Wachten tot ze weer nuchter isquote:Op maandag 18 februari 2013 09:33 schreef ManageTheAnger het volgende:
Mooi op tijd hoor, gister na het douchen zou je al bezig ;-)
tsk tsk.
Gister date van paiq even snel gebeld... hangt ze dronken aan de telefoon (wat een afknapper)...
Ze wil daten maar nu weet ik niet of ik dat wel wil lol
Gewoon een keer met haar afspreken.... sex hebben en dan is ze niet meer interessant.quote:Op maandag 18 februari 2013 09:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wachten tot ze weer nuchter is
Dronken (mits in goede mate) vrouwen zijn soms best oke hoor
Mijn oude Lexa date/ex-vriendin wil nu een leuke tijd totdat we allebei wat beters hebben gevonden![]()
Ik mag niet klagen, maar sorry, dat is niet helemaal mijn ding...
stuur der maar door danquote:Op maandag 18 februari 2013 09:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mijn oude Lexa date/ex-vriendin wil nu een leuke tijd totdat we allebei wat beters hebben gevonden![]()
Ik vind het wel prettig als een vrouw af en toe wat te veel drinkt, beter dan zo'n trutje die het bij maximaal 2 wijntjes per week houdt. Het wordt anders als ze ieder weekend aan het kotsen is van de drank natuurlijk, maar soms even los gaan is wel fijn.quote:Op maandag 18 februari 2013 09:33 schreef ManageTheAnger het volgende:
Mooi op tijd hoor, gister na het douchen zou je al bezig ;-)
tsk tsk.
Gister date van paiq even snel gebeld... hangt ze dronken aan de telefoon (wat een afknapper)...
Ze wil daten maar nu weet ik niet of ik dat wel wil lol
Komt door van het weekend, vrijdag afgesproken met haar, geowon puur vriendschappelijk, maar ja, van het een kwam het anderquote:Op maandag 18 februari 2013 09:56 schreef Viking84 het volgende:
Ik zou het ook gewoon doen idd. Mits je niet te gehecht raakt waardoor je niet open blijft staan voor meer met iemand anders.
Ik maak me meer zorgen om haar gevoel dan dat van mijquote:Op maandag 18 februari 2013 09:56 schreef Viking84 het volgende:
Ik zou het ook gewoon doen idd. Mits je niet te gehecht raakt waardoor je niet open blijft staan voor meer met iemand anders.
Wat is TE dronken?quote:Op maandag 18 februari 2013 09:58 schreef Cue_ het volgende:
Ik had ooit een jongen ontmoet, leuk gezellig. Toen tijdens het stappen weer met hem afgesproken. Toen was hij zooo dronken dat ik de officiele eerste date toch wel wou afzeggen. Want was nogal een grote afknapper.
Niet gedaan en een paar maanden een gezellige tijd gehad.
Dus gewoon ervoor gaan. Mocht het alsnog tegenvallen, of mocht ze dan ook gelijk weer dronken zijn, dan afkappen.
Dit was giechelen, over haar woorden struikelen, om de haverklap roepen: "oh wat is dit erg hihi"quote:Op maandag 18 februari 2013 10:04 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ik vind het wel prettig als een vrouw af en toe wat te veel drinkt, beter dan zo'n trutje die het bij maximaal 2 wijntjes per week houdt. Het wordt anders als ze ieder weekend aan het kotsen is van de drank natuurlijk, maar soms even los gaan is wel fijn.
Maar goed, ik hou zelf ook wel van een biertje, eigenlijk bijna iedere dag wel.
Ik zou het ook niet doen. Leuke tijd of niet, er is meer geweest en altijd risico dat die gevoelens terugkomen. Daarnaast: het is niet zonder reden uitquote:Op maandag 18 februari 2013 09:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Tja hangt er vanaf wat je doel is van de date... Ik hou wel van dat soort vrouwenquote:Op maandag 18 februari 2013 10:12 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Dit was giechelen, over haar woorden struikelen, om de haverklap roepen: "oh wat is dit erg hihi"
en dat terwijl je 30 ben....
Vervolgens later hing ik op, bleven we nog even chatten.. had ze het erover dat het eigenlijk niet goed is, dat ze slecht tegen drank kan, en dat de vorige keer dat ze drank op had tijdens een date halfnaakt belandde...
tja... dan denk ik wel bij mijzelf.... "dit kan nooit goed zijn"
Of je doet geen aannames, gaat gewoon daten en kijkt hoe ze in het echt is.quote:Op maandag 18 februari 2013 10:12 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Dit was giechelen, over haar woorden struikelen, om de haverklap roepen: "oh wat is dit erg hihi"
Vervolgens later hing ik op, bleven we nog even chatten.. had ze het erover dat het eigenlijk niet goed is, dat ze slecht tegen drank kan, en dat de vorige keer dat ze drank op had tijdens een date halfnaakt belandde...
Dat wanneer iemand niet meer normaal aanspreekbaar is, wazig uit z'n ogen kijkt etc etc. Alles behalvequote:
De reden dat het uit ging is dat er nooit gevoelens warenquote:Op maandag 18 februari 2013 10:16 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet doen. Leuke tijd of niet, er is meer geweest en altijd risico dat die gevoelens terugkomen. Daarnaast: het is niet zonder reden uit
Klinkt wel goed eigenlijk, ik hou daar wel van.quote:Op maandag 18 februari 2013 10:12 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Waar in deze is dit een aanname?quote:Op maandag 18 februari 2013 10:16 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Of je doet geen aannames, gaat gewoon daten en kijkt hoe ze in het echt is.
nja opzich.... maar er zit geen eer in...quote:Op maandag 18 februari 2013 10:20 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Klinkt wel goed eigenlijk, ik hou daar wel van.
Vraag hem haar nummerquote:Op maandag 18 februari 2013 10:20 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Klinkt wel goed eigenlijk, ik hou daar wel van.
Je tweede opmerking hier is een aanname. Dronken vrouwen zijn misschien een afknapper als ze dronken zijn, maar daarnaast hebben ze ook gewoon een persoonlijkheid die jij op voorhand al afwijst omdat je erachter komt dat ze schijnbaar wel eens dronken is.quote:Op maandag 18 februari 2013 10:20 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Waar in deze is dit een aanname?
Alleen de zin: "Dan denk ik bij mijzelf, dit kan nooit goed zijn"?
Beetje onzinnige opmerking van je, zonder argumenten..
[..]
nja opzich.... maar er zit geen eer in...en ik vind dronken vrouwen nou eenmaal een afknapper.. maar goed ieder het zijne hea ;-)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |