V&A / [TK] 2 hardcopy tickets voor We Love The 90's - Gofftertpark Nijmegenquote:Op woensdag 4 september 2013 06:14 schreef tokwel het volgende:
Iemand ervaring met ivxi? Wacht nog steeds op spullen..
Je hebt gisteravond om 21.44u pas op hem/haar gereageerd dat je die spullen wil kopen.quote:Op woensdag 4 september 2013 06:14 schreef tokwel het volgende:
Over het hoofd gezienquote:Op woensdag 4 september 2013 07:52 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Je hebt gisteravond om 21.44u pas op hem/haar gereageerd dat je die spullen wil kopen.
En nu een paar uur later al gaan lopen klagen?
Je wacht op spullen wanneer er al wat gekocht en betaald is meestal.quote:Op woensdag 4 september 2013 07:52 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Je hebt gisteravond om 21.44u pas op hem/haar gereageerd dat je die spullen wil kopen.
En nu een paar uur later al gaan lopen klagen?
Ik heb even contact met je opgenomen over die user omdat er meer zaken spelenquote:Op woensdag 4 september 2013 06:14 schreef tokwel het volgende:
Ik wacht ook al erg lang op een ps3 spel van deze gozer.quote:Op woensdag 4 september 2013 09:42 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik heb even contact met je opgenomen over die user omdat er meer zaken spelen
rondom hem.
Je hebt een PM van me gekregen.quote:Op vrijdag 6 september 2013 11:02 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ik wacht ook al erg lang op een ps3 spel van deze gozer.
Ik had er btw wel een zeepje bij willen doen maar ze waren opquote:Op zaterdag 7 september 2013 12:55 schreef Mark het volgende:
En dat is dan wederzijdsSnel verzonden, netjes ingepakt
Bedankt! Ook met jou snelle en duidelijke communicatie!quote:Op zondag 8 september 2013 20:55 schreef Levolution het volgende:
Goede ervaring met Motar, game in hele goede staat, netjes verpakt en snel verzonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |