Ja, want wij zijn niet op zoek naar gezellige dates en ook nog eens wanhopig op zoek naar de warequote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:03 schreef mr-green het volgende:
[..]
Thanks
Ga die twee vanavond even proberen.
Mensen ervaringen met deze apps kwa dates? En dan doel ik op dates voor de gezelligheid. Ik denk dat je prima gebruik kan maken van dit soort apps zonder dat je gelijk voor de ware hoeft te zoeken. Daarnaast heb je gewoon weinig tijd als je werkt, avondopleiding doet en nog wil sporten
Elke site is daar prima geschikt voor...zie hier in het topic het aantal dates wat niet in een relatie eindigd.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:03 schreef mr-green het volgende:
[..]
Thanks
Mensen ervaringen met deze apps kwa dates? En dan doel ik op dates voor de gezelligheid. Ik denk dat je prima gebruik kan maken van dit soort apps zonder dat je gelijk voor de ware hoeft te zoeken. Daarnaast heb je gewoon weinig tijd als je werkt, avondopleiding doet en nog wil sporten
Nope, niemand heeft hier ervaring met datingsites. Sorry.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:03 schreef mr-green het volgende:
[..]
Thanks
Nou ja zeg waar hoor je mij dat nou zeggen?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, want wij zijn niet op zoek naar gezellige dates en ook nog eens wanhopig op zoek naar de ware.
Jij hebt geen app nodig. In jouw stad zijn vast ook wel hoerenstraatjes.
Beetje flauw idd, sorryquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:08 schreef mr-green het volgende:
[..]
Nou ja zeg waar hoor je mij dat nou zeggen?
Gelijk een hoertje is ook weer erg overdreven zeg
Datenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Beetje flauw idd, sorry. Als je een regular was hier, had je die post niet geplaatst
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:10 schreef mr-green het volgende:
[..]
DatenAls je regular was hier, had je dat óók niet gevraagdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Niet meer actief op Fok!
Initiatief nemen wordt niet beïnvloed door drank, ingaan op initiatief welquote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mijn drempel om initiatief te nemen wordt wel drastisch verlaagd door drank overigens
Mijn inschattingsvermogen niet btw...
Maar het feminisme dan?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:12 schreef Yuki het volgende:
[..]
Initiatief nemen wordt niet beïnvloed door drank, ingaan op initiatief wel
Niet vergeten, ik ben ouderwetsquote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:12 schreef Yuki het volgende:
En noem me ouderwets, maar ik wacht meestal ook tot de man initiatief neemt.
Vind ik eigenlijk niet erg. Ik wil best alles betalen, de deur voor je openhouden, initiatief nemen, "de alpha man" spelen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:16 schreef Yuki het volgende:
[..]
Niet vergeten, ik ben ouderwets
[..]
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
Vind ik eigenlijk niet erg. Ik wil best alles betalen, de deur voor je openhouden, initiatief nemen, "de alpha man" spelen.
Maar dan wil ik wel dat jij kookt, wast en schoonmaakt, en dat als ik roep "Yuki, kom mij en mijn vrienden een biertje en mijn kistje sigaren brengen!", dat je dat dan ook gelijk doet.
Klopt wel ja, zie het op FOK! ook vaak voorbij komen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:20 schreef mr-green het volgende:
Op zich niet erg als een vrouw minder snel initiatief neemt. Alleen vrouwen verslikken zich zo vaak in wat mannen over hun denken. Vrouwen proberen vaak gedrag te vertonen aan een man dat ze interesse hebben maar dat komt dan helemaal niet aan bij een man waardoor er niks gebeurd.
Daarom beter om zowel als man en vrouw evenveel initiatief te nemen
Inderdaad, zo grappig, nog steeds die wijntjes nodig.quote:
Ik vond die opmerking wel leuk. Als mensen daar al niet tegen kunnen kennen ze beter een eind aan hun leven maken.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:22 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Inderdaad, zo grappig, nog steeds die wijntjes nodig.![]()
Lekker ontopic ook, kan het niet eens een keer leuk?
Niet huilen zuurtje.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:22 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Inderdaad, zo grappig, nog steeds die wijntjes nodig.![]()
Lekker ontopic ook, kan het niet eens een keer leuk?
Niet generaliserend bedoeld hoop ik?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
Klopt wel ja, zie het op FOK! ook vaak voorbij komen.
"ja ik neem wel initiatief" wat doe je dan? "nouja dan kijk ik zo naar hem."
Hey meisje. Ik zou best met je willen neuken, maar verder lijk je me echt vervelend. Wat dacht je ervan?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:31 schreef Pvoesss het volgende:
hints zijn nooit duidelijk.. Zeggen wat het is dat is duidelijk!
Ah, ik snap dat het niet zo mooi staat, maar ik bedoel dat er toch wel een verschil is tussen "hints" en initiatief nemen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:30 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Niet generaliserend bedoeld hoop ik?
Initiatief nemen voor mij (fokster) is toch wel wat anders. En als ik iemand leuk vind heb ik er ook geen moeite mee. Ben vaak meer van de overdreven duidelijke hints...die maken het vaak ook wat grappiger en luchtiger.
Ik heb wel eens geluk gehad met een opmerking die daarbij in de buurt kwam.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:33 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Hey meisje. Ik zou best met je willen neuken, maar verder lijk je me echt vervelend. Wat dacht je ervan?
Mmmm...mijn inmiddels vriend (quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:31 schreef Pvoesss het volgende:
hints zijn nooit duidelijk.. Zeggen wat het is dat is duidelijk!
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:36 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Mmmm...mijn inmiddels vriend () vond de hint "ik ga douchen...jij stinkt ook een beetje" toch vrij duidelijk.
Dat zou dan ook wel weer een opmerking voor mij kunnen zijnquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:36 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Mmmm...mijn inmiddels vriend () vond de hint "ik ga douchen...jij stinkt ook een beetje" toch vrij duidelijk.
Zal wel weer heel fout overkomen, tja...zo ben ik, maar in de setting toen kon het
En blikken kunnen veel zeggen bij een hint.
Maar iemand op date vragen heb ik ook geen moeite mee hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |