quote:Op maandag 18 februari 2013 17:10 schreef 5thencounter het volgende:
Soso, wat een beetje spammen al niet kan doen...
Van 2 naar 13....
quote:
Je mist the point wéér hé?quote:
Jaloers? Nee? Hou je muil dan, Stokertjequote:Op maandag 18 februari 2013 17:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Je mist the point wéér hé?Verzoekjes op een Ustream-chatbox wat was de policy ook alweer omtrent deze?
Hmm..je hebt eindelijk echte vrienden hé? Geluk ermee...quote:Op maandag 18 februari 2013 17:36 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Jaloers? Nee? Hou je muil dan, Stokertje
Vrienden op het Internet?quote:Op maandag 18 februari 2013 17:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hmm..je hebt eindelijk echte vrienden hé? Geluk ermee...
quote:Op maandag 18 februari 2013 17:41 schreef Coos het volgende:
Bedelaar 'Manke Nelis' loopt eigenlijk als een kievit
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)als-een-kievit.dhtml
![]()
Heksie schop 'm maar een paar keer voor z'n poten namens mij.
en van de Echte manke nelis(mij)quote:Op maandag 18 februari 2013 17:42 schreef Toverheks het volgende:
Ga ik voor je doen Coos als ik hem tegen kom, mag er toch wel bij roepen en de groetjes van Coos
Een act als kreupele oké, maar om het geld dat je met je acteerprestatie hebt verdiend meteen weer in een fruitautomaat te flikkeren. Koop er dan een lekker grammetje smack voor of zo.quote:Op maandag 18 februari 2013 17:41 schreef Coos het volgende:
Bedelaar 'Manke Nelis' loopt eigenlijk als een kievit
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)als-een-kievit.dhtml
![]()
Heksie schop 'm maar een paar keer voor z'n poten namens mij.
Je móet zelfs zeggen, `de groeten van Coos`.quote:Op maandag 18 februari 2013 17:42 schreef Toverheks het volgende:
Ga ik voor je doen Coos als ik hem tegen kom, mag er toch wel bij roepen en de groetjes van Coos
Zeg het maar heel hard. Want mocht dit op een of andere camera worden vastgelegd, net zoals bij die belgische boys in Eindhoven, dan staat er binnen de kortste keren zo'n waus van Powned bij Coos op de stoep te hijgen.quote:Op maandag 18 februari 2013 17:42 schreef Toverheks het volgende:
Dat lijkt me héérlijk!quote:Op maandag 18 februari 2013 17:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Zeg het maar heel hard. Want mocht dit op een of andere camera worden vastgelegd, net zoals bij die belgische boys in Eindhoven, dan staat er binnen de kortste keren zo'n waus van Powned bij Coos op de stoep te hijgen.
Eigenlijk moet ik hem confronteren maar ben bang dat ik een kruk in m'n nek krijgquote:Op maandag 18 februari 2013 17:47 schreef Toverheks het volgende:
Ga ik doen Coos, en BendeB voor jou doe ik dan een extra schopje he![]()
jullie maken me slecht, ben niet van het vechten enzo, maar zag hij heeft stokken bij zich, zal ik die dan afpakken
Hier heb je een quotequote:Op maandag 18 februari 2013 17:54 schreef Toverheks het volgende:
kan niet meer quoten sorry weet niet waar dat aan ligt.
Godver, je kon er op wachten. Jij bent de hele dag al balsturigquote:
Ik meen 't oprecht, bestrijdt het maar eens.quote:Op maandag 18 februari 2013 17:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Godver, je kon er op wachten. Jij bent de hele dag al balsturig
Ik kan moeilijk bestrijden dat jij het oprecht meentquote:Op maandag 18 februari 2013 18:05 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik meen 't oprecht, bestrijdt het maar eens.
Iets anders is de mens Smeets, maar ik kan je zeggen ik kwam vroeger vaak in cafe 1900 in Haarlem en daar zat Mart ook nogal eens in zijn gewone doen, ...... geen onaardige kerel.
Ik zei in mijn post "Smeets, vakman +1" dus met bestrijden bedoelde ik zijn vakmanschap!quote:Op maandag 18 februari 2013 18:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik kan moeilijk bestrijden dat jij het oprecht meenten natuurlijk heeft hij zowel als mens als TV maker zijn PRACHTIGE momenten maar bijvoorbeeld die uitzendingen na de Tour en de Spelen van dit jaar hoorden daar niet bij. Ik vond hem daar ongeïnteresseerd en hooghartiger dan normaal.
Ik noemde een geval en inderdaad heeft hij een langere carriere gehad waarbij ik me al langer ergerde aan juist datgene wat deze zomer blijkbaar voor iedereen pijnlijk zichtbaar werd.quote:Op maandag 18 februari 2013 18:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik zei in mijn post "Smeets, vakman +1" dus met bestrijden bedoelde ik zijn vakmanschap!
Ik vond hem met de laatste Olympische Spelen ook niet heel sterk, maar je kunt zijn lange carrière moeilijk afrekenen op dat ene evenement.
En wat werd dan pijnlijk zichtbaar volgens jou?quote:Op maandag 18 februari 2013 18:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik noemde een geval en inderdaad heeft hij een langere carriere gehad waarbij ik me al langer ergerde aan juist datgene wat deze zomer blijkbaar voor iedereen pijnlijk zichtbaar werd.
Het is wel een karakterquote:Op maandag 18 februari 2013 18:23 schreef Jian het volgende:
Ik kan me overigens goed voorstellen dat er genoeg mensen zijn die een "afkeer" hebben van Mart Smeets.
Precies en dat maakt juist dat er genoeg mensen zijn die het een irritante, arrogante klootzak vinden.quote:
Dat de wereld eigenlijk om Mart draait volgens Mart himself.quote:Op maandag 18 februari 2013 18:25 schreef Jian het volgende:
[..]
En wat werd dan pijnlijk zichtbaar volgens jou?
Ja, hij vindt zichzelf inderdaad niet onbelangrijk en hij kan AANWEZIG zijn. Het programma ter ere van Eddy Merckx ken ik niet, maar ik kan me er iets bij voorstellen. Aan de andere kant luister ik graag naar zijn verhalen, zijn samenvattingen vind ik vaak subliem verwoord, ik heb interviews van 'm gezien met sportmensen, waar ik echt, echt van heb genoten . Goed voorbereid en verrassend scherp soms. Hij is naar mijn mening gewoon goed in wat hij doet....... en ja, hij weet 't en daardoor is zijn ego wat gezwollen geraakt en zijn arrogantie gegroeid, maar dat maakt hem voor mij niet minder een vakman.quote:Op maandag 18 februari 2013 18:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat de wereld eigenlijk om Mart draait volgens Mart himself.
Hij heeft ooit een programma ter ere van de carrière van Eddy Merckx ook zodanig vernaggelt zodat het leek alsof Eddy eigenlijk alleen dankzij Mart zo hard kon fietsen.
Ik heb het hem nooit vergeven.
Ok, ik kan me daar ook wel in vinden. met meer van dit soort karakters zou het TV-landschap er wel treuriger van gaan uitzien. En ik schiet gelukkig niet bij voorbaat in een stuip als hijverschijntquote:Op maandag 18 februari 2013 18:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, hij vindt zichzelf inderdaad niet onbelangrijk en hij kan AANWEZIG zijn. Het programma ter ere van Eddy Merckx ken ik niet, maar ik kan me er iets bij voorstellen. Aan de andere kant luister ik graag naar zijn verhalen, zijn samenvattingen vind ik vaak subliem verwoord, ik heb interviews van 'm gezien met sportmensen, waar ik echt, echt van heb genoten . Goed voorbereid en verrassend scherp soms. Hij is naar mijn mening gewoon goed in wat hij doet....... en ja, hij weet 't en daardoor is zijn ego wat gezwollen geraakt en zijn arrogantie gegroeid, maar dat maakt hem voor mij niet minder een vakman.
Dat is wel controle over je lichaam hebbenquote:Op maandag 18 februari 2013 18:50 schreef pullup het volgende:
Ik dacht nog bij dat laden dat ik pas onder de indruk zou zijn als de voetjes van de vloer kwamen.
En jawel
En Opa natuurlijk.quote:
Opa kan alles beter... met z'n mondquote:Op maandag 18 februari 2013 19:09 schreef Coos het volgende:
[..]
En Opa natuurlijk.Oop kan beter yoga dan van Barneveld en Co Stompé samen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |