abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123065165
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 11:10 schreef dennistd het volgende:

[..]

NSFSC geeft op hun website aan er 31 te hebben. Totaal zijn er 52 stellen (1 gesloopt in serie 3401-3453), dus zijn er 21 stellen van NSR. Twee op Zwolle-Kampen en 5 omlopen op Enschede-Nijverdal en West-Zwolle met max 3 stellen maakt vijftien.

Totaal maximaal 17 nodig, dus vier voor onderhoud en defecten beschikbaar waar Syntus er dus best één van had kunnen huren. Desnoods met een zin in het contract als 'bij een tekort aan stellen bij NS kan het stel direct worden opgeëist'
dan had de NS er wel bij gewild.. indien letterlijk dat t ding aan de kant staat te stofhappen..

en dan presteren ze het wel.. tja hop toevallig allemaal in de onderhoud :')
  Redactie Sport dinsdag 19 februari 2013 @ 11:26:13 #202
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_123065434
Ik denk dat het vooral van Syntus zelf komt, want als het in een bus past (en dat doet het wel) is dat een stuk goedkoper in exploitatie natuurlijk..

Verder zou het kunnen dat er dit weekend in Bentheim gewerkt is, en dat ze het onderhoud van het stel mee laten liften (maar wat langer duurt). En er wordt gesproken van 'onderhoudswerkzaamheden', en niet van 'werk aan het spoor': http://www.syntus.nl/nieu(...)lo-bad_bentheim.aspx Ook een opvallend verschil.
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  dinsdag 19 februari 2013 @ 11:30:02 #203
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_123065557
Toch goed dat er een bus rijdt. En dat ze het communiceren.
  dinsdag 19 februari 2013 @ 11:39:07 #204
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_123065883
Vandaag 2 losse DDZ'en in de IC Den Haag-Venlo en een DDZ in de IC Roosendaal-Zwolle. Zolang het maar IRM vervangt vind ik het prima :D
  Redactie Sport dinsdag 19 februari 2013 @ 11:46:00 #205
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_123066081
Dus als een losse DDZ tien bakken VIRM vervangt in een drukke spitstrein vind jij het prima? Sorry hoor, maar dan zit er echt iets niet helemaal lekker in je bovenkamer 8)7
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  dinsdag 19 februari 2013 @ 11:48:38 #206
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_123066168
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 11:46 schreef dennistd het volgende:
Dus als een losse DDZ tien bakken VIRM vervangt in een drukke spitstrein vind jij het prima? Sorry hoor, maar dan zit er echt iets niet helemaal lekker in je bovenkamer 8)7
Dan maak je er 2xDDZ van O+
  dinsdag 19 februari 2013 @ 12:02:59 #207
146033 ReisT
Fahrtreppenbenutzungshinweise
pi_123066658
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 09:51 schreef b2py het volgende:

[..]

Onder andere, naar mijn gevoel zijn de intercity's Amsterdam c en Zuid - Utrecht enorm geslachtofferd qua materieel voor die geile Hanzelijn met ingang van dienstregeling 2013.
Naar mijn gevoel is 'enorm' wat overdreven, maar de treinen zijn gemiddeld gezien wel korter geworden: ik zie eigenlijk nooit meer 12 bakken VIRM wat eerst toch dagelijkse kost was. Nu is het max. 10 wat meestal ook wel genoeg is. Het aantal negatieve uitschieters (treinen met een los stel) lijkt ook gegroeid, maar het is nu ook weer niet zo dat ik dat dagelijks meemaak in de spits.
pi_123067215
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 12:02 schreef ReisT het volgende:

[..]

Naar mijn gevoel is 'enorm' wat overdreven, maar de treinen zijn gemiddeld gezien wel korter geworden: ik zie eigenlijk nooit meer 12 bakken VIRM wat eerst toch dagelijkse kost was. Nu is het max. 10 wat meestal ook wel genoeg is. Het aantal negatieve uitschieters (treinen met een los stel) lijkt ook gegroeid, maar het is nu ook weer niet zo dat ik dat dagelijks meemaak in de spits.
In de spits is het verschil inderdaad klein, maar buiten de spits werd op Alkmaar - Maastricht ook met twee gekoppelde stammen gereden (minimaal 8 bakken dus, meestal 10). Dus in die zin is er "enorm" geknipt. Maar in de praktijk merk ik dat buiten de spits een viertje of zesje eigenlijk wel voldoende is. De gemiddelde bezettingsgraad ligt natuurlijk hoger maar het is niet alsof er dan mensen moeten staan in mijn ervaring. Vroeger had je nog wel eens 12 bakken VIRM (ook buiten de spits) en dan had je soms praktisch een coupé voor jezelf.. Dat is wel leuk maar onnodig :P.
pi_123067969
Heeft een van jullie een spoorkaart uit 1998 of eentje die gelijk is aan het spoorwegennet van die periode? Alvast veel dank!
If i could have my wasted Fok!days back, would i use them to get back on track?
  dinsdag 19 februari 2013 @ 12:43:40 #210
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_123068029
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 11:39 schreef greavy het volgende:
Vandaag 2 losse DDZ'en in de IC Den Haag-Venlo en een DDZ in de IC Roosendaal-Zwolle. Zolang het maar IRM vervangt vind ik het prima :D
Die zag ik in Breda dus voorbij kachelen. Vond het al een aparte VIRM :D
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende:
We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
  Redactie Sport dinsdag 19 februari 2013 @ 12:45:36 #211
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_123068091
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 12:41 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Heeft een van jullie een spoorkaart uit 1998 of eentje die gelijk is aan het spoorwegennet van die periode? Alvast veel dank!
Enige verschil is dat de HSL, Betuweroute en Hanzelijn er toen niet waren, voor de rest zijn er sinds die tijd alleen wat station bijgekomen, maar er zijn geen lijnen gesloten oid (voor reizigers tenminste). Oh ja, en Enschede-Gronau moet je even weghalen.
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_123068290
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 09:51 schreef b2py het volgende:

[..]

Onder andere, naar mijn gevoel zijn de intercity's Amsterdam c en Zuid - Utrecht enorm geslachtofferd qua materieel voor die geile Hanzelijn met ingang van dienstregeling 2013. Ik lees veel mee op Somda en de meldingen korte treinen op deze assen komen de spuigaten uit. En dan wordt overal gezegd dat er teveel intercity materieel is, maar dat is als je naar de cijfers kijkt lariekoek. Het moet of structureel te klein gepland zijn of er moet enorm veel defect zijn.
Klopt, het is heel afwisselend. Nu zit ik weer in de trein Schiphol Arnhem die om half 1 in Schiphol vertrok met 10 stellen VIRM. Grote kans dat het vanmiddag in de spits weer vier of zes is. Lijkt wel of ze het systeem ook niet goed op orde hebben.
pi_123068317
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 12:45 schreef dennistd het volgende:

[..]

Enige verschil is dat de HSL, Betuweroute en Hanzelijn er toen niet waren, voor de rest zijn er sinds die tijd alleen wat station bijgekomen, maar er zijn geen lijnen gesloten oid (voor reizigers tenminste). Oh ja, en Enschede-Gronau moet je even weghalen.
en Zuidbroek - Veendam

En de hofpleinlijn terugleggen

En de Krakeling

Er verandert meer dan je denkt in dit land hoor ;)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 19 februari 2013 @ 12:56:08 #214
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_123068419
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 12:52 schreef Panthera. het volgende:

[..]

Klopt, het is heel afwisselend. Nu zit ik weer in de trein Schiphol Arnhem die om half 1 in Schiphol vertrok met 10 stellen VIRM. Grote kans dat het vanmiddag in de spits weer vier of zes is. Lijkt wel of ze het systeem ook niet goed op orde hebben.
Grootste probleem is ook dat ze onderweg niet zomaar even wat af kunnen of willen trappen of bijplaatsen. Zouden ze dat wel doen dan denk ik dat een deel van de problemen al verdwenen zijn.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_123068420
Deze is van 2002. Alleen Enschede - Gronau staat hier teveel op t.o.v. 1998.

Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_123068532
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 12:56 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Grootste probleem is ook dat ze onderweg niet zomaar even wat af kunnen of willen trappen of bijplaatsen. Zouden ze dat wel doen dan denk ik dat een deel van de problemen al verdwenen zijn.
Vind ik toch gek, op Utrecht zouden ze in noodgevallen toch wel een keer een stel kunnen klaarzetten waar de rest van de trein dan alleen tegenaan te rijden? Ik snap opzich dat ze dat niet graag doen ivm drukte op dat knooppunt en eventuele storingen bij het koppelen zonder tijdsmarge, maar op het moment dat er anders mensen moeten achterblijven is dat toch een optie?
pi_123068563
De intercity Maastricht - Alkmaar wordt tijdens spitsuren in Eindhoven verdubbeld. Er staat dan een stel klaar of het wordt er aangekoppeld na binnenkomst.
  dinsdag 19 februari 2013 @ 13:01:15 #218
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_123068571
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 10:50 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

mja, bij het ICM zei leeftijd ook niet alles, want de viertjes werden gelijk na de drietjes in revisie genomen
Tussen het laatste drietje en het eerste viertje zat niet eens zo heel veel tijd volgens mij?
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  dinsdag 19 februari 2013 @ 13:01:38 #219
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_123068584
Ja, dat met dubbele stellen ri. Maastricht gebeurt niet meer, want je hebt nu ook een IC naar Heerlen. Eindhoven is station voor aftrappen enz.
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 19 februari 2013 @ 13:11:15 #220
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_123068838
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 12:59 schreef Panthera. het volgende:

[..]

Vind ik toch gek, op Utrecht zouden ze in noodgevallen toch wel een keer een stel kunnen klaarzetten waar de rest van de trein dan alleen tegenaan te rijden? Ik snap opzich dat ze dat niet graag doen ivm drukte op dat knooppunt en eventuele storingen bij het koppelen zonder tijdsmarge, maar op het moment dat er anders mensen moeten achterblijven is dat toch een optie?
het zou moeten kunnen. Probleem is dat er straks in met name Utrecht nog minder mogelijk is.

Dan is Cartesiusweg alleen nog voor de sprinters en bijplaatsen van stellen in zuidelijke richting. Opstelterrein Zuid is alleen voor de Noord-Oost en sprinters van/naar Rhenen/Veenendaal en Landstraat blijft voor de buurtsporen.

Voor de IC's richting Amsterdam/Schiphol bestaat er geen mogelijkheid meer voor aftrappen/bijplaatsen, tenzij er grote kunstgrepen toegepast gaan worden.
Altijd onderweg naar het avontuur
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 19 februari 2013 @ 13:13:07 #221
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_123068894
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 13:01 schreef greavy het volgende:
Ja, dat met dubbele stellen ri. Maastricht gebeurt niet meer, want je hebt nu ook een IC naar Heerlen. Eindhoven is station voor aftrappen enz.
Op Zwolle gebeurt het imo nu te weinig. Enige probleem is dat tussen het vertrek van de laatste trein in de knoop en de binnenkomst van de eerste trein voor de volgende knoop maar een paar minuten zit.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_123069006
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 13:00 schreef KnightSolaire het volgende:
De intercity Maastricht - Alkmaar wordt tijdens spitsuren in Eindhoven verdubbeld. Er staat dan een stel klaar of het wordt er aangekoppeld na binnenkomst.
Zo jammer alleen dat de drukste treinen vanaf Amsterdam naar Schagen met enkele stellen rijden.
pi_123069013
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 12:17 schreef KnightSolaire het volgende:

[..]

In de spits is het verschil inderdaad klein, maar buiten de spits werd op Alkmaar - Maastricht ook met twee gekoppelde stammen gereden (minimaal 8 bakken dus, meestal 10). Dus in die zin is er "enorm" geknipt. Maar in de praktijk merk ik dat buiten de spits een viertje of zesje eigenlijk wel voldoende is. De gemiddelde bezettingsgraad ligt natuurlijk hoger maar het is niet alsof er dan mensen moeten staan in mijn ervaring. Vroeger had je nog wel eens 12 bakken VIRM (ook buiten de spits) en dan had je soms praktisch een coupé voor jezelf.. Dat is wel leuk maar onnodig :P.
Wat vooral irritant is is dat de eerste trein na 9 uur eigenlijk altijd te klein is, dat zie je toch aankomen zou je zeggen.
  dinsdag 19 februari 2013 @ 13:18:20 #224
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_123069081
Dames en heren, ProRail presenteert de jongste bouwput van het land: station Alkmaar.

  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 19 februari 2013 @ 13:21:18 #225
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_123069196
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 13:18 schreef James1988 het volgende:
Dames en heren, ProRail presenteert de jongste bouwput van het land: station Alkmaar.

[ afbeelding ]
vind het niet echt mooi. Niet dat de huidige situatie dat wel is, maar dit is het ook niet
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_123069338
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 13:18 schreef James1988 het volgende:
Dames en heren, ProRail presenteert de jongste bouwput van het land: station Alkmaar.

[ afbeelding ]
Gruwelijk! :D
  Redactie Sport dinsdag 19 februari 2013 @ 13:30:22 #227
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_123069504
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 13:11 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

het zou moeten kunnen. Probleem is dat er straks in met name Utrecht nog minder mogelijk is.

Dan is Cartesiusweg alleen nog voor de sprinters en bijplaatsen van stellen in zuidelijke richting. Opstelterrein Zuid is alleen voor de Noord-Oost en sprinters van/naar Rhenen/Veenendaal en Landstraat blijft voor de buurtsporen.

Voor de IC's richting Amsterdam/Schiphol bestaat er geen mogelijkheid meer voor aftrappen/bijplaatsen, tenzij er grote kunstgrepen toegepast gaan worden.
Het kan wel: van de Cartesiusweg af naar spoor 15, dan kopmaken op Oostzijde en dan kun je doorsteken naar spoor 7. www.spoornieuws.nl/temp/dssu.pdf
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 19 februari 2013 @ 13:36:29 #228
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_123069725
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 13:30 schreef dennistd het volgende:

[..]

Het kan wel: van de Cartesiusweg af naar spoor 15, dan kopmaken op Oostzijde en dan kun je doorsteken naar spoor 7. www.spoornieuws.nl/temp/dssu.pdf
Vanaf de Oostzijde kun je deels dus toch bijplaatsen. Gelukkig maar.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_123069837
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 13:16 schreef b2py het volgende:

[..]

Zo jammer alleen dat de drukste treinen vanaf Amsterdam naar Schagen met enkele stellen rijden.
Reden die in DRGL2012 wel gekoppeld door?

quote:
1s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 13:16 schreef Panthera. het volgende:

[..]

Wat vooral irritant is is dat de eerste trein na 9 uur eigenlijk altijd te klein is, dat zie je toch aankomen zou je zeggen.
Hmm, tijdje terug had ik zo'n trein maar had niet de ervaring dat 'ie te klein was... Of ik heb die herinnering verdrongen. :7
pi_123069934
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 13:18 schreef James1988 het volgende:
Dames en heren, ProRail presenteert de jongste bouwput van het land: station Alkmaar.

[ afbeelding ]
Ook daar is het hard nodig inderdaad. Nja waar niet zou je kunnen zeggen...
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_123069961
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 13:30 schreef dennistd het volgende:

[..]

Het kan wel: van de Cartesiusweg af naar spoor 15, dan kopmaken op Oostzijde en dan kun je doorsteken naar spoor 7. www.spoornieuws.nl/temp/dssu.pdf
Ik hoor dat er nog wat wissels gesaneerd kunnen worden daar *O*
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 19 februari 2013 @ 13:44:59 #232
371603 Mr_Klaasje
Brekebeen in actie!
pi_123070054
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 13:42 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Ook daar is het hard nodig inderdaad. Nja waar niet zou je kunnen zeggen...
Wat ze daar wel eens mogen doen is de uitrijsnelheid en de inrijsnelheid vanuit het zuiden ophogen naar 60 of 80 km/h. Traag gedoe met 40 km/h daar altijd. De inrijsnelheid verhogen heeft vanuit het noorden niet zoveel zijn voor wanneer er bijgeplaatst moet worden, dan kan je toch maar met 40 km/h op geel-knipper binnenkomen.
pi_123070315
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 13:39 schreef KnightSolaire het volgende:

[..]

Reden die in DRGL2012 wel gekoppeld door?


In die drgl reden de treinen gegarandeerd met dubbele stellen. NS rijdt nu enkele stellen omdat het wel past. Helaas kan NS zesjes en viertjes niet uit elkaar houden waardoor dikwijls te kleine treinen rijden. En de bijsturing zit zo raar in elkaar dat te kleine treinen vrijwel nooit worden bijgestuurd.
  dinsdag 19 februari 2013 @ 13:51:43 #234
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_123070339
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 13:42 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Ook daar is het hard nodig inderdaad. Nja waar niet zou je kunnen zeggen...
Hier in Nederland hebben we het zo slecht nog niet.

Ooit rondgelopen op Brussel-Noord, bijvoorbeeld?
  dinsdag 19 februari 2013 @ 13:52:11 #235
371603 Mr_Klaasje
Brekebeen in actie!
pi_123070361
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 13:51 schreef b2py het volgende:

[..]

In die drgl reden de treinen gegarandeerd met dubbele stellen. NS rijdt nu enkele stellen omdat het wel past. Helaas kan NS zesjes en viertjes niet uit elkaar houden waardoor dikwijls te kleine treinen rijden. En de bijsturing zit zo raar in elkaar dat te kleine treinen vrijwel nooit worden bijgestuurd.
Toen had je ook dat splitsen en combineren in Weert voor twee richtingen.
pi_123070371
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 13:51 schreef b2py het volgende:

[..]

In die drgl reden de treinen gegarandeerd met dubbele stellen. NS rijdt nu enkele stellen omdat het wel past. Helaas kan NS zesjes en viertjes niet uit elkaar houden waardoor dikwijls te kleine treinen rijden. En de bijsturing zit zo raar in elkaar dat te kleine treinen vrijwel nooit worden bijgestuurd.
Ik dacht altijd dat alleen het voorste treinstel destijds doorreed naar Schagen (net als nu).

quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 13:52 schreef Mr_Klaasje het volgende:

[..]

Toen had je ook dat splitsen en combineren in Weert voor twee richtingen.
Sittard ;)
  dinsdag 19 februari 2013 @ 13:53:35 #237
371603 Mr_Klaasje
Brekebeen in actie!
pi_123070435
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 13:52 schreef KnightSolaire het volgende:

[..]

Ik dacht altijd dat alleen het voorste treinstel destijds doorreed naar Schagen (net als nu).

[..]

Sittard ;)
Zo vaak kom ik daar niet..
pi_123070569
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 13:52 schreef KnightSolaire het volgende:

[..]

Ik dacht altijd dat alleen het voorste treinstel destijds doorreed naar Schagen (net als nu).

Klopt, maar vanaf Alkmaar past het in enkele stellen als ze zesjes zijn. Tussen Sloterdijk en Zaandam is het vaak al proppen met een zesje. Ik heb thuis de mat inzet dus kan straks wel even kijken.
pi_123071113
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 13:51 schreef James1988 het volgende:

[..]

Hier in Nederland hebben we het zo slecht nog niet.

Ooit rondgelopen op Brussel-Noord, bijvoorbeeld?
ja, lang geleden.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_123071143
Valt mij op dat de Intercity Brussel in HAFAS staat vermeld tot en met 13 december, eerder stond deze tot en met 10 maart vermeld, is dit een ruime indicatie van HiSpeed voor het niet rijden van FYRA?

Den Haag HS Mo, 09.12.13 ab 07:29 IC 1209 Intercity
Bruxelles-Midi Mo, 09.12.13 an 09:42

fährt Mo - Fr, nicht 11. Mär bis 5. Apr 2013, 1., 9., 20. Mai, 15. Aug, 1., 11. Nov
Übg.: Roosendaal(Gr)
pi_123071239
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 14:06 schreef Rostkreuz het volgende:
nicht 11. Mär bis 5. Apr 2013
wat nou weer? :?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 19 februari 2013 @ 14:11:17 #242
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_123071391
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 14:06 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

ja, lang geleden.
Ik vind dat echt een vreselijk lelijk station :X
pi_123071643
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 14:11 schreef James1988 het volgende:

[..]

Ik vind dat echt een vreselijk lelijk station :X
Maar wel een bar in de tunnel waar je Belgische bieren kunt bestellen
pi_123071770
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 14:16 schreef KnightSolaire het volgende:

[..]

Maar wel een bar in de tunnel waar je Belgische bieren kunt bestellen
dat kan op IETS minder lelijke stations ook :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 19 februari 2013 @ 14:23:46 #245
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_123071997
Enkeltje Parijs - Marseille voor een tientje? Het kan met Ouigo, de low-cost-TGV van SNCF. Nadeel is wel dat je niet in het hartje van Parijs opstapt, maar bij Disneyland.
pi_123072068
Disneyland :r
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 19 februari 2013 @ 14:25:40 #247
371603 Mr_Klaasje
Brekebeen in actie!
pi_123072078
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 14:23 schreef James1988 het volgende:
Enkeltje Parijs - Marseille voor een tientje? Het kan met Ouigo, de low-cost-TGV van SNCF. Nadeel is wel dat je niet in het hartje van Parijs opstapt, maar bij Disneyland.
Daar kan je niet tegen autorijden...
pi_123072177
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 14:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Disneyland :r
Overnachten bij Darkwing uiteraard.
  dinsdag 19 februari 2013 @ 15:18:36 #249
371603 Mr_Klaasje
Brekebeen in actie!
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 19 februari 2013 @ 15:21:04 #250
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_123074342
dat is al een oudje
Altijd onderweg naar het avontuur
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')