abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 februari 2013 @ 10:26:07 #26
50430 Yuki
Student Midwife
pi_123022701
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 10:12 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Dit was giechelen, over haar woorden struikelen, om de haverklap roepen: "oh wat is dit erg hihi"

en dat terwijl je 30 ben....

Vervolgens later hing ik op, bleven we nog even chatten.. had ze het erover dat het eigenlijk niet goed is, dat ze slecht tegen drank kan, en dat de vorige keer dat ze drank op had tijdens een date halfnaakt belandde...

tja... dan denk ik wel bij mijzelf.... "dit kan nooit goed zijn"
Enerzijds doe je hier een enorme aanname dat het niet goed kan zijn...

quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 09:54 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Gewoon een keer met haar afspreken.... sex hebben en dan is ze niet meer interessant.

Kan je tijd steken op lexa of whatever in een dame die wel gewoon iets serieus zoekt met je :)
En hier loop je stoer te doen dat je een dame best kunt gebruiken voor 1 keer seks.

Niet dat ik het met dat laatste eens ben, maar wat let je? :')
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_123022710
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 10:22 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Vraag hem haar nummer :Y.
Nou ja ik zal toch zelf m'n best moeten doen he.

Tijdens mijn dates dronken de vrouwen tot nu toe bijna alleen koffie en fris.
Ook als het gewoon in haar eigen woonplaats was, dat vind ik toch wel jammer.
٩๏̯͡๏)۶
  maandag 18 februari 2013 @ 10:26:34 #28
50430 Yuki
Student Midwife
pi_123022718
quote:
2s.gif Op maandag 18 februari 2013 10:17 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

De reden dat het uit ging is dat er nooit gevoelens waren _O- van beide kanten...
En toch maak jij je zorgen om gevoelens aan haar kant... Interessant :)
  maandag 18 februari 2013 @ 10:27:54 #29
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_123022752
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 10:26 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Nou ja ik zal toch zelf m'n best moeten doen he.

Tijdens mijn dates dronken de vrouwen tot nu toe bijna alleen koffie en fris.
Ook als het gewoon in haar eigen woonplaats was, dat vind ik toch wel jammer.
Koffie en fris? Je sprak om 12.00u smiddags af ofzo?

Vrouwen die savonds in de kroeg koffie nemen, daar zou ik echt meteen klaar mee zijn...haha. Fris eigenlijk ook.
Gourmetten of steengrillen?
pi_123022797
Is het verkeerd om te denken dat meiden van een jaar of 20 met 1 kind meteen sletterige types zijn? Ze hebben 'm toch ooit moeten krijgen en zijn nu weer alleen (vaak had de vriend geen trek in een kind)....
pi_123022837
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 10:27 schreef Silenus het volgende:

[..]

Vrouwen die savonds in de kroeg koffie nemen, daar zou ik echt meteen klaar mee zijn...haha. Fris eigenlijk ook.
Nee ook wel eens 's avonds, dat vind ik ook niks.

Tegenwoordig informeer ik wel even van te voren of ze van een drankje houdt.
٩๏̯͡๏)۶
  maandag 18 februari 2013 @ 10:31:51 #32
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_123022848
quote:
12s.gif Op maandag 18 februari 2013 10:26 schreef Yuki het volgende:

[..]

En toch maak jij je zorgen om gevoelens aan haar kant... Interessant :)
Dat was door het gesprek vrijdag, ze begon over haar andere ex en dat ze bang is alleen te blijven blablabla, je kent het wel... Dat triggered bij mij alle alarmbellen dat iemand misschien meer hoopt...
Zeker omdat m'n whatsapp weer overstroomd is :')
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_123022868
quote:
2s.gif Op maandag 18 februari 2013 10:31 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Dat was door het gesprek vrijdag, ze begon over haar andere ex en dat ze bang is alleen te blijven blablabla, je kent het wel... Dat triggered bij mij alle alarmbellen dat iemand misschien meer hoopt...
Jij hebt ook nog wel gewoon een zwak voor haar, je bent het nu gewoon rationeel aan het benaderen. Jullie hebben het toch wederzijds uitgemaakt? In mijn ervaring blijf je dan toch altijd een zwak voor elkaar houden.
  maandag 18 februari 2013 @ 10:33:44 #34
50430 Yuki
Student Midwife
pi_123022888
quote:
2s.gif Op maandag 18 februari 2013 10:31 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Red alert :D
  maandag 18 februari 2013 @ 10:34:19 #35
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_123022900
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 10:20 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

nja opzich.... maar er zit geen eer in... :P en ik vind dronken vrouwen nou eenmaal een afknapper.. maar goed ieder het zijne hea ;-)
En als je als vrouw veel alcohol drinkt maar niet dronken wordt?
Dat heb ik namelijk, kan er goed tegen :P
All she wants and needs is just a little taste..
pi_123022986
quote:
7s.gif Op maandag 18 februari 2013 10:26 schreef Yuki het volgende:

[..]

Enerzijds doe je hier een enorme aanname dat het niet goed kan zijn...

[..]

En hier loop je stoer te doen dat je een dame best kunt gebruiken voor 1 keer seks.

Niet dat ik het met dat laatste eens ben, maar wat let je? :')
Het heeft mijn persoonlijke voorkeuren niet en laat een bepaalde mate van onvolwassenheid zien.
Ze geeft zelf aan dat dit niet de eerste keer is geweest ;-)

Er zit een groot verschil in gewoon even wat gezellig drinken, of weten dat je niet tegen drank kan en vervolgens dronken worden.

Dit kan wel eens voor pijnlijke situaties gaan zorgen, die je dus had kunnen voorkomen voor jezelf.

Ja, sommige vrouwen kun je best een keer sex mee hebben, wil niet zeggen dat dit een standaard repetoire is en dat je vervolgens alle standaarden moet laten varen.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  maandag 18 februari 2013 @ 10:40:36 #37
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_123023032
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 10:38 schreef ManageTheAnger het volgende:

Het heeft mijn persoonlijke voorkeuren niet en laat een bepaalde mate van onvolwassenheid zien.
Ze geeft zelf aan dat dit niet de eerste keer is geweest ;-)

Er zit een groot verschil in gewoon even wat gezellig drinken, of weten dat je niet tegen drank kan en vervolgens dronken worden.

Ik neem aan dat je zelf nooit dronken bent?
pi_123023038
Ik had op paiq wel eens een dame die elk weekend op zuip ging zoals ze dat mooi verwoorden, toch nog leuke gesprekken mee gehad maar van een date is het niet gekomen.
  maandag 18 februari 2013 @ 10:40:46 #39
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_123023042
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 10:32 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Jij hebt ook nog wel gewoon een zwak voor haar, je bent het nu gewoon rationeel aan het benaderen. Jullie hebben het toch wederzijds uitgemaakt? In mijn ervaring blijf je dan toch altijd een zwak voor elkaar houden.
Ja het is allemaal wel laagdrempeliger ja, maar ja, daarom hebben zo vaak mensen seks met hun ex :P het is gewoon makkelijk en vertrouwd
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_123023179
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 10:40 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je zelf nooit dronken bent?
Klopt, ik drink over het algemeen niet (1x in de maand is al uitzonderlijk)

Neemt niet weg dat ik vroeger wel veel gedronken heb maar altijd mijn grenzen wist.

Er is niets mis lijkt mij, met een persoonlijke voorkeur of je iets wel of niet trekt. Dronken vrouwen trek ik gewoon enorm slecht. Een keer is niet erg, maar gezien haar verhalen e.d. kan je niet echt spreken van incidenteel.

Vind het gewoon onaantrekkelijk, als een vrouw met dubbele tong spreekt, struikelt over haar eigen woorden en niet meer in staat is na te denken over wat ze doet.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_123023218
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 10:46 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Klopt, ik drink over het algemeen niet (1x in de maand is al uitzonderlijk)

Neemt niet weg dat ik vroeger wel veel gedronken heb maar altijd mijn grenzen wist.

Er is niets mis lijkt mij, met een persoonlijke voorkeur of je iets wel of niet trekt. Dronken vrouwen trek ik gewoon enorm slecht. Een keer is niet erg, maar gezien haar verhalen e.d. kan je niet echt spreken van incidenteel.

Vind het gewoon onaantrekkelijk, als een vrouw met dubbele tong spreekt, struikelt over haar eigen woorden en niet meer in staat is na te denken over wat ze doet.
Ik kan je voorspellen dat het niet makkelijk is om een vrouw te vinden die nooit dronken is. Heeft niks met geen grenzen kennen te maken, heeft te maken met het leuk vinden om je eens te laten gaan. Dat zegt niks over hoe (on)verantwoordelijk iemand is.
  maandag 18 februari 2013 @ 10:48:13 #42
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_123023222
Dat kan inderdaad, ieder zijn/haar voorkeuren :)
  maandag 18 februari 2013 @ 10:49:02 #43
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_123023246
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 10:48 schreef Mystikvm het volgende:
Ik kan je voorspellen dat het niet makkelijk is om een vrouw te vinden die nooit dronken is. Heeft niks met geen grenzen kennen te maken, heeft te maken met het leuk vinden om je eens te laten gaan. Dat zegt niks over hoe (on)verantwoordelijk iemand is.
Die vrouwen zijn er genoeg. Die het niet 'nodig ' achten, die het niet lekker vinden, die er gewoon niets mee hebben.
pi_123023273
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 10:49 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Die vrouwen zijn er genoeg. Die het niet 'nodig ' achten, die het niet lekker vinden, die er gewoon niets mee hebben.
Ik kom ze gewoon nauwelijks tegen. Maar goed, ik ga dan ook naar plekken met luide muziek. Daar komen de zuurtjes niet.
pi_123023295
Ik zou niet gaan voor een vrouw die nooit kan genieten van een drankje, nooit dronken is geweest, nooit grenzen heeft opgezocht.
Zou toch een te groot verschil zijn denk ik.
  maandag 18 februari 2013 @ 10:51:15 #46
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_123023299
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 10:50 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik kom ze gewoon nauwelijks tegen. Maar goed, ik ga dan ook naar plekken met luide muziek. Daar komen de zuurtjes niet.
In het uitgaansleven kom je ze niet tegen nee, maar die saaie muurbloempjes zitten op datingsites natuurlijk vaak genoeg. Maken ook nooit wat spannends mee en dat zie je snel genoeg, dus op zich kost het je weinig tijd/energie.
Gourmetten of steengrillen?
  maandag 18 februari 2013 @ 10:51:21 #47
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_123023305
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 10:27 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ja, want je kunt alleen lol maken met alcohol :'). Wat een onzin. Laat een vrouw lekker cassis drinken als ze daar zin in heeft. Vind het wel gezellig om samen een drankje te doen, maar iemand afwijzen omdat ze niet/weinig drinkt.... :N.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 18 februari 2013 @ 10:52:08 #48
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_123023321
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 10:50 schreef Mystikvm het volgende:
Mijn beste vriendin en een andere vriendin zijn beide geen drankdrinkers. Of hoogstens 2/3 glaasjes. Dan hebben ze het wel weer gezien.

Zijn vaak ook wat mindere kroeggangers, dat klopt.
  maandag 18 februari 2013 @ 10:54:03 #49
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_123023370
En wederom: als je niet naar de kroeg gaat maak je nooit wat mee en heb je geen leven? Wat een kortzichtigheid weer hier zeg.
Niet meer actief op Fok!
pi_123023373
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 10:48 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Nogmaals, ik zeg niet dat ze nooit en te nimmer dronken mag zijn.

Iedereen is wel eens dronken en daar is niets mis mee.

Enige wat ik aangeef, is dat ik het niet echt charmant vind in een vrouw ;-)
Daarbij komt, als je de eerste date nog moet hebben en al lallend aan de telefoon hangt.... nee sorry dan blijf ik toch echt bij mijn standpunt.
YouTube
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')