SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1-8-16 maart ofzo
WIE JOINT ONS, BESTE GEZELLIGE MENSEN OOIT
Meet Arnhem
Tamashii
Rokje
Vinniiee
Huppelmuts
Viro
(1 maart wel Aldo ovb)
Maar even vragen straksquote:Op maandag 18 februari 2013 12:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Fijn dat ze jou dat ook even vertellen ja
quote:
Wat moet ik onder de douche houden?quote:En gewoon le sexy time onder de douche houden tot je een antwoord hebt
Ik heb het niet zo op dokters.quote:Op maandag 18 februari 2013 12:48 schreef LovelyLady het volgende:
smiliecombinaties in de TT
ik blijf het afgrijselijk vinden
[..]
Ik zou even naar de dokter gaan
Ik geloof je nietquote:
Le sexy time oftewel fapsessiesquote:Op maandag 18 februari 2013 12:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]![]()
[..]
Wat moet ik onder de douche houden?
Meer info aubquote:
Ik wel een paar keerquote:
Oh zoquote:Op maandag 18 februari 2013 12:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Le sexy time oftewel fapsessies![]()
Zou lullig zijn als je op de bank zit en je tante ofzo stapt binnen
maar goed dat je die hele zaal niet in de fik hebt gestokenquote:Op maandag 18 februari 2013 12:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik wel een paar keer
Een keer achter een sportzaal, toen gingen we weg om een half uur later terug te komen, stond er brandweerBlijkbaar was er wat rookontwikkeling en hadden mensen gebeld
dat is niet bij een bosje hout of stapeltje kranten geblevenquote:
Wie weet is de postbode geweest zaterdag voor je moeder weg gingquote:Op maandag 18 februari 2013 12:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh zoTante is druk met andere dingen, dus ik vraag me af wie nu de sleutel heeft... normaal is zij wel degene die dat doet
Ik moet het echt uit je trekken hequote:Op maandag 18 februari 2013 12:56 schreef rival het volgende:
[..]
maar goed dat je die hele zaal niet in de fik hebt gestoken
[..]
dat is niet bij een bosje hout of stapeltje kranten gebleven
Kan ook nog ja. Zal het straks wel even vragen.quote:Op maandag 18 februari 2013 12:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wie weet is de postbode geweest zaterdag voor je moeder weg ging
Zeg gewoon gelijk dat je (een) auto('s) in de fik heb gezetquote:Op maandag 18 februari 2013 12:56 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
hihaho, je zei trekkenquote:Op maandag 18 februari 2013 12:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moet het echt uit je trekken he
Wat jij wil. jouw lichaamquote:Op maandag 18 februari 2013 12:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als ik eind van week nog ziek ben dan zal ik er over nadenken ok
Tja een stenen muur fikt zo moeilijkquote:Op maandag 18 februari 2013 12:56 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Ik vond het ook zeer gedurfd van mijzelfquote:
Waarschijnlijk is het gewoon een griepje.quote:Op maandag 18 februari 2013 12:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat jij wil. jouw lichaam
Eigenwijze mensen mannen
Sterkte lieverd!!quote:Op maandag 18 februari 2013 13:00 schreef Vinniiee het volgende:
* Vinniiee agenda bijwerkt.
Donderdag een feestje.
Ik vind jou al jaren ziek genoeg om naar een dokter te gaanquote:Op maandag 18 februari 2013 13:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het gewoon een griepje.
Vind mezelf niet ziek genoeg om naar de dokter te gaan.
Ja stel je voor je mams leest meequote:Op maandag 18 februari 2013 13:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vond het ook zeer gedurfd van mijzelf
Thanksquote:Op maandag 18 februari 2013 13:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sterkte lieverd!!
Probeer het toch als een feestje te zien, dat was zijn wens!
quote:Op maandag 18 februari 2013 13:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind jou al jaren ziek genoeg om naar een dokter te gaan
quote:
met napalm fikt allesquote:Op maandag 18 februari 2013 13:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja een stenen muur fikt zo moeilijk
quote:Op maandag 18 februari 2013 13:00 schreef Vinniiee het volgende:
* Vinniiee agenda bijwerkt.
Donderdag een feestje.
Geestelijk ben ik jaren geleden al getest.quote:Op maandag 18 februari 2013 13:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind jou al jaren ziek genoeg om naar een dokter te gaan
Ook geen tumbleweed?quote:Op maandag 18 februari 2013 13:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Geestelijk ben ik jaren geleden al getest.
Ze konden niks vinden.
Weet je het zeker?quote:Op maandag 18 februari 2013 13:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Geestelijk ben ik jaren geleden al getest.
Ze konden niks vinden.
Dat geloof ik dan weer welquote:Op maandag 18 februari 2013 13:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ze zeiden wel dat mijn hersens nog zo goed als nieuw waren.
Weinig gebruikt.
dat mag je gerust een keer aanhoren ik ga dat hier niet neerzetten natuurlijkquote:Op maandag 18 februari 2013 12:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moet het echt uit je trekken he
niet eens!quote:Op maandag 18 februari 2013 12:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zeg gewoon gelijk dat je (een) auto('s) in de fik heb gezet
Koorts + benauwd = dokter, serieus. Ik had het 2 weken geleden ook, dikke antibio kuur ivm risico op longontsteking.quote:
Dan kan het niet zo erg zijnquote:Op maandag 18 februari 2013 13:08 schreef rival het volgende:
[..]
niet eens!
dat hebben ze met mijn vaders auto gedaan. die had 24 jaar geleden dezelfde auto als ik.. hadden ze gepikt en in de fik gestoken
goed puntquote:Op maandag 18 februari 2013 13:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja een stenen muur fikt zo moeilijk
Maar maar maar dan hebben we eindelijk iets om over te praten als we ooit weer meeten ipv stil naast elkaar (met gepaste afstand tussen ons in natuurlijk) te zittenquote:Op maandag 18 februari 2013 13:06 schreef rival het volgende:
[..]
dat mag je gerust een keer aanhoren ik ga dat hier niet neerzetten natuurlijk
Ik ookquote:Op maandag 18 februari 2013 12:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik wel een paar keer
Een keer achter een sportzaal, toen gingen we weg om een half uur later terug te komen, stond er brandweerBlijkbaar was er wat rookontwikkeling en hadden mensen gebeld
quote:Op maandag 18 februari 2013 13:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook
Maar ik hou ook even wijs mijn mond
o?quote:Op maandag 18 februari 2013 13:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook
Maar ik hou ook even wijs mijn mond
vast niet hequote:Op maandag 18 februari 2013 13:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan kan het niet zo erg zijn
Zonde wel
What the fuck?quote:Op maandag 18 februari 2013 13:15 schreef rival het volgende:
[..]
vast niet he
ja weet nog dat ik ernaast stond te huilen
nu lijkt het net alsof ook ik stil benquote:Op maandag 18 februari 2013 13:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar maar maar dan hebben we eindelijk iets om over te praten als we ooit weer meeten ipv stil naast elkaar (met gepaste afstand tussen ons in natuurlijk) te zitten![]()
Eng hoor
Ik had voornamelijk vriendjes.. ik hield niet van barbies en dat tuttige gedoe enzo... bomen klimmen, hutten bouwen, fikkie stokenquote:
Oh toenquote:Op maandag 18 februari 2013 13:17 schreef rival het volgende:
[..]
ja hallo, pappa's auto afgebrand
toen was ik al materialistisch
lol nee hoor!quote:Op maandag 18 februari 2013 13:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh toenIk dacht toen je zelf iets in de fik had gezet
Juh jij hebt er vast 1 in de buurt.... ik moet als ik bij NY-pizza wat wil afhalen daarna nog 45 minuten met de auto...quote:Op maandag 18 februari 2013 13:22 schreef Vinniiee het volgende:
Ik zie een flyer van een pizzeria voorbij komen... ik weet ineens wat ik vanavond ga eten
gebakken aardappels, speciboontjes en vleesch (maar wat weet ik nog niet)quote:Op maandag 18 februari 2013 13:22 schreef Vinniiee het volgende:
Ik zie een flyer van een pizzeria voorbij komen... ik weet ineens wat ik vanavond ga eten
Speciboontjes? You sure? Geen Sperziebonen?quote:Op maandag 18 februari 2013 13:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
gebakken aardappels, speciboontjes en vleesch (maar wat weet ik nog niet)
Ik haal gewoon bij de Aldi een pizza en gooi die in de oven. Maar ja, ook genoeg pizzeria's in de buurt. Als ik wil lopen kan dat zelfs nogquote:Op maandag 18 februari 2013 13:24 schreef fietsie het volgende:
[..]
Juh jij hebt er vast 1 in de buurt.... ik moet als ik bij NY-pizza wat wil afhalen daarna nog 45 minuten met de auto...
Dat ga ik morgen doen denk ik..quote:Op maandag 18 februari 2013 13:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
gebakken aardappels, speciboontjes en vleesch (maar wat weet ik nog niet)
Sperziebonen met wiet. Spaciebonenquote:Op maandag 18 februari 2013 13:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Speciboontjes? You sure? Geen Sperziebonen?
Ja joh zeikwijvenquote:Op maandag 18 februari 2013 13:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Speciboontjes? You sure? Geen Sperziebonen?
Lekkerquote:Op maandag 18 februari 2013 13:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Sperziebonen met wiet. Spaciebonen
tosti's ontdooien, wait, whut?quote:Op maandag 18 februari 2013 13:30 schreef Faxie het volgende:
Ik ga lekker tosti's ontdooien vandaag denk ik
Whehehequote:
Tosti's, goed idee voor dadelijk.quote:Op maandag 18 februari 2013 13:30 schreef Faxie het volgende:
Ik ga lekker tosti's ontdooien vandaag denk ik
quote:Op maandag 18 februari 2013 13:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
tosti's ontdooien, wait, whut?
Je maakt tosti's dan vries je ze in en dan ontdooi je ze weerquote:Op maandag 18 februari 2013 13:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Heb een ladinkje ingevrorenquote:Op maandag 18 februari 2013 13:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja want ik heb altijd ham in huisquote:Op maandag 18 februari 2013 13:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je maakt tosti's dan vries je ze in en dan ontdooi je ze weer
Snap het nut ook niet want een tosti is zo gemaakt
Kipkaspestotosti
je bevriest het brood/beleg gewoon toch? niet de tosti?quote:Op maandag 18 februari 2013 13:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Waarom niet? Dat proef je niet hoor
Nee, volgensmij maakt hij eerst de tosti, DAN vriest hij ze in..quote:Op maandag 18 februari 2013 13:34 schreef rival het volgende:
[..]
je bevriest het brood/beleg gewoon toch? niet de tosti?
Niet zo gemaakt dus. En ik ga niet naar de winkel voor een paar plakjes ham die ik verder nooit eet om 2 tosti's te maken. Ik eet die dingen ook niet elke week ofzo. Dus dan is het handig om een voorraadje te hebben ingevrorenquote:
quote:Op maandag 18 februari 2013 13:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Waarom niet? Dat proef je niet hoor
Ik ben geen fan van ingevroren broodquote:Op maandag 18 februari 2013 13:34 schreef LovelyLady het volgende:
Je kan anders echt een hoop invriezen
Dat jaquote:Op maandag 18 februari 2013 13:34 schreef LovelyLady het volgende:
Je kan anders echt een hoop invriezen
Jaquote:
Raar brood heb jij dan... Nergens last van hier.quote:Op maandag 18 februari 2013 13:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
Ik ben geen fan van ingevroren brood
Ouders van m'n ex vriendinnetje deden dat ook.. Werd 't lekker zompig van..
We zeggen ook niet dat het aan jou ligtquote:Op maandag 18 februari 2013 13:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik vermeldde slechts dat ik tosti's ging ontdooien hoor![]()
Lol
Zompig van invriezen? Alleen als je het in de magnetron ontdooit ofzo.quote:Op maandag 18 februari 2013 13:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
Ja oke als dat maar duidelijk isquote:Op maandag 18 februari 2013 13:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
We zeggen ook niet dat het aan jou ligt
OMG.. Nog zo'n addict van FB spelletjesquote:Op maandag 18 februari 2013 13:37 schreef Vinniiee het volgende:
Overigens zit ik vast bij Candy Crush
Ik heb zelfs 2 vriezers, dus ik snap je wel hoor, doe ff relaxquote:Op maandag 18 februari 2013 13:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Niet zo gemaakt dus. En ik ga niet naar de winkel voor een paar plakjes ham die ik verder nooit eet om 2 tosti's te maken. Ik eet die dingen ook niet elke week ofzo. Dus dan is het handig om een voorraadje te hebben ingevroren
Ik neem aan dat jullie ook een vriezer hebben? Of ga je voor elk dingetje naar de winkel om vers te halen?
quote:Op maandag 18 februari 2013 13:34 schreef rival het volgende:
[..]
je bevriest het brood/beleg gewoon toch? niet de tosti?
Als je het gewoon laat ontdooien is er niks aan de handquote:Op maandag 18 februari 2013 13:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
Ik moet toch iets doen om de tijd te dodenquote:Op maandag 18 februari 2013 13:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
OMG.. Nog zo'n addict van FB spelletjes
Heb ik wel, maar als ik dan iets als ham ofzo haal dan eet ik dat ook gewoon op brood, niet alleen op tosti's..quote:Op maandag 18 februari 2013 13:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Niet zo gemaakt dus. En ik ga niet naar de winkel voor een paar plakjes ham die ik verder nooit eet om 2 tosti's te maken. Ik eet die dingen ook niet elke week ofzo. Dus dan is het handig om een voorraadje te hebben ingevroren
Ik neem aan dat jullie ook een vriezer hebben? Of ga je voor elk dingetje naar de winkel om vers te halen?
Dat lukte meestal dus niet, ik stond altijd half bevroren brood te smeren voor naar m'n werkquote:Op maandag 18 februari 2013 13:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als je het gewoon laat ontdooien is er niks aan de hand
kneusquote:Op maandag 18 februari 2013 13:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat lukte meestal dus niet, ik stond altijd half bevroren brood te smeren voor naar m'n werk
IK BEN NIET BOOSquote:Op maandag 18 februari 2013 13:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb zelfs 2 vriezers, dus ik snap je wel hoor, doe ff relax
ja ok duidelijk, ik vroeg me al af hoe je ze anders lekker krokant houdt.quote:Op maandag 18 februari 2013 13:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
2 broodjes ham en kaas...en dan invriezen niet eerst grillen/warm maken en dan invriezen
quote:Op maandag 18 februari 2013 13:39 schreef fietsie het volgende:
Bij de Makro verkopen ze ook dozen kant-en-klaar tosti's, diepvries....
Eerder uithalen dan.quote:Op maandag 18 februari 2013 13:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat lukte meestal dus niet, ik stond altijd half bevroren brood te smeren voor naar m'n werk
Lekker boeiend dat het dan nog bevroren is? Ik haalde het 's ochtends uit de vriezer, smeerde mijn brood. Zaagde het door midden en stopte het in mijn broodtrommel. Was ik om half 8 klaar mee, om 10 uur was het ontdooid.quote:Op maandag 18 februari 2013 13:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat ik nou opstond voordat de boel ontdooit was, das niet mijn foutquote:
quote:Op maandag 18 februari 2013 13:40 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga eens kijken of ik nog weet hoe mijn fiets werkt
en dat is toch ontdooit als je op je werk komt? snap het probleem niet. vries altijd mijn brood in.quote:Op maandag 18 februari 2013 13:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Voeg m'n moeder ff toe, die kan wel wat hulp gebruiken, en misschien kan ze jou ook nog helpenquote:Op maandag 18 februari 2013 13:37 schreef Vinniiee het volgende:
Overigens zit ik vast bij Candy Crush
quote:Op maandag 18 februari 2013 13:40 schreef LovelyLady het volgende:
Eerst de spinnen wegjagen hequote:Op maandag 18 februari 2013 13:40 schreef LovelyLady het volgende:
Het zat dan in aluminiumfolie, en tegen de tijd dat ik de eerste ging eten was het niet altijd even smakelijk meerquote:Op maandag 18 februari 2013 13:41 schreef rival het volgende:
[..]
en dat is toch ontdooit als je op je werk komt? snap het probleem niet. vries altijd mijn brood in.
Ja daagquote:Op maandag 18 februari 2013 13:41 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Voeg m'n moeder ff toe, die kan wel wat hulp gebruiken, en misschien kan ze jou ook nog helpen
Is het nu te koud voor in de schuur... die hebben we vooral in de lente en de zomer.quote:
dafuq? is m'n moeder niet goed genoeg voor je ofzowquote:
ken het probleem echt niet......quote:Op maandag 18 februari 2013 13:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het zat dan in aluminiumfolie, en tegen de tijd dat ik de eerste ging eten was het niet altijd even smakelijk meer
Neequote:Op maandag 18 februari 2013 13:44 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Is het nu te koud voor in de schuur... die hebben we vooral in de lente en de zomer.
[..]
dafuq? is m'n moeder niet goed genoeg voor je ofzow![]()
Euh in E'de?quote:Op maandag 18 februari 2013 13:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Alles geregeld nu. Uitgeschreven per 1 maart
maar je gaat een andere studie doen toch?quote:Op maandag 18 februari 2013 13:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Alles geregeld nu. Uitgeschreven per 1 maart
Nee?quote:
Ja. Maar het is toch gek. Nu alles officieel geregeld, dus per 1 maart ben ik geen student meer. Kan ik ook niet meer gratis reizenquote:Op maandag 18 februari 2013 13:56 schreef rival het volgende:
[..]
maar je gaat een andere studie doen toch?
quote:Op maandag 18 februari 2013 13:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee?
[..]
Ja. Maar het is toch gek. Nu alles officieel geregeld, dus per 1 maart ben ik geen student meer. Kan ik ook niet meer gratis reizen
Wel studeren maar niet meer gratis reizen? Langstudeerder?quote:Op maandag 18 februari 2013 14:00 schreef Evie het volgende:
[..]Kan ik ook niet meer.. maar wel studeren.. wat mega duur is
logisch wel! je moet nog reizen voor je werk zeker?quote:Op maandag 18 februari 2013 13:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ja. Maar het is toch gek. Nu alles officieel geregeld, dus per 1 maart ben ik geen student meer. Kan ik ook niet meer gratis reizen
Jup.. wel buiten mn schuld.. en een student die daadwerkelijk een ov nodig heeftquote:Op maandag 18 februari 2013 14:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wel studeren maar niet meer gratis reizen? Langstudeerder?
Ja, ik werk in Enschede en woon in Amersfoort. Ik wil mijn huisje in Amersfoort niet kwijt. Zeker niet met het oog op weer beginnen met een studie in september. Daarom dus maandag een sollicitatiegesprek voor werk in Amersfoort, zodat ik in ieder geval het heen en weer reizen kan bekostigen, maar ook mijn huis nog kan betalen. Stufi valt weg, en dat was toch mijn belangrijkste inkomstenbronquote:Op maandag 18 februari 2013 14:03 schreef rival het volgende:
[..]
logisch wel! je moet nog reizen voor je werk zeker?
Ik heb sowieso een hekel aan de huidige politiekquote:Op maandag 18 februari 2013 14:08 schreef Evie het volgende:
[..]
Jup.. wel buiten mn schuld.. en een student die daadwerkelijk een ov nodig heeftMaar dat maakt voor dit kabinet niet veel uit
De toekomst naaien is altijd een goed plan volgens dit kabinetquote:Op maandag 18 februari 2013 14:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb sowieso een hekel aan de huidige politiek![]()
Zitten nu in de 3e recessie, en ze wijzen allemaal naar elkaar ipv dat ze het probleem daadwerkelijk aanpakken
ja ik las iets over de kinderopvang? wil je die richting ook op met je nieuwe studie?quote:Op maandag 18 februari 2013 14:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, ik werk in Enschede en woon in Amersfoort. Ik wil mijn huisje in Amersfoort niet kwijt. Zeker niet met het oog op weer beginnen met een studie in september. Daarom dus maandag een sollicitatiegesprek voor werk in Amersfoort, zodat ik in ieder geval het heen en weer reizen kan bekostigen, maar ook mijn huis nog kan betalen. Stufi valt weg, en dat was toch mijn belangrijkste inkomstenbron
Een trend die in de jaren '80 al is gestart. Of dacht je dat ze toen nog niet wisten dat vanaf nu de babyboomers enzo gaan uitstromen? Wat het nu extra complex maakt is dat de economie ook niet meewerkt. Vooruitschuiven is een tactiek die de politiek goed bezigt. En terecht, want het domme volk rekent ze maximaal iedere vier jaar af als ze een impopulaire maatregel treffen.quote:Op maandag 18 februari 2013 14:12 schreef Evie het volgende:
De toekomst naaien is altijd een goed plan volgens dit kabinet
Jaquote:Op maandag 18 februari 2013 14:12 schreef Evie het volgende:
[..]
De toekomst naaien is altijd een goed plan volgens dit kabinet
Ik zit eraan te denken om Pedagogiek te gaan studerenquote:Op maandag 18 februari 2013 14:12 schreef rival het volgende:
[..]
ja ik las iets over de kinderopvang? wil je die richting ook op met je nieuwe studie?
Ze naaien ook 50+, werkende ouders met kinderen, buitenlanders, WAJONGERS, mensen met een hypotheek, etc. etc. etc.quote:Op maandag 18 februari 2013 14:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
JaAmbitieuze studenten naaien, dat is wat ze doen.
WAJONGERS niet. Althans, mijn broertje zit in de WAJONG, vrienden van hem zitten in de WAJONG. En wat ik hoor en zie van mijn broertje en zijn vrienden, hebben die het echt niet slecht. Echt niet.quote:Op maandag 18 februari 2013 14:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze naaien ook 50+, werkende ouders met kinderen, buitenlanders, WAJONGERS, mensen met een hypotheek, etc. etc. etc.
Er wordt/werd teveel geld uitgegeven, geld dat er niet is/was dus moet er verandering komen....quote:Op maandag 18 februari 2013 14:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maar ik snap je punt. Iedereen wordt genaaid.
Mwoah je kan het ze prima kwalijk nemen.quote:Op maandag 18 februari 2013 14:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een trend die in de jaren '80 al is gestart. Of dacht je dat ze toen nog niet wisten dat vanaf nu de babyboomers enzo gaan uitstromen? Wat het nu extra complex maakt is dat de economie ook niet meewerkt. Vooruitschuiven is een tactiek die de politiek goed bezigt. En terecht, want het domme volk rekent ze maximaal iedere vier jaar af als ze een impopulaire maatregel treffen.
Iedereen wil het beter hebben, niemand wil er voor betalen. Eigenlijk kunnen we dat de politiek geeneens meer kwalijk nemen. Want uiteindelijk ligt het grotendeels aan de mensen zelf.
Jupquote:Op maandag 18 februari 2013 14:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze naaien ook 50+, werkende ouders met kinderen, buitenlanders, WAJONGERS, mensen met een hypotheek, etc. etc. etc.
Naaien wil ik het niet direct noemen. Iedereen wordt geraakt door de maatregelen die worden getroffen. Tja, helaas... De verzorgingsstaat zoals iedereen die voor zichzelf wil hebben en een economische crisis gaan helaas niet samen. En nee, over de politiek zeiken en klagen hoe slecht je het wel niet hebt, gaat het niet oplossen.quote:Op maandag 18 februari 2013 14:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maar ik snap je punt. Iedereen wordt genaaid.
Het volk, 'wij' dus. stemmen op die partijen hoor. Je kan de politiek niet kwalijk nemen dat zij hun marketing aanpassen op een grote niche.quote:Op maandag 18 februari 2013 14:21 schreef Evie het volgende:
Mwoah je kan het ze prima kwalijk nemen.
Wij zijn babyboomers en krijgen alles met voordeel. Nemen weinig kinderen.. en later als we oud zijn.. dan laten we die kinderen in onze kosten voorzienJeej!
En dan gaan we allemaal op de 50+partij stemmen alsof we al onze kinderen en kleinkinderen nog niet genoeg in de reet genaaid hebben
o wacht
Klopt.quote:Op maandag 18 februari 2013 14:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Naaien wil ik het niet direct noemen. Iedereen wordt geraakt door de maatregelen die worden getroffen. Tja, helaas... De verzorgingsstaat zoals iedereen die voor zichzelf wil hebben en een economische crisis gaan helaas niet samen. En nee, over de politiek zeiken en klagen hoe slecht je het wel niet hebt, gaat het niet oplossen.
mwoah... jammer dat het volk zo dom isquote:Op maandag 18 februari 2013 14:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het volk, 'wij' dus. stemmen op die partijen hoor. Je kan de politiek niet kwalijk nemen dat zij hun marketing aanpassen op een grote niche.
Zoals Winston Churchill al zei:quote:
jup.quote:Op maandag 18 februari 2013 14:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zoals Winston Churchill al zei:
The best argument against democracy is a ten minute conversation with the average voter.
Ook bij jou is er een limiet aan hoeveel monoloog je kan houdenquote:Op maandag 18 februari 2013 13:16 schreef rival het volgende:
[..]
nu lijkt het net alsof ook ik stil ben
ik ben stil als ik stil wil zijn, dat is het verschilquote:Op maandag 18 februari 2013 14:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ook bij jou is er een limiet aan hoeveel monoloog je kan houden
quote:Op maandag 18 februari 2013 14:53 schreef Vinniiee het volgende:
Toch best saai eigenlijk, zo alleen thuis
Ik ging net even kijken of ik een internetkabel door het plafond kon trekken, maar door dat gat past maar 1 kabel en daar loopt er natuurlijk al 1quote:
men pakke de klopboorquote:Op maandag 18 februari 2013 15:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ging net even kijken of ik een internetkabel door het plafond kon trekken, maar door dat gat past maar 1 kabel en daar loopt er natuurlijk al 1
Ahaquote:Op maandag 18 februari 2013 14:55 schreef rival het volgende:
[..]
ik ben stil als ik stil wil zijn, dat is het verschil
Niet als je niet weet welk familielid een sleutel heeft sinds kortquote:
Een voordeel is wel dat je pandapunten minder hard gaan.quote:Op maandag 18 februari 2013 13:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee?
[..]
Owja da's een risicofactorquote:Op maandag 18 februari 2013 15:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet als je niet weet welk familielid een sleutel heeft sinds kort
Jawel hoorquote:Op maandag 18 februari 2013 15:03 schreef Vinniiee het volgende:
Chocoladehagelslag wat goed was tot 12-2012 kun je vast niet meer eten of wel?
quote:Op maandag 18 februari 2013 15:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een voordeel is wel dat je pandapunten minder hard gaan.
Nou, wat een voordeelquote:Op maandag 18 februari 2013 15:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een voordeel is wel dat je pandapunten minder hard gaan.
Komt goed.quote:
Makkiequote:Op maandag 18 februari 2013 15:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ook als het wit uitgeslagen is?
En van 26-11-2012?
quote:Op maandag 18 februari 2013 15:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Komt goed.
Gewoon even lekker werken en er over een half jaar weer tegenaan.
Waarom vraag je het ons als je er toch weer eigenwijs tegenin gaat?quote:Op maandag 18 februari 2013 15:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom staat er dan een houdbaarheidsdatum op?![]()
Omdat dat wettelijk verplicht is, en ze een marge aanhouden.quote:Op maandag 18 februari 2013 15:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waar ga ik er in godsnaam tegenin? Helemaal nergensquote:Op maandag 18 februari 2013 15:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
Waarom vraag je het ons als je er toch weer eigenwijs tegenin gaat?
Hoe is het verder met je?quote:Op maandag 18 februari 2013 15:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
Waarom vraag je het ons als je er toch weer eigenwijs tegenin gaat?
Duidelijk, dank je.quote:Op maandag 18 februari 2013 15:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Omdat dat wettelijk verplicht is, en ze een marge aanhouden.
Komop zeg, 't is maar chocola, en zit vol met conserveringsrotzooi. Gaat echt niet zo snel slecht worden.
En anders gooi je 't maar weg als je 't niet vertrouwt
Ik leef ook nogquote:Op maandag 18 februari 2013 15:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Duidelijk, dank je.
Ik heb geen idee hoe lang dat houdbaar is en dan ga ik het niet zomaar eten als er een datum op staat.
Maar ok, het kan dus gewoon.
Joh, rustig maarquote:Op maandag 18 februari 2013 15:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waar ga ik er in godsnaam tegenin? Helemaal nergens_!
Ik vraag toch alleen of het nog eetbaar is en dat blijkt zo te zijn. Mijn volgende vraag is waarom dat er dan op staat.
Ja, wel oke! Met jou?quote:
Even een paar dagen heerlijk bijgekomen. Wezen sporten, film wezen kijken bij een vriendin, wat gegamed. Heerlijk, had ik even nodig.quote:
Lekker!quote:Op maandag 18 februari 2013 15:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Even een paar dagen heerlijk bijgekomen. Wezen sporten, film wezen kijken bij een vriendin, wat gegamed. Heerlijk, had ik even nodig.
En genoten van mijn Hobbit-prijs
Sta je open voor suggesties?quote:
Ik had gewonnen met de Hobbit actie van facebook.quote:
Ah, tof!quote:Op maandag 18 februari 2013 15:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had gewonnen met de Hobbit actie van facebook.
Een eenpersoons dekbed en kussensloop, een badlaken, een fleecedeken en 2 kleine kussentjes van de Hobbit. Was van de week bezorgd
Het fietsje deed het dus ?quote:
Dat ga ik of vanavond of morgen maar doen... geen boter, geen beleg, geen groenten of vlees en haast geen drinken in huisquote:
Heb je je wannabe-vriendje nog gezien van het weekend?quote:
Handig.quote:Op maandag 18 februari 2013 15:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat ga ik of vanavond of morgen maar doen... geen boter, geen beleg, geen groenten of vlees en haast geen drinken in huis
En de bandjes speelden het spelletje ook mee dus ?quote:
Vrijdag samen gewerktquote:Op maandag 18 februari 2013 15:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je je wannabe-vriendje nog gezien van het weekend?
Succesquote:Op maandag 18 februari 2013 15:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vrijdag samen gewerkt
Verder niet. Planning is dat we zaterdagavond ergens wat gaan drinken
Zoekt plekje op tribune en pakt de popcorn erbijquote:
Wat het voorstel ook is, het zal in elk geval mij plezieren en in sommige gevallen jou.quote:
Dit volg ik dan weer ff nietquote:Op maandag 18 februari 2013 15:30 schreef fietsie het volgende:
[..]
En de bandjes speelden het spelletje ook mee dus ?
Cryo mompelde iets over of er wel lucht in de bandjes zat / bleef zitten, van de fietsquote:
Niks mis mee...quote:Op maandag 18 februari 2013 15:34 schreef fietsie het volgende:
[..]
Cryo mompelde iets over of er wel lucht in de bandjes zat / bleef zitten, van de fiets
hm nee I'll passquote:Op maandag 18 februari 2013 15:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat het voorstel ook is, het zal in elk geval mij plezieren en in sommige gevallen jou.
dat is verplicht tegenwoordig. maar kan je nog gewoon eten hoor.quote:Op maandag 18 februari 2013 15:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Spuit 11quote:Op maandag 18 februari 2013 15:52 schreef rival het volgende:
[..]
dat is verplicht tegenwoordig. maar kan je nog gewoon eten hoor.
Holy shitquote:Op maandag 18 februari 2013 15:52 schreef rival het volgende:
[..]
dat is verplicht tegenwoordig. maar kan je nog gewoon eten hoor.
quote:Op maandag 18 februari 2013 16:03 schreef rival het volgende:
[..]
lach maar, alsof ik het nog niet zwaar genoeg heb
Gheghe, jij en zwaar hebben?quote:Op maandag 18 februari 2013 16:03 schreef rival het volgende:
[..]
lach maar, alsof ik het nog niet zwaar genoeg heb
al is t maar voor 1 nachtje...quote:Op maandag 18 februari 2013 16:08 schreef LovelyLady het volgende:
Iemand driftige kleuter hebben? Graties
Stiekem vind ik het grappig
gheghegheghe dat is vaak grappig ja, dat ze zich boos maken om heerlijke futiliteitenquote:Op maandag 18 februari 2013 16:08 schreef LovelyLady het volgende:
Stiekem vind ik het grappig
Hey!quote:
Kan ie een beetje schoonmaken?quote:Op maandag 18 februari 2013 16:08 schreef LovelyLady het volgende:
Koen wil boven spelen, maar dan moet hij eerst beneden de knikkerbaan opruimen. Nou toen was get gedaan he want huuuu dat wilde hij niet en ging hij boos stampen en met het kussen boksen.quote:Op maandag 18 februari 2013 16:09 schreef fietsie het volgende:
[..]
gheghegheghe dat is vaak grappig ja, dat ze zich boos maken om heerlijke futiliteiten
hoiquote:
pupquote:
En over een half uurtje issie het weer vergeten...quote:Op maandag 18 februari 2013 16:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Koen wil boven spelen, maar dan moet hij eerst beneden de knikkerbaan opruimen. Nou toen was get gedaan he want huuuu dat wilde hij niet en ging hij boos stampen en met het kussen boksen.
moe en misselijk. En ik heb lekker tot 12:30 uur in mn nest gelegenquote:
Hij vraagt aan mij hoe we het nu moeten gaan regelenquote:Op maandag 18 februari 2013 16:12 schreef fietsie het volgende:
[..]
En over een half uurtje issie het weer vergeten...
Meh, dat is kutquote:Op maandag 18 februari 2013 16:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
moe en misselijk. En ik heb lekker tot 12:30 uur in mn nest gelegen
lui kreng.quote:Op maandag 18 februari 2013 16:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
moe en misselijk. En ik heb lekker tot 12:30 uur in mn nest gelegen
Wat een baasquote:Op maandag 18 februari 2013 16:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hij vraagt aan mij hoe we het nu moeten gaan regelen![]()
jup, aan de andere kant, mn bank ligt heerlijkquote:
Euh ehm opruimen?quote:Op maandag 18 februari 2013 16:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hij vraagt aan mij hoe we het nu moeten gaan regelen![]()
je hebt geen ideequote:
Whahaquote:Op maandag 18 februari 2013 16:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jup, aan de andere kant, mn bank ligt heerlijk
Ja, maar dat is z'n truuk... hij wil niet gaan opruimen, maar wel z'n "beloning"... dus dan wil ie dat anders gaan regelenquote:
kussentje, dekentje, badjas aan en naar de tv staren alsof er iets interessants op isquote:
Die jongen zal nog wel ergens komen in het leven.quote:Op maandag 18 februari 2013 16:16 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ja, maar dat is z'n truuk... hij wil niet gaan opruimen, maar wel z'n "beloning"... dus dan wil ie dat anders gaan regelen
vast wel... hij is wel van t onderhandelen iddquote:Op maandag 18 februari 2013 16:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die jongen zal nog wel ergens komen in het leven.
Wat zeggen ze dan?quote:Op maandag 18 februari 2013 16:06 schreef rival het volgende:
[..]
ach ik weet wat ze zeggen over vrouwen die mannen pesten!
TV hoef ik niet aan te zetten, want ik weet toch wel dat dat geen bal aan isquote:Op maandag 18 februari 2013 16:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
kussentje, dekentje, badjas aan en naar de tv staren alsof er iets interessants op is
zoveel zenders, en zoveel troep. Scheelt dat er meestal nog wel iets van een ontvoering of moordzaak bezig isquote:Op maandag 18 februari 2013 16:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
TV hoef ik niet aan te zetten, want ik weet toch wel dat dat geen bal aan is
Ik hou het wel bij gedownloade films en seriesquote:Op maandag 18 februari 2013 16:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zoveel zenders, en zoveel troep. Scheelt dat er meestal nog wel iets van een ontvoering of moordzaak bezig is
Heeft ie van geen vreemdequote:Op maandag 18 februari 2013 16:17 schreef Cryothic het volgende:
[..]
vast wel... hij is wel van t onderhandelen idd
craptop is dood, dus dat wordt m niet met mn ipadjequote:Op maandag 18 februari 2013 16:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik hou het wel bij gedownloade films en series
Bummerquote:Op maandag 18 februari 2013 16:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
craptop is dood, dus dat wordt m niet met mn ipadje
dat het rotvrouwen zijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
juist wel joh, heel dicht tegen je neus houden, lijkt t een mega schermquote:Op maandag 18 februari 2013 16:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
craptop is dood, dus dat wordt m niet met mn ipadje
history of discovery oid.. kan ook wel boeiend zijn tochquote:Op maandag 18 februari 2013 16:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik hou het wel bij gedownloade films en series
Meestal vind ik dat ook geen zak aan.quote:Op maandag 18 februari 2013 16:27 schreef rival het volgende:
[..]
history of discovery oid.. kan ook wel boeiend zijn toch
dan maar de storage wars he!quote:Op maandag 18 februari 2013 16:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Meestal vind ik dat ook geen zak aan.
ja, dat zou t grootste probleem nog niet zijn, maar ik snap geen kut van het evt downen bij mn ipadquote:Op maandag 18 februari 2013 16:26 schreef Cryothic het volgende:
[..]
juist wel joh, heel dicht tegen je neus houden, lijkt t een mega scherm
quote:Op maandag 18 februari 2013 16:30 schreef rival het volgende:
[..]
dan maar de storage wars he!
YUUUUUUP
ow, dat weet ik ook niet, want applequote:Op maandag 18 februari 2013 16:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, dat zou t grootste probleem nog niet zijn, maar ik snap geen kut van het evt downen bij mn ipad
quote:Op maandag 18 februari 2013 16:26 schreef rival het volgende:
[..]
ja kan je dat wedstrijdje winnen denk je?
ik ben er vandaag extreem goed inquote:Op maandag 18 februari 2013 16:33 schreef rival het volgende:
[..]
denk ik ook wel, ik ben alleen lui als het kan
quote:Op maandag 18 februari 2013 16:38 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Zo sta je nooit als ik op de fiets spring![]()
dat was ik vrijdag, ik was van bed naar bank en weer terug in bed gegaan over de hele dag gezienquote:Op maandag 18 februari 2013 16:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ben er vandaag extreem goed in
quote:Op maandag 18 februari 2013 16:38 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Is de hagelslag verkeerd gevallen?quote:
Ik knuffel elke dag met jouquote:Op maandag 18 februari 2013 16:38 schreef Cryothic het volgende:
[..]
das ook wel weer waar ja...quote:Op maandag 18 februari 2013 16:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Is de hagelslag verkeerd gevallen?
[..]
Ik knuffel elke dag met jou
Neuh, ik verveel me kapot en heb nergens zin in behalve gezelschapquote:Op maandag 18 februari 2013 16:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Ik knuffel elke dag met jou
Tja dat krijg je ervan als het over de datum isquote:Op maandag 18 februari 2013 16:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
vanaf dat ik uit bed ben al op de bank, en zo nog eens een keer een dutje gaan doen denk ik.. Ik ben kapotquote:Op maandag 18 februari 2013 16:39 schreef rival het volgende:
[..]
dat was ik vrijdag, ik was van bed naar bank en weer terug in bed gegaan over de hele dag gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |