Maak er 100 van en je hebt een deal.quote:Op donderdag 5 september 2013 19:24 schreef Lilou het volgende:
55 euro inclusief verzenden . Asus P5B-Plus Vista Edition moederbord + Intel E6600 processor + Scythe Infinity koeler.Kingston DDR2 HyperX geheugen 2X1GB en Geforce 8800GTX videokaart met een andere koeler.
PC-7200 zijn het.quote:Op maandag 9 september 2013 18:58 schreef boempa het volgende:
Is dat geheugen DDR2 pc-8500?
Op de foto is de informatie wat lastig te lezen door de flits.
Hm, in dat geval een startbod van 10 incl (bubbeltjesenvelop) voor de reepjes.quote:
FOK!kers helpen FOK!kersquote:Op zaterdag 14 september 2013 21:04 schreef nilssanders het volgende:
Kun je de video kaart ook mischien gratis geven?
Want ik een video kaart heel erg nodig !
Als het kan plz pm me.
Groetjes Nils.
Al gedaan. Mijn excuses.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:43 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
FOK!kers helpen FOK!kers
Maak hier een topic aan.
Jij hebt wel lef zegquote:Op zaterdag 14 september 2013 21:04 schreef nilssanders het volgende:
Kun je de video kaart ook mischien gratis geven?
Want ik een video kaart heel erg nodig !
Als het kan plz pm me.
Groetjes Nils.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop