Kijk, zoiets zou ik ook vrede mee hebben. Weet je ook hoe ze dat destijds hebben aangepakt?quote:Op maandag 18 februari 2013 15:57 schreef Basp1 het volgende:
Bij mijn pa was dit ook het geval die hebben nu een schriftelijke toezegging van de verhuurder dat de komende 5 jaar hun hogere huren niet verhoogd gaan worden.
Want? Waarom zou de verhuurder dat doen, terwijl de verhuurder dat helemaal niet hoeft te doen?quote:Op maandag 18 februari 2013 15:40 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Tuurlijk krijg je dat als je het inderdaad collectief aanpakt.
wat een kul antwoord. Het is een markt van vraag en aanbod. Ben benieuwd waar jou bewering op gebaseerd is.quote:Op maandag 18 februari 2013 15:35 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Eh, ik zou niet weten waarom. Als nieuwe huurders dit aangeboden krijgen, dan heb je er als al bestaande huurder zéker recht op. Lijkt mij dat je dat verder niet hoeft te motiveren als je het samen doet.
Een jurist die ook in hun complex woont heeft dat geregeld. Ook wel nadat een andere bewoner het huurcontract had opgezegd en meteen tegen een gereduceerd tarief wederom hetzelfde appartement ging huren.quote:Op maandag 18 februari 2013 15:58 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Kijk, zoiets zou ik ook vrede mee hebben. Weet je ook hoe ze dat destijds hebben aangepakt?
Ze kunnen in het eerste jaar nog niet opzeggen en zitten er pas sinds december, dus dat zal niet heel veel uithalen op dit moment lijkt me.quote:Op maandag 18 februari 2013 17:30 schreef Apuleius het volgende:
Simpel. Het verhuren wil al niet zo lekker, dus dan stap je op met z'n allen als ze je niet tegemoet willen komen. Wedden dat er dan ineens van alles mogelijk is?
Wedden dat ze niet collectief de huur opzeggenquote:Op maandag 18 februari 2013 17:30 schreef Apuleius het volgende:
Simpel. Het verhuren wil al niet zo lekker, dus dan stap je op met z'n allen als ze je niet tegemoet willen komen. Wedden dat er dan ineens van alles mogelijk is?
Het schiet al weer op richting maart. Ik denk dat ze er wel vatbaar voor zijn.quote:Op maandag 18 februari 2013 17:36 schreef Walging het volgende:
[..]
Ze kunnen in het eerste jaar nog niet opzeggen en zitten er pas sinds december, dus dat zal niet heel veel uithalen op dit moment lijkt me.
Nee, waarschijnlijk niet.quote:Op maandag 18 februari 2013 17:37 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Wedden dat ze niet collectief de huur opzeggen
TS, je kan het lief vragen maar daarmee houden je mogelijkheden ook wel op.
Ja, en dan in je nieuwe woning weer de muren moeten doen, vloeren, je adres wijzigen, etcetera. Heb je zelf veel meer last van dan de verhuurder lijkt me...quote:Op maandag 18 februari 2013 15:42 schreef FredvZ het volgende:
Schrijf je allemaal in voor een nieuwe woning en zeg allemaal de huur van je oude woning op.
Niet echt een optie inderdaad...quote:Op maandag 18 februari 2013 18:35 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, en dan in je nieuwe woning weer de muren moeten doen, vloeren, je adres wijzigen, etcetera. Heb je zelf veel meer last van dan de verhuurder lijkt me...
Maak dan niet zon kuttopic waarin je vraagt naar iets waarvan je weet dat het niet gaat gebeuren.quote:
Dankjewel voor je nuttige bijdragequote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:30 schreef probeer het volgende:
[..]
Maak dan niet zon kuttopic waarin je vraagt naar iets waarvan je weet dat het niet gaat gebeuren.
De man heeft gelijk; jullie hebben getekend, nu achteraf niet zeiken.
Niet dat ik dat uberhaupt zou willen, maar waarom zou dat mogen? Je tekent dat contract niet voor niks...quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:53 schreef andre_k het volgende:
Is het niet zo dat TS de huur ondanks een jaarcontract eerder op kan zeggen?
Ja, denk niet dat ze daar veel mee bereikenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:41 schreef DonJames het volgende:
Bedankt voor de update.
Maar een handtekeningenactie?
Das veel meer waard dan die 1.5 mnd ^^ zorg dat je het op schrift krijgt. (nb alleen als je er langer dan een paar jaar woont natuurlijk)quote:Korte samenvatting: we hebben pech gehad en krijgen alleen de belofte dat komend jaar de huur niet word verhoogd.
Klopt, maar dat krijgen die mensen die wel 1,5 mnd korting krijgen ookquote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:52 schreef Fe2O3 het volgende:
[..]
Das veel meer waard dan die 1.5 mnd ^^ zorg dat je het op schrift krijgt. (nb alleen als je er langer dan een paar jaar woont natuurlijk)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |