ligt het aan mij?quote:Mijn vriendin en ik zijn allebei 28 jaar en hebben al dik 8 jaar een relatie. Vanaf ons 19e jaar.
Nee, dan had hij wel meer gezoend.quote:Op maandag 18 februari 2013 09:22 schreef Scorpie het volgende:
Stel je niet zo aan man, je bent toch geen wijf
Volgens mij is TS homo en daarom jaloers op z'n vriendinquote:Op maandag 18 februari 2013 09:22 schreef Scorpie het volgende:
Stel je niet zo aan man, je bent toch geen wijf
quote:Hiervoor heb ik een korte relatie gehad van enkele maanden en toen ook voor het eerst iets aan seks gedaan enkele keren, maar technisch was ik nog maagd toen ik met mijn huidige vriendin een relatie kreeg.
In mijn ogen wel. Iedereen is jong geweest.quote:- Stel ik mij nu echt enorm aan?
Neem het je vriendin niet kwalijk dat je zelf te bescheiden was. Kan zij niets aan doen .De een feest zich los, de ander is wat minder uitbundig, ieder z'n eigen leven.quote:- Soms denk ik dat zelf te weinig uit mijn stapleven heb gehaald( was altijd veel te bescheiden om op een meisje af te stappen e.d.
Praat er over met haar, en vergeet niet, dit is alles meer dan 8 jaar geleden. Je hebt zelf ook je lolletjes gehad, al was het wat minder dan haar, maar je hebt het ook gehad.quote:- Ik ben bang dat dit nu opeens vanuit het niets tussen mij en mijn vriendin komt in te staan, omdat ik niet met dit gevoel/jaloersheid om kan gaan.
Denk daarna aan het beeld dat je haar al 8 jaar voor jezelf hebt en alle hoeken van eventuele kamers, bedden, banken, auto's... vul maar in, hebt laten zien. Ze is van jou.quote:- Ik haal ook de hele tijd beelden in mijn hoofd hoe ze dan vroeger in de disco stond met zo'n jongen.
Yep. Behoorlijk. Het is niet vreemd om eens na te gaan en even jaloers te worden, maar zet je er over heen. Lang geleden, ieder z'n ding.quote:- Ben ik helemaal lijp geworden?
Wat is er aan veranderd dan? Niet veel imho, ze is nog het zelfde alleen heeft ze wat gefeest voordat ze zich met jou (al 8 jaar ! naar jouw woorden gelukkig heeft gesettled)quote:Ik wil van dit gevoel af en gewoon weer trots zijn op mij zelf dat ik zo'n knappe vriendin heb en met het leven wat we hebben opgebouwd.
Praat TS nou niet van die onzin aanquote:Op maandag 18 februari 2013 09:30 schreef Tja..1986 het volgende:
Is er trouwens niet gewoon sprake van bindingsangst hier?
Wonen jullie al samen? Misschien hint je vriendin regelmatig over trouwen/kinderen?
Zoek je een reden om het stuk te laten lopen?
Na 8 jaar terwijl hij het eigenlijk al wist?quote:Op maandag 18 februari 2013 09:31 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Praat TS nou niet van die onzin aanhij heeft gewoon opgemerkt dat hij niet de enige vunzigaard die met z'n lans in z'n vriendin heeft gezeten is. That's it.
Laat hem het even een plekje geven en verder kruipen op z'n mokkel
Gigantisch. maar gevoel is gevoel, dus je zal er wat mee moeten.quote:- Stel ik mij nu echt enorm aan?
Klopt hij stelt zich aan of er speelt meer na 8 jaar. Bang dat ze aan het vreemgaan is TS vertel?quote:Op maandag 18 februari 2013 09:34 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Na 8 jaar terwijl hij het eigenlijk al wist?
Hij is zich gewoon enorm aan het aanstellen en daar zit iets achter.
quote:Op maandag 18 februari 2013 09:24 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Neuken is neuken, maagd is niet neuken ergo jij was niet meer maagd. Ook niet technisch, of je moet nog nooit een schroevendraaier vast hebben gehad.
Verder, stel je niet zo aan
[..]
In mijn ogen wel. Iedereen is jong geweest.
[..]
Neem het je vriendin niet kwalijk dat je zelf te bescheiden was. Kan zij niets aan doen .De een feest zich los, de ander is wat minder uitbundig, ieder z'n eigen leven.
[..]
Praat er over met haar, en vergeet niet, dit is alles meer dan 8 jaar geleden. Je hebt zelf ook je lolletjes gehad, al was het wat minder dan haar, maar je hebt het ook gehad.
[..]
Denk daarna aan het beeld dat je haar al 8 jaar voor jezelf hebt en alle hoeken van eventuele kamers, bedden, banken, auto's... vul maar in, hebt laten zien. Ze is van jou.
[..]
Yep. Behoorlijk. Het is niet vreemd om eens na te gaan en even jaloers te worden, maar zet je er over heen. Lang geleden, ieder z'n ding.
[..]
Wat is er aan veranderd dan? Niet veel imho, ze is nog het zelfde alleen heeft ze wat gefeest voordat ze zich met jou (al 8 jaar ! naar jouw woorden gelukkig heeft gesettled)
Ergo, stel je niet aan
Als je de OP gelezen had, is het pas sinds kort bekend bij TSquote:Op maandag 18 februari 2013 09:34 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Na 8 jaar terwijl hij het eigenlijk al wist?
Hij is zich gewoon enorm aan het aanstellen en daar zit iets achter.
In de 2de alinea zegt hij dit:quote:Op maandag 18 februari 2013 09:41 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Als je de OP gelezen had, is het pas sinds kort bekend bij TSna zien van partypics en vragen van pasgeleden.
Ik neem aan dat hij daarmee aangeeft dat hij het al wist.quote:Mijn huidige vriendin had toen nog nooit echt een relatie gehad, maar wel enkele keren seks gehad met 2 jongens.
Alleen dat van die 10-15 jongens zoenen wist hij niet. Misschien moet je zelf de OP wat beter lezenquote:Eigenlijk kreeg ik te horen wat ik al ongeveer wist. Zij dus 1 a 2 keer seks gehad met 2 jongens. Ten opzichte van mij misschien net iets meer gedaan maar niet schokkend.
Mja, je hebt gelijk, my badquote:Op maandag 18 februari 2013 09:43 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
In de 2de alinea zegt hij dit:
[..]
Ik neem aan dat hij daarmee aangeeft dat hij het al wist.
Sterker nog, even later zegt hij dit:
[..]
Alleen dat van die 10-15 jongens zoenen wist hij niet. Misschien moet je zelf de OP wat beter lezen
Jawel, dat bestaat wel. Als je nog nooit een schroevendraaier vast hebt gehad of iets dergelijks, ben je technisch maagdquote:Op maandag 18 februari 2013 09:55 schreef Re het volgende:
zeikert
en technisch maagd (hoe kom je er op) bestaat niet dus.. knap van je vriendin dat ze je niet borderlined op je eerste relatie
Good boy. En zoetsappig had je hier niet moeten verwachten, en ook niet nodig. Dit werkt het beste.quote:Op maandag 18 februari 2013 09:58 schreef mrchief het volgende:
Even een opsomming maar. Om nou iedereen weer apart te quoten....
- Geen gevoelens voor ex
- We wonen al 6 jaar samen. Hebben ook samen een huis gekocht 2 jaar geleden.
- Ik zoek geen reden om vreemd te gaan.
Maar ik stel me dus inderdaad gigantisch aan. Haha, de reacties hier zijn wel direct zeg.
Ik heb er wel wat aan gehad. Ik zal het even een plek moeten geven en ik zal d'r vanavond even eens goede beurt geven.
Thx!
Topic kan dicht wat mij betreft.
Olie verversen? Luchtfilter? Distributieriem? Kleppen stellen?quote:Op maandag 18 februari 2013 09:58 schreef mrchief het volgende:
Even een opsomming maar. Om nou iedereen weer apart te quoten....
- Geen gevoelens voor ex
- We wonen al 6 jaar samen. Hebben ook samen een huis gekocht 2 jaar geleden.
- Ik zoek geen reden om vreemd te gaan.
Maar ik stel me dus inderdaad gigantisch aan. Haha, de reacties hier zijn wel direct zeg.
Ik heb er wel wat aan gehad. Ik zal het even een plek moeten geven en ik zal d'r vanavond even eens goede beurt geven.
Thx!
Topic kan dicht wat mij betreft.
Wat ben jij een pussy zeg...quote:Op maandag 18 februari 2013 09:17 schreef mrchief het volgende:
Hi,
Ik heb de laatste paar dagen een vreemd probleem. Mijn vriendin en ik zijn allebei 28 jaar en hebben al dik 8 jaar een relatie. Vanaf ons 19e jaar.
Hiervoor heb ik een korte relatie gehad van enkele maanden en toen ook voor het eerst iets aan seks gedaan enkele keren, maar technisch was ik nog maagd toen ik met mijn huidige vriendin een relatie kreeg.
Mijn huidige vriendin had toen nog nooit echt een relatie gehad, maar wel enkele keren seks gehad met 2 jongens.( niet tegelijk, voor de grappenmakers)
Dit heb altijd al een beetje moeilijk gevonden.
Nou heb ik enige tijd geleden enkele partyfoto's van een bepaalde discotheek gezien, waarin ik en mijn vriendin vroeger kwamen en waar ik haar ook ontmoet heb. Ik heb dus ook uitgaanfoto's van haar gezien in een tijd waarin ik haar nog niet kon.(geen rare foto's, maar gewone gezellige groepsfoto's). Toch door het zien van deze foto's kreeg ik opeens een heel jaloers gevoel over het verleden van mijn vriendin voordat ze met mij ging. Na enkele dagen met dit gevoel te hebben rondgelopen heb ik het aangedurfd om eens wat meer over dat verleden te vragen.
Eigenlijk kreeg ik te horen wat ik al ongeveer wist. Zij dus 1 a 2 keer seks gehad met 2 jongens. Ten opzichte van mij misschien net iets meer gedaan maar niet schokkend. Tenminste het voelde niet schokkend voor mij dat zij al veel meer had gedaan dan mij toen we elkaar ontmoette.
Maar ze vertelde mij ook dat ze tijdens het uitgaan tussen de 10 en 15 jongens heeft gezoend. Toen ze mij dit vertelde schoot er echt een soort van messteek door m'n hart. Ten opzichte van mij ( 3 meisjes gezoend inclusief huidige vriendin) is dit behoorlijk meer. Ik weet dat ik ook wel erg laag zit met het aantal gezoende meisjes. Ik ben ook niet continu aan het vergelijken of zij nu meer heeft gedaan dan mij.......
Wat ik nu vreemd vind, is dat ik nu na dik 8 jaar (geweldige jaren) opeens met een behoorlijk rotgevoel zit. Het lijkt wel een gevoel of ze is vreemd gegaan. Ik weet echt niet hoe ik dit gevoel moet plaatsen.
- Stel ik mij nu echt enorm aan?
- Soms denk ik dat zelf te weinig uit mijn stapleven heb gehaald( was altijd veel te bescheiden om op een meisje af te stappen e.d.
- Ik ben bang dat dit nu opeens vanuit het niets tussen mij en mijn vriendin komt in te staan, omdat ik niet met dit gevoel/jaloersheid om kan gaan.
- Ik haal ook de hele tijd beelden in mijn hoofd hoe ze dan vroeger in de disco stond met zo'n jongen.
- Ben ik helemaal lijp geworden? Ik wil van dit gevoel af en gewoon weer trots zijn op mij zelf dat ik zo'n knappe vriendin heb en met het leven wat we hebben opgebouwd.
Weet niet wat ik voor reacties zoek, maar ik dacht ik het schrijf het eens op zo'n forum.
quote:Op maandag 18 februari 2013 19:11 schreef Blue.Stratos het volgende:
WTF! Ik zou dat echt niet pikken van mijn vriendin. Zo te horen was je vriendin in geen van haar gaatjes meer maagd. Liegen is niet alleen keihard liegen, maar ook zwijgen is een vorm van liegen.
Jouw vriendin heeft je heel wat uit te leggen en als zij dat niet kan of wil rest er niets dan de relatie te beëindigen.
Een man moet nummer één zijn, niet nummer vijftien. Hele elftallen hebben haar afgewerkt!
whahahaha wthekkquote:Op maandag 18 februari 2013 19:11 schreef Blue.Stratos het volgende:
WTF! Ik zou dat echt niet pikken van mijn vriendin. Zo te horen was je vriendin in geen van haar gaatjes meer maagd. Liegen is niet alleen keihard liegen, maar ook zwijgen is een vorm van liegen.
Jouw vriendin heeft je heel wat uit te leggen en als zij dat niet kan of wil rest er niets dan de relatie te beëindigen.
Een man moet nummer één zijn, niet nummer vijftien. Hele elftallen hebben haar afgewerkt!
De twee die ze toegegeven heeft natuurlijkquote:Op maandag 18 februari 2013 20:36 schreef duracellkonijntje het volgende:
....
Geniet gewoon van het feit dat je een vriendin hebt, want schijnbaar vond ze jou ondanks al je 'gebreken' toch meer een blijvertje dan die andere twee.
Uiteindelijk zou het totaal aantal zoen-partijen aan mannelijke en vrouwelijk zijde natuurlijk gelijk moeten zijn (gay's en lesbo's buiten beschouwing gelaten), dus hoe kan dat dan?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 08:55 schreef speknek het volgende:
Ik wou dat mijn vriendin maar 10-15 jongens had gezoend. (niet dat ik denk dat TS' vriendin er maar 10-15 heeft gezoend).
Het is ook niet te vergelijken natuurlijk, een gemiddeld knap meisje in die leeftijd (en ik neem aan dat ze een hot mami is, anders was het niet je vriendin) moet elke avond wel een aantal jongens afwijzen om met haar te zoenen. Geen wonder dat de meeste vrouwen met meer jongens hebben gezoend dan andersom.
Ik zou het juist een beetje 'verdacht' weinig vinden. Als je in je hele leven maar 10 jongens hebt gezoend (ervan uitgaande dat je dus niet constant in een relatie zit) ben je eigenlijk ook maar een frigide ijskonijn natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 08:55 schreef speknek het volgende:
Ik wou dat mijn vriendin maar 10-15 jongens had gezoend.
Is het fijn, daar in de negentiende eeuw?quote:Op maandag 18 februari 2013 19:11 schreef Blue.Stratos het volgende:
Hoeveel vrouwen heb jij al geneukt?quote:Op maandag 18 februari 2013 19:11 schreef Blue.Stratos het volgende:
Precies, een meid die er een beetje uit ziet kan iedere week een ander zoenen/scoren.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 08:55 schreef speknek het volgende:
Het is ook niet te vergelijken natuurlijk, een gemiddeld knap meisje in die leeftijd (en ik neem aan dat ze een hot mami is, anders was het niet je vriendin) moet elke avond wel een aantal jongens afwijzen om met haar te zoenen. Geen wonder dat de meeste vrouwen met meer jongens hebben gezoend dan andersom.
Daar is niks mis mee als jij degene bent die haar ontdooit natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:47 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik zou het juist een beetje 'verdacht' weinig vinden. Als je in je hele leven maar 10 jongens hebt gezoend (ervan uitgaande dat je dus niet constant in een relatie zit) ben je eigenlijk ook maar een frigide ijskonijn natuurlijk.
denk t ookquote:Op maandag 18 februari 2013 09:23 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Volgens mij is TS homo en daarom jaloers op z'n vriendin
Ik ben partypromotor en partyfotograaf... veel!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hoeveel vrouwen heb jij al geneukt?
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:35 schreef Blue.Stratos het volgende:
[..]
Ik ben partypromotor en partyfotograaf... veel!
Hij heeft inderdaad de verkeerde motieven om jaloers te zijn.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:04 schreef Zihuatanejo het volgende:
TS stelt zich aan. Ik denk eerder dat hij jaloers is of spijt heeft dat hij niet meer meisjes heeft gebanged in zijn jeugd.
quote:Op maandag 18 februari 2013 09:51 schreef Cracka-ass het volgende:
Gefeliciteerd TS! Je bent een pussy.
quote:Op maandag 18 februari 2013 09:51 schreef Cracka-ass het volgende:
Gefeliciteerd TS! Je bent een pussy.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:35 schreef Blue.Stratos het volgende:
[..]
Ik ben partypromotor en partyfotograaf... veel!
Godverquote:Op maandag 18 februari 2013 19:11 schreef Blue.Stratos het volgende:
quote:Op maandag 18 februari 2013 19:11 schreef Blue.Stratos het volgende:
TUSSEN 14 en 18 is 4 jaar, dus 4 per jaar.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:18 schreef Zjakkie het volgende:
10 tot 15 jongens voordat ze jou leerde kennen, dus zeg tussen haar 14e(?) en 18e. Dat is 10 tot 15 in 5 jaar, gemiddeld 2 à 3 per jaar. Ik zou trots zijn als ik jou was.
Dat soort getallen zijn normaal?quote:Op maandag 18 februari 2013 09:49 schreef Silven het volgende:
Jullie zijn wel heel netjes geweest vroeger, sex met 2 personen, tussen 3 en 15 gezoend. No offence, maar zijn jullie bij elkaar gekomen via een muurbloempjes feest?Meeste mensen die ik ken praat je al gauw over 200+ gezoend in de gehele tienerperiode en sex met 10-20 personen, en dat zijn dan niet eens de uitzonderingen...
Dit bedoel ik nou met " democraten" zie mijn topic : als maagd tel je niet mee, en je zou t meteen snappen.quote:Op maandag 18 februari 2013 09:17 schreef mrchief het volgende:
Hi,
Ik heb de laatste paar dagen een vreemd probleem. Mijn vriendin en ik zijn allebei 28 jaar en hebben al dik 8 jaar een relatie. Vanaf ons 19e jaar.
Hiervoor heb ik een korte relatie gehad van enkele maanden en toen ook voor het eerst iets aan seks gedaan enkele keren, maar technisch was ik nog maagd toen ik met mijn huidige vriendin een relatie kreeg.
Mijn huidige vriendin had toen nog nooit echt een relatie gehad, maar wel enkele keren seks gehad met 2 jongens.( niet tegelijk, voor de grappenmakers)
Dit heb altijd al een beetje moeilijk gevonden.
Nou heb ik enige tijd geleden enkele partyfoto's van een bepaalde discotheek gezien, waarin ik en mijn vriendin vroeger kwamen en waar ik haar ook ontmoet heb. Ik heb dus ook uitgaanfoto's van haar gezien in een tijd waarin ik haar nog niet kon.(geen rare foto's, maar gewone gezellige groepsfoto's). Toch door het zien van deze foto's kreeg ik opeens een heel jaloers gevoel over het verleden van mijn vriendin voordat ze met mij ging. Na enkele dagen met dit gevoel te hebben rondgelopen heb ik het aangedurfd om eens wat meer over dat verleden te vragen.
Eigenlijk kreeg ik te horen wat ik al ongeveer wist. Zij dus 1 a 2 keer seks gehad met 2 jongens. Ten opzichte van mij misschien net iets meer gedaan maar niet schokkend. Tenminste het voelde niet schokkend voor mij dat zij al veel meer had gedaan dan mij toen we elkaar ontmoette.
Maar ze vertelde mij ook dat ze tijdens het uitgaan tussen de 10 en 15 jongens heeft gezoend. Toen ze mij dit vertelde schoot er echt een soort van messteek door m'n hart. Ten opzichte van mij ( 3 meisjes gezoend inclusief huidige vriendin) is dit behoorlijk meer. Ik weet dat ik ook wel erg laag zit met het aantal gezoende meisjes. Ik ben ook niet continu aan het vergelijken of zij nu meer heeft gedaan dan mij.......
Wat ik nu vreemd vind, is dat ik nu na dik 8 jaar (geweldige jaren) opeens met een behoorlijk rotgevoel zit. Het lijkt wel een gevoel of ze is vreemd gegaan. Ik weet echt niet hoe ik dit gevoel moet plaatsen.
- Stel ik mij nu echt enorm aan?
- Soms denk ik dat zelf te weinig uit mijn stapleven heb gehaald( was altijd veel te bescheiden om op een meisje af te stappen e.d.
- Ik ben bang dat dit nu opeens vanuit het niets tussen mij en mijn vriendin komt in te staan, omdat ik niet met dit gevoel/jaloersheid om kan gaan.
- Ik haal ook de hele tijd beelden in mijn hoofd hoe ze dan vroeger in de disco stond met zo'n jongen.
- Ben ik helemaal lijp geworden? Ik wil van dit gevoel af en gewoon weer trots zijn op mij zelf dat ik zo'n knappe vriendin heb en met het leven wat we hebben opgebouwd.
Weet niet wat ik voor reacties zoek, maar ik dacht ik het schrijf het eens op zo'n forum.
stil!quote:Op zondag 24 februari 2013 18:07 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Als je na 8 jaar nog niet doorhebt dat ze helemaal van jou is (als het ware)..
Ja je stelt je aan.
Uiteindelijk gaat liefde ook over respect voor elkaar, keuzes zijn gemaakt in het verleden.quote:
typische een democratische antwoord.quote:Op zondag 24 februari 2013 18:17 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Uiteindelijk gaat liefde ook over respect voor elkaar, keuzes zijn gemaakt in het verleden.
Als je overal bij moet gaan stil staan wat de een of de ander, wel of niet heeft gedaan dan ben je aan het einde van een relatie (of je leven in het algemeen) totaal verbitterd en vereenzaamd.
Nee gewoon een eerlijk antwoord.quote:Op zondag 24 februari 2013 18:18 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
typische een democratische antwoord.
please, hou op! Nederlanders, zijn echt democraten. Alhoewel ik zelf half NL ben. Echt, te triest voor woorden.quote:Op zondag 24 februari 2013 18:19 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Nee gewoon een eerlijk antwoord.
ik zou niet minder van iemand houden, gaat om het hier en nu.
Wat wil je horen dan?quote:Op zondag 24 februari 2013 18:22 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
please, hou op! Nederlanders, zijn echt democraten. Alhoewel ik zelf half NL ben. Echt, te triest voor woorden.
ik ben zelf ook een liefdevolle persoon, en vooral wanneer ik echt van iemand houd, maar zijn verleden telt ook mee.quote:Op zondag 24 februari 2013 18:23 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Wat wil je horen dan?
Ik ben nou eenmaal een liefdevol persoon, als ik eenmaal van iemand hou dan is het zo zeg maar.
Ik keur niemand af, zelfs jouw niet.
Nou ja ik heb weinig verleden op dat gebied, zeg maar gerust geen.quote:Op zondag 24 februari 2013 18:28 schreef sneeuwtjeem het volgende:
Ik wil alleen een discussie aangaan met : TheoddDutchGuy"
Bedankt, voor het normaal reageren. Lieve jongen!quote:Op zondag 24 februari 2013 18:31 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Nou ja ik heb weinig verleden op dat gebied, zeg maar gerust geen.
Maar nee het ligt eraan, wat Seven. zegt klopt wel, het ligt ook erg aan iemands karakter.
En uiteraard of je gewoon gelukkig bent met diegene.
Niet dat ik je niet begrijp, ik begrijp het best.
Maar ja mijn mening, mijn perspectief, zo ben ik nou eenmaal.
Ik reageer bijna altijd wel normaal.. hoop ikquote:Op zondag 24 februari 2013 18:32 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
Bedankt, voor het normaal reageren. Lieve jongen!
hahaha aaawhH hoe oud word jequote:Op zondag 24 februari 2013 18:33 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Ik reageer bijna altijd wel normaal.. hoop ik
En ben een man ondertussen alweer, met mn verjaardag komende woensdag kan ik helaas dat niet meer ontkennen lol.
soo, wat een luxe leeftijd :p wat wil je voor je verjaardag hebben? Een ontmaagde vrouw? " :pquote:
Nah, al blij met een knuffel en een zoen.quote:Op zondag 24 februari 2013 18:40 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
soo, wat een luxe leeftijd :p wat wil je voor je verjaardag hebben? Een ontmaagde vrouw? " :p
quote:Op zondag 24 februari 2013 18:41 schreef Silenus het volgende:
Wat is dit voor een mongol in die post hier boven mij?
Haha, nou ja zeg.quote:Op zondag 24 februari 2013 18:42 schreef Silenus het volgende:
Ik bedoel eigenlijk die andere, maar jou ook een beetje omdat je de hele tijd tegen 'm zit te praten.
haar bedoel jequote:Op zondag 24 februari 2013 18:42 schreef Silenus het volgende:
Ik bedoel eigenlijk die andere, maar jou ook een beetje omdat je de hele tijd tegen 'm zit te praten.
eindelijk eentje die t zelfde als ik denk :pquote:Op maandag 25 februari 2013 10:04 schreef Galosh het volgende:
Ik zou haar direct inruilen voor een andere! 8 jaar geleden met een paar andere mannen dat zou ik ook niet haar ook niet vergeven.
Op zoek naar een andere vooral op de leeftijd waar die je nu hebt is het nog erg makkelijk een maagd te vinden!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |