klopt, van stof zijn die.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:49 schreef hovi het volgende:
Het model dat je draagt van Boss Orange is waarschijnlijk geen leder. Het paar dat ik aanbied wel. Een half maatje upgraden zal niet verkeerd zijn.
Thnx voor je bod iig!
Daar ben ik het niet helemaal mee eens. Ik heb sneakers van verschillende merken in maat 46, en het paar van Giorgio is mij net te klein. Maar nogmaals, mijn voet is ook vrij breed.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:09 schreef dribbel79 het volgende:
Giorgios vallen redelijk groot, ik heb bijv. van sportschoenen 45 en al mijn Giorgio's zijn maat 43
(indien mijn maat had ik wel geboden / gratis kikckckck)
?quote:Op zondag 1 september 2013 20:15 schreef Skv het volgende:
Ik snap het niet helemaal, je zegt eerst dat ze passen als je boss sneakers maat 44 hebt, en daarna heb je het over 46.. welke is het nou?
Staat nog steeds genoteerdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop