abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123021399
Hi,

Ik heb de laatste paar dagen een vreemd probleem. Mijn vriendin en ik zijn allebei 28 jaar en hebben al dik 8 jaar een relatie. Vanaf ons 19e jaar.

Hiervoor heb ik een korte relatie gehad van enkele maanden en toen ook voor het eerst iets aan seks gedaan enkele keren, maar technisch was ik nog maagd toen ik met mijn huidige vriendin een relatie kreeg.
Mijn huidige vriendin had toen nog nooit echt een relatie gehad, maar wel enkele keren seks gehad met 2 jongens.( niet tegelijk, voor de grappenmakers)

Dit heb altijd al een beetje moeilijk gevonden.

Nou heb ik enige tijd geleden enkele partyfoto's van een bepaalde discotheek gezien, waarin ik en mijn vriendin vroeger kwamen en waar ik haar ook ontmoet heb. Ik heb dus ook uitgaanfoto's van haar gezien in een tijd waarin ik haar nog niet kon.(geen rare foto's, maar gewone gezellige groepsfoto's). Toch door het zien van deze foto's kreeg ik opeens een heel jaloers gevoel over het verleden van mijn vriendin voordat ze met mij ging. Na enkele dagen met dit gevoel te hebben rondgelopen heb ik het aangedurfd om eens wat meer over dat verleden te vragen.

Eigenlijk kreeg ik te horen wat ik al ongeveer wist. Zij dus 1 a 2 keer seks gehad met 2 jongens. Ten opzichte van mij misschien net iets meer gedaan maar niet schokkend. Tenminste het voelde niet schokkend voor mij dat zij al veel meer had gedaan dan mij toen we elkaar ontmoette.
Maar ze vertelde mij ook dat ze tijdens het uitgaan tussen de 10 en 15 jongens heeft gezoend. Toen ze mij dit vertelde schoot er echt een soort van messteek door m'n hart. Ten opzichte van mij ( 3 meisjes gezoend inclusief huidige vriendin) is dit behoorlijk meer. Ik weet dat ik ook wel erg laag zit met het aantal gezoende meisjes. Ik ben ook niet continu aan het vergelijken of zij nu meer heeft gedaan dan mij.......

Wat ik nu vreemd vind, is dat ik nu na dik 8 jaar (geweldige jaren) opeens met een behoorlijk rotgevoel zit. Het lijkt wel een gevoel of ze is vreemd gegaan. Ik weet echt niet hoe ik dit gevoel moet plaatsen.
- Stel ik mij nu echt enorm aan?
- Soms denk ik dat zelf te weinig uit mijn stapleven heb gehaald( was altijd veel te bescheiden om op een meisje af te stappen e.d.
- Ik ben bang dat dit nu opeens vanuit het niets tussen mij en mijn vriendin komt in te staan, omdat ik niet met dit gevoel/jaloersheid om kan gaan.
- Ik haal ook de hele tijd beelden in mijn hoofd hoe ze dan vroeger in de disco stond met zo'n jongen.
- Ben ik helemaal lijp geworden? Ik wil van dit gevoel af en gewoon weer trots zijn op mij zelf dat ik zo'n knappe vriendin heb en met het leven wat we hebben opgebouwd.

Weet niet wat ik voor reacties zoek, maar ik dacht ik het schrijf het eens op zo'n forum.
pi_123021436
Misschien had je met de heilige maagd maria moeten gaan.

Lees: Stel je niet zo aan.
pi_123021442
Niet zo aanstellen, man.
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_123021452
quote:
Mijn vriendin en ik zijn allebei 28 jaar en hebben al dik 8 jaar een relatie. Vanaf ons 19e jaar.
ligt het aan mij?
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
pi_123021460
Ja, je stelt je enorm aan. Het lijkt wel alsof je een reden zoekt om buiten de lijntjes te gaan kleuren.
pi_123021479
Stel je niet zo aan man, je bent toch geen wijf :')
pi_123021485
maak je niet zo druk man, beetje in het verleden gaan graven schiet je niks mee op
pi_123021488
quote:
7s.gif Op maandag 18 februari 2013 09:22 schreef Scorpie het volgende:
Nee, dan had hij wel meer gezoend.
pi_123021496
quote:
7s.gif Op maandag 18 februari 2013 09:22 schreef Scorpie het volgende:
Volgens mij is TS homo en daarom jaloers op z'n vriendin :')
pi_123021506
Heb je nog gevoelens voor die ex?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_123021512
De tering :')
pi_123021513
quote:
Hiervoor heb ik een korte relatie gehad van enkele maanden en toen ook voor het eerst iets aan seks gedaan enkele keren, maar technisch was ik nog maagd toen ik met mijn huidige vriendin een relatie kreeg.

Neuken is neuken, maagd is niet neuken ergo jij was niet meer maagd. Ook niet technisch, of je moet nog nooit een schroevendraaier vast hebben gehad.

Verder, stel je niet zo aan :D

quote:
In mijn ogen wel. Iedereen is jong geweest.
quote:
- Soms denk ik dat zelf te weinig uit mijn stapleven heb gehaald( was altijd veel te bescheiden om op een meisje af te stappen e.d.
Neem het je vriendin niet kwalijk dat je zelf te bescheiden was. Kan zij niets aan doen .De een feest zich los, de ander is wat minder uitbundig, ieder z'n eigen leven.
quote:
- Ik ben bang dat dit nu opeens vanuit het niets tussen mij en mijn vriendin komt in te staan, omdat ik niet met dit gevoel/jaloersheid om kan gaan.
Praat er over met haar, en vergeet niet, dit is alles meer dan 8 jaar geleden. Je hebt zelf ook je lolletjes gehad, al was het wat minder dan haar, maar je hebt het ook gehad.
quote:
- Ik haal ook de hele tijd beelden in mijn hoofd hoe ze dan vroeger in de disco stond met zo'n jongen.
Denk daarna aan het beeld dat je haar al 8 jaar voor jezelf hebt en alle hoeken van eventuele kamers, bedden, banken, auto's... vul maar in, hebt laten zien. Ze is van jou.
quote:
- Ben ik helemaal lijp geworden?
Yep. Behoorlijk. Het is niet vreemd om eens na te gaan en even jaloers te worden, maar zet je er over heen. Lang geleden, ieder z'n ding.

quote:
Ik wil van dit gevoel af en gewoon weer trots zijn op mij zelf dat ik zo'n knappe vriendin heb en met het leven wat we hebben opgebouwd.
Wat is er aan veranderd dan? Niet veel imho, ze is nog het zelfde alleen heeft ze wat gefeest voordat ze zich met jou (al 8 jaar ! naar jouw woorden gelukkig heeft gesettled)

Ergo, stel je niet aan :D
pi_123021575
:')
pi_123021602
Is er trouwens niet gewoon sprake van bindingsangst hier?
Wonen jullie al samen? Misschien hint je vriendin regelmatig over trouwen/kinderen?
Zoek je een reden om het stuk te laten lopen?
pi_123021627
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 09:30 schreef Tja..1986 het volgende:
Is er trouwens niet gewoon sprake van bindingsangst hier?
Wonen jullie al samen? Misschien hint je vriendin regelmatig over trouwen/kinderen?
Zoek je een reden om het stuk te laten lopen?
Praat TS nou niet van die onzin aan :') hij heeft gewoon opgemerkt dat hij niet de enige vunzigaard die met z'n lans in z'n vriendin heeft gezeten is. That's it.
Laat hem het even een plekje geven en verder kruipen op z'n mokkel :D
  maandag 18 februari 2013 @ 09:33:21 #16
241330 A-mineur
Zware akkoorden.
pi_123021647
TS stel je niet aan, vrouwen expirimenteren ook, en blijven ook niet braaf op jou wachten. Er is toch niks aan de hand? Waarom loop je te miepen over dingen die jaren geleden zijn gebeurd? Dat zulke gevoelens kunnen optreden is vostrekt logisch, maar om er over te piekeren tja... laat het gewoon los en neem haar nog eens hard vanachter, misschien om jezelf beter te voelen.
To doom or not to doom
pi_123021669
quote:
99s.gif Op maandag 18 februari 2013 09:31 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]

Praat TS nou niet van die onzin aan :') hij heeft gewoon opgemerkt dat hij niet de enige vunzigaard die met z'n lans in z'n vriendin heeft gezeten is. That's it.
Laat hem het even een plekje geven en verder kruipen op z'n mokkel :D
Na 8 jaar terwijl hij het eigenlijk al wist?
Hij is zich gewoon enorm aan het aanstellen en daar zit iets achter.
  Boks-Chick maandag 18 februari 2013 @ 09:37:28 #18
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_123021700
quote:
Gigantisch. maar gevoel is gevoel, dus je zal er wat mee moeten.
Waarom bespreek je dit niet met je vriendin, dat je hier mee worstelt?
lolwut
pi_123021702
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 09:34 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Klopt hij stelt zich aan of er speelt meer na 8 jaar. Bang dat ze aan het vreemgaan is TS vertel?
Anders krijg je dit niet ineens.
pi_123021715
Bekijk het zo, de vrouw met wie je nu een relatie hebt is niet dezelfde als van meer dan 8 jaar geleden.
  Boks-Chick maandag 18 februari 2013 @ 09:38:59 #21
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_123021728
quote:
99s.gif Op maandag 18 februari 2013 09:24 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Neuken is neuken, maagd is niet neuken ergo jij was niet meer maagd. Ook niet technisch, of je moet nog nooit een schroevendraaier vast hebben gehad.

Verder, stel je niet zo aan :D

[..]

In mijn ogen wel. Iedereen is jong geweest.

[..]

Neem het je vriendin niet kwalijk dat je zelf te bescheiden was. Kan zij niets aan doen .De een feest zich los, de ander is wat minder uitbundig, ieder z'n eigen leven.

[..]

Praat er over met haar, en vergeet niet, dit is alles meer dan 8 jaar geleden. Je hebt zelf ook je lolletjes gehad, al was het wat minder dan haar, maar je hebt het ook gehad.

[..]

Denk daarna aan het beeld dat je haar al 8 jaar voor jezelf hebt en alle hoeken van eventuele kamers, bedden, banken, auto's... vul maar in, hebt laten zien. Ze is van jou.

[..]

Yep. Behoorlijk. Het is niet vreemd om eens na te gaan en even jaloers te worden, maar zet je er over heen. Lang geleden, ieder z'n ding.

[..]

Wat is er aan veranderd dan? Niet veel imho, ze is nog het zelfde alleen heeft ze wat gefeest voordat ze zich met jou (al 8 jaar ! naar jouw woorden gelukkig heeft gesettled)

Ergo, stel je niet aan :D
^O^
lolwut
pi_123021757
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 09:34 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Als je de OP gelezen had, is het pas sinds kort bekend bij TS :) na zien van partypics en vragen van pasgeleden.
pi_123021799
Niet aanstellen!!!! Dat was voor jouw tijd... toen ze jou ontmoette is er ze ermee gestopt en heeft ze dus alleen met jou gezoend en geneukt..

Dus wat is het probleem

Ik heb vroeger ook heel veel vrouwen gehad en mijn huidige vriendin vindt dat geen probleem omdat het voor haar tijd was...

Je moet vooruit kijken, nooit achterom!!!!!
pi_123021806
quote:
99s.gif Op maandag 18 februari 2013 09:41 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]

Als je de OP gelezen had, is het pas sinds kort bekend bij TS :) na zien van partypics en vragen van pasgeleden.
In de 2de alinea zegt hij dit:
quote:
Mijn huidige vriendin had toen nog nooit echt een relatie gehad, maar wel enkele keren seks gehad met 2 jongens.
Ik neem aan dat hij daarmee aangeeft dat hij het al wist.
Sterker nog, even later zegt hij dit:
quote:
Eigenlijk kreeg ik te horen wat ik al ongeveer wist. Zij dus 1 a 2 keer seks gehad met 2 jongens. Ten opzichte van mij misschien net iets meer gedaan maar niet schokkend.
Alleen dat van die 10-15 jongens zoenen wist hij niet. Misschien moet je zelf de OP wat beter lezen :6
pi_123021857
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 09:43 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

In de 2de alinea zegt hij dit:

[..]

Ik neem aan dat hij daarmee aangeeft dat hij het al wist.
Sterker nog, even later zegt hij dit:

[..]

Alleen dat van die 10-15 jongens zoenen wist hij niet. Misschien moet je zelf de OP wat beter lezen :6
Mja, je hebt gelijk, my bad ^O^
  maandag 18 februari 2013 @ 09:47:20 #26
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_123021867
10-15 jongens gezoend in haar hele leven?

En daar wind jij je over op? Bitch please. :') Wat zijn dat voor laffe aantallen. "Het lijkt wel een gevoel dat ze is vreemd gegaan", hahaha...

Dit is niet eens gewoon aanstellen, dit is de overtreffende trap.
Gourmetten of steengrillen?
pi_123021907
Jullie zijn wel heel netjes geweest vroeger, sex met 2 personen, tussen 3 en 15 gezoend. No offence, maar zijn jullie bij elkaar gekomen via een muurbloempjes feest? :@ Meeste mensen die ik ken praat je al gauw over 200+ gezoend in de gehele tienerperiode en sex met 10-20 personen, en dat zijn dan niet eens de uitzonderingen... Maarja, wij hebben natuurlijk ook carnaval hier, dan kom je al snel op zulke aantallen uit.

OT: Ik ken deze gevoelens wel, je druk maken om iets wat je partner vóór jou gedaan heeft, maar om er na 8 jaar mee te komen is niet helemaal eerlijk tegenover je vriendin, zij zal zich dan eerder af gaan vragen of ze de afgelopen periode iets fout gedaan heeft waardoor jij problemen aan het maken bent.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 18-02-2013 09:50:50 ]
pi_123021941
Gefeliciteerd TS! Je bent een pussy.
pi_123021956
Simpel, je stelt je enorm aan.

Ze heeft dus met iets van 2-3 mannen gezoend per jaar. Al was dit per avond, dan kan ik er in komen.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
  maandag 18 februari 2013 @ 09:53:08 #30
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_123021962
Deed ze niet alleen vroeger hoor.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  maandag 18 februari 2013 @ 09:55:02 #31
262 Re
Kiss & Swallow
pi_123021991
zeikert :')

en technisch maagd (hoe kom je er op) bestaat niet dus.. knap van je vriendin dat ze je niet borderlined op je eerste relatie
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_123022050
Even een opsomming maar. Om nou iedereen weer apart te quoten....

- Geen gevoelens voor ex
- We wonen al 6 jaar samen. Hebben ook samen een huis gekocht 2 jaar geleden.
- Ik zoek geen reden om vreemd te gaan.

Maar ik stel me dus inderdaad gigantisch aan. Haha, de reacties hier zijn wel direct zeg.
Ik heb er wel wat aan gehad. Ik zal het even een plek moeten geven en ik zal d'r vanavond even eens goede beurt geven.

Thx!
Topic kan dicht wat mij betreft.
pi_123022107
TS, je bent een zeikerd. Niets meer, niets minder. En ja, je bent helemaal lijp geworden.
  maandag 18 februari 2013 @ 10:01:44 #34
262 Re
Kiss & Swallow
pi_123022120
slotjes doen we niet aan :) maar goed dat een reality check wel kan werken... neuk ze vnanavond
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_123022122
quote:
3s.gif Op maandag 18 februari 2013 09:55 schreef Re het volgende:
zeikert :')

en technisch maagd (hoe kom je er op) bestaat niet dus.. knap van je vriendin dat ze je niet borderlined op je eerste relatie
Jawel, dat bestaat wel. Als je nog nooit een schroevendraaier vast hebt gehad of iets dergelijks, ben je technisch maagd :Y
pi_123022132
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 09:58 schreef mrchief het volgende:

- Geen gevoelens voor ex

Maar ik stel me dus inderdaad gigantisch aan. Haha, de reacties hier zijn wel direct zeg.
Ik heb er wel wat aan gehad. Ik zal het even een plek moeten geven en ik zal d'r vanavond even eens goede beurt geven.

Thx!
Good boy. En zoetsappig had je hier niet moeten verwachten, en ook niet nodig. Dit werkt het beste.
  maandag 18 februari 2013 @ 10:03:16 #37
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_123022156
Wel 15 jongens gezoend, stop de persen, wat een ongelofelijk getal :')

Oftewel TS, je bent gewoon en zeikerd. Je kan niet alles hebben in het leven.
pi_123022451
Is niet eens zo schokkend. Zijn hier topics geweest waarbij de vriendin wel wat meer gedaan heeft dan dat...
(En dan nog maakt het niet uit want dan was ze ook vrij te doen en te laten wat ze wou.)
  maandag 18 februari 2013 @ 10:18:05 #39
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_123022489
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 09:17 schreef mrchief het volgende:
_O- Dat je dit nog moet vragen.
  maandag 18 februari 2013 @ 10:28:29 #40
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_123022760
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 09:58 schreef mrchief het volgende:

- Geen gevoelens voor ex

Thx!
Olie verversen? Luchtfilter? Distributieriem? Kleppen stellen?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_123022842
Volgens mij bedoelt hij dat hij wel orale sex heeft gehad, maar nog nooit zijn pikkie in een ander heeft geduwd. Dus wel sex(uele ervaringen) maar technisch gezien nog maagd.
And the druids turn to stone...
pi_123023156
Om even iets anders te melden dan dat je je niet moet aanstellen:
Ik zou niet weten waarom je jaloers moet zijn, zij heeft op dat moment gedaan waar ze zich goed bij voelt en jij hebt dat ook gedaan, dat kan natuurlijk wat uiteen liggen. Zolang ze geen behoefte heeft om andere te zoenen binnen jullie relatie is het prima toch?
pi_123023161
Niet zo aanstellen, man.
Ура для россии
pi_123026911
Gezoend met 15 jongens, ik zou me echt niet meer door haar laten zoenen als ik jou was, gatverdamme.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_123029607
quote:
Hi,

Ik heb de laatste paar dagen een vreemd probleem. Mijn vriendin en ik zijn allebei 28 jaar en hebben al dik 8 jaar een relatie. Vanaf ons 19e jaar.

Mijn huidige vriendin had toen nog nooit echt een relatie gehad, maar wel enkele keren seks gehad met 2 jongens.( niet tegelijk, voor de grappenmakers)

Nou heb ik enige tijd geleden enkele partyfoto's van een bepaalde discotheek gezien, waarin ik en mijn vriendin vroeger kwamen en waar ik haar ook ontmoet heb. Ik heb dus ook uitgaanfoto's van haar gezien in een tijd waarin ik haar nog niet kon.(geen rare foto's, maar gewone gezellige groepsfoto's). Toch door het zien van deze foto's kreeg ik opeens een heel jaloers gevoel over het verleden van mijn vriendin voordat ze met mij ging. Na enkele dagen met dit gevoel te hebben rondgelopen heb ik het aangedurfd om eens wat meer over dat verleden te vragen.

Eigenlijk kreeg ik te horen wat ik al ongeveer wist. Zij dus 1 a 2 keer seks gehad met 2 jongens. Ten opzichte van mij misschien net iets meer gedaan maar niet schokkend. Tenminste het voelde niet schokkend voor mij dat zij al veel meer had gedaan dan mij toen we elkaar ontmoette.
Maar ze vertelde mij ook dat ze tijdens het uitgaan tussen de 10 en 15 jongens heeft gezoend. Toen ze mij dit vertelde schoot er echt een soort van messteek door m'n hart. Ten opzichte van mij ( 3 meisjes gezoend inclusief huidige vriendin) is dit behoorlijk meer. Ik weet dat ik ook wel erg laag zit met het aantal gezoende meisjes. Ik ben ook niet continu aan het vergelijken of zij nu meer heeft gedaan dan mij.......

Wat ik nu vreemd vind, is dat ik nu na dik 8 jaar (geweldige jaren) opeens met een behoorlijk rotgevoel zit. Het lijkt wel een gevoel of ze is vreemd gegaan. Ik weet echt niet hoe ik dit gevoel moet plaatsen.
- Ben ik helemaal lijp geworden? Ik wil van dit gevoel af en gewoon weer trots zijn op mij zelf dat ik zo'n knappe vriendin heb en met het leven wat we hebben opgebouwd.

Weet niet wat ik voor reacties zoek, maar ik dacht ik het schrijf het eens op zo'n forum.
Wat ben jij een pussy zeg...

niet alleen omdat je zo A actief was maar ook omdat je het iets aantrekt..
tis al 8 jaar goed gegaan (dat is al een zegen opzig)

lekker proberen te vergeten
I'm so happy I could scream!
  maandag 18 februari 2013 @ 14:08:04 #46
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_123029688
Jezus stel je aan :{
Je lijkt net een klein kind.
All she wants and needs is just a little taste..
pi_123029718
Je stelt je ontzettend aan.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_123040482
Pfff, 15 jongens maar? Je doet net alsof ze ieder weekend 6 pikken tegelijk in alle gaten heeft zitten
pi_123040653
Ik mag hopen dat TS hier zijn relatie niet compleet mee verneukt. De kans is extreem klein dat je op deze leeftijd nog een meisje zou kunnen vinden die minder heeft uitgespookt dan je brave vriendin.
  maandag 18 februari 2013 @ 19:07:26 #50
348450 ikjijallebei
luiheid uitgevonden
pi_123040712
Valt allemaal wel mee hoor, TS.

Relax. Daarnaast heb ik een vaag vermoeden dat als jij met 20 meisjes had gezoend, en met 3 meisjes seks had gehad, jij hier helemaal geen topic over had aangemaakt.
pi_123040887
WTF! Ik zou dat echt niet pikken van mijn vriendin. Zo te horen was je vriendin in geen van haar gaatjes meer maagd. Liegen is niet alleen keihard liegen, maar ook zwijgen is een vorm van liegen.

Jouw vriendin heeft je heel wat uit te leggen en als zij dat niet kan of wil rest er niets dan de relatie te beëindigen.

Een man moet nummer één zijn, niet nummer vijftien. Hele elftallen hebben haar afgewerkt! :r
Free as a bird!
pi_123041091
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 19:11 schreef Blue.Stratos het volgende:
WTF! Ik zou dat echt niet pikken van mijn vriendin. Zo te horen was je vriendin in geen van haar gaatjes meer maagd. Liegen is niet alleen keihard liegen, maar ook zwijgen is een vorm van liegen.

Jouw vriendin heeft je heel wat uit te leggen en als zij dat niet kan of wil rest er niets dan de relatie te beëindigen.

Een man moet nummer één zijn, niet nummer vijftien. Hele elftallen hebben haar afgewerkt! :r
:') :|W
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  maandag 18 februari 2013 @ 19:18:16 #53
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_123041261
Wat is dat toch met die maagden die wel willen seksen maar dan ook hun vriendin als bezit zien?
pi_123044796
Ow en TS, besef je dat ze die 10-15 waarschijnlijk een beetje gedownplayed heeft?
"Pools are perfect for holding water"
  maandag 18 februari 2013 @ 20:36:13 #55
267824 duracellkonijntje
Oplaadbare batterij
pi_123045669
Doe een beetje rustig aan tegen die jongen zeg.

Ik ken het gevoel wel, had het zelf ook in het begin van m'n relatie, alleen ben er zo snel mogelijk vanaf gestapt. Op het moment dat jij hoort dat je vriendin vroeger meer gasten heeft geneukt dan jij vrouwen, ja, om een of andere reden komt dat in aanraking met je ego en dat levert problemen op. Toch moet je jezelf gewoon even en klap voor je kop geven elke keer als deze gevoelens in je op komen, simpelweg omdat het is gebeurd en je verandert er niks meer aan.

De gevoelens die je hebt zijn als je het mij vraagt simpelweg een combinatie van enerzijds je ego t.o.v. je vriendin en het feit dat je onzeker bent over je eigen kunnen in de omgang met vrouwen. Mijn vriendin heeft ook weet ik veel hoeveel seks met jongens gehad in haar leven en daar kan ik me druk om gaan maken, maar voordat ik op dat punt kom probeer ik altijd even die 'hoeveel meisjes kunnen we in een kroeg krijgen' wedstrijdjes met m'n vrienden voor de geest te halen en dan houd ik me wel weer gedeisd.

Geniet gewoon van het feit dat je een vriendin hebt, want schijnbaar vond ze jou ondanks al je 'gebreken' toch meer een blijvertje dan die andere twee. ;)
Ignorance is bliss
  maandag 18 februari 2013 @ 21:02:30 #56
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_123047077
Dit soort gedrag zie je bij 16-jarige jochies, die niet meer willen zoenen als hun meisje ooit een ander gepijpt heeft. Dus je loopt een jaar of 12 achter ^O^.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_123058004
quote:

whahahaha wthekk
I'm so happy I could scream!
pi_123060304
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 20:36 schreef duracellkonijntje het volgende:
....

Geniet gewoon van het feit dat je een vriendin hebt, want schijnbaar vond ze jou ondanks al je 'gebreken' toch meer een blijvertje dan die andere twee. ;)
De twee die ze toegegeven heeft natuurlijk ;)
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_123060916
Heeft iemand al gezegd dat je je niet zo aan moet stellen?
Ja doei.
pi_123060928
Een wijze les. Stel nooit vragen als je het antwoord niet wil horen.

o ja. Je stelt je aan.
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
  dinsdag 19 februari 2013 @ 08:55:25 #61
8369 speknek
Another day another slay
pi_123061445
Ik wou dat mijn vriendin maar 10-15 jongens had gezoend :'). (niet dat ik denk dat TS' vriendin er maar 10-15 heeft gezoend).
Het is ook niet te vergelijken natuurlijk, een gemiddeld knap meisje in die leeftijd (en ik neem aan dat ze een hot mami is, anders was het niet je vriendin) moet elke avond wel een aantal jongens afwijzen om met haar te zoenen. Geen wonder dat de meeste vrouwen met meer jongens hebben gezoend dan andersom.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_123061704
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 08:55 schreef speknek het volgende:
Ik wou dat mijn vriendin maar 10-15 jongens had gezoend :'). (niet dat ik denk dat TS' vriendin er maar 10-15 heeft gezoend).
Het is ook niet te vergelijken natuurlijk, een gemiddeld knap meisje in die leeftijd (en ik neem aan dat ze een hot mami is, anders was het niet je vriendin) moet elke avond wel een aantal jongens afwijzen om met haar te zoenen. Geen wonder dat de meeste vrouwen met meer jongens hebben gezoend dan andersom.
Uiteindelijk zou het totaal aantal zoen-partijen aan mannelijke en vrouwelijk zijde natuurlijk gelijk moeten zijn (gay's en lesbo's buiten beschouwing gelaten), dus hoe kan dat dan?
  dinsdag 19 februari 2013 @ 09:21:43 #63
8369 speknek
Another day another slay
pi_123061924
Andere verdelingen. Je hebt een aantal haantjes wiens leven draait om zoveel mogelijk meisjes te zoenen, terwijl een hoop vrouwen juist weer niet teveel uit de pas willen lopen met hun vriendinnen omdat ze zich anders goedkoop voelen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 19 februari 2013 @ 09:47:09 #64
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_123062442
quote:
Ik wou dat mijn vriendin maar 10-15 jongens had gezoend :').
Ik zou het juist een beetje 'verdacht' weinig vinden. Als je in je hele leven maar 10 jongens hebt gezoend (ervan uitgaande dat je dus niet constant in een relatie zit) ben je eigenlijk ook maar een frigide ijskonijn natuurlijk. :+
pi_123062562
Waarom ben je hier zo onzeker over TS?
Gaat het niet zo lekker met de relatie?
  Official ESF Kreviewer dinsdag 19 februari 2013 @ 09:53:44 #66
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_123062595
Wat een hoer. Ik zou haar dumpen.
pi_123062755
Gast stel je niet aan :D en dat na 8 jaar.

Edit: wees blij, recentelijk met een meisje gezoend die er echt niks van bakte, was er dan ook gelijk klaar mee. Ze moet toch ergens oefenen.
pi_123062795
jaloers zijn is ook gewoon een teken dat je veel van je vriendin houd...

zorg gewoon dat je dat jezelf realiseert en houd op te denken dat je dat gevoel moet 'onderdrukken' of dat je relatie automatisch eraan kapot zou gaan... juist daardoor ga je een an sich normaal gevoel opkroppen (en inderdaad kan het zo tot een 'selffullfilling propehcy' worden)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  dinsdag 19 februari 2013 @ 10:16:28 #69
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_123063115
:D ik hoop niet dat je achter aantallen gaat komen van de gemiddelde vrouw qua sex en zoen partners.

Want dan zit je opeens met het volgende probleem. Dan blijkt ze extreem saai en braaf te zijn :D

Maar ik snap het wel waar je last van hebt.

Je bent uitgekeken op dit poesjes, je wilt hem eens in een nieuw strak jong poesje stoppen.

Moet je alleen niet denken dat er 15+ voor je geweest zijn :D
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  dinsdag 19 februari 2013 @ 10:34:30 #70
351921 CruellaDeVil
Incognito Dierenliefhebster
pi_123063543
quote:

Is het fijn, daar in de negentiende eeuw? _O-
pi_123063598
Ik voel me zo braaf door dit soort topics.
  dinsdag 19 februari 2013 @ 10:39:33 #72
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_123063657
quote:

Hoeveel vrouwen heb jij al geneukt?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  dinsdag 19 februari 2013 @ 10:46:54 #73
348450 ikjijallebei
luiheid uitgevonden
pi_123063906
quote:
Precies, een meid die er een beetje uit ziet kan iedere week een ander zoenen/scoren.
  dinsdag 19 februari 2013 @ 10:50:30 #74
8369 speknek
Another day another slay
pi_123064036
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 09:47 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ik zou het juist een beetje 'verdacht' weinig vinden. Als je in je hele leven maar 10 jongens hebt gezoend (ervan uitgaande dat je dus niet constant in een relatie zit) ben je eigenlijk ook maar een frigide ijskonijn natuurlijk. :+
Daar is niks mis mee als jij degene bent die haar ontdooit natuurlijk.
  dinsdag 19 februari 2013 @ 10:52:23 #75
86021 Anyanka
Hello and goodbye...
pi_123064110
TS, dit liedje beschrijft het gevoel waar je naar zou moeten streven ;):
http://www.ooltra.net/Lyrics.php?a=RicardoArjona&s=TuReputacion

En in jouw geval is het ook nog eens véél minder erg. :)
...as always
  Redactie Sport dinsdag 19 februari 2013 @ 11:09:31 #76
274204 crew  Mexicanobakker
pi_123064781
Of je hebt iets in de geest van bindingsangst of je stelt je aan.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_123064782
Je hebt last van een Chasing Amy
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_123073711
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 09:23 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Volgens mij is TS homo en daarom jaloers op z'n vriendin :')
denk t ook
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
pi_123082775
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 10:39 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Hoeveel vrouwen heb jij al geneukt?
Ik ben partypromotor en partyfotograaf... veel! :)
Free as a bird!
  dinsdag 19 februari 2013 @ 18:36:59 #80
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_123082827
Gaat ie er nog op in ook. :') Nerd.
pi_123082863
Jezus man :')

Ik snap niet dat ze met zo een freak om kan gaan
"I fear the day that technology will surpass our human interaction. The world will have a generation of idiots." - Albert Einstein
  dinsdag 19 februari 2013 @ 20:04:03 #82
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_123087006
TS stelt zich aan. Ik denk eerder dat hij jaloers is of spijt heeft dat hij niet meer meisjes heeft gebanged in zijn jeugd.
www.kiva.org. Steun ondernemers in ontwikkelingslanden.
pi_123087219
Nou. Volgens mij is alles hier wel zo'n beetje gezegd :+
pi_123106142
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 18:35 schreef Blue.Stratos het volgende:

[..]

[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_123106191
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 20:04 schreef Zihuatanejo het volgende:
TS stelt zich aan. Ik denk eerder dat hij jaloers is of spijt heeft dat hij niet meer meisjes heeft gebanged in zijn jeugd.
Hij heeft inderdaad de verkeerde motieven om jaloers te zijn.
  woensdag 20 februari 2013 @ 09:37:16 #86
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_123106339
Als jij mijn vriendje was geweest zou ik echt razend op je zijn. Na 8 jaar gaan zeiken over de paar jongens waarmee ik meer dan 8 jaar geleden gezoend heb :')

Ten eerste is het type man dat hier een probleem van maakt niet echt mijn type en zou ik daar graag achter zijn gekomen voordat we samen een huis kochten.
Ten tweede vind ik het dieptriest dat je hier zoveel jaar na dato nog eens een keer over begint. 8 jaar te laat naar mijn mening.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_123129071
Hahahahaha. 3 meisjes gezoend? In je hele leven? Gast. :')!!

En dan zo jaloers gaan doen. ;(
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_123129145
Daarnaast klinkt je vriendin wel een beetje als een melaatse teef, dus die zou ik dumpen.
En dan naar de hoeren. Huilen en zoenen.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_123129276
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 09:51 schreef Cracka-ass het volgende:
pi_123131808
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 09:51 schreef Cracka-ass het volgende:
It's you my love, you who are the stranger
  woensdag 20 februari 2013 @ 20:21:52 #91
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_123132458
Hoe kan je je hier na acht jaar nou druk om maken? :')
Deathlift or Die.
  woensdag 20 februari 2013 @ 20:23:59 #92
253447 Ethanolic
pi_123132591
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 18:35 schreef Blue.Stratos het volgende:

[..]

Deathlift or Die.
pi_123149598
quote:

Godver _O- _O-
  donderdag 21 februari 2013 @ 07:50:46 #94
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_123149717
Je lijkt wel een wijf. Die halen ook altijd alles van jaren geleden er bij als ze hun zin niet krijgen.
  vrijdag 22 februari 2013 @ 03:07:01 #95
396325 BellaGoth
Bekend van The Sims.
pi_123192948
Niet kon. Godver. :')
pi_123194534
quote:

Nummer een zijn is leuk als je 16 of 17 bent.. Daarna boeit het echt geen reet of een vrouw ook pleziertjes heeft gehad voordat ze met jou kreeg.

Wees blij dat ze nu bij je is en je trouw blijft.
Ze heeft met haar ervaring met meerdere jongens blijkbaar toch besloten dat jij beter bij haar past dan die anderen, dat lijkt mij een prima compliment :)
..non est vivere sed valere vita est ..
pi_123245452
10 tot 15 jongens voordat ze jou leerde kennen, dus zeg tussen haar 14e(?) en 18e. Dat is 10 tot 15 in 5 jaar, gemiddeld 2 à 3 per jaar. Ik zou trots zijn als ik jou was.
  zaterdag 23 februari 2013 @ 17:56:11 #98
253447 Ethanolic
pi_123246663
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 17:18 schreef Zjakkie het volgende:
10 tot 15 jongens voordat ze jou leerde kennen, dus zeg tussen haar 14e(?) en 18e. Dat is 10 tot 15 in 5 jaar, gemiddeld 2 à 3 per jaar. Ik zou trots zijn als ik jou was.
TUSSEN 14 en 18 is 4 jaar, dus 4 per jaar.

Wat een slet.
Deathlift or Die.
pi_123246840
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 09:49 schreef Silven het volgende:
Jullie zijn wel heel netjes geweest vroeger, sex met 2 personen, tussen 3 en 15 gezoend. No offence, maar zijn jullie bij elkaar gekomen via een muurbloempjes feest? :@ Meeste mensen die ik ken praat je al gauw over 200+ gezoend in de gehele tienerperiode en sex met 10-20 personen, en dat zijn dan niet eens de uitzonderingen...
Dat soort getallen zijn normaal? :o
  zaterdag 23 februari 2013 @ 18:04:27 #100
253447 Ethanolic
pi_123246919
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 18:01 schreef benzin het volgende:

[..]

Dat soort getallen zijn normaal? :o
Op Fok! wel.
Deathlift or Die.
pi_123287951
quote:
Hi,

Dit bedoel ik nou met " democraten" zie mijn topic : als maagd tel je niet mee, en je zou t meteen snappen.
pi_123288690
Als je na 8 jaar nog niet doorhebt dat ze helemaal van jou is (als het ware)..

Ja je stelt je aan.
pi_123288969
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 18:07 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Als je na 8 jaar nog niet doorhebt dat ze helemaal van jou is (als het ware)..

Ja je stelt je aan.
stil!
pi_123289183
quote:
1s.gif Op zondag 24 februari 2013 18:13 schreef sneeuwtjeem het volgende:

[..]

stil!
Uiteindelijk gaat liefde ook over respect voor elkaar, keuzes zijn gemaakt in het verleden.
Als je overal bij moet gaan stil staan wat de een of de ander, wel of niet heeft gedaan dan ben je aan het einde van een relatie (of je leven in het algemeen) totaal verbitterd en vereenzaamd.
pi_123289263
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 18:17 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Uiteindelijk gaat liefde ook over respect voor elkaar, keuzes zijn gemaakt in het verleden.
Als je overal bij moet gaan stil staan wat de een of de ander, wel of niet heeft gedaan dan ben je aan het einde van een relatie (of je leven in het algemeen) totaal verbitterd en vereenzaamd.
typische een democratische antwoord.
pi_123289290
quote:
1s.gif Op zondag 24 februari 2013 18:18 schreef sneeuwtjeem het volgende:

[..]

typische een democratische antwoord.
Nee gewoon een eerlijk antwoord. :)

ik zou niet minder van iemand houden, gaat om het hier en nu.
pi_123289406
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 18:19 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Nee gewoon een eerlijk antwoord. :)

ik zou niet minder van iemand houden, gaat om het hier en nu.
please, hou op! Nederlanders, zijn echt democraten. Alhoewel ik zelf half NL ben. Echt, te triest voor woorden.
pi_123289463
quote:
1s.gif Op zondag 24 februari 2013 18:22 schreef sneeuwtjeem het volgende:

[..]

please, hou op! Nederlanders, zijn echt democraten. Alhoewel ik zelf half NL ben. Echt, te triest voor woorden.
Wat wil je horen dan? :)

Ik ben nou eenmaal een liefdevol persoon, als ik eenmaal van iemand hou dan is het zo zeg maar.
Ik keur niemand af, zelfs jouw niet. :P
pi_123289570
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 18:23 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Wat wil je horen dan? :)

Ik ben nou eenmaal een liefdevol persoon, als ik eenmaal van iemand hou dan is het zo zeg maar.
Ik keur niemand af, zelfs jouw niet. :P
ik ben zelf ook een liefdevolle persoon, en vooral wanneer ik echt van iemand houd, maar zijn verleden telt ook mee.
  zondag 24 februari 2013 @ 18:26:09 #110
277627 Seven.
We are Borg.
pi_123289573
Oh. My. God. Dit topic :') .

TS, ik heb eigenlijk medelijden met je nu. Jouw zelfvertrouwen en het vertrouwen in je vriendin is na 8 jaar echt schrijnend.

Er zijn vrouwen die met 50 kerels in bed gelegen hebben en met 150 man gezoend hebben die je nooit zouden besodemieteren. Daarentegen zijn er ook vrouwen die met 3 mensen naar bed geweest zijn die absoluut niet te vertrouwen zijn. Zoiets ligt aan je karakter en niet aan het aantal bedpartners.
Resistance is futile.
pi_123289709
Ik wil alleen een discussie aangaan met : TheoddDutchGuy"
pi_123289803
quote:
1s.gif Op zondag 24 februari 2013 18:28 schreef sneeuwtjeem het volgende:
Ik wil alleen een discussie aangaan met : TheoddDutchGuy"
Nou ja ik heb weinig verleden op dat gebied, zeg maar gerust geen.

Maar nee het ligt eraan, wat Seven. zegt klopt wel, het ligt ook erg aan iemands karakter.
En uiteraard of je gewoon gelukkig bent met diegene.

Niet dat ik je niet begrijp, ik begrijp het best.
Maar ja mijn mening, mijn perspectief, zo ben ik nou eenmaal. :)
pi_123289845
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 18:31 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Nou ja ik heb weinig verleden op dat gebied, zeg maar gerust geen.

Maar nee het ligt eraan, wat Seven. zegt klopt wel, het ligt ook erg aan iemands karakter.
En uiteraard of je gewoon gelukkig bent met diegene.

Niet dat ik je niet begrijp, ik begrijp het best.
Maar ja mijn mening, mijn perspectief, zo ben ik nou eenmaal. :)
Bedankt, voor het normaal reageren. Lieve jongen!
pi_123289901
quote:
1s.gif Op zondag 24 februari 2013 18:32 schreef sneeuwtjeem het volgende:

[..]

Bedankt, voor het normaal reageren. Lieve jongen!
Ik reageer bijna altijd wel normaal.. hoop ik :P
En ben een man ondertussen alweer, met mn verjaardag komende woensdag kan ik helaas dat niet meer ontkennen lol.
pi_123290084
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 18:33 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Ik reageer bijna altijd wel normaal.. hoop ik :P
En ben een man ondertussen alweer, met mn verjaardag komende woensdag kan ik helaas dat niet meer ontkennen lol.
hahaha aaawhH hoe oud word je
pi_123290095
quote:
1s.gif Op zondag 24 februari 2013 18:37 schreef sneeuwtjeem het volgende:

[..]

hahaha aaawhH hoe oud word je
33 :'(

hihi
pi_123290202
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 18:37 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

33 :'(

hihi
soo, wat een luxe leeftijd :p wat wil je voor je verjaardag hebben? Een ontmaagde vrouw? " :p
pi_123290222
quote:
1s.gif Op zondag 24 februari 2013 18:40 schreef sneeuwtjeem het volgende:

[..]

soo, wat een luxe leeftijd :p wat wil je voor je verjaardag hebben? Een ontmaagde vrouw? " :p
Nah, al blij met een knuffel en een zoen.
Ben niet veeleisend.
  zondag 24 februari 2013 @ 18:41:29 #119
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_123290240
Wat is dit voor een mongol in die post hier boven mij? :')
pi_123290257
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 18:41 schreef Silenus het volgende:
Wat is dit voor een mongol in die post hier boven mij? :')
  zondag 24 februari 2013 @ 18:42:26 #121
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_123290293
Ik bedoel eigenlijk die andere, maar jou ook een beetje omdat je de hele tijd tegen 'm zit te praten.
pi_123290333
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 18:42 schreef Silenus het volgende:
Ik bedoel eigenlijk die andere, maar jou ook een beetje omdat je de hele tijd tegen 'm zit te praten.
Haha, nou ja zeg.

Ik krijg vragen, dan beantwoord ik ze. :)
pi_123293842
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 18:42 schreef Silenus het volgende:
haar bedoel je
  maandag 25 februari 2013 @ 10:04:49 #124
40809 Galosh
Nice guys finish last.
pi_123316513
Ik zou haar direct inruilen voor een andere! 8 jaar geleden met een paar andere mannen dat zou ik ook niet haar ook niet vergeven.

Op zoek naar een andere vooral op de leeftijd waar die je nu hebt is het nog erg makkelijk een maagd te vinden!
Better to reign in Hell then serve in Heaven.
pi_123319139
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 10:04 schreef Galosh het volgende:
Ik zou haar direct inruilen voor een andere! 8 jaar geleden met een paar andere mannen dat zou ik ook niet haar ook niet vergeven.

Op zoek naar een andere vooral op de leeftijd waar die je nu hebt is het nog erg makkelijk een maagd te vinden!
eindelijk eentje die t zelfde als ik denk :p
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')