quote:Op maandag 18 februari 2013 17:10 schreef 5thencounter het volgende:
Soso, wat een beetje spammen al niet kan doen...
Van 2 naar 13....
quote:
Je mist the point wéér hé?quote:
Jaloers? Nee? Hou je muil dan, Stokertjequote:Op maandag 18 februari 2013 17:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Je mist the point wéér hé?Verzoekjes op een Ustream-chatbox wat was de policy ook alweer omtrent deze?
Hmm..je hebt eindelijk echte vrienden hé? Geluk ermee...quote:Op maandag 18 februari 2013 17:36 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Jaloers? Nee? Hou je muil dan, Stokertje
Vrienden op het Internet?quote:Op maandag 18 februari 2013 17:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hmm..je hebt eindelijk echte vrienden hé? Geluk ermee...
quote:Op maandag 18 februari 2013 17:41 schreef Coos het volgende:
Bedelaar 'Manke Nelis' loopt eigenlijk als een kievit
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)als-een-kievit.dhtml
![]()
Heksie schop 'm maar een paar keer voor z'n poten namens mij.
en van de Echte manke nelis(mij)quote:Op maandag 18 februari 2013 17:42 schreef Toverheks het volgende:
Ga ik voor je doen Coos als ik hem tegen kom, mag er toch wel bij roepen en de groetjes van Coos
Een act als kreupele oké, maar om het geld dat je met je acteerprestatie hebt verdiend meteen weer in een fruitautomaat te flikkeren. Koop er dan een lekker grammetje smack voor of zo.quote:Op maandag 18 februari 2013 17:41 schreef Coos het volgende:
Bedelaar 'Manke Nelis' loopt eigenlijk als een kievit
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)als-een-kievit.dhtml
![]()
Heksie schop 'm maar een paar keer voor z'n poten namens mij.
Je móet zelfs zeggen, `de groeten van Coos`.quote:Op maandag 18 februari 2013 17:42 schreef Toverheks het volgende:
Ga ik voor je doen Coos als ik hem tegen kom, mag er toch wel bij roepen en de groetjes van Coos
Zeg het maar heel hard. Want mocht dit op een of andere camera worden vastgelegd, net zoals bij die belgische boys in Eindhoven, dan staat er binnen de kortste keren zo'n waus van Powned bij Coos op de stoep te hijgen.quote:Op maandag 18 februari 2013 17:42 schreef Toverheks het volgende:
Dat lijkt me héérlijk!quote:Op maandag 18 februari 2013 17:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Zeg het maar heel hard. Want mocht dit op een of andere camera worden vastgelegd, net zoals bij die belgische boys in Eindhoven, dan staat er binnen de kortste keren zo'n waus van Powned bij Coos op de stoep te hijgen.
Eigenlijk moet ik hem confronteren maar ben bang dat ik een kruk in m'n nek krijgquote:Op maandag 18 februari 2013 17:47 schreef Toverheks het volgende:
Ga ik doen Coos, en BendeB voor jou doe ik dan een extra schopje he![]()
jullie maken me slecht, ben niet van het vechten enzo, maar zag hij heeft stokken bij zich, zal ik die dan afpakken
Hier heb je een quotequote:Op maandag 18 februari 2013 17:54 schreef Toverheks het volgende:
kan niet meer quoten sorry weet niet waar dat aan ligt.
Godver, je kon er op wachten. Jij bent de hele dag al balsturigquote:
Ik meen 't oprecht, bestrijdt het maar eens.quote:Op maandag 18 februari 2013 17:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Godver, je kon er op wachten. Jij bent de hele dag al balsturig
Ik kan moeilijk bestrijden dat jij het oprecht meentquote:Op maandag 18 februari 2013 18:05 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik meen 't oprecht, bestrijdt het maar eens.
Iets anders is de mens Smeets, maar ik kan je zeggen ik kwam vroeger vaak in cafe 1900 in Haarlem en daar zat Mart ook nogal eens in zijn gewone doen, ...... geen onaardige kerel.
Ik zei in mijn post "Smeets, vakman +1" dus met bestrijden bedoelde ik zijn vakmanschap!quote:Op maandag 18 februari 2013 18:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik kan moeilijk bestrijden dat jij het oprecht meenten natuurlijk heeft hij zowel als mens als TV maker zijn PRACHTIGE momenten maar bijvoorbeeld die uitzendingen na de Tour en de Spelen van dit jaar hoorden daar niet bij. Ik vond hem daar ongeïnteresseerd en hooghartiger dan normaal.
Ik noemde een geval en inderdaad heeft hij een langere carriere gehad waarbij ik me al langer ergerde aan juist datgene wat deze zomer blijkbaar voor iedereen pijnlijk zichtbaar werd.quote:Op maandag 18 februari 2013 18:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik zei in mijn post "Smeets, vakman +1" dus met bestrijden bedoelde ik zijn vakmanschap!
Ik vond hem met de laatste Olympische Spelen ook niet heel sterk, maar je kunt zijn lange carrière moeilijk afrekenen op dat ene evenement.
En wat werd dan pijnlijk zichtbaar volgens jou?quote:Op maandag 18 februari 2013 18:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik noemde een geval en inderdaad heeft hij een langere carriere gehad waarbij ik me al langer ergerde aan juist datgene wat deze zomer blijkbaar voor iedereen pijnlijk zichtbaar werd.
Het is wel een karakterquote:Op maandag 18 februari 2013 18:23 schreef Jian het volgende:
Ik kan me overigens goed voorstellen dat er genoeg mensen zijn die een "afkeer" hebben van Mart Smeets.
Precies en dat maakt juist dat er genoeg mensen zijn die het een irritante, arrogante klootzak vinden.quote:
Dat de wereld eigenlijk om Mart draait volgens Mart himself.quote:Op maandag 18 februari 2013 18:25 schreef Jian het volgende:
[..]
En wat werd dan pijnlijk zichtbaar volgens jou?
Ja, hij vindt zichzelf inderdaad niet onbelangrijk en hij kan AANWEZIG zijn. Het programma ter ere van Eddy Merckx ken ik niet, maar ik kan me er iets bij voorstellen. Aan de andere kant luister ik graag naar zijn verhalen, zijn samenvattingen vind ik vaak subliem verwoord, ik heb interviews van 'm gezien met sportmensen, waar ik echt, echt van heb genoten . Goed voorbereid en verrassend scherp soms. Hij is naar mijn mening gewoon goed in wat hij doet....... en ja, hij weet 't en daardoor is zijn ego wat gezwollen geraakt en zijn arrogantie gegroeid, maar dat maakt hem voor mij niet minder een vakman.quote:Op maandag 18 februari 2013 18:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat de wereld eigenlijk om Mart draait volgens Mart himself.
Hij heeft ooit een programma ter ere van de carrière van Eddy Merckx ook zodanig vernaggelt zodat het leek alsof Eddy eigenlijk alleen dankzij Mart zo hard kon fietsen.
Ik heb het hem nooit vergeven.
Ok, ik kan me daar ook wel in vinden. met meer van dit soort karakters zou het TV-landschap er wel treuriger van gaan uitzien. En ik schiet gelukkig niet bij voorbaat in een stuip als hijverschijntquote:Op maandag 18 februari 2013 18:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, hij vindt zichzelf inderdaad niet onbelangrijk en hij kan AANWEZIG zijn. Het programma ter ere van Eddy Merckx ken ik niet, maar ik kan me er iets bij voorstellen. Aan de andere kant luister ik graag naar zijn verhalen, zijn samenvattingen vind ik vaak subliem verwoord, ik heb interviews van 'm gezien met sportmensen, waar ik echt, echt van heb genoten . Goed voorbereid en verrassend scherp soms. Hij is naar mijn mening gewoon goed in wat hij doet....... en ja, hij weet 't en daardoor is zijn ego wat gezwollen geraakt en zijn arrogantie gegroeid, maar dat maakt hem voor mij niet minder een vakman.
Dat is wel controle over je lichaam hebbenquote:Op maandag 18 februari 2013 18:50 schreef pullup het volgende:
Ik dacht nog bij dat laden dat ik pas onder de indruk zou zijn als de voetjes van de vloer kwamen.
En jawel
En Opa natuurlijk.quote:
Opa kan alles beter... met z'n mondquote:Op maandag 18 februari 2013 19:09 schreef Coos het volgende:
[..]
En Opa natuurlijk.Oop kan beter yoga dan van Barneveld en Co Stompé samen.
Ik doe daarna altijd vanuit die handstand die halve salto met hele schroef om dan weer op mijn voeten te landen, waarom doet zij dat niet, ik dacht altijd dat, dat erbij hoordequote:Op maandag 18 februari 2013 18:47 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Kun jij dit ook?
[ afbeelding ]
Filmpje?quote:Op maandag 18 februari 2013 19:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik doe daarna altijd vanuit die handstand die halve salto met hele schroef om dan weer op mijn voeten te landen, waarom doet zij dat niet, ik dacht altijd dat, dat erbij hoorde
Oeh bijna vergetenquote:
Nee, dat deed ie goed.quote:Op maandag 18 februari 2013 19:45 schreef Jian het volgende:
Niks mis het het enthousiasme van Mart over Jordan
Klopt er zijn anderen aan het woord.quote:Op maandag 18 februari 2013 19:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Nu kan-ie weer lekker een tukkie doen.
Mart is nog moe van Riaquote:Op maandag 18 februari 2013 19:57 schreef Gert het volgende:
Ze hadden Mart eens even op die Sinead moeten loslaten.
* mental imagequote:
quote:Op maandag 18 februari 2013 20:12 schreef Jian het volgende:
Zit weer zo'n relfeministe aan tafel bij Matthijs
"Er moeten meer vrouwen op TV , bij Matthijs aan tafel en bij de publieke omroep"
Wij komen voor content, voor inhoud ....... Ik wil gevraagd worden als het ergens overgaat![]()
Kookprogramma's lijken mij wel geschikt
misschien moeten er juist meer vrouwen van de buis, ik noem een W v D onder anderequote:Op maandag 18 februari 2013 20:12 schreef Jian het volgende:
Zit weer zo'n relfeministe aan tafel bij Matthijs
"Er moeten meer vrouwen op TV , bij Matthijs aan tafel en bij de publieke omroep"
Wij komen voor content, voor inhoud ....... Ik wil gevraagd worden als het ergens overgaat![]()
Kookprogramma's lijken mij wel geschikt
WvD moet op primetime 2 uur lang op drie netten komen. Dagelijks!!!!!quote:Op maandag 18 februari 2013 20:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
misschien moeten er juist meer vrouwen van de buis, ik noem een W v D onder andere
We hebben het nu even niet over erotische programma's PB, daar hebben wij geen discussie over, dit gaat over intelligente vrouwen in talkshows etcquote:Op maandag 18 februari 2013 20:14 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]![]()
Tuurlijk moeten er veeeeeeeeeeel meer vrouwen op tv!!!!!...
Daar heb ik het ook over!quote:Op maandag 18 februari 2013 20:19 schreef Jian het volgende:
[..]
We hebben het nu even niet over erotische programma's PB, daar hebben wij geen discussie over, dit gaat over intelligente vrouwen in talkshows etc
Zit je te kijken, zie je die huppelkut met dat paarse jasje aan, omg , daar wil je toch niet naar kijkenquote:
Maar niet deze. Ze irriteerde me nu al met dat gekakel. Allemachtig.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:14 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]![]()
Tuurlijk moeten er veeeeeeeeeeel meer vrouwen op tv!!!!!...
Ik heb DWDD niet op.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Zit je te kijken, zie je die huppelkut met dat paarse jasje aan, omg , daar wil je toch niet naar kijken
MvN moet gewoon iedere avond Halina Reijn en Carice van Houten als tafeldames uitnodigen.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar niet deze. Ze irriteerde me nu al met dat gekakel. Allemachtig.
quote:
Bijna net zo irritant als die nep-oprechte tafeldame annex hinnekende paardenbek De Breijquote:Op maandag 18 februari 2013 20:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar niet deze. Ze irriteerde me nu al met dat gekakel. Allemachtig.
echt, van die wijven die op tv willen omdat ze vrouw zijn, ...... o nee, omdat ze kwaliteiten hebbenquote:Op maandag 18 februari 2013 20:26 schreef pullup het volgende:
[..]Dat blijkt want de drie vrouwen die daar als gast waren vormden op zich al voldoende bewijs dat het niet perse een goed idee is.
Ik ben gek op vrouwen met kwaliteitenquote:Op maandag 18 februari 2013 20:27 schreef Jian het volgende:
[..]
echt, van die wijven die op tv willen omdat ze vrouw zijn, ...... o nee, omdat ze kwaliteiten hebben
Toch sneu, zo duidelijk om een beurt verlegen zitten en dan zó lelijk zijn.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:26 schreef pullup het volgende:
[..]Dat blijkt want de drie vrouwen die daar als gast waren vormden op zich al voldoende bewijs dat het niet perse een goed idee is.
Dubbel D-kwaliteiten zeker?quote:Op maandag 18 februari 2013 20:28 schreef ZOA het volgende:
[..]
Ik ben gek op vrouwen met kwaliteiten
Die is zo mogelijk nog erger. En Yvon Jaspers dito. Blegh.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Bijna net zo irritant als die nep-oprechte tafeldame annex hinnekende paardenbek De Breij
Ik wil alle dagen Carice & Halinaquote:Op maandag 18 februari 2013 20:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die is zo mogelijk nog erger. En Yvon Jaspers dito. Blegh.
Gadverdamme ja, Yvonne Japsersquote:Op maandag 18 februari 2013 20:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die is zo mogelijk nog erger. En Yvon Jaspers dito. Blegh.
Zal-ie gaan streamen vanuit z'n café?quote:Op maandag 18 februari 2013 20:30 schreef BendeBielzen het volgende:
http://www.grootsneek.nl/(...)ak-sneek-uitgesteld/
Het zit Peter ook nooit mee he
Zeg er wat van... wie weet, laat ie het eerst maar waarmakenquote:Op maandag 18 februari 2013 20:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zal-ie gaan streamen vanuit z'n café?
Soerel?quote:
quote:
quote:Op maandag 18 februari 2013 20:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
WvD moet op primetime 2 uur lang op drie netten komen. Dagelijks!!!!!![]()
Ik zou er geen moeite mee hebbenquote:Op maandag 18 februari 2013 20:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
WvD moet op primetime 2 uur lang op drie netten komen. Dagelijks!!!!!![]()
nee niet eens eigenlijkquote:Op maandag 18 februari 2013 20:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
kut is kut hoor ik je nu denken
quote:
je blijft het mis hebben ...quote:Op maandag 18 februari 2013 20:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]heb ik het mis vanavond
oh gauw er wat onder gezet he![]()
Eva mag ook niet op het 'nog te doen' lijstje ontbrekenquote:Op maandag 18 februari 2013 20:48 schreef beequeen het volgende:
Ik vind Eva Jinek een leuke en interessante vrouw. Maar die valt dan vreemd genoeg, ná Bram, op Freek de Varaanman. Ik vind dat zo'n rare combi.
Eens!quote:Op maandag 18 februari 2013 20:49 schreef ZOA het volgende:
[..]
Eva mag ook niet op het 'nog te doen' lijstje ontbreken
Vroeger stond Floortje er ook op .. maar die is geschraptquote:
want?quote:Op maandag 18 februari 2013 21:04 schreef ZOA het volgende:
[..]
Vroeger stond Floortje er ook op .. maar die is geschrapt
politieke redenen ... mja en eigenlijk ook wel te oudquote:
Politiek? ik heb weer wat gemist zeker ..quote:Op maandag 18 februari 2013 21:10 schreef ZOA het volgende:
[..]
politieke redenen ... mja en eigenlijk ook wel te oud
Die is stokoud!!! Ruim boven de 40!!quote:Op maandag 18 februari 2013 21:18 schreef Toverheks het volgende:
Floortje dressing??? die is nog niet zo oud hoor
oke wist ik niet, ze heeft nog lekker jong koppiequote:
43 uit het hoofd, maar nog goed doable hoor. Maar politiek? toch geen groenlinks hè, want dan haak ik echt afquote:
Veel erger ... Greenpeacequote:Op maandag 18 februari 2013 21:21 schreef Jian het volgende:
[..]
43 uit het hoofd, maar nog goed doable hoor. Maar politiek? toch geen groenlinks hè, want dan haak ik echt af
Ik ben niet moeilijk, echt niet, maar Groenlinks doet mijn libido verschrompelenquote:Op maandag 18 februari 2013 21:22 schreef Toverheks het volgende:
Femke??? Jian dacht dat je haar altijd wel leuk vond
miss kaakkramp ...quote:Op maandag 18 februari 2013 21:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ben niet moeilijk, echt niet, maar Groenlinks doet mijn libido verschrompelen
SP.. en verdient 3 ton per jaar bij de publieke omroep..quote:Op maandag 18 februari 2013 21:21 schreef Jian het volgende:
[..]
43 uit het hoofd, maar nog goed doable hoor. Maar politiek? toch geen groenlinks hè, want dan haak ik echt af
Thanks, ff downloadenquote:
ja ok .. maar te oud is te oud en ik hou erg van principes als het mij uitkomtquote:Op maandag 18 februari 2013 21:28 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
SP.. en verdient 3 ton per jaar bij de publieke omroep..
Een achterbakse bitch dus, mmm, daar hou ik wel vanquote:Op maandag 18 februari 2013 21:28 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
SP.. en verdient 3 ton per jaar bij de publieke omroep..
Dus als Jennifer Aniston vanavond bij jou aanklopt en zegt buuurmaannnn heef u een kopje suiker voor me? Dan zeg jij, nee ouwe trut, drink jij je koffie maar zwart .....quote:Op maandag 18 februari 2013 21:32 schreef ZOA het volgende:
[..]
ja ok .. maar te oud is te oud en ik hou erg van principes als het mij uitkomt
Ik zou stomverbaasd zijn ...quote:Op maandag 18 februari 2013 21:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Dus als Jennifer Aniston vanavond bij jou aanklopt en zegt buuurmaannnn heef u een kopje suiker voor me? Dan zeg jij, nee ouwe trut, drink jij je koffie maar zwart .....
[ afbeelding ]
Its complicated ...quote:Op maandag 18 februari 2013 21:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Je hebt een vrijstaand huis, dus geen buren ?
en tralies voor de ramen zeker?quote:Op maandag 18 februari 2013 21:53 schreef Deisyy het volgende:
"Het is een heel groot huis met een lift en er wonen ook nog andere mensen".
quote:Op maandag 18 februari 2013 21:53 schreef Deisyy het volgende:
"Het is een heel groot huis met een lift en er wonen ook nog andere mensen".
Jian wil je aub niet zo vloekenquote:Op maandag 18 februari 2013 20:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik weet nog dat, dat op VOL, de ava was van mrD. alias Lekkersimpel
Ik zal VOL niet meer noemenquote:Op maandag 18 februari 2013 22:31 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
Jian wil je aub niet zo vloeken
LekkerSimpel, je kon ook wel met hem lachen en lekker rellenquote:
Met zijn webcamquote:Op maandag 18 februari 2013 22:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
LekkerSimpel, je kon ook wel met hem lachen en lekker rellenof tegen hem rellen
en Jaap bij hem op de bank thuisquote:
Hmm, ik heb wat gemist ooit :squote:
Ja was bij een chatje van twitterquote:
Kan je daar ook al over webcammen ?quote:Op maandag 18 februari 2013 23:00 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ja was bij een chatje van twitter
Ja met meerdere cams, was in de tijd van secretstory, zaten vele fokkers daarquote:Op maandag 18 februari 2013 23:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Kan je daar ook al over webcammen ?Waar houd het op ?
Die kat vind het wel lekker, ga het niet proberen bij mijn eigen kattenquote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 08:21 schreef pullup het volgende:
Waar is Poezewoest met mijn dagelijkse Telegraaf artikeltje ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hiero
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:19 schreef Poezewoes het volgende:
[..]Dank.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hiero
Het is een goede
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
Die kat schijnt het leuk te vinden , alhoe welquote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:16 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Die kat vind het wel lekker, ga het niet proberen bij mijn eigen katten![]()
Goede morgen overigens
Die is geinigquote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Een kattengifje voor je
[ afbeelding ]
Ik heb een kanaaltje met alleen maar roeivideo's en die zal ik jullie besparenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:25 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Die is geinig![]()
Heb zelf dieren filmpjes op mijn youtube, van mijn eigen dieren.
Ow wel eens gezien als de studenten van de TU Delft gingen roeien.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb een kanaaltje met alleen maar roeivideo's en die zal ik jullie besparen
Niet dit weekeinde maar het opvolgende zijn er weer wedstrijden op de Schie.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:29 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ow wel eens gezien als de studenten van de TU Delftgingen roeien.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:28 schreef Poezewoes het volgende:
Dit filmpje heb ik gemaakt van de baardagaam van mijn dochter die dacht dat het lichtje van mijn smartfone een prooi was.
oeps Poezewoes , wat eet die ?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:28 schreef Poezewoes het volgende:
Dit filmpje heb ik gemaakt van de baardagaam van mijn dochter die dacht dat het lichtje van mijn smartfone een prooi was.
Dat is toch ideal daar bij de Schie, alleen uitkijken voor de grotere boten!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Niet dit weekeinde maar het opvolgende zijn er weer wedstrijden op de Schie.
Dat leggen ze dan ook even stilquote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:31 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Dat is toch ideal daar bij de Schie, alleen uitkijken voor de grotere boten!
Sprinkhanen en wormpjes en ook krekeltjes.quote:
Oke en die kan ze gewoon kopen ?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:32 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Sprinkhanen en wormpjes en ook krekeltjes.
Dat lijkt me helemaal niet geinigquote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:03 schreef Poezewoes het volgende:
Geinig ging msn overzetten op skype, nu ben ik msn kwijt, en contact personen staan niet op skype
Nee was ironie!quote:
ik gebruik dat MSN al jaren niet meer dus ik heb er niet zo op geletquote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:06 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Nee was ironie!
Want msn wordt skype in Maart had ik begrepen.
Heb nog wel ICQ.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:08 schreef pullup het volgende:
[..]
ik gebruik dat MSN al jaren niet meer dus ik heb er niet zo op gelet
En dat heb ik geloof ik alleen op een blauwe maandag gebruikt toen ik iemand wilde versieren.quote:
Nog gelukt lol?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:10 schreef pullup het volgende:
[..]
En dat heb ik geloof ik alleen op een blauwe maandag gebruikt toen ik iemand wilde versieren.
Ik heb gemeet maar het was niksquote:
Dat is jammer, heb mijn man gewoon op mijn werk gevonden.quote:
30 april is laatste dag msn las ik.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:06 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Nee was ironie!
Want msn wordt skype in Maart had ik begrepen.
Maar die neemt msn kontacten niet mee, niet dat ik er veel had Selam had ik al op skype.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:18 schreef Margo37 het volgende:
[..]
30 april is laatste dag msn las ik.
ff oudste naar stage gebracht, nu![]()
goeie s'morgenss
Heb al eens skype gehad maar is al een tijd geleden, kww.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:19 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Maar die neemt msn kontacten niet mee, niet dat ik er veel had Selam had ik al op skype.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
Afgelopen weekend spookte het ineens weer door mijn hoofd, maar toen heb ik het heel snel van me af geschudquote:Op maandag 18 februari 2013 22:36 schreef Toverheks het volgende:
Deisyy, durf het bijna niet te vragen, maar ben je al achter de platenhoes en de groep etc?? elke keer als ik je naam lees moet ik er aan denken, en ja ja ik heb het los gelaten maar tochwil het nog steeds weten
Pullup, ik heb juist mijn best gedaan om het los te latenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:45 schreef pullup het volgende:
Doe nog eens die hints die je al eerder gaf
Is wakker worden een gedoequote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:04 schreef BendeBielzen het volgende:
.... wat een gedoe... dat wakker worden.... Goeiemiddag!
Arme jij, heb bijna medelijden met jequote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:40 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Ja dat slaap uit je ogen wassen enzo lol
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Arme jij, heb bijna medelijden met je
quote:
Mooi hé, als je goed rondkijkt kom je mooie en bijzondere dingen tegen in de natuur!!!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:12 schreef tonja het volgende:
[..]
Deze heb ik op vakantie gemaakt, niet zo sexy als die van jou, maar toch
[ afbeelding ]
Kijk maar naar mijquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi hé, als je goed rondkijkt kom je mooie en bijzondere dingen tegen in de natuur!!!
Ja je moet je zelf blijven kietelen Bendequote:
Dat mag t0nja straksquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja je moet je zelf blijven kietelen Bende
Toe maar weer, je hebt het weer mooi voor elkaar jij!!!quote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Toe maar weer, je hebt het weer mooi voor elkaar jij!!!
Paardenvlees is best lekker, heb het ooit wel eens gegeten!!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:11 schreef Jian het volgende:
Vanavond 20:15 voorbeschouwing Champions League Arsenal - Bayern Munchen. Kan nog een aardige wedstrijd worden.![]()
Nog iemand paardenvlees gegeten vandaag, het zt tegenwoordig schijnbaar overal in.
Niks mis mee, ik snap die ophef ook niet......quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Paardenvlees is best lekker, heb het ooit wel eens gegeten!!
In Engeland zijn paarden heilig bijnaquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:14 schreef Jian het volgende:
[..]
Niks mis mee, ik snap die ophef ook niet......
Een paardenbiefstukje vind ik best lekkerquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:14 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik wel had graag de keuze gehadquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:14 schreef Jian het volgende:
[..]
In India koeienquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:15 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
In Engeland zijn paarden heilig bijna
Ja dat is grote onzin inderdaad en overdrevenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:22 schreef Jian het volgende:
Ja, dat van die keuze snap ik wel, maar ze doen voor mijn gevoel nu net alsof al die producten opeens vergiftigd zijn ofzo. Wordt weer allemaal vernietigd i.p.v. bijv. aan de voedselbanken gegeven, terwijl het natuurlijk prima te eten is.
Ik ook niet, een koe, varken, lammetje, of een kippetje mag toch ook!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:14 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja dat snap ik dus ook niet, verander het etiket is ook een optie of idd aan de voedselbanken!!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:22 schreef Jian het volgende:
Ja, dat van die keuze snap ik wel, maar ze doen voor mijn gevoel nu net alsof al die producten opeens vergiftigd zijn ofzo. Wordt weer allemaal vernietigd i.p.v. bijv. aan de voedselbanken gegeven, terwijl het natuurlijk prima te eten is.
Klopt en zeker net zo lekker, althans dat vind ikquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:34 schreef beequeen het volgende:
Vorige week zat Joop Braakhekke bij DWDD. Hij bakte daar een paardenbiefstuk en een runderbiefstuk. Zijn voorkeur ging absoluut uit naar de paardenbiefstuk. Zijn uitleg was: biefstuk van een werkdier is beter doorbloed, dus malser.
Er zat ook een leverancier van paardenvlees aan tafel. Hij leverde aan een 2 sterrenrestaurant, die serveerde het als runderbiefstuk. Tsja.
Komt bij dat paardenbiefstuk aanzienlijk goedkoper is.
En een boer melkt zijn koeien elke dag. Die zou dan geen rundvlees meer kunnen eten?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:41 schreef Margo37 het volgende:
Hier in Nederland is het niet zo gangbaar om paardenvlees te eten, als er hondenvlees of kattenvlees in verwerkt zou worden wat dan?
Ook smullen?
Heb zelf veel paard gereden, misschien dat ik daarom nooit paardenvlees zal eten.
Ha ha ha ha haquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En een boer melkt zijn koeien elke dag. Die zou dan geen rundvlees meer kunnen eten?
Dat melken doet de robot tegenwoordig .. de boer zit binnen op Facebookquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En een boer melkt zijn koeien elke dag. Die zou dan geen rundvlees meer kunnen eten?
Die band is heel anders, die koeien melken is voor je inkomsten, ik reed paard voor me plezier en de band met het beest.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Snap ik bij mijn weten heb ik nooit paardenvlees gegeten, ook geen fabriekslasagna.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:41 schreef Margo37 het volgende:
Hier in Nederland is het niet zo gangbaar om paardenvlees te eten, als er hondenvlees of kattenvlees in verwerkt zou worden wat dan?
Ook smullen?
Heb zelf veel paard gereden, misschien dat ik daarom nooit paardenvlees zal eten.
Ik ben altijd blij als mijn liefje aan mij begint te kluiven.... das ook best persoonlijkquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:44 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Die band is heel anders, die koeien melken is voor je inkomsten, ik reed paard voor me plezier en de band met het beest.
Is ook heel persoonlijk.
Zoa weerquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:45 schreef ZOA het volgende:
[..]
Ik ben altijd blij als mijn liefje aan mij begint te kluiven.... das ook best persoonlijk
Klopt! De paardenslager was dan ook in iedere winkelstraat te vinden.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:45 schreef Copycat het volgende:
In mijn jeugd was paardenvlees eten doodnormaal. En toen werd het paard een knuffeldier.
In mijn jeugd echt niet, kwam bij ons niet op tafelquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:45 schreef Copycat het volgende:
In mijn jeugd was paardenvlees eten doodnormaal. En toen werd het paard een knuffeldier.
Koeien zijn tegenwoordig ook knuffeldierenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:45 schreef Copycat het volgende:
Op het etiket staat rundvlees.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:47 schreef Dotteke het volgende:
Paardenvlees is niets mis mee, is lekker alleen je ziet het eigenlijk niet in de supermarkten liggen!
Je zou dan ook kattenvlees of hondenvlees kunnen eten toch, of doe je dat ook wel?quote:
Wij ook , alle dieren op de boerderij, behalve de katten en honden en ongedierte, kwam uiteindelijk wel een deel van op tafelquote:
Ja dat wel, vleeswaren.quote:
Tja mag je toch zelf uitmaken wat je eet.quote:
m das niet eerlijk want paardenvlees is over het algemeen goedkoperquote:
Dus ...quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:49 schreef Margo37 het volgende:
Je zou dan ook kattenvlees of hondenvlees kunnen eten toch, of doe je dat ook wel?
Ja in Aziëquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:49 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Je zou dan ook kattenvlees of hondenvlees kunnen eten toch, of doe je dat ook wel?
dat issut wel .. van een paard is lekkerderquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:52 schreef Jian het volgende:
Echt niet? ik zie toch paardenrookvlees en paardenworst en een paardenbiefstukje gewoon liggen hoor en niks mis mee lijkt me.
Ieder moet voor zich weten wat hij of zij wel of niet eet, maar in mijn optiek is een paard eten niet anders van een varken of een koe.
Juist en ik snap die hele ophef er niet over!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:52 schreef Jian het volgende:
Echt niet? ik zie toch paardenrookvlees en paardenworst en een paardenbiefstukje gewoon liggen hoor en niks mis mee lijkt me.
Ieder moet voor zich weten wat hij of zij wel of niet eet, maar in mijn optiek is een paard eten niet anders van een varken of een koe.
Zoa wel hoor, die slacht alles wat los en vast zit, maar het punt begrijp je welquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dus ...
Voor zover ik weet waren/zijn er hier geen katten- danwel hondenslagers. Paardenvlees is goed en gezond vlees, vooral zonder vals sentiment bereid.
Gefeliciteerd Dementorquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:54 schreef Dementor het volgende:
* Dementor heeft al een dochter en krijgt nu een zoon.
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:54 schreef Dementor het volgende:
Het punt is gebaseerd op vals sentiment.quote:
Feli Dementor en Juud.. Ik las het in OUD.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:54 schreef Dementor het volgende:
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:54 schreef Dementor het volgende:
1 van de mijne is jarigquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:54 schreef Dementor het volgende:
Het punt is ze hadden het moeten melden, dat er paardenvlees inzat.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:54 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Zoa wel hoor, die slacht alles wat los en vast zit, maar het punt begrijp je wel
Gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:54 schreef Dementor het volgende:
Gefeliciteerd ZOAquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:55 schreef ZOA het volgende:
[..]
1 van de mijne is jarig
Gefeliciteerd!
Dat is waar.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:56 schreef Poezewoes het volgende:
Het punt is ze hadden het moeten melden, dat er paardenvlees inzat.
Denk dat er veel meer met vlees gekloot wordt, meer dan wij denken ( denk ik )quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:56 schreef Dementor het volgende:
Ik vind paard niet lekker.
Ben wel benieuwd met hoeveel vlees en waar is aangekloot.
gewoon de Mac binnenstappen .. daar begint de ellende alquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:56 schreef Dementor het volgende:
Ik vind paard niet lekker.
Ben wel benieuwd met hoeveel vlees en waar is aangekloot.
Wow! Wat leuk! Rijkeluiswens is dat!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:54 schreef Dementor het volgende:
Mac is puur rundvlees, alles in eigen beheer.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:57 schreef ZOA het volgende:
[..]
gewoon de Mac binnenstappen .. daar begint de ellende al
ja ... dat issut um juistquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:57 schreef Dementor het volgende:
[..]
Mac is puur rundvlees, alles in eigen beheer.
In deze tijd,waarin veel mensen kampen met een te hoog cholestorol, of te dik zijn misschien een optie om het vaker aan te eten!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:57 schreef Dementor het volgende:
Paard is ook lang niet zo vet als rundvlees, ik ben dus benieuwd!
Dan kun je beter minder tot geen vlees eten.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In deze tijd,waarin veel mensen kampen met een te hoog cholestorol, of te dik zijn misschien een optie om het vaker aan te eten!
Ja klopt, maar als je dan al vlees eet, dan vlees waar weinig vet in zit.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:59 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dan kun je beter minder tot geen vlees eten.
Met die enge broodjes?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:57 schreef ZOA het volgende:
[..]
gewoon de Mac binnenstappen .. daar begint de ellende al
Het schijnt zo af en toe bij chinezen wel eens gebruikt te zijnquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:01 schreef Jian het volgende:
Ik snap echter wel hoe bijvoorbeeld Engelsen daar tegenaan kijken, het past gewoon niet in hun cultuur. Ik bedoel, ik ben best veel in Azië geweest, ook op de plekken, waar het normaal is om hond te eten en dat eet ik dus niet net als kat, dat past niet in mijn zijn. Slangen, hagedissen, sprinkhanen, etc. ik heb het gegeten, maar geen honden en geen katten.
Dat doen veel paardenslagers al. Niks mis mee.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:02 schreef Dementor het volgende:
Wellicht ook een manier om goedkoper halal te gaan voor fabrikanten.
Oude manage paarden door de gehaktmolen halen.
Ik ben zelf geen voorstander van varkensvlees.
Heeft natuurlijk met respect voor het dier te maken waarmee je een veldslag kon winnen en mee kon jagen op een avondmaal.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:01 schreef Jian het volgende:
Ik snap echter wel hoe bijvoorbeeld Engelsen daar tegenaan kijken, het past gewoon niet in hun cultuur. Ik bedoel, ik ben best veel in Azië geweest, ook op de plekken, waar het normaal is om hond te eten en dat eet ik dus niet net als kat, dat past niet in mijn zijn. Slangen, hagedissen, sprinkhanen, etc. ik heb het gegeten, maar geen honden en geen katten.
Af en toe? Chinezen eten alles en met regelmaat.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het schijnt zo af en toe bij chinezen wel eens gebruikt te zijn
Je komt alleen af en toe een elastiekje tegen van de vlecht die het buurmeisje een paar weken terug had geknoopt bij het paard.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat doen veel paardenslagers al. Niks mis mee.
Ik bedoelde eigenlijk de chineserestaurants in Nederlandquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:05 schreef Jian het volgende:
[..]
Af en toe? Chinezen eten alles en met regelmaat.
Nee, vlees is veel te lekker!quote:
Nummel 14.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk de chineze restaurants in Nederland
Ik ben juist gek op shoarmaquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:02 schreef Dementor het volgende:
Wellicht ook een manier om goedkoper halal te gaan voor fabrikanten.
Oude manage paarden door de gehaktmolen halen.
Ik ben zelf geen voorstander van varkensvlees.
Ben is meegeweest met een demonstratie, tegen honden en kattenvlees, dat wilde de voetballers van Noordkorea op hun menu tijdens een WK toen, hadden mensen handtekeningen opgehaald, en naar die ambassade in Den Haag.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:01 schreef Jian het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |