abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123039244
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 18:29 schreef greavy het volgende: "Dat is wel een leuk station"
Binche O+
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  maandag 18 februari 2013 @ 18:37:48 #52
112339 MPG
Slaverplaatser / Koffiemanager
pi_123039449
DDZ in de trein van eindhoven naar venlo van 18.32 nu :o .
Ik vind t nu al prima mat. Die mag erin blijven!
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
  maandag 18 februari 2013 @ 18:39:05 #53
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_123039495
quote:
11s.gif Op maandag 18 februari 2013 18:37 schreef MPG het volgende:
DDZ in de trein van eindhoven naar venlo van 18.32 nu :o .
Ik vind t nu al prima mat. Die mag erin blijven!
En ICRm tussen Alkmaar en Maastricht _O_ Gewoon planmatig maken _O_
DDZ het IRM naar Venlo laten vervangen en ik ben weer tevreden :D
  maandag 18 februari 2013 @ 18:40:43 #54
112339 MPG
Slaverplaatser / Koffiemanager
pi_123039555
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 18:39 schreef greavy het volgende:

[..]

En ICRm tussen Alkmaar en Maastricht _O_ Gewoon planmatig maken _O_
DDZ het IRM naar Venlo laten vervangen en ik ben weer tevreden :D
Ik ben voor!
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
  maandag 18 februari 2013 @ 18:42:34 #55
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_123039624
quote:
17s.gif Op maandag 18 februari 2013 18:32 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Binche O+
Prachtig station inderdaad. Ben ik 5 maandjes geleden al geweest. Die foto's komen nog wel online binnenkort.
  maandag 18 februari 2013 @ 19:07:19 #56
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_123040708
quote:
11s.gif Op maandag 18 februari 2013 18:37 schreef MPG het volgende:
DDZ in de trein van eindhoven naar venlo van 18.32 nu :o .
Ik vind t nu al prima mat. Die mag erin blijven!
Vanochtend gespot in de IC Breda -> Venlo van 7:51. Het was een enkel viertje, ik vraag me af of dat voor capaciteitsproblemen heeft gezorgd.
  Redactie Sport maandag 18 februari 2013 @ 19:11:36 #57
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_123040903
Met een vertrek om 16.53u uit Den Haag kun je daar wel vanuit gaan...
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  maandag 18 februari 2013 @ 19:13:07 #58
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_123040971
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 19:11 schreef dennistd het volgende:
Met een vertrek om 16.53u uit Den Haag kun je daar wel vanuit gaan...
Uit mn hoofd is dat 17:32 Dordrecht. Rijdt normaal met 10 bakjes ICR.
  maandag 18 februari 2013 @ 19:13:35 #59
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_123040996
quote:
Den Haag zet plan voor eigen trein naar Brussel door

18 februari 2013

DEN HAAG - De gemeente Den Haag gaat vooralsnog gewoon door met het opzetten van een eigen spoorverbinding tussen Den Haag en Brussel.

Maandag reed voor het eerst sinds december weer een intercity tussen beide steden. Dit als vervanging van de door problemen geteisterde Fyra. De NS telde de hoeveelheid reizigers in de tijdelijke trein en liet weten dat hij zou kunnen blijven rijden wanneer er voldoende reizigers gebruik van maken en ook de staatssecretaris akkoord gaat met een permanente verbinding.

Volgens een woordvoerder van de gemeente Den Haag is het plan van de NS nog zo weinig concreet dat er nu nog geen reden is om de voorbereidingen voor een eigen verbinding stop te zetten. Zij wijst erop dat Den Haag streeft naar zestien keer per dag - ieder uur - een verbinding met Brussel. En daarvan is bij de NS nu nog lang geen sprake. ‘Wij zetten onze eigen plannen door.’
Bron: Omroep West
pi_123041036
Gaan ze dan ook eigen materieel kopen of moet dat vanuit de NS komen?
pi_123041068
quote:
2s.gif Op maandag 18 februari 2013 19:14 schreef ArnosL het volgende:
Gaan ze dan ook eigen materieel kopen of moet dat vanuit de NS komen?
Ze gaan gewoon een aanbieder vragen de BV over te nemen en in te vullen meen ik. Soort van concessie :+
dag
  Redactie Sport maandag 18 februari 2013 @ 19:15:18 #62
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_123041094
Er zal ongetwijfeld een commerciële vervoerder voor ingehuurd worden die ook materieel moet leveren.
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  maandag 18 februari 2013 @ 19:16:12 #63
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_123041156
Bestaat dat clubje van die succesvolle Zandvoort-Express nog?
  maandag 18 februari 2013 @ 19:20:01 #64
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_123041316
Voor materieel zal een vervoerder zelf voor moeten zorgen, lijkt me.
  Redactie Frontpage / Sport maandag 18 februari 2013 @ 19:23:27 #65
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_123041474
quote:
10s.gif Op maandag 18 februari 2013 19:16 schreef JDude het volgende:
Bestaat dat clubje van die succesvolle Zandvoort-Express nog?
Lovers Rail bedoel je? Dat was naar IJmuiden, maar niet succesvol door alle tegenwerking.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_123041504
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 19:14 schreef Peter het volgende:

[..]

Ze gaan gewoon een aanbieder vragen de BV over te nemen en in te vullen meen ik. Soort van concessie :+
Oh, ik zou het wel tof vinden als ze zelf een paar hogesnelheidstreinen zouden kopen. Dan meteen van Duitse kwaliteit, zoals de Siemens Viaggio Comfort. Gaat 250 met Deutsche Grundlichkeit voor zover ik weet :+
  maandag 18 februari 2013 @ 19:24:23 #67
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_123041525
Ja, die! En IJmuiden klinkt logischer ja, kon me al niet voorstellen dat ze 100% hetzelfde traject als de NS reden.
pi_123041590
quote:
2s.gif Op maandag 18 februari 2013 19:24 schreef ArnosL het volgende:

[..]

Oh, ik zou het wel tof vinden als ze zelf een paar hogesnelheidstreinen zouden kopen. Dan meteen van Duitse kwaliteit, zoals de Siemens Viaggio Comfort. Gaat 250 met Deutsche Grundlichkeit voor zover ik weet :+
Je hebt niet zoveel aan hogesnelheidstreinen op conventioneel spoor, waar de Lage Landen Lijn over zou moeten gaan rijden ;).
pi_123041642
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 19:25 schreef KnightSolaire het volgende:

[..]

Je hebt niet zoveel aan hogesnelheidstreinen op conventioneel spoor, waar de Lage Landen Lijn over zou moeten gaan rijden ;).
Gaat ie niet over de HSL Zuid? Dat dacht ik eigenlijk.
pi_123041648
quote:
2s.gif Op maandag 18 februari 2013 19:26 schreef ArnosL het volgende:

[..]

Gaat ie niet over de HSL Zuid? Dat dacht ik eigenlijk.
Nee.
  maandag 18 februari 2013 @ 19:27:33 #71
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_123041669
Dan maar een barrijtuig om de langere reistijd aantrekkelijk te houden. Pimpel-Zuid _O_.
pi_123041702
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 19:27 schreef b2py het volgende:

[..]

Nee.
Oh. Hoe lang gaat zo'n reis dan wel niet duren?
pi_123041732
quote:
2s.gif Op maandag 18 februari 2013 19:28 schreef ArnosL het volgende:

[..]

Oh. Hoe lang gaat zo'n reis dan wel niet duren?
Met een knap pad niet veel langer dan de reistijd van de 'huidige' benelux.
  maandag 18 februari 2013 @ 19:29:35 #74
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_123041753
quote:
2s.gif Op maandag 18 februari 2013 19:28 schreef ArnosL het volgende:

Oh. Hoe lang gaat zo'n reis dan wel niet duren?
Gokje, net zo lang als met de oude Benelux? Met als verschil dat de locs hopelijk niet bij elke dikke boom uit elkaar flikkeren.
pi_123041758
quote:
14s.gif Op maandag 18 februari 2013 19:27 schreef JDude het volgende:
Dan maar een barrijtuig om de langere reistijd aantrekkelijk te houden. Pimpel-Zuid _O_.
Voor een reistijd van misschien iets meer dan twee uur? :'D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')