Ik ook altijd welquote:Op maandag 18 februari 2013 18:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
als ik alleen eet ga ik ook op FOK! of facebook ofzo
Gefeliciteerd.quote:Op maandag 18 februari 2013 18:54 schreef Stuart het volgende:
* Stuart is er dus vandoor![]()
Ben er vannacht weer
150k
Vertelquote:Op maandag 18 februari 2013 18:54 schreef Dientje12 het volgende:
Ik ben vandaag een goed mens geweest..
heldquote:Op maandag 18 februari 2013 18:55 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik had de band van een vrouw verwisseld die lek was..
sportzequote:Op maandag 18 februari 2013 18:56 schreef Angel-Joy het volgende:
Oké sporten, was alleen voor de lapo
Kus
Appelkruimeltaartquote:Op maandag 18 februari 2013 18:56 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik eet nu zo'n potje appelkruimeltaart
baasquote:Op maandag 18 februari 2013 18:58 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Thanks
En nodig, jij faalt echt, ik ben zelfs mobiel en pak de lapo
wat ben je toch een heldinquote:Op maandag 18 februari 2013 18:58 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Thanks
quote:Op maandag 18 februari 2013 18:58 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Thanks
Mocht je niet een stuk meerijden?quote:Op maandag 18 februari 2013 19:02 schreef Taexon het volgende:
Ik heb vandaag nog vlak voor een rotonde een Lamborghini laten stoppen door de rotonde te blokkeren omdat er iets onder zijn bumper hingstuk rubber ofzo wat niet goed vast zat
![]()
Blije vent was helemaal blij
Heb je nog een financieele tegemoetkoming gekregen?quote:Op maandag 18 februari 2013 19:02 schreef Taexon het volgende:
Ik heb vandaag nog vlak voor een rotonde een Lamborghini laten stoppen door de rotonde te blokkeren omdat er iets onder zijn bumper hingstuk rubber ofzo wat niet goed vast zat
![]()
Blije vent was helemaal blij
Ja gewoon met gelukquote:Op maandag 18 februari 2013 18:58 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Thanks
quote:
Nee, stomme klotehommel ik verwachte minstens 5000 euroquote:Op maandag 18 februari 2013 19:03 schreef nodig het volgende:
[..]
Heb je nog een financieele tegemoetkoming gekregen?
Jij bent echt te goed voor deze wereld ik moest een traantje weg pinkenquote:Op maandag 18 februari 2013 19:06 schreef Taexon het volgende:
Het was trouwens wel een lelijke lambo... geen idee welk type etc maarja
Als het een ford ka was ofzo had ik hem ook laten stoppenbeetje zielig om zo iemand door te laten rijden
*Heeft een keer zijn uitlaat verloren midden op de weg met zijn brommobiel*
Flikkers die niet even vertelden dat die bijna over de grond sleepte
Ja weet ik, heel ontroerend altijd allesquote:Op maandag 18 februari 2013 19:07 schreef nodig het volgende:
[..]
Jij bent echt te goed voor deze wereld ik moest een traantje weg pinken![]()
haha scherp allesquote:Op maandag 18 februari 2013 19:08 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Haha Lingo kan helemaal niet lopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |