Ja op zich wel zuur, maar ik heb een mooi back-up plan. Als dat allemaal doorgang vind komt het vanzelf goed.quote:
quote:Op maandag 18 februari 2013 12:13 schreef Vortix het volgende:
[..]
Ja op zich wel zuur, maar ik heb een mooi back-up plan. Als dat allemaal doorgang vind komt het vanzelf goed.
Oh en Fipo
Wacht het maar ff af, Hennis is weer het eea van plan mbt werving en behoud personeel schat ik zo in.quote:Op maandag 18 februari 2013 12:13 schreef Vortix het volgende:
[..]
Ja op zich wel zuur, maar ik heb een mooi back-up plan. Als dat allemaal doorgang vind komt het vanzelf goed.
Edit is al uitgevoerd, rust.quote:
Dien maar een rekest in.quote:Op maandag 18 februari 2013 12:31 schreef jitzzzze het volgende:
Ik advis je om de OP weer terug te plaatsen
"ja maar sergeant, de oude OP was veel mooier"quote:Op maandag 18 februari 2013 12:50 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dien maar een rekest in.
En anders een VRA in drievoud.
"wat is een VRA?"quote:Op maandag 18 februari 2013 12:50 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dien maar een rekest in.
En anders een VRA in drievoud.
Tot je "ping" hoortquote:Op maandag 18 februari 2013 12:59 schreef jitzzzze het volgende:
Alles moet kant en klaar aangereikt worden.
KiKaDeWaDo, toch?quote:Op maandag 18 februari 2013 13:02 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar zelf even "rekest" opgooglen is teveel moeite
Beetje eigen initiatief is ook wel handig hoor...quote:
quote:Op maandag 18 februari 2013 13:03 schreef BredeBroeder het volgende:
Sorry dat ik nog nooit van "rekest" had gehoord, en aannam dat het wel weer zo'n militaire term zal zijn als een pendek.
Dat sowieso.quote:
Ook de betekenis van pendek is te vinden met Googlequote:Op maandag 18 februari 2013 13:03 schreef BredeBroeder het volgende:
Sorry dat ik nog nooit van "rekest" had gehoord, en aannam dat het wel weer zo'n militaire term zal zijn als een pendek.
nukubu zeker ookquote:Op maandag 18 februari 2013 13:05 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat sowieso.
[..]
Ook de betekenis van pendek is te vinden met Google
4J ...quote:Op maandag 18 februari 2013 12:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
"ja maar sergeant, de oude OP was veel mooier"
Gasmaskercontrolekamerquote:Op maandag 18 februari 2013 13:13 schreef ErwinRommel het volgende:
Taakstraf voor BB:
BB, zoek uit wat GaMaCoKa betekend. We wachten.
Goed zo.quote:Op maandag 18 februari 2013 13:15 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Gasmaskercontrolekamer
Of tegen je vrouw:
Ga maar koken
Ik heb nooit gevraagd wat een VRA wasquote:Op maandag 18 februari 2013 13:16 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Goed zo.
Zoek nu dan eens op VRA. Je kan het wel.
Mooiquote:Op maandag 18 februari 2013 13:18 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik heb nooit gevraagd wat een VRA was![]()
maar goed:Legerformulier (lf) 15333, waarmee onder opgaaf van redenen aan de commandant of arts een verzoek, rapport of aanvraag kan worden gedaan
Wat denk je zelf...quote:Op maandag 18 februari 2013 13:21 schreef trigt013 het volgende:
gewoon "ja, maar" vervangen door "mag ik u erop attenderen dat" en je komt met alles weg.
quote:
Ik kwam er de hele KMS mee weg, niemand had het door.quote:
Dat zal ik je gelijk vertellen, zegt me ff niksquote:
Van rijkswege opgedrongen vriend...quote:Op maandag 18 februari 2013 13:23 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat zal ik je gelijk vertellen, zegt me ff niks
De instructeurs zijn ook niet meer wat ze geweest zijn...quote:Op maandag 18 februari 2013 13:22 schreef trigt013 het volgende:
Ik kwam er de hele KMS mee weg, niemand had het door.
2000quote:Op maandag 18 februari 2013 13:24 schreef AchJa het volgende:
[..]
De instructeurs zijn ook niet meer wat ze geweest zijn...
Een RMquote:Op maandag 18 februari 2013 13:19 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mooi
Stel je bent je RuZa kwijtgeraakt, wat doe je dan?
Denk je dat het RR is? Of RM?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |