn fysio oefeningen doen (voornamelijk stabiliteit dus niet zwaar) en dan nog een uurtje uit-zumba'en.
doe je dan wel je best tijdens de bokstraining??quote:Op maandag 18 februari 2013 22:37 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
[..]
Waar ga je heen Prob? Wintersporten?quote:Op maandag 18 februari 2013 22:37 schreef Probability het volgende:
Mehhh ik ga op vakantie maar nu doet m'n moeder er raar over.. 'ja je hebt het toch zo druk waarom ga je weg'
eh... ik heb het NU druk omdat ik dingen af moet ronden voor ik weg gaen daarna ook.
thx voor de support
Naar de zon om even op te ladenquote:Op maandag 18 februari 2013 22:43 schreef anna82 het volgende:
[..]
Waar ga je heen Prob? Wintersporten?
Dat is een goed punt, die zitten er niet zo veel in. Beetje in de tonijnsalade maar dat is natuurlijk lang niet genoeg. Denk dat ik dan als toetje nog een bakje griekse yoghurt erbij doe.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:39 schreef loveli het volgende:
[..]
Leuk, die courgettes, maar waar zijn je eiwitten?
En vetjes? Zie 1x pindakaas en verder skip je de mayo bij je tonijnsaladequote:Op maandag 18 februari 2013 22:45 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Dat is een goed punt, die zitten er niet zo veel in. Beetje in de tonijnsalade maar dat is natuurlijk lang niet genoeg. Denk dat ik dan als tussendoor ergens nog een bakje griekse yoghurt erbij doe.
Ik fiets wel eens 3 uur op 1 dag en wandel wel eens 8-9 uur op 1 dag, maar dat kan ik niet vergelijken met 3 uur knallen in de sportschool...quote:Op maandag 18 februari 2013 22:45 schreef the85mc het volgende:
3 uur sport vind ik nog niet zo extreemMaar dan moet je wel gezond en genoeg eten, anders herstel je niet of heel langzaam. Dus na afloop wat langzame koolhydraten en zeker wat eiwitten eten.
Kort door de bocht tip: eerst spieren kweken en sport opbouwen op fatsoenlijk voer, dan met je gekweekte spieren vet verbranden. Hoelang heb je erover gedaan om die 5 kg te kweken en hoe snel moeten ze er weer af? Als je er iets in 3 jaar bijkweekt, is het niet realistisch om te verwachten dat het er binnen een maand af moet.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:50 schreef vlindertje89 het volgende:
Griekse yoghurt zit toch ook vet in?
Doel is van 55.4 naar 50, maar gaat vooral om figuur. Als ik wat meer weeg met figuur wat ik wil doordat ik meer spieren heb, is dat prima.
Damn jaquote:Op maandag 18 februari 2013 22:42 schreef Probability het volgende:
[..]
doe je dan wel je best tijdens de bokstraining??
ooooo kickfunquote:Op maandag 18 februari 2013 22:56 schreef vlindertje89 het volgende:
Oh @prob nog, ik doe zeker mijn best bij kickfunmaar het is vooral tegen de zak aan schoppen en stoten, met tussendoor heel klein stukje kracht. Dus niet sparren met anderen ofzo, alleen op de kickbag. Heb ook kwartiertje niks tussen kickfun en hardlopen, en hardlopen is een intervalprogramma van evy, dan ben je afwisselend aan het rennen en stevig doorwandelen, dus dat is niet super zwaar ofzo
jaaaa weet ik... maar het is wel stom als je weet dat wat je moet doen tegengehouden wordt door wat je hebt zeg maarquote:Op maandag 18 februari 2013 22:54 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Damn jaVroegah, toen ik nog bokste, was ik dood na een training (1,5u). Was wel meer dan alleen boksen tegen een zak aan, maar ook dat was al behoorlijk vermoeiend als je het goed deed
Ach, die goede oude tijd, toen ik nog 21 jaar oud was en ongeveer 52 kilo woog![]()
Hmmm... Maar nog geen M. en Saartje had, dus eigenlijk is deze tijd alleen maar beter![]()
![]()
Overigens niet bijgelezen. Zag wel gisteravond nog langsflitsen dat het wat beter ging met Majo, maar dat ze wel weer even hulp ging inschakelen, goed zo! En dat Prob nogal onder de indruk was van de terminologie en conclusie uit de brief. Kan ik me voorstellen, maar je bent veel meer dan alleen het etiket dat ze je opplakken he! Vergeet dat niet
Hehehehe, bij mijn sportschool heet het Kickfit en mijn ervaring is dat als je goede stoten maakt en op de juiste manier schopt, het echt bijzonder inspannend is.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:58 schreef Probability het volgende:
[..]
ooooo kickfunnee dan snap ik het
!
kickfun + evy + zumba is wel te doen ja
Ligt inderdaad aan intensiteit. Ik was wel gewend aan lange trainingsdagen van 6-7 uur maar dan voel ik me na zo'n dag ook echt geradbraakt. De dag erna voel je iedere spier zo ongeveer. Dan ga je vanzelf wel goed naar je lichaam luisteren anders trek je het niet.. Toch heeft iedereen uit mijn team er wel een blessure aan over gehoudenquote:Op maandag 18 februari 2013 22:52 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik fiets wel eens 3 uur op 1 dag en wandel wel eens 8-9 uur op 1 dag, maar dat kan ik niet vergelijken met 3 uur knallen in de sportschool...
Bedtijd!
Veel te weinig!quote:Op maandag 18 februari 2013 22:59 schreef Sarabi het volgende:
Vandaag ongeveer 1500kcal op en een uur gesport.
Ben weer tevreden
Beetje makkelijk om zo maar te roepen hequote:Op maandag 18 februari 2013 23:01 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Veel te weinig!![]()
En dat weet je zelf ook best wel eigenlijk.
Ik woog altijd 50-52, 2009 half jaar ziek geweest (parasiet en lintworm), afgevallen tot 45. Daarna tot 47 aangekomen maar blijven steken, half2009-half2011 alles kunnen eten zonder te sporten en zonder aan te komen. Toen af en toe gaan sporten maar in 3-4 maanden ineens 9 kilo aangekomen. Sinds eind 2011 geschommeld tussen 54 en 56.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:53 schreef loveli het volgende:
[..]
Kort door de bocht tip: eerst spieren kweken en sport opbouwen op fatsoenlijk voer, dan met je gekweekte spieren vet verbranden. Hoelang heb je erover gedaan om die 5 kg te kweken en hoe snel moeten ze er weer af? Als je er iets in 3 jaar bijkweekt, is het niet realistisch om te verwachten dat het er binnen een maand af moet.
Wat zijn de valkuilen in je eetpatroon? Zijn die makkelijk te omzeilen/vermijden?
Volgens mij vind ik je ook best leuk met je huidige gewicht -5, het trucje afvallen heb je best door, alleen het trucje op gewicht blijven nog niet. Kleine stapjes, probeer het duurzaam aan te pakken. En het trucje "hoe sta ik blij op een foto" hoef je ook al niet meer te lerenquote:Op maandag 18 februari 2013 23:04 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Beetje makkelijk om zo maar te roepen he
Het is weinig ja, maar dat mag best na het weekend dus morgen zit het weer gewoon rond de 1600/1700kcal.
Maar nee het is niet veel te weinig.
Zijn ook geen lijstjes om stabiel te blijven, er moet minstens 10 kilo af.
Geen idee wat voor sport je hebt gedaan, maar met een uurtje sporten verbrand je makkelijk 500 calorieen, dus dan zit je effectief op 1000 calorieen voor vandaag.quote:Op maandag 18 februari 2013 23:04 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Beetje makkelijk om zo maar te roepen he
Het is weinig ja, maar dat mag best na het weekend dus morgen zit het weer gewoon rond de 1600/1700kcal.
Maar nee het is niet veel te weinig.
Zijn ook geen lijstjes om stabiel te blijven, er moet minstens 10 kilo af.
quote:Op maandag 18 februari 2013 23:24 schreef Cocotrimonium het volgende:
Net nog even een medicijnbal besteldEn een springtouw. Beneden in de kelder hangt de bokszak op. Ga ik langzaam weer wat conditie opbouwen door (een klein deel van) mijn oude bokstraining te volgen
Wordt overigens echt heeeeeel licht beginnen hoor. Maar je moet toch ergens beginnen
Bij 3u ben je die kh's wel nodig dacht ik, zeker bij hoge intensiteit.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:28 schreef loveli het volgende:
Vaiz, waarom eiwit vastzetten en dan vasthouden aan 60/20/20? Mijn gut zegt 40/30/30 en een beetje normaal in de carbs (en andere macro's) blijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |