Ik ook altijd welquote:Op maandag 18 februari 2013 18:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
als ik alleen eet ga ik ook op FOK! of facebook ofzo
Gefeliciteerd.quote:Op maandag 18 februari 2013 18:54 schreef Stuart het volgende:
* Stuart is er dus vandoor![]()
Ben er vannacht weer
150k
Vertelquote:Op maandag 18 februari 2013 18:54 schreef Dientje12 het volgende:
Ik ben vandaag een goed mens geweest..
heldquote:Op maandag 18 februari 2013 18:55 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik had de band van een vrouw verwisseld die lek was..
sportzequote:Op maandag 18 februari 2013 18:56 schreef Angel-Joy het volgende:
Oké sporten, was alleen voor de lapo
Kus
Appelkruimeltaartquote:Op maandag 18 februari 2013 18:56 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik eet nu zo'n potje appelkruimeltaart
baasquote:Op maandag 18 februari 2013 18:58 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Thanks
En nodig, jij faalt echt, ik ben zelfs mobiel en pak de lapo
wat ben je toch een heldinquote:Op maandag 18 februari 2013 18:58 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Thanks
quote:Op maandag 18 februari 2013 18:58 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Thanks
Mocht je niet een stuk meerijden?quote:Op maandag 18 februari 2013 19:02 schreef Taexon het volgende:
Ik heb vandaag nog vlak voor een rotonde een Lamborghini laten stoppen door de rotonde te blokkeren omdat er iets onder zijn bumper hingstuk rubber ofzo wat niet goed vast zat
![]()
Blije vent was helemaal blij
Heb je nog een financieele tegemoetkoming gekregen?quote:Op maandag 18 februari 2013 19:02 schreef Taexon het volgende:
Ik heb vandaag nog vlak voor een rotonde een Lamborghini laten stoppen door de rotonde te blokkeren omdat er iets onder zijn bumper hingstuk rubber ofzo wat niet goed vast zat
![]()
Blije vent was helemaal blij
Ja gewoon met gelukquote:Op maandag 18 februari 2013 18:58 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Thanks
quote:
Nee, stomme klotehommel ik verwachte minstens 5000 euroquote:Op maandag 18 februari 2013 19:03 schreef nodig het volgende:
[..]
Heb je nog een financieele tegemoetkoming gekregen?
Jij bent echt te goed voor deze wereld ik moest een traantje weg pinkenquote:Op maandag 18 februari 2013 19:06 schreef Taexon het volgende:
Het was trouwens wel een lelijke lambo... geen idee welk type etc maarja
Als het een ford ka was ofzo had ik hem ook laten stoppenbeetje zielig om zo iemand door te laten rijden
*Heeft een keer zijn uitlaat verloren midden op de weg met zijn brommobiel*
Flikkers die niet even vertelden dat die bijna over de grond sleepte
Ja weet ik, heel ontroerend altijd allesquote:Op maandag 18 februari 2013 19:07 schreef nodig het volgende:
[..]
Jij bent echt te goed voor deze wereld ik moest een traantje weg pinken![]()
haha scherp allesquote:Op maandag 18 februari 2013 19:08 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Haha Lingo kan helemaal niet lopen
quote:Op maandag 18 februari 2013 19:08 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Haha Lingo kan helemaal niet lopen
PlanA: Hardlopenquote:Op maandag 18 februari 2013 19:10 schreef Taexon het volgende:
Even hardlopen/wandelen met een vriend/collega
Tot later
Nee dan denken we aan onze lijn jeweetquote:Op maandag 18 februari 2013 19:11 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]!!
Alsof je anders niet gaat eten
Ik heb het gehad met deze dag.quote:Op maandag 18 februari 2013 19:11 schreef nodig het volgende:
[..]
Dacht ik![]()
Promi:![]()
Promi:
Heb je ook geen vakantie?quote:Op maandag 18 februari 2013 19:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik heb het gehad met deze dag.
Ik wil een nieuwe
Gooi het eruit!quote:Op maandag 18 februari 2013 19:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik heb het gehad met deze dag.
Ik wil een nieuwe
Ooohw.quote:Op maandag 18 februari 2013 19:14 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Jawel maar voel me zo emotioneel op dit moment dat ik het zat ben
Eet smakelijkquote:Op maandag 18 februari 2013 19:15 schreef promisionxexposed het volgende:
Maar nu echt eten![]()
Tot later schatjes
Smakelijk eten!quote:Op maandag 18 februari 2013 19:15 schreef promisionxexposed het volgende:
Maar nu echt eten![]()
Tot later schatjes
JULLIE SPELEN MET MIJN PRIVÉ!quote:Op maandag 18 februari 2013 19:14 schreef nodig het volgende:
[..]
Gooi het eruit!
NEE IK HOEF NIET TE TANKEN SCHAT!
quote:Op maandag 18 februari 2013 19:16 schreef nodig het volgende:
Ik wil niet meer leven met zo'n depressiefe promi
dudequote:Op maandag 18 februari 2013 19:16 schreef nodig het volgende:
Ik wil niet meer leven met zo'n depressiefe promi
Moet je dit eens proberen:quote:Op maandag 18 februari 2013 19:17 schreef nodig het volgende:
[..]
Moet je nagaan dat ik nog niet eens aan het bier zit
Is zeker theequote:Op maandag 18 februari 2013 19:18 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Moet je dit eens proberen:
[ afbeelding ]
Harlem shakequote:Op maandag 18 februari 2013 19:21 schreef nodig het volgende:
Ik heb de beste harlem shake gevonden!
18+
https://twitter.com/michielveenstra
Tweet van 52 minuten geleden en dan de dailymotion link.
Kende hem alquote:Op maandag 18 februari 2013 19:21 schreef nodig het volgende:
Ik heb de beste harlem shake gevonden!
18+
https://twitter.com/michielveenstra
Tweet van 52 minuten geleden en dan de dailymotion link.
Ahh tan somoune meed a jooke beekaus wee al lijk yu verie muchsquote:Op maandag 18 februari 2013 19:32 schreef Dientje12 het volgende:
i hef bien toold dat joe doont lijk miee
wielie?quote:Op maandag 18 februari 2013 19:35 schreef nodig het volgende:
[..]
Ahh tan somoune meed a jooke beekaus wee al lijk yu verie muchs
vijn doont krij mij vrendquote:Op maandag 18 februari 2013 19:37 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
ookee, i fiel mutsj better nauw
mafkeesquote:Op maandag 18 februari 2013 19:17 schreef nodig het volgende:
[..]
Moet je nagaan dat ik nog niet eens aan het bier zit
fixedquote:Op maandag 18 februari 2013 19:44 schreef nodig het volgende:
[..]
butt krijink is normul for heaumeaux.
i nooquote:Op maandag 18 februari 2013 19:44 schreef nodig het volgende:
[..]
butt krijink is normul for heumens.
waarom gebruik je zaterdagquote:Op maandag 18 februari 2013 19:46 schreef nodig het volgende:
[..]
Hoe gaat ie op deze zaterdagavond 18 februari 2013?
zaterdagavond was het de 16e maar het gaat best hoorquote:Op maandag 18 februari 2013 19:46 schreef nodig het volgende:
[..]
Hoe gaat ie op deze zaterdagavond 18 februari 2013?
quote:Op maandag 18 februari 2013 19:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zaterdagavond was het de 16e maar het gaat best hoor
Met jou dan?
Oops, normaal werk ik altijd op zaterdag dus die koppelde ik aan de 18e rechtonderin mijn beeldschermquote:
haha herkenbaar welquote:Op maandag 18 februari 2013 19:48 schreef nodig het volgende:
[..]
[..]
Oops, normaal werk ik altijd op zaterdag dus die koppelde ik aan de 18e rechtonderin mijn beeldscherm
Kom je ook? ;$;$quote:Op maandag 18 februari 2013 19:49 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wat zal dat een groot feest worden
xdxdquote:Op maandag 18 februari 2013 19:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik zal dan vast wel komen ja maar niet op jouw verjaardag
En je woont ver weg en wat moet ik tussen allemaal 15 jarigen die dronken worden van 1 breezer?quote:
Nee, blij dat het maandagavond is, nodig heeft vrij, mag ook weleensquote:Op maandag 18 februari 2013 19:49 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha herkenbaar welwas het nog maar zaterdag
ik wil ook vrijquote:Op maandag 18 februari 2013 19:51 schreef nodig het volgende:
[..]
Nee, blij dat het maandagavond is, nodig heeft vrij, mag ook weleens![]()
deze maandag valt wel mee ja inderdaad maar alsnogquote:Op maandag 18 februari 2013 19:51 schreef nodig het volgende:
[..]
Nee, blij dat het maandagavond is, nodig heeft vrij, mag ook weleens![]()
quote:Op maandag 18 februari 2013 19:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 februari 2013 19:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
En als het nou een feestje word zonder 15 jarigen maar met 13 jarigen?quote:Op maandag 18 februari 2013 19:51 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
En je woont ver weg en wat moet ik tussen allemaal 15 jarigen die dronken worden van 1 breezer?
Ben benieuwdquote:Op maandag 18 februari 2013 19:53 schreef Dientje12 het volgende:
Ik heb een lijstje gemaakt met wie ik zou doen bij the walking dead
dan al helemaal nietquote:Op maandag 18 februari 2013 19:53 schreef AppelCake het volgende:
[..]
En als het nou een feestje word zonder 15 jarigen maar met 13 jarigen?
Enlighten usquote:Op maandag 18 februari 2013 19:53 schreef Dientje12 het volgende:
Ik heb een lijstje gemaakt met wie ik zou doen bij the walking dead
oke danquote:
Ja maar masturbatiequote:Op maandag 18 februari 2013 19:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik weet niet eens op welke dag het is dus hangt er ook nog vanaf
quote:Op maandag 18 februari 2013 19:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dan heb ik seks met d'r
Doe maar nietquote:
He ho lesbo xdquote:Op maandag 18 februari 2013 19:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dan heb ik seks met d'r
Het blijft toch 16 toch?quote:Op maandag 18 februari 2013 19:55 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Mag je bijna bier drinken Oh wacht
Picsquote:Op maandag 18 februari 2013 19:55 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wat ik vind haar zo geil
Ik ben zo leuk ik neuk alle wijven op je feestje nou goedquote:Op maandag 18 februari 2013 19:57 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Wil je dan ook mijn nieuwe snol?
quote:Op maandag 18 februari 2013 19:58 schreef supersof het volgende:
Altijd zo leuk als mn moeder of vader bij de AH komtSmeken om dingen die ze moeten kopen
Tompoucen voor 1,50 bij mn moeder schooien![]()
"Anders moeten we ze weggooien"
Je wilt geen foto's van ginger.quote:
Hahaha baasquote:Op maandag 18 februari 2013 19:58 schreef supersof het volgende:
Altijd zo leuk als mn moeder of vader bij de AH komtSmeken om dingen die ze moeten kopen
Goed bezigquote:Op maandag 18 februari 2013 19:58 schreef supersof het volgende:
Ik moest mijn nieuwe snol gister uitleggen waarom sex lekker is.quote:Op maandag 18 februari 2013 19:58 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik ben zo leuk ik neuk alle wijven op je feestje nou goed
Is dat er zo eentje waarvan je denkt: ''Was ik dronken, de hele tijd?'' ?quote:
Ze is ook wel heel erg knap.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:00 schreef promisionxexposed het volgende:
Iedereen wil pics van Ginger
Je hebt nooit seks gehad dus hoe wil je dat wetenquote:Op maandag 18 februari 2013 20:00 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik moest mijn nieuwe snol gister uitleggen waarom sex lekker is.
Nein.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is dat er zo eentje waarvan je denkt: ''Was ik dronken, de hele tijd?'' ?
xdxdquote:Op maandag 18 februari 2013 20:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Je hebt nooit seks gehad dus hoe wil je dat weten
En wij moeten je gaa uitleggen was schaamhaar is, of ingedaalde ballen. Get. A. Clue.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:00 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik moest mijn nieuwe snol gister uitleggen waarom sex lekker is.
Aan z'n moeder gevraagdquote:Op maandag 18 februari 2013 20:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Je hebt nooit seks gehad dus hoe wil je dat weten
Je zijn vader ja, maar dat telt niet,quote:Op maandag 18 februari 2013 20:01 schreef nodig het volgende:
[..]
AC heeft weleens iets oraal bevredigd
Niet waar is keiharde sexquote:Op maandag 18 februari 2013 20:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jezelf aftrekken is wat anders
Uiteindelijk krijg je bij allebei wel een orgasme.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jezelf aftrekken is wat anders
AC heeft vandaag sexsueele voorlichting gehad op schoolquote:Op maandag 18 februari 2013 20:02 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Uiteindelijk krijg je bij allebei wel een orgasme.
quote:
quote:
Ja tochquote:
Nee, dat krijg ik pas over 2 hoofdstukken xdxdquote:Op maandag 18 februari 2013 20:03 schreef nodig het volgende:
[..]
AC heeft vandaag sexsueele voorlichting gehad op school
Ja maar seks in een kut is wat anders dan een handquote:Op maandag 18 februari 2013 20:02 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Uiteindelijk krijg je bij allebei wel een orgasme.
Ik loop meestal al vanaf woensdag met de bonusfolder rond thuisquote:Op maandag 18 februari 2013 20:03 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja toch"Dit is echt een koopje mam!!!!"
Eerder dat je blind was.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is dat er zo eentje waarvan je denkt: ''Was ik dronken, de hele tijd?'' ?
Laat die pics maar zitten danquote:
Dan kan ik toch wel weten wat er fijn aan is?quote:Op maandag 18 februari 2013 20:04 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja maar seks in een kut is wat anders dan een hand
Oh jochie tochquote:Op maandag 18 februari 2013 20:05 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Dan kan ik toch wel hebben wat er fijn aan is?
Waarom moet zij weten waarom jij het fijn vindt om aan je pielewielie te zittenquote:Op maandag 18 februari 2013 20:05 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Dan kan ik toch wel hebben wat er fijn aan is?
hebben moet trouwens weten zijn xdquote:Op maandag 18 februari 2013 20:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Waarom moet zij weten waarom jij het fijn vindt om aan je pielewielie te zitten
quote:
quote:Op maandag 18 februari 2013 20:07 schreef AppelCake het volgende:
[..]
hebben moet trouwens weten zijn xd
Of gewoon op zaterdag met ze mee lopen en dingen in het karretje doenquote:Op maandag 18 februari 2013 20:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik loop meestal al vanaf woensdag met de bonusfolder rond thuis
Alsnog is seks een heel ruim begrip, aan je lulletje trekken is er slechts een klein gedeelte van dus je weet niet wat fijn aan seks is.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:07 schreef AppelCake het volgende:
[..]
hebben moet trouwens weten zijn xd
Ik heb ze niet eens maar heb soms wat voorbij zien komenquote:Op maandag 18 februari 2013 20:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Laat die pics maar zitten dan
Nog steeds, alsof het alleen een piemel is een poesje isquote:
Neuhquote:Op maandag 18 februari 2013 20:07 schreef nodig het volgende:
Volgens mij hebben we een JNG SEX SC nodig
Ja neem nou seks met dieren, heel veel mensen hebben geen idee hoe dat is neequote:Op maandag 18 februari 2013 20:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Alsnog is seks een heel ruim begrip, aan je lulletje trekken is er slechts een klein gedeelte van dus je weet niet wat fijn aan seks is.
quote:Op maandag 18 februari 2013 20:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nog steeds, alsof het alleen een piemel is een poesje isSeks is zoveel meer dan dat.
Doe niet zo gemeen.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Alsnog is seks een heel ruim begrip, aan je lulletje trekken is er slechts een klein gedeelte van dus je weet niet wat fijn aan seks is.
quote:Op maandag 18 februari 2013 20:08 schreef supersof het volgende:
[..]
Of gewoon op zaterdag met ze mee lopen en dingen in het karretje doen
Ik had ook een discussie met mijn moeder. En toen zei ik dat ze niet moest zeuren. En zei mijn moeder hetzelfde en liep ze wegBeetje voor de grap boos. En stond een oud echtpaar te kijken o.o
Dus ik zo: "oh dat was mijn moeder hoor"
Ik heb anders regelmatig woordenwisselingen met paranoia oudjesquote:Op maandag 18 februari 2013 20:08 schreef supersof het volgende:
[..]
Of gewoon op zaterdag met ze mee lopen en dingen in het karretje doen
Ik had ook een discussie met mijn moeder. En toen zei ik dat ze niet moest zeuren. En zei mijn moeder hetzelfde en liep ze wegBeetje voor de grap boos. En stond een oud echtpaar te kijken o.o
Dus ik zo: "oh dat was mijn moeder hoor"
Nee ik zou ze ook niet opslaan danquote:Op maandag 18 februari 2013 20:08 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb ze niet eens maar heb soms wat voorbij zien komen
dudequote:Op maandag 18 februari 2013 20:10 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja neem nou seks met dieren, heel veel mensen hebben geen idee hoe dat is nee
Wel, toon wat respect voor je meisjequote:
Idd, helemaal niet met dode dierenquote:Op maandag 18 februari 2013 20:10 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja neem nou seks met dieren, heel veel mensen hebben geen idee hoe dat is nee
Nee, ze is lelijk.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wel, toon wat respect voor je meisje
Doe maar niet dan.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik vertel slechts de waarheid
nee en dan vooral niet anaalquote:Op maandag 18 februari 2013 20:11 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Idd, helemaal niet met dode dieren
Als je je vriendin lelijk vind, wat doe je dan met haar?quote:
Als je kaas lustquote:Op maandag 18 februari 2013 20:11 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Kan je op je 16e al gewoon op de kaasafdeling van de AH gaan werken?
Ja, en mensen denken dat ik word aangevallen door een random lange manquote:Op maandag 18 februari 2013 20:10 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]![]()
![]()
En iedereen denken dat je producten in random karretjes gooit
dit dusquote:Op maandag 18 februari 2013 20:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als je je vriendin lelijk vind, wat doe je dan met haar?
Wel altijd aardig blijven hequote:Op maandag 18 februari 2013 20:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb anders regelmatig woordenwisselingen met paranoia oudjes
[..]
Nee ik zou ze ook niet opslaan dan
Meestal niet, hebben ze liever iets oudere mensen, komt beter over op klantenquote:Op maandag 18 februari 2013 20:11 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Haar dumpen xdquote:Op maandag 18 februari 2013 20:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als je je vriendin lelijk vind, wat doe je dan met haar?
Mhh, jammerquote:Op maandag 18 februari 2013 20:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Meestal niet, hebben ze liever iets oudere mensen, komt beter over op klanten
volgens mij wel jaquote:Op maandag 18 februari 2013 20:11 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ouderenquote:Op maandag 18 februari 2013 20:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Meestal niet, hebben ze liever iets oudere mensen, komt beter over op klanten
Nee 15 kan al. Maar dan mag je geen machines besturenquote:Op maandag 18 februari 2013 20:12 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Oke, maar de minimumleeftijd is dus 16?
ROBOTS NEMEN DE AH OVER!quote:Op maandag 18 februari 2013 20:13 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee 15 kan al. Maar dan mag je geen machines besturen
Ooh okequote:Op maandag 18 februari 2013 20:13 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee 15 kan al. Maar dan mag je geen machines besturen
Mentaal zeker niet iig.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:14 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Promi heeft een foto, ze is toch sowieso een jaar te jong voor mij.
OPTIEFEN OUWE GRAFTAKquote:Op maandag 18 februari 2013 20:13 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ouderen
Wordt alleen maar erger met die 50+ partij
wat is een jaar te jong voor jou?quote:Op maandag 18 februari 2013 20:14 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Promi heeft een foto, ze is toch sowieso een jaar te jong voor mij.
Ik werkte in een restaurant.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:14 schreef nodig het volgende:
Ik zou nog liever bij de mac willen werken dan bij de AH
''We hebben nooit andere havermout gehad dan deze hoor''quote:
het monster waar je een foto van hebt.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:14 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wat is een jaar te jong voor jou?
quote:Op maandag 18 februari 2013 20:14 schreef nodig het volgende:
Ik zou graag bij de de AH werken met supersof![]()
Hoe oud is ze bedoel ik sukkelquote:Op maandag 18 februari 2013 20:15 schreef AppelCake het volgende:
[..]
het monster waar je een foto van hebt.
quote:Op maandag 18 februari 2013 20:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
''We hebben nooit andere havermout gehad dan deze hoor''
''WEL, JULLIE LIEGEN''
''Waarom zou ik tegen u liegen? Ik heb daar echt geen reden voor.''
''JE LIEGT, IK NEEM DEZE WEL GEWOON GRATIS MEE, DAT ZIJN JULLIE ME SCHULDIG''
* VoornaamAchternaam haalt SM
13 xdquote:Op maandag 18 februari 2013 20:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Hoe oud is ze bedoel ik sukkel
quote:Op maandag 18 februari 2013 20:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Appel, ik word verdrietig van je instelling. Voel me over mezelf beter, maar de mensheid, daarin heb ik nu hoop verloren.
wooo 7 maanden verschil hardcore ditquote:Op maandag 18 februari 2013 20:16 schreef AppelCake het volgende:
[..]
13 xd
Ze zegt echt zo van ik ben bijna 14 terwijl het nog 7 maanden ofzo duurt.
ja dus? Age is just a number and jail is just a room.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:16 schreef AppelCake het volgende:
[..]
13 xd
Ze zegt echt zo van ik ben bijna 14 terwijl het nog 7 maanden ofzo duurt.
Ik kan aan de ene kant niemand kwetsen en aan de andere kant vind ik dat ook zoo leuk. ;$quote:Op maandag 18 februari 2013 20:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Appel, ik word verdrietig van je instelling. Voel me over mezelf beter, maar de mensheid, daarin heb ik nu hoop verloren.
Maar als iemand dat zegt vraag je gewoon op een rustige manier: ''Is dit een bedreiging mevrouw?''quote:Op maandag 18 februari 2013 20:16 schreef supersof het volgende:
[..]![]()
"Nee hoor mevrouw er hoeft niet per se een bonussticker op om de korting te krijgen."
"Oke, maar als het niet gebeurd dan weet ik je te vinden."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ze is dom, en lelijk en ik moet haar niet. #YOLOquote:Op maandag 18 februari 2013 20:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja dus? Age is just a number and jail is just a room.
13 en 15 kan prima
Altijd zo'n slachtoffer instellingquote:Op maandag 18 februari 2013 20:16 schreef supersof het volgende:
[..]![]()
"Nee hoor mevrouw er hoeft niet per se een bonussticker op om de korting te krijgen."
"Oke, maar als het niet gebeurd dan weet ik je te vinden."
als ik een van jouw "sletjes" zou zijn had ik je met zo'n instelling allang een stomp op je smoel gegevenquote:Op maandag 18 februari 2013 20:18 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik kan aan de ene kant niemand kwetsen en aan de andere kant vind ik dat ook zoo leuk. ;$
Ja waarom heb je dan met haarquote:Op maandag 18 februari 2013 20:18 schreef AppelCake het volgende:
[..]
En ze is dom, en lelijk en ik moet haar niet. #YOLO
ja want jij bent ook zoooo knap dat je je te goed moet voelen voor zo'n meisjequote:Op maandag 18 februari 2013 20:18 schreef AppelCake het volgende:
[..]
En ze is dom, en lelijk en ik moet haar niet. #YOLO
quote:Op maandag 18 februari 2013 20:18 schreef nodig het volgende:
[..]
Maar als iemand dat zegt vraag je gewoon op een rustige manier: ''Is dit een bedreiging mevrouw?''
?
En als ze ja zegt op de grond ermee en burgerarrest
Meestal geef ik dan gewoon die stickerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben je ook van dat gezeik af.
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Een beetje zichzelf respecterend meisje zou niet met zo'n iemand gaanquote:Op maandag 18 februari 2013 20:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
als ik een van jouw "sletjes" zou zijn had ik je met zo'n instelling allang een stomp op je smoel gegeven
quote:
Hij heeft eenvriendin tegenwoordigquote:
heb je een puntquote:Op maandag 18 februari 2013 20:20 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Een beetje zichzelf respecterend meisje zou niet met zo'n iemand gaan
quote:Op maandag 18 februari 2013 20:20 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Een beetje zichzelf respecterend meisje zou niet met zo'n iemand gaan
Ik wind ze gewoon om mijn vinger xdxdquote:Op maandag 18 februari 2013 20:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
als ik een van jouw "sletjes" zou zijn had ik je met zo'n instelling allang een stomp op je smoel gegeven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat ik haar niet kan kwetsen.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:19 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja waarom heb je dan met haar
Je hebt de foto toch gezien?quote:Op maandag 18 februari 2013 20:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja want jij bent ook zoooo knap dat je je te goed moet voelen voor zo'n meisje
Iddquote:Op maandag 18 februari 2013 20:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Altijd zo'n slachtoffer instellingAlsof iedereen ze wil naaien. Daar schieten wij echt niets mee op, helemaal niet als simpele medewerker
Ja hallo, wij boven zijn vriendinquote:Op maandag 18 februari 2013 20:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Hij heeft eenvriendin tegenwoordig
Ik zou het serieus verekken bij zo'n klant als ik bedreigd gaat worden. Uit de zaak knikkeren hopakee.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:20 schreef supersof het volgende:
[..]
Meestal geef ik dan gewoon die stickerBen je ook van dat gezeik af.
Ze lijkt wel een man.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja en zo lelijk is ze niet
Stuur haar een link naar dit topic.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:21 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Omdat ik haar niet kan kwetsen.
#YOLOquote:Op maandag 18 februari 2013 20:22 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Stuur haar een link naar dit topic.
hahaha, kom jij ook vaak van die mensen tegen die producten op verkeerde plaatsen neerzetten?quote:Op maandag 18 februari 2013 20:21 schreef supersof het volgende:
[..]
Idd
Vandaag was ik aan het afprijzen, het gebak enzo. En toen zeiden van die mensen: "Oh haha, kijk haar, ze is aan het afprijzen." En bleven ze maar rond me heen hangen omdat ze ook zo'n sticker wildenEn maar grapjes maken over die stickers
Hij kan wel soms hoi zeggenquote:Op maandag 18 februari 2013 20:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Hij heeft eenvriendin tegenwoordig
Kan jij ook als ik met mijn krat pils langs jou loop er ff een dikke kortingssticker voor me op plakken?quote:Op maandag 18 februari 2013 20:21 schreef supersof het volgende:
[..]
Idd
Vandaag was ik aan het afprijzen, het gebak enzo. En toen zeiden van die mensen: "Oh haha, kijk haar, ze is aan het afprijzen." En bleven ze maar rond me heen hangen omdat ze ook zo'n sticker wildenEn maar grapjes maken over die stickers
quote:Op maandag 18 februari 2013 20:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wat zal hij een rauwe pik krijgen
Doe ik zelf ook weleens hoorquote:Op maandag 18 februari 2013 20:23 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
hahaha, kom jij ook vaak van die mensen tegen die producten op verkeerde plaatsen neerzetten?
quote:Op maandag 18 februari 2013 20:22 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik zou het serieus verekken bij zo'n klant als ik bedreigd gaat worden. Uit de zaak knikkeren hopakee.
Die zonder tetten ja.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:23 schreef promisionxexposed het volgende:
Oh bedoel je die bouwvakster? Ik dacht dat meisje in die spiegel
Klopte ja ik had de verkeerde voor mequote:Op maandag 18 februari 2013 20:23 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Jawel iedereen zegt dat meteen als ik de foto laat zien.
''Ja hij is nog maar 3 dagen houdbaar''quote:Op maandag 18 februari 2013 20:21 schreef supersof het volgende:
[..]
Idd
Ze ging al huilen toen ze niet eens wist of het uit was met ginger.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:23 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja dat gaat ze sowieso wel.
Oh oh app0l, wat heb je nu weer gedaanquote:Op maandag 18 februari 2013 20:24 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ze ging al huilen toen ze niet eens wist of het uit was met ginger.
Word ik toch nieuwsgierigquote:Op maandag 18 februari 2013 20:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja en zo lelijk is ze niet
Die andere is heel leuk!quote:Op maandag 18 februari 2013 20:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Klopte ja ik had de verkeerde voor me
Niet dat ik het zie, maar soms komen mensen broden terug brengen naar onze afdeling. Omdat wij zelf niet in de winkel zijn, maar alleen op de afdeling. Ja soms heen en weer lopen maar meer niet.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:23 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
hahaha, kom jij ook vaak van die mensen tegen die producten op verkeerde plaatsen neerzetten?
viesquote:Op maandag 18 februari 2013 20:24 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Die andere is heel leuk!
Maar een beetje te vies voor mij.
Nah uit de zaak knikkeren is een beetje overdreven omdat de manager mij er dan waarschijnlijk achteraan pleurt maar ik zou rustig blijven en een discussie met de klant aangaan waarom hij mij moet gaan bedreigen. Al weet ik niet op wat voor toon die het zei, het kan natuurlijk ook gewoon voor de grap zijnquote:
Kan. Maar doe ik niet.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:23 schreef nodig het volgende:
[..]
Kan jij ook als ik met mijn krat pils langs jou loop er ff een dikke kortingssticker voor me op plakken?
Dus ze is ook nog eens emotioneel niet stabiel?quote:Op maandag 18 februari 2013 20:24 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ze ging al huilen toen ze niet eens wist of het uit was met ginger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |