Als ik een godenlichaam zou hebben, dan had ik iig wel gigolo gewordenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Misschien dat de 0900-hotline uiteindelijk nog een optie is
Wat niet is kan nog komen toch?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:41 schreef theKiD het volgende:
[..]
Als ik een godenlichaam zou hebben, dan had ik iig wel gigolo geworden
Zou theoretisch moeten kunnen inderdaadquote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:42 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wat niet is kan nog komen toch?
wordt sporten danquote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:45 schreef theKiD het volgende:
[..]
Zou theoretisch moeten kunnen inderdaad![]()
Maat van me heeft in een van die straatjes daar gewoond (vruuger).quote:
Dank je wel!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:04 schreef Guard het volgende:
[..]
Maat van me heeft in een van die straatjes daar gewoond (vruuger).
Niets mis mee volgens mij, maar wel redelijk "volks" (bij gebrek aan beter woord om het te omschrijven).
disclaimer: ik heb niets tegen een volksbuurtje, is juist vaak gezellig ivm met bijvoorbeeld de blaak
Maat van mij woonde daar ook vlakbij, op het roosenveltplein. Alleen parkeer overlast op moment dat willem 2 moet spelenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:55 schreef Unfckingtitled het volgende:
Weet iemand of de Eisenhowerstraat wat is om te wonen?
Ah okay dat valt nog te overzien danquote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:22 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Maat van mij woonde daar ook vlakbij, op het roosenveltplein. Alleen parkeer overlast op moment dat willem 2 moet spelen
mja is maar 1 keer per week, en als ze degraderen is het alleen op de vrijdagavondquote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:42 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ah okay dat valt nog te overzien dan
Mja die kans is nogal grootquote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:45 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja is maar 1 keer per week, en als ze degraderen is het alleen op de vrijdagavond
Maar als je een baan hebt waarbij je om 17 of 18u thuis kunt zijn, heb je helemaal geen P-overlastquote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:45 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja is maar 1 keer per week, en als ze degraderen is het alleen op de vrijdagavond
Wordt lastig om te ontlopen jahquote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mja die kans is nogal groot
dat idd dan.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:00 schreef theKiD het volgende:
[..]
Maar als je een baan hebt waarbij je om 17 of 18u thuis kunt zijn, heb je helemaal geen P-overlast
De Blaak is best gezellig hoor.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:04 schreef Guard het volgende:
[..]
Maat van me heeft in een van die straatjes daar gewoond (vruuger).
Niets mis mee volgens mij, maar wel redelijk "volks" (bij gebrek aan beter woord om het te omschrijven).
disclaimer: ik heb niets tegen een volksbuurtje, is juist vaak gezellig ivm met bijvoorbeeld de blaak
same herequote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:22 schreef Guard het volgende:
Zo mijn facebook feed ineens vol met "je bent een echte Tilburger als...." foto's
ik ben ook ook geen "echte", maar genoeg vrienden blijkbaar welquote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:21 schreef theKiD het volgende:
Ik kan trots zeggen dat ik geen echte Tilburger benIk zie niks van dat alles voorbij komen
De fotos van zino, dierenpark, oude tankstation, en heel die shit, echt gaaf om te zienquote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:55 schreef Guard het volgende:
Meteen de tofste foto die erbij staat![]()
Helaas ook al plat gegooid
Als je dat leuk vind, moet je eens hier kijken:quote:Op woensdag 27 februari 2013 05:04 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
De fotos van zino, dierenpark, oude tankstation, en heel die shit, echt gaaf om te zien
Dat kan Crazy het beste beantwoordenquote:Op woensdag 27 februari 2013 09:09 schreef Tink89 het volgende:
Iemand enig idee hoe goed het wonen is in de Kruidenlaan? Er staat een leuk huisje te koop...
DM verstuurdquote:Op woensdag 27 februari 2013 09:11 schreef Guard het volgende:
[..]
Dat kan Crazy het beste beantwoorden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |