abonnement Unibet Coolblue
pi_123032107
Sinds begin december woon ik in een nieuwbouwwoning die deel uit maakt van een nieuwbouwproject. De huur van deze woningen is aardig aan de hoge kant, blijkbaar zo hoog dat het toch te lastig is om huurders te vinden. Van de 55 woningen zijn er pas 16 verhuurd.

Nu heeft de verhuurmakelaar besloten om nieuwe huurders in het eerste jaar een korting te geven van 1,5 maand huur verspreid over 12 maanden. Dus stel de huur is 1000 euro per maand, dan krijg je 1500 euro korting en betaal je het eerste jaar dus slechts 1000 - (1500/12) = 875 euro per maand. Dat scheelt toch een flink bedrag.

Wij als bestaande huurders krijgen deze korting echter (nog) niet. En daar willen mijn buren nu tegen in opstand komen, vandaar dat ze gisteren voor de deur stonden om iedereen op te roepen te gaan klagen.

Mede daarom heb ik vanochtend gebeld met de verhuurder en nog voordat ik goed en wel had verteld waarom ik belde werd ik al afgekapt: mijn buren waren even daarvoor al op kantoor geweest om verhaal te halen. Er werd mij verteld dat ik een brief moest sturen waarin ik bezwaar maak en dan zou dat worden voorgelegd aan de accountmanager die dan zou gaan kijken wat er aan te doen valt. Mijn vraag aan jullie is nu of jullie nog adviezen / suggesties hebben wat ik in die brief zou moeten zetten?

Extra informatie: Er is ook een inkomenseis voor deze huurwoningen en eigenlijk voldeed ik nét niet aan deze eis, maar dat kon gecompenseerd worden door een borg van 3 maanden huur te betalen die ik dan weer terug zou krijgen als ik de woning zou verlaten. Mijn vermoeden is dat ze die inkomenseis nu ook hebben verlaagd, waardoor ik volgens de nieuwe eisen waarschijnlijk ook geen borg (toch een flinke aanslag op mijn spaarrekening) meer zou hebben hoeven te betalen.

Samenvatting: Nieuwe huurders krijgen korting op de huur, dat wil ik ook wel, wat moet ik in de brief aan de verhuurder zetten?

LET OP! Ik snap zelf ook wel dat ik een huurcontract heb getekend voor een bepaald huurbedrag en dat ik eigenlijk gewoon pech heb dat die korting nu wordt gegeven. Toch wil ik proberen om ook wat korting te krijgen, vandaar dat ik jullie om advies vraag. Opmerkingen als "pech gehad", "had je het huurcontract maar niet moeten tekenen" of iets dergelijks kunnen dus achterwege blijven ;)
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
pi_123032194
Je zou in de brief het volgende kunnen zetten: "Nieuwe huurders krijgen korting op de huur, dat wil ik ook wel."
pi_123032256
quote:
14s.gif Op maandag 18 februari 2013 15:21 schreef Apuleius het volgende:
Je zou in de brief het volgende kunnen zetten: "Nieuwe huurders krijgen korting op de huur, dat wil ik ook wel."
tijd om terug te gaan naar ONZ :')
Nobody expects the Spanish Inquisition!
pi_123032307
quote:
14s.gif Op maandag 18 februari 2013 15:21 schreef Apuleius het volgende:
Je zou in de brief het volgende kunnen zetten: "Nieuwe huurders krijgen korting op de huur, dat wil ik ook wel."
Waarop hun dan antwoorden met: :')
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_123032538
Hadden jullie ook meer betaald als de nieuwe huurders meer moesten betalen?
Huur volgens de voorwaarden opzeggen en hopen dat je opnieuw mag huren...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_123032589
Sowieso proberen natuurlijk.
Je kan insteken op "als ik dit in december had geweten, dan had ik nog even gewacht".
Ook in winkels werkt dit wel eens als een korting op een product wordt gegeven. Als dit product geen dagelijks aanschaf behoeft en de winkelier wist dat de korting eraan zat te komen, kun je de winkelier daarop aanspreken.

Dus, als jij zonder noodzaak bent verhuisd (je had een woning en wilde gewoon ergens anders heen), dan kun je daar dus op insteken. Gezien de langzame toestroom in deze woningen, heeft de eigenaar, voor december, wellicht al overwogen om "iets" te gaan doen.
Voer de vrede...
Fok needs you! Cybernations!
Boxxy ain't trollin'
pi_123032755
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 15:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:

[..]

tijd om terug te gaan naar ONZ :')
Eh, ik zou niet weten waarom. Als nieuwe huurders dit aangeboden krijgen, dan heb je er als al bestaande huurder zéker recht op. Lijkt mij dat je dat verder niet hoeft te motiveren als je het samen doet.
  maandag 18 februari 2013 @ 15:36:31 #8
26374 made
..made by made..
pi_123032780
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 15:30 schreef solidworks het volgende:
Hadden jullie ook meer betaald als de nieuwe huurders meer moesten betalen?
Huur volgens de voorwaarden opzeggen en hopen dat je opnieuw mag huren...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dit dus ...
Lurkt !
pi_123032784
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 15:30 schreef solidworks het volgende:
Hadden jullie ook meer betaald als de nieuwe huurders meer moesten betalen?
Huur volgens de voorwaarden opzeggen en hopen dat je opnieuw mag huren...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan had ik na afloop van het eerste jaar ook meteen een huursverhoging gekregen, het lijkt mij zeer sterk dat ze nu na afloop van het eerste jaar bij nieuwe huurders ook nog een flink gaan verhogen, zodat ze dus ineens de korting + de verhoging meer moeten gaan betalen per maand.
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 15:31 schreef Tigertje het volgende:
Sowieso proberen natuurlijk.
Je kan insteken op "als ik dit in december had geweten, dan had ik nog even gewacht".
Ook in winkels werkt dit wel eens als een korting op een product wordt gegeven. Als dit product geen dagelijks aanschaf behoeft en de winkelier wist dat de korting eraan zat te komen, kun je de winkelier daarop aanspreken.

Dus, als jij zonder noodzaak bent verhuisd (je had een woning en wilde gewoon ergens anders heen), dan kun je daar dus op insteken. Gezien de langzame toestroom in deze woningen, heeft de eigenaar, voor december, wellicht al overwogen om "iets" te gaan doen.
Dankjewel dat je serieus reageert :) Dit is op zich wel een goede vergelijking. Ik had inderdaad een woning en had niet direct haast om te verhuizen, ik wilde ergens in de daaropvolgende maanden verhuizen.
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
pi_123032831
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 15:35 schreef Apuleius het volgende:

[..]

Eh, ik zou niet weten waarom. Als nieuwe huurders dit aangeboden krijgen, dan heb je er als al bestaande huurder zéker recht op. Lijkt mij dat je dat verder niet hoeft te motiveren als je het samen doet.
nee hoor, daar heb je helemaal geen recht op.
dat weet ts zelf ook, zoals hij al aangeeft.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
pi_123032834
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 15:35 schreef Apuleius het volgende:

[..]

Eh, ik zou niet weten waarom. Als nieuwe huurders dit aangeboden krijgen, dan heb je er als al bestaande huurder zéker recht op. Lijkt mij dat je dat verder niet hoeft te motiveren als je het samen doet.
Zoals ik al in de OP zeg: ik heb er zéker GEEN recht op. Ik heb tenslotte een huurcontract getekend voor een bepaalde huur. Echter als wij als bestaande huurders als collectief naar de verhuurder stappen hopen we hem te bewegen ook iets aan onze huren te doen.
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
pi_123032859
Soort gelijk verhaal hier maar dan met koop woningen in de gemeente. Na een hele periode waren er aan het einde nog slechts een aantal huizen van de tig huizen verkocht. Ook de laatste 2 maanden waren er nog een viertal huizen verkocht. Op een gegeven moment kwamen ze niet van die huizen af, gevolg.. de huizenprijzen gingen met een 30.000 tot 50.000 omlaag. Degene die daarvoor had gekocht had helaas pech, er was al getekend helaas. Weet alleen niet of dat ook voor huur geldt :)
pi_123032877
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 15:31 schreef Tigertje het volgende:
Als dit product geen dagelijks aanschaf behoeft en de winkelier wist dat de korting eraan zat te komen, kun je de winkelier daarop aanspreken.

En dan? De winkelier hoeft er daarna niets mee te doen.
A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
pi_123032897
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 15:38 schreef Bastoenie het volgende:
Soort gelijk verhaal hier maar dan met koop woningen in de gemeente. Na een hele periode waren er aan het einde nog slechts een aantal huizen van de tig huizen verkocht. Ook de laatste 2 maanden waren er nog een viertal huizen verkocht. Op een gegeven moment kwamen ze niet van die huizen af, gevolg.. de huizenprijzen gingen met een 30.000 tot 50.000 omlaag. Degene die daarvoor had gekocht had helaas pech, er was al getekend helaas. Weet alleen niet of dat ook voor huur geldt :)
Verschil met huur is dat je na het eerste jaar je huur weer zou kunnen opzeggen (ik zeg niet dat ik dat doe ;)). Bij koop zit je er echt aan vast.
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
pi_123032899
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 15:38 schreef Rockfire het volgende:

[..]

Zoals ik al in de OP zeg: ik heb er zéker GEEN recht op. Ik heb tenslotte een huurcontract getekend voor een bepaalde huur. Echter als wij als bestaande huurders als collectief naar de verhuurder stappen hopen we hem te bewegen ook iets aan onze huren te doen.
Tuurlijk krijg je dat als je het inderdaad collectief aanpakt.
pi_123032922
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 15:40 schreef Rockfire het volgende:

[..]

Verschil met huur is dat je na het eerste jaar je huur weer zou kunnen opzeggen (ik zeg niet dat ik dat doe ;)). Bij koop zit je er echt aan vast.
Heb je gelijk aan, het is een bak met geld. Kan me wel voorstellen dat je het wil proberen.
Je hebt zeker voor een jaar getekend? Als dit niet lukt kan je misschien nog een andere compensatie proberen te krijgen.. maar zou eerst voor de centen gaan ;)
  maandag 18 februari 2013 @ 15:42:54 #17
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_123032980
Schrijf je allemaal in voor een nieuwe woning en zeg allemaal de huur van je oude woning op.
So we just called him Fred
pi_123032983
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 15:41 schreef Bastoenie het volgende:

[..]

Heb je gelijk aan, het is een bak met geld. Kan me wel voorstellen dat je het wil proberen.
Je hebt zeker voor een jaar getekend? Als dit niet lukt kan je misschien nog een andere compensatie proberen te krijgen.. maar zou eerst voor de centen gaan ;)
Ja klopt, ik heb voor een jaar getekend :Y Als ik geen korting krijg wil ik op zijn minst proberen mijn borg terug te krijgen.
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
pi_123033141
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 15:43 schreef Rockfire het volgende:

[..]

Ja klopt, ik heb voor een jaar getekend :Y Als ik geen korting krijg wil ik op zijn minst proberen mijn borg terug te krijgen.
Die krijg je ook terug.
Bij einde huur.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_123033195
Dus dan is de huur die nieuwe inwoners betalen hetzelfde als wat jij betaald tijdelijk minder omdat het een actie korting is van 1 jaar waarna de huur dus weer hetzelfde gaat worden.

Dan staat in hun huur contract dat dus ook van huur is 1000 euro actie korting 150 voor 1 jaar. Dus dan blijft de huur 1000 en inkomenseis hetzelfde. Lijkt mij niet je 3 maand borg terug krijgt nu vanwege dat het een actie iets is en je dus alsnog niet voldoet.

Om zelf die korting te krijgen idd collectief doen met de andere huurders anders echt niet imho.
Advocatus diaboli aiunt, non semper.
pi_123033217
quote:
1s.gif Op maandag 18 februari 2013 15:48 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Die krijg je ook terug.
Bij einde huur.
Uiteraard, maar aangezien ik er nog lang hoop te wonen, zou ik het niet erg vinden het al eerder terug te krijgen ;)
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
pi_123033269
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 15:49 schreef Tikbalang het volgende:
Dus dan is de huur die nieuwe inwoners betalen hetzelfde als wat jij betaald tijdelijk minder omdat het een actie korting is van 1 jaar waarna de huur dus weer hetzelfde gaat worden.

Dan staat in hun huur contract dat dus ook van huur is 1000 euro actie korting 150 voor 1 jaar. Dus dan blijft de huur 1000 en inkomenseis hetzelfde. Lijkt mij niet je 3 maand borg terug krijgt nu vanwege dat het een actie iets is en je dus alsnog niet voldoet.

Om zelf die korting te krijgen idd collectief doen met de andere huurders anders echt niet imho.
Oke, daar was ik misschien niet duidelijk in. Ik denk niet dat de inkomenseis en de korting iets met elkaar te maken hebben. Ik denk echter wel dat ze omdat de woningen blijkbaar niet snel worden verhuurd ze de inkomenseis ook wat minder streng hebben gemaakt.
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
pi_123033290
Jij en je buren zijn huilies.

Je bent een contract aangegaan waar je destijds achter stond. Jullie hebben helemaal niks te maken met nieuwe contracten.
pi_123033463
Bij mijn pa was dit ook het geval die hebben nu een schriftelijke toezegging van de verhuurder dat de komende 5 jaar hun hogere huren niet verhoogd gaan worden.
pi_123033513
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 15:52 schreef Cracka-ass het volgende:
Jij en je buren zijn huilies.

Je bent een contract aangegaan waar je destijds achter stond. Jullie hebben helemaal niks te maken met nieuwe contracten.
En jij bent een analfabeet?
quote:
5s.gif Op maandag 18 februari 2013 15:18 schreef Rockfire het volgende:
LET OP! Ik snap zelf ook wel dat ik een huurcontract heb getekend voor een bepaald huurbedrag en dat ik eigenlijk gewoon pech heb dat die korting nu wordt gegeven. Toch wil ik proberen om ook wat korting te krijgen, vandaar dat ik jullie om advies vraag. Opmerkingen als "pech gehad", "had je het huurcontract maar niet moeten tekenen" of iets dergelijks kunnen dus achterwege blijven ;)
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
pi_123033545
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 15:57 schreef Basp1 het volgende:
Bij mijn pa was dit ook het geval die hebben nu een schriftelijke toezegging van de verhuurder dat de komende 5 jaar hun hogere huren niet verhoogd gaan worden.
Kijk, zoiets zou ik ook vrede mee hebben. Weet je ook hoe ze dat destijds hebben aangepakt?
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
pi_123033622
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 15:40 schreef Apuleius het volgende:

[..]

Tuurlijk krijg je dat als je het inderdaad collectief aanpakt.
Want? Waarom zou de verhuurder dat doen, terwijl de verhuurder dat helemaal niet hoeft te doen?
pi_123033866
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 15:35 schreef Apuleius het volgende:

[..]

Eh, ik zou niet weten waarom. Als nieuwe huurders dit aangeboden krijgen, dan heb je er als al bestaande huurder zéker recht op. Lijkt mij dat je dat verder niet hoeft te motiveren als je het samen doet.
wat een kul antwoord. Het is een markt van vraag en aanbod. Ben benieuwd waar jou bewering op gebaseerd is.
Nobody expects the Spanish Inquisition!
pi_123033890
quote:
14s.gif Op maandag 18 februari 2013 15:58 schreef Rockfire het volgende:

[..]

Kijk, zoiets zou ik ook vrede mee hebben. Weet je ook hoe ze dat destijds hebben aangepakt?
Een jurist die ook in hun complex woont heeft dat geregeld. Ook wel nadat een andere bewoner het huurcontract had opgezegd en meteen tegen een gereduceerd tarief wederom hetzelfde appartement ging huren.

Maar alle bewoners woonden er wel al langer dan 1 jaar.
pi_123037236
Simpel. Het verhuren wil al niet zo lekker, dus dan stap je op met z'n allen als ze je niet tegemoet willen komen. Wedden dat er dan ineens van alles mogelijk is?
  maandag 18 februari 2013 @ 17:36:18 #31
223256 Walging
ongeleid projectiel
pi_123037424
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 17:30 schreef Apuleius het volgende:
Simpel. Het verhuren wil al niet zo lekker, dus dan stap je op met z'n allen als ze je niet tegemoet willen komen. Wedden dat er dan ineens van alles mogelijk is?
Ze kunnen in het eerste jaar nog niet opzeggen en zitten er pas sinds december, dus dat zal niet heel veel uithalen op dit moment lijkt me.
pi_123037449
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 17:30 schreef Apuleius het volgende:
Simpel. Het verhuren wil al niet zo lekker, dus dan stap je op met z'n allen als ze je niet tegemoet willen komen. Wedden dat er dan ineens van alles mogelijk is?
Wedden dat ze niet collectief de huur opzeggen :)

TS, je kan het lief vragen maar daarmee houden je mogelijkheden ook wel op.
pi_123037781
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 17:36 schreef Walging het volgende:

[..]

Ze kunnen in het eerste jaar nog niet opzeggen en zitten er pas sinds december, dus dat zal niet heel veel uithalen op dit moment lijkt me.
Het schiet al weer op richting maart. Ik denk dat ze er wel vatbaar voor zijn.
pi_123037802
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 17:37 schreef Wokkel het volgende:

[..]

Wedden dat ze niet collectief de huur opzeggen :)

TS, je kan het lief vragen maar daarmee houden je mogelijkheden ook wel op.
Nee, waarschijnlijk niet.
  † In Memoriam † maandag 18 februari 2013 @ 18:35:33 #35
43556 miss_dynastie
pi_123039361
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 15:42 schreef FredvZ het volgende:
Schrijf je allemaal in voor een nieuwe woning en zeg allemaal de huur van je oude woning op.
Ja, en dan in je nieuwe woning weer de muren moeten doen, vloeren, je adres wijzigen, etcetera. Heb je zelf veel meer last van dan de verhuurder lijkt me...
pi_123062324
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 18:35 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ja, en dan in je nieuwe woning weer de muren moeten doen, vloeren, je adres wijzigen, etcetera. Heb je zelf veel meer last van dan de verhuurder lijkt me...
Niet echt een optie inderdaad...
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
pi_123080033
Huur opzeggen ^O^
Real programmers don't comment. It was hard to write, so it should be hard to read.
pi_123080178
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 15:58 schreef Rockfire het volgende:

[..]

En jij bent een analfabeet?

[..]

Maak dan niet zon kuttopic waarin je vraagt naar iets waarvan je weet dat het niet gaat gebeuren.

De man heeft gelijk; jullie hebben getekend, nu achteraf niet zeiken.
"Pools are perfect for holding water"
pi_123093218
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 17:30 schreef probeer het volgende:

[..]

Maak dan niet zon kuttopic waarin je vraagt naar iets waarvan je weet dat het niet gaat gebeuren.

De man heeft gelijk; jullie hebben getekend, nu achteraf niet zeiken.
Dankjewel voor je nuttige bijdrage ^O^ Je vertelt me echt iets wat ik nog niet wist _O_
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
pi_123093428
Is het niet zo dat TS de huur ondanks een jaarcontract eerder op kan zeggen?
pi_123093653
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 21:53 schreef andre_k het volgende:
Is het niet zo dat TS de huur ondanks een jaarcontract eerder op kan zeggen?
Niet dat ik dat uberhaupt zou willen, maar waarom zou dat mogen? Je tekent dat contract niet voor niks...
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
pi_124529415
Eindelijk een reactie van de verhuurder dus misschien ook wel net om dat hier ook even te vermelden.

Hoe is het gegaan: ik heb een brief gestuurd waarin ik mijn ongenoegen over de situatie heb geuit. Toen ik na 1,5 week nog geen reactie had heb ik toch maar eens gebeld. De verantwoordelijk persoon was er mee bezig en de reactie zou die dag op de post gaan. 5 dagen later nog geen reactie dus maar weer gebeld: ja de post kan er zo lang over doen bij ons en de verantwoordelijke persoon was die week op vakantie :(. De week erop op maandag weer gebeld: persoon had een studiedag :( Vandaag werd ik eindelijk terug gebeld.

Korte samenvatting: we hebben pech gehad en krijgen alleen de belofte dat komend jaar de huur niet word verhoogd.

Ondertussen zijn buurtbewoners trouwens al een handtekeningenactie gestart :P Ze kwamen afgelopen weekend aan de deur of ik ook wilde tekenen. Zij hebben dus nog niks gehoord van de verhuurder en ik heb ze ook nog niet gesproken sinds ik met de verhuurder heb gesproken.
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
pi_124529468
Bedankt voor de update.

Maar een handtekeningenactie?
:')
pi_124529579
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 16:41 schreef DonJames het volgende:
Bedankt voor de update.

Maar een handtekeningenactie?
:')
Ja, denk niet dat ze daar veel mee bereiken :P Had ik ook niet verwacht van mijn brief, maar wilde het toch even proberen ;)
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
  dinsdag 26 maart 2013 @ 16:52:20 #45
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_124529915
quote:
Korte samenvatting: we hebben pech gehad en krijgen alleen de belofte dat komend jaar de huur niet word verhoogd.
Das veel meer waard dan die 1.5 mnd ^^ zorg dat je het op schrift krijgt. (nb alleen als je er langer dan een paar jaar woont natuurlijk)
Dum de dum
pi_124530185
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 16:52 schreef Fe2O3 het volgende:

[..]

Das veel meer waard dan die 1.5 mnd ^^ zorg dat je het op schrift krijgt. (nb alleen als je er langer dan een paar jaar woont natuurlijk)
Klopt, maar dat krijgen die mensen die wel 1,5 mnd korting krijgen ook ;) Maar goed ik had sowieso niet veel verwacht ;)

En ja ik ga echt wel zorgen dat ik dat op schrift krijg :Y
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
  dinsdag 26 maart 2013 @ 20:49:27 #47
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_124540782
Ik ken een koopnieuwbouwproject waarbij de eerste koper eind 2008 410.000 euro heeft betaald, 2010 opgeleverd. De 5 die nu nog te koop staan worden voor 255.000 -265000 aangeboden. Net als in jouw geval is dat pech hebben en gewoon berusten is vaak het beste wat je kan doen, kost zoveel energie en frustratie.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')