denk t ookquote:Op maandag 18 februari 2013 09:23 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Volgens mij is TS homo en daarom jaloers op z'n vriendin
Ik ben partypromotor en partyfotograaf... veel!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hoeveel vrouwen heb jij al geneukt?
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:35 schreef Blue.Stratos het volgende:
[..]
Ik ben partypromotor en partyfotograaf... veel!
Hij heeft inderdaad de verkeerde motieven om jaloers te zijn.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:04 schreef Zihuatanejo het volgende:
TS stelt zich aan. Ik denk eerder dat hij jaloers is of spijt heeft dat hij niet meer meisjes heeft gebanged in zijn jeugd.
quote:Op maandag 18 februari 2013 09:51 schreef Cracka-ass het volgende:
Gefeliciteerd TS! Je bent een pussy.
quote:Op maandag 18 februari 2013 09:51 schreef Cracka-ass het volgende:
Gefeliciteerd TS! Je bent een pussy.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:35 schreef Blue.Stratos het volgende:
[..]
Ik ben partypromotor en partyfotograaf... veel!
Godverquote:Op maandag 18 februari 2013 19:11 schreef Blue.Stratos het volgende:
WTF! Ik zou dat echt niet pikken van mijn vriendin. Zo te horen was je vriendin in geen van haar gaatjes meer maagd. Liegen is niet alleen keihard liegen, maar ook zwijgen is een vorm van liegen.
Jouw vriendin heeft je heel wat uit te leggen en als zij dat niet kan of wil rest er niets dan de relatie te beëindigen.
Een man moet nummer één zijn, niet nummer vijftien. Hele elftallen hebben haar afgewerkt!
quote:Op maandag 18 februari 2013 19:11 schreef Blue.Stratos het volgende:
WTF! Ik zou dat echt niet pikken van mijn vriendin. Zo te horen was je vriendin in geen van haar gaatjes meer maagd. Liegen is niet alleen keihard liegen, maar ook zwijgen is een vorm van liegen.
Jouw vriendin heeft je heel wat uit te leggen en als zij dat niet kan of wil rest er niets dan de relatie te beëindigen.
Een man moet nummer één zijn, niet nummer vijftien. Hele elftallen hebben haar afgewerkt!
TUSSEN 14 en 18 is 4 jaar, dus 4 per jaar.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:18 schreef Zjakkie het volgende:
10 tot 15 jongens voordat ze jou leerde kennen, dus zeg tussen haar 14e(?) en 18e. Dat is 10 tot 15 in 5 jaar, gemiddeld 2 à 3 per jaar. Ik zou trots zijn als ik jou was.
Dat soort getallen zijn normaal?quote:Op maandag 18 februari 2013 09:49 schreef Silven het volgende:
Jullie zijn wel heel netjes geweest vroeger, sex met 2 personen, tussen 3 en 15 gezoend. No offence, maar zijn jullie bij elkaar gekomen via een muurbloempjes feest?Meeste mensen die ik ken praat je al gauw over 200+ gezoend in de gehele tienerperiode en sex met 10-20 personen, en dat zijn dan niet eens de uitzonderingen...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |