Op de oude drummer van een bandje waarin ik zat na ken ik niemand van Fok! persoonlijkquote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Was eens bij een Fok!-meet en iemand vroeg toen: "Wat hebben jullie het gezellig, waar kennen jullie elkaar van?" Ik: "Van een internetforum". Maar dat mocht ik blijkbaar niet zeggen.
Dan zouden die mensen niet op m'n verjaardag moeten komenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:26 schreef Viking84 het volgende:
Maar dat mocht ik blijkbaar niet zeggen.
Mensen op internet met hun echte naam aanspreken is ook not done. Mensen hebben niet voor niets een nickname.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:29 schreef Dizorn het volgende:
Silenus is een vervelend opdringerig ventje
Ik "ken" wel mensen van fok, door een heuse meet! Maar ik zou ze hier niet met hun echte naam aanspreken. via dm is het een twijfelgeval.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Was eens bij een Fok!-meet en iemand vroeg toen: "Wat hebben jullie het gezellig, waar kennen jullie elkaar van?" Ik: "Van een internetforum". Maar dat mocht ik blijkbaar niet zeggen.
Ik vind het wel een logisch iets om te zeggen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:34 schreef Viking84 het volgende:
Haha, van "nou graag of niet hoor" zou ik ook subiet op het kruisje klikken, denk ik.
Bijna een kwart eeuw jaquote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:22 schreef Dizorn het volgende:
Hihi, yuki is oud(erwets).
Maar die discussie over initiatief is al een ander topic voor. ik knap iig af als overduidelijk alles aan mij overgelaten wordt
Touché.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:40 schreef Dizorn het volgende:
Maar yuki, je gaat er vanuit dat je via internet eigenlijk nooit iemand ZO leuk vindt. mannen jou dus ook niet. maar die moeten volgens jou dus initiatief nemen in dezelfde situatie? waar ze zelf ook "niets zouden verliezen"?
Ik heb dat juist in de kroeg nu, niemand voldoet meer aan die "ene" zeg maarquote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:49 schreef Yuki het volgende:
[..]
Touché.
Om een voorbeeld te geven, vorig jaar had ik contact met iemand van Paiq met wie ik ZULK leuk contact had dat ik écht af wilde spreken. Leuke foto's, geen standaardgesprek, onwijs gelachen bij de eerste chats. Dat werd een hele leuke date.
Sinds ik terug ben op Paiq (december) heb ik dat soort gesprekken niet en dus ook niet het gevoel van: DIE MOET IK DATEN!!![]()
![]()
En al vind ik iemand best leuk, dan reageren zij vaak niet of nauwelijks. Dan is het, zoals Silenus ook al zei, graag of niet hoor
Dames die mijn potentie niet zien verdienen het ook niet.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:52 schreef Yuki het volgende:
Maar even voor de heren dan: voor jullie geldt toch hetzelfde als voor dames? Jullie laten dames schieten die geen initiatief tonen; maar misschien laten zij wel de mannen schieten die geen initiatief tonen.
Patstelling.
Neuh, als ik met iemand wil daten dan regel ik dat gewoon. Dat half bakken gedoe terwijl je eigenlijk niet de moed hebt om er voor uit te komen (tenzij écht te leuk). Want dat is het gewoon.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:52 schreef Yuki het volgende:
Maar even voor de heren dan: voor jullie geldt toch hetzelfde als voor dames? Jullie laten dames schieten die geen initiatief tonen; maar misschien laten zij wel de mannen schieten die geen initiatief tonen.
Patstelling.
Snap je echt niet waarom je geen antwoord hebt gekregen?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:54 schreef mr-green het volgende:
Heb nog geen antwoord gekregen op mijn vraag. Wat is de beste dating website/app op dit moment voor een snelle date? Heb in eerste instantie geen interesse in een relatie maar gewoon fun. Als het echt wat is kunnen we natuurlijk altijd verder kijken
Ehhh enigszins, maar het is niet zo zwart wit...quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:52 schreef Yuki het volgende:
Patstelling.
Bedankt voor je nutteloze bijdragequote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
Snap je echt niet waarom je geen antwoord hebt gekregen?
Nou ja, dito dus. Alleen zelf die stap zetten als je echt wil en er signalen zijn van de andere kant dat het wederzijds is. Die ene die je niet wil laten schieten, zeg maarquote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ehhh enigszins, maar het is niet zo zwart wit...
Als ik een goed gesprek heb met een leuke dame neem ik wel initiatief als er signalen zijn zeg maar
Maar ja, haar initiatief moeten dus wel de signalen zijn of in ieder geval een leuk/goed gesprek
Lees de OP even.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:56 schreef mr-green het volgende:
[..]
Bedankt voor je nutteloze bijdrage
Geef gewoon een paar namen van sites/apps die het goed doen tegenwoordig
Voor wat jij wil (of ik denk dat jij wil) is Badoo een goede optie. Als je een goed gesprek ook tot eis stelt, kan je Paiq proberen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:56 schreef mr-green het volgende:
[..]
Bedankt voor je nutteloze bijdrage
Geef gewoon een paar namen van sites/apps die het goed doen tegenwoordig
Mijn drempel om initiatief te nemen wordt wel drastisch verlaagd door drank overigensquote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nou ja, dito dus. Alleen zelf die stap zetten als je echt wil en er signalen zijn van de andere kant dat het wederzijds is. Die ene die je niet wil laten schieten, zeg maar
Thanksquote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:57 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Voor wat jij wil (of ik denk dat jij wil) is Badoo een goede optie. Als je een goed gesprek ook tot eis stelt, kan je Paiq proberen.
Badooquote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:54 schreef mr-green het volgende:
Heb nog geen antwoord gekregen op mijn vraag. Wat is de beste dating website/app op dit moment voor een snelle date? Heb in eerste instantie geen interesse in een relatie maar gewoon fun. Als het echt wat is kunnen we natuurlijk altijd verder kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |