Jammer. Hij had van mij mogen blijven.quote:Op maandag 18 februari 2013 15:16 schreef Tomatenboer het volgende:
Bij Twente gaat de trainer eruit, althans er staat een persconferentie gepland vanmiddag bij die Duiters. Mooi dat het daar zo rommelt!
Hopelijk krijgt een nieuwe trainer dat zooitje ook niet aan het voetballen.
Ik vind dit ook wel mooi eigenlijk. Dit kost Fc Twente weer een afkoopsom en tekengeld voor een nieuwe trainer die het vervolgens ook niet (snel) op de rit krijgt.quote:Op maandag 18 februari 2013 15:22 schreef satecl het volgende:
[..]
Jammer. Hij had van mij mogen blijven.
Gaat meer om het feit dat ze heeeeel 2013 nog niet hebben gewonnen...quote:Op maandag 18 februari 2013 15:23 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik vind dit ook wel mooi eigenlijk. Dit kost Fc Twente weer een afkoopsom en tekengeld voor een nieuwe trainer die het vervolgens ook niet (snel) op de rit krijgt.
Al vind ik het wel opmerkelijk dat ze daar bij Twente al zo omhoog zijn gevallen dat er schijnbaar al paniek uitbreekt als ze 3de staan op 6 punten van de koploper.
En misschien de tactische opmerkingen en cliche's van Stevequote:Op maandag 18 februari 2013 15:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Gaat meer om het feit dat ze heeeeel 2013 nog niet hebben gewonnen...
twitter:leontenvoorde twitterde op maandag 18-02-2013 om 15:22:14Bijeenkomst met Munsterman is geen officiële pc. Er wordt dan ook geen nieuws verwacht. Club blijft achter trainer staan reageer retweet
quote:Op maandag 18 februari 2013 15:30 schreef AFCNiels het volgende:
Nu lees ik dit weertwitter:leontenvoorde twitterde op maandag 18-02-2013 om 15:22:14Bijeenkomst met Munsterman is geen officiële pc. Er wordt dan ook geen nieuws verwacht. Club blijft achter trainer staan reageer retweet
Nu durft Advocaat niet meer naar Rotterdam te komen.quote:Op maandag 18 februari 2013 15:36 schreef Luni het volgende:
Weet niet of deze hier al geplaatst ws, mar Willem haalt ook hard uit!
http://www.ad.nl/ad/nl/55(...)-als-hij-durft.dhtml
Willemquote:Op maandag 18 februari 2013 15:36 schreef Luni het volgende:
Ik denk dat het probleem bij Roy Makaay ligt. Hij was altijd dusdanig rustig voor de goal dat hij ze maakte. Dat heeft hij teveel overgebracht op onze aanvallers, waardoor ze nu in een comatische toestand op doel schieten, alleen Pellè heeft belang bij die aanpakquote:Op maandag 18 februari 2013 17:10 schreef Muto het volgende:
Ik schiet al heel de dag in de lach bij het denken aan die misser van Verhoek gisteren.
Doe maar andersom wmb.quote:Op maandag 18 februari 2013 19:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Thijs Slegers denkt dat Willems zondag de rechtsback is en Bouma de linksback bij PSV.
Watquote:Op maandag 18 februari 2013 19:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Thijs Slegers denkt dat Willems zondag de rechtsback is en Bouma de linksback bij PSV.
Start dan maar met Schaken op links, die loopt Bouma helemaal zoek.quote:Op maandag 18 februari 2013 19:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat voor reden kan Koeman hebben om weer met Verhoek in de basis te beginnen? Hooguit: omdat andere gegadigden niet fit zijn.quote:Op maandag 18 februari 2013 19:53 schreef Luni het volgende:
[..]
Start dan maar met Schaken op links, die loopt Bouma helemaal zoek.
Op bepaalde post weet je het met Koeman nooit.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat voor reden kan Koeman hebben om weer met Verhoek in de basis te beginnen? Hooguit: omdat andere gegadigden niet fit zijn.
Schaken op rechts bedoel je.quote:Op maandag 18 februari 2013 19:53 schreef Luni het volgende:
[..]
Start dan maar met Schaken op links, die loopt Bouma helemaal zoek.
Ik vind het een beetje genant worden hoe Willem zich laat misbruiken door de media om dergelijke pittige uitspraken te doen.quote:Op maandag 18 februari 2013 15:36 schreef Luni het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |