abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123021399
Hi,

Ik heb de laatste paar dagen een vreemd probleem. Mijn vriendin en ik zijn allebei 28 jaar en hebben al dik 8 jaar een relatie. Vanaf ons 19e jaar.

Hiervoor heb ik een korte relatie gehad van enkele maanden en toen ook voor het eerst iets aan seks gedaan enkele keren, maar technisch was ik nog maagd toen ik met mijn huidige vriendin een relatie kreeg.
Mijn huidige vriendin had toen nog nooit echt een relatie gehad, maar wel enkele keren seks gehad met 2 jongens.( niet tegelijk, voor de grappenmakers)

Dit heb altijd al een beetje moeilijk gevonden.

Nou heb ik enige tijd geleden enkele partyfoto's van een bepaalde discotheek gezien, waarin ik en mijn vriendin vroeger kwamen en waar ik haar ook ontmoet heb. Ik heb dus ook uitgaanfoto's van haar gezien in een tijd waarin ik haar nog niet kon.(geen rare foto's, maar gewone gezellige groepsfoto's). Toch door het zien van deze foto's kreeg ik opeens een heel jaloers gevoel over het verleden van mijn vriendin voordat ze met mij ging. Na enkele dagen met dit gevoel te hebben rondgelopen heb ik het aangedurfd om eens wat meer over dat verleden te vragen.

Eigenlijk kreeg ik te horen wat ik al ongeveer wist. Zij dus 1 a 2 keer seks gehad met 2 jongens. Ten opzichte van mij misschien net iets meer gedaan maar niet schokkend. Tenminste het voelde niet schokkend voor mij dat zij al veel meer had gedaan dan mij toen we elkaar ontmoette.
Maar ze vertelde mij ook dat ze tijdens het uitgaan tussen de 10 en 15 jongens heeft gezoend. Toen ze mij dit vertelde schoot er echt een soort van messteek door m'n hart. Ten opzichte van mij ( 3 meisjes gezoend inclusief huidige vriendin) is dit behoorlijk meer. Ik weet dat ik ook wel erg laag zit met het aantal gezoende meisjes. Ik ben ook niet continu aan het vergelijken of zij nu meer heeft gedaan dan mij.......

Wat ik nu vreemd vind, is dat ik nu na dik 8 jaar (geweldige jaren) opeens met een behoorlijk rotgevoel zit. Het lijkt wel een gevoel of ze is vreemd gegaan. Ik weet echt niet hoe ik dit gevoel moet plaatsen.
- Stel ik mij nu echt enorm aan?
- Soms denk ik dat zelf te weinig uit mijn stapleven heb gehaald( was altijd veel te bescheiden om op een meisje af te stappen e.d.
- Ik ben bang dat dit nu opeens vanuit het niets tussen mij en mijn vriendin komt in te staan, omdat ik niet met dit gevoel/jaloersheid om kan gaan.
- Ik haal ook de hele tijd beelden in mijn hoofd hoe ze dan vroeger in de disco stond met zo'n jongen.
- Ben ik helemaal lijp geworden? Ik wil van dit gevoel af en gewoon weer trots zijn op mij zelf dat ik zo'n knappe vriendin heb en met het leven wat we hebben opgebouwd.

Weet niet wat ik voor reacties zoek, maar ik dacht ik het schrijf het eens op zo'n forum.
pi_123021436
Misschien had je met de heilige maagd maria moeten gaan.

Lees: Stel je niet zo aan.
pi_123021442
Niet zo aanstellen, man.
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_123021452
quote:
Mijn vriendin en ik zijn allebei 28 jaar en hebben al dik 8 jaar een relatie. Vanaf ons 19e jaar.
ligt het aan mij?
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
pi_123021460
Ja, je stelt je enorm aan. Het lijkt wel alsof je een reden zoekt om buiten de lijntjes te gaan kleuren.
pi_123021479
Stel je niet zo aan man, je bent toch geen wijf :')
pi_123021485
maak je niet zo druk man, beetje in het verleden gaan graven schiet je niks mee op
pi_123021488
quote:
7s.gif Op maandag 18 februari 2013 09:22 schreef Scorpie het volgende:
Nee, dan had hij wel meer gezoend.
pi_123021496
quote:
7s.gif Op maandag 18 februari 2013 09:22 schreef Scorpie het volgende:
Volgens mij is TS homo en daarom jaloers op z'n vriendin :')
pi_123021506
Heb je nog gevoelens voor die ex?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_123021512
De tering :')
pi_123021513
quote:
Hiervoor heb ik een korte relatie gehad van enkele maanden en toen ook voor het eerst iets aan seks gedaan enkele keren, maar technisch was ik nog maagd toen ik met mijn huidige vriendin een relatie kreeg.

Neuken is neuken, maagd is niet neuken ergo jij was niet meer maagd. Ook niet technisch, of je moet nog nooit een schroevendraaier vast hebben gehad.

Verder, stel je niet zo aan :D

quote:
In mijn ogen wel. Iedereen is jong geweest.
quote:
- Soms denk ik dat zelf te weinig uit mijn stapleven heb gehaald( was altijd veel te bescheiden om op een meisje af te stappen e.d.
Neem het je vriendin niet kwalijk dat je zelf te bescheiden was. Kan zij niets aan doen .De een feest zich los, de ander is wat minder uitbundig, ieder z'n eigen leven.
quote:
- Ik ben bang dat dit nu opeens vanuit het niets tussen mij en mijn vriendin komt in te staan, omdat ik niet met dit gevoel/jaloersheid om kan gaan.
Praat er over met haar, en vergeet niet, dit is alles meer dan 8 jaar geleden. Je hebt zelf ook je lolletjes gehad, al was het wat minder dan haar, maar je hebt het ook gehad.
quote:
- Ik haal ook de hele tijd beelden in mijn hoofd hoe ze dan vroeger in de disco stond met zo'n jongen.
Denk daarna aan het beeld dat je haar al 8 jaar voor jezelf hebt en alle hoeken van eventuele kamers, bedden, banken, auto's... vul maar in, hebt laten zien. Ze is van jou.
quote:
- Ben ik helemaal lijp geworden?
Yep. Behoorlijk. Het is niet vreemd om eens na te gaan en even jaloers te worden, maar zet je er over heen. Lang geleden, ieder z'n ding.

quote:
Ik wil van dit gevoel af en gewoon weer trots zijn op mij zelf dat ik zo'n knappe vriendin heb en met het leven wat we hebben opgebouwd.
Wat is er aan veranderd dan? Niet veel imho, ze is nog het zelfde alleen heeft ze wat gefeest voordat ze zich met jou (al 8 jaar ! naar jouw woorden gelukkig heeft gesettled)

Ergo, stel je niet aan :D
pi_123021575
:')
pi_123021602
Is er trouwens niet gewoon sprake van bindingsangst hier?
Wonen jullie al samen? Misschien hint je vriendin regelmatig over trouwen/kinderen?
Zoek je een reden om het stuk te laten lopen?
pi_123021627
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 09:30 schreef Tja..1986 het volgende:
Is er trouwens niet gewoon sprake van bindingsangst hier?
Wonen jullie al samen? Misschien hint je vriendin regelmatig over trouwen/kinderen?
Zoek je een reden om het stuk te laten lopen?
Praat TS nou niet van die onzin aan :') hij heeft gewoon opgemerkt dat hij niet de enige vunzigaard die met z'n lans in z'n vriendin heeft gezeten is. That's it.
Laat hem het even een plekje geven en verder kruipen op z'n mokkel :D
  maandag 18 februari 2013 @ 09:33:21 #16
241330 A-mineur
Zware akkoorden.
pi_123021647
TS stel je niet aan, vrouwen expirimenteren ook, en blijven ook niet braaf op jou wachten. Er is toch niks aan de hand? Waarom loop je te miepen over dingen die jaren geleden zijn gebeurd? Dat zulke gevoelens kunnen optreden is vostrekt logisch, maar om er over te piekeren tja... laat het gewoon los en neem haar nog eens hard vanachter, misschien om jezelf beter te voelen.
To doom or not to doom
pi_123021669
quote:
99s.gif Op maandag 18 februari 2013 09:31 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]

Praat TS nou niet van die onzin aan :') hij heeft gewoon opgemerkt dat hij niet de enige vunzigaard die met z'n lans in z'n vriendin heeft gezeten is. That's it.
Laat hem het even een plekje geven en verder kruipen op z'n mokkel :D
Na 8 jaar terwijl hij het eigenlijk al wist?
Hij is zich gewoon enorm aan het aanstellen en daar zit iets achter.
  Boks-Chick maandag 18 februari 2013 @ 09:37:28 #18
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_123021700
quote:
Gigantisch. maar gevoel is gevoel, dus je zal er wat mee moeten.
Waarom bespreek je dit niet met je vriendin, dat je hier mee worstelt?
lolwut
pi_123021702
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 09:34 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Klopt hij stelt zich aan of er speelt meer na 8 jaar. Bang dat ze aan het vreemgaan is TS vertel?
Anders krijg je dit niet ineens.
pi_123021715
Bekijk het zo, de vrouw met wie je nu een relatie hebt is niet dezelfde als van meer dan 8 jaar geleden.
  Boks-Chick maandag 18 februari 2013 @ 09:38:59 #21
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_123021728
quote:
99s.gif Op maandag 18 februari 2013 09:24 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Neuken is neuken, maagd is niet neuken ergo jij was niet meer maagd. Ook niet technisch, of je moet nog nooit een schroevendraaier vast hebben gehad.

Verder, stel je niet zo aan :D

[..]

In mijn ogen wel. Iedereen is jong geweest.

[..]

Neem het je vriendin niet kwalijk dat je zelf te bescheiden was. Kan zij niets aan doen .De een feest zich los, de ander is wat minder uitbundig, ieder z'n eigen leven.

[..]

Praat er over met haar, en vergeet niet, dit is alles meer dan 8 jaar geleden. Je hebt zelf ook je lolletjes gehad, al was het wat minder dan haar, maar je hebt het ook gehad.

[..]

Denk daarna aan het beeld dat je haar al 8 jaar voor jezelf hebt en alle hoeken van eventuele kamers, bedden, banken, auto's... vul maar in, hebt laten zien. Ze is van jou.

[..]

Yep. Behoorlijk. Het is niet vreemd om eens na te gaan en even jaloers te worden, maar zet je er over heen. Lang geleden, ieder z'n ding.

[..]

Wat is er aan veranderd dan? Niet veel imho, ze is nog het zelfde alleen heeft ze wat gefeest voordat ze zich met jou (al 8 jaar ! naar jouw woorden gelukkig heeft gesettled)

Ergo, stel je niet aan :D
^O^
lolwut
pi_123021757
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 09:34 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Als je de OP gelezen had, is het pas sinds kort bekend bij TS :) na zien van partypics en vragen van pasgeleden.
pi_123021799
Niet aanstellen!!!! Dat was voor jouw tijd... toen ze jou ontmoette is er ze ermee gestopt en heeft ze dus alleen met jou gezoend en geneukt..

Dus wat is het probleem

Ik heb vroeger ook heel veel vrouwen gehad en mijn huidige vriendin vindt dat geen probleem omdat het voor haar tijd was...

Je moet vooruit kijken, nooit achterom!!!!!
pi_123021806
quote:
99s.gif Op maandag 18 februari 2013 09:41 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]

Als je de OP gelezen had, is het pas sinds kort bekend bij TS :) na zien van partypics en vragen van pasgeleden.
In de 2de alinea zegt hij dit:
quote:
Mijn huidige vriendin had toen nog nooit echt een relatie gehad, maar wel enkele keren seks gehad met 2 jongens.
Ik neem aan dat hij daarmee aangeeft dat hij het al wist.
Sterker nog, even later zegt hij dit:
quote:
Eigenlijk kreeg ik te horen wat ik al ongeveer wist. Zij dus 1 a 2 keer seks gehad met 2 jongens. Ten opzichte van mij misschien net iets meer gedaan maar niet schokkend.
Alleen dat van die 10-15 jongens zoenen wist hij niet. Misschien moet je zelf de OP wat beter lezen :6
pi_123021857
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 09:43 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

In de 2de alinea zegt hij dit:

[..]

Ik neem aan dat hij daarmee aangeeft dat hij het al wist.
Sterker nog, even later zegt hij dit:

[..]

Alleen dat van die 10-15 jongens zoenen wist hij niet. Misschien moet je zelf de OP wat beter lezen :6
Mja, je hebt gelijk, my bad ^O^
  maandag 18 februari 2013 @ 09:47:20 #26
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_123021867
10-15 jongens gezoend in haar hele leven?

En daar wind jij je over op? Bitch please. :') Wat zijn dat voor laffe aantallen. "Het lijkt wel een gevoel dat ze is vreemd gegaan", hahaha...

Dit is niet eens gewoon aanstellen, dit is de overtreffende trap.
Gourmetten of steengrillen?
pi_123021907
Jullie zijn wel heel netjes geweest vroeger, sex met 2 personen, tussen 3 en 15 gezoend. No offence, maar zijn jullie bij elkaar gekomen via een muurbloempjes feest? :@ Meeste mensen die ik ken praat je al gauw over 200+ gezoend in de gehele tienerperiode en sex met 10-20 personen, en dat zijn dan niet eens de uitzonderingen... Maarja, wij hebben natuurlijk ook carnaval hier, dan kom je al snel op zulke aantallen uit.

OT: Ik ken deze gevoelens wel, je druk maken om iets wat je partner vóór jou gedaan heeft, maar om er na 8 jaar mee te komen is niet helemaal eerlijk tegenover je vriendin, zij zal zich dan eerder af gaan vragen of ze de afgelopen periode iets fout gedaan heeft waardoor jij problemen aan het maken bent.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 18-02-2013 09:50:50 ]
pi_123021941
Gefeliciteerd TS! Je bent een pussy.
pi_123021956
Simpel, je stelt je enorm aan.

Ze heeft dus met iets van 2-3 mannen gezoend per jaar. Al was dit per avond, dan kan ik er in komen.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
  maandag 18 februari 2013 @ 09:53:08 #30
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_123021962
Deed ze niet alleen vroeger hoor.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  maandag 18 februari 2013 @ 09:55:02 #31
262 Re
Kiss & Swallow
pi_123021991
zeikert :')

en technisch maagd (hoe kom je er op) bestaat niet dus.. knap van je vriendin dat ze je niet borderlined op je eerste relatie
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_123022050
Even een opsomming maar. Om nou iedereen weer apart te quoten....

- Geen gevoelens voor ex
- We wonen al 6 jaar samen. Hebben ook samen een huis gekocht 2 jaar geleden.
- Ik zoek geen reden om vreemd te gaan.

Maar ik stel me dus inderdaad gigantisch aan. Haha, de reacties hier zijn wel direct zeg.
Ik heb er wel wat aan gehad. Ik zal het even een plek moeten geven en ik zal d'r vanavond even eens goede beurt geven.

Thx!
Topic kan dicht wat mij betreft.
pi_123022107
TS, je bent een zeikerd. Niets meer, niets minder. En ja, je bent helemaal lijp geworden.
  maandag 18 februari 2013 @ 10:01:44 #34
262 Re
Kiss & Swallow
pi_123022120
slotjes doen we niet aan :) maar goed dat een reality check wel kan werken... neuk ze vnanavond
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_123022122
quote:
3s.gif Op maandag 18 februari 2013 09:55 schreef Re het volgende:
zeikert :')

en technisch maagd (hoe kom je er op) bestaat niet dus.. knap van je vriendin dat ze je niet borderlined op je eerste relatie
Jawel, dat bestaat wel. Als je nog nooit een schroevendraaier vast hebt gehad of iets dergelijks, ben je technisch maagd :Y
pi_123022132
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 09:58 schreef mrchief het volgende:

- Geen gevoelens voor ex

Maar ik stel me dus inderdaad gigantisch aan. Haha, de reacties hier zijn wel direct zeg.
Ik heb er wel wat aan gehad. Ik zal het even een plek moeten geven en ik zal d'r vanavond even eens goede beurt geven.

Thx!
Good boy. En zoetsappig had je hier niet moeten verwachten, en ook niet nodig. Dit werkt het beste.
  maandag 18 februari 2013 @ 10:03:16 #37
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_123022156
Wel 15 jongens gezoend, stop de persen, wat een ongelofelijk getal :')

Oftewel TS, je bent gewoon en zeikerd. Je kan niet alles hebben in het leven.
pi_123022451
Is niet eens zo schokkend. Zijn hier topics geweest waarbij de vriendin wel wat meer gedaan heeft dan dat...
(En dan nog maakt het niet uit want dan was ze ook vrij te doen en te laten wat ze wou.)
  maandag 18 februari 2013 @ 10:18:05 #39
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_123022489
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 09:17 schreef mrchief het volgende:
_O- Dat je dit nog moet vragen.
  maandag 18 februari 2013 @ 10:28:29 #40
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_123022760
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 09:58 schreef mrchief het volgende:

- Geen gevoelens voor ex

Thx!
Olie verversen? Luchtfilter? Distributieriem? Kleppen stellen?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_123022842
Volgens mij bedoelt hij dat hij wel orale sex heeft gehad, maar nog nooit zijn pikkie in een ander heeft geduwd. Dus wel sex(uele ervaringen) maar technisch gezien nog maagd.
And the druids turn to stone...
pi_123023156
Om even iets anders te melden dan dat je je niet moet aanstellen:
Ik zou niet weten waarom je jaloers moet zijn, zij heeft op dat moment gedaan waar ze zich goed bij voelt en jij hebt dat ook gedaan, dat kan natuurlijk wat uiteen liggen. Zolang ze geen behoefte heeft om andere te zoenen binnen jullie relatie is het prima toch?
pi_123023161
Niet zo aanstellen, man.
Ура для россии
pi_123026911
Gezoend met 15 jongens, ik zou me echt niet meer door haar laten zoenen als ik jou was, gatverdamme.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_123029607
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 09:17 schreef mrchief het volgende:
Hi,

Ik heb de laatste paar dagen een vreemd probleem. Mijn vriendin en ik zijn allebei 28 jaar en hebben al dik 8 jaar een relatie. Vanaf ons 19e jaar.

Mijn huidige vriendin had toen nog nooit echt een relatie gehad, maar wel enkele keren seks gehad met 2 jongens.( niet tegelijk, voor de grappenmakers)

Dit heb altijd al een beetje moeilijk gevonden.

Nou heb ik enige tijd geleden enkele partyfoto's van een bepaalde discotheek gezien, waarin ik en mijn vriendin vroeger kwamen en waar ik haar ook ontmoet heb. Ik heb dus ook uitgaanfoto's van haar gezien in een tijd waarin ik haar nog niet kon.(geen rare foto's, maar gewone gezellige groepsfoto's). Toch door het zien van deze foto's kreeg ik opeens een heel jaloers gevoel over het verleden van mijn vriendin voordat ze met mij ging. Na enkele dagen met dit gevoel te hebben rondgelopen heb ik het aangedurfd om eens wat meer over dat verleden te vragen.

Eigenlijk kreeg ik te horen wat ik al ongeveer wist. Zij dus 1 a 2 keer seks gehad met 2 jongens. Ten opzichte van mij misschien net iets meer gedaan maar niet schokkend. Tenminste het voelde niet schokkend voor mij dat zij al veel meer had gedaan dan mij toen we elkaar ontmoette.
Maar ze vertelde mij ook dat ze tijdens het uitgaan tussen de 10 en 15 jongens heeft gezoend. Toen ze mij dit vertelde schoot er echt een soort van messteek door m'n hart. Ten opzichte van mij ( 3 meisjes gezoend inclusief huidige vriendin) is dit behoorlijk meer. Ik weet dat ik ook wel erg laag zit met het aantal gezoende meisjes. Ik ben ook niet continu aan het vergelijken of zij nu meer heeft gedaan dan mij.......

Wat ik nu vreemd vind, is dat ik nu na dik 8 jaar (geweldige jaren) opeens met een behoorlijk rotgevoel zit. Het lijkt wel een gevoel of ze is vreemd gegaan. Ik weet echt niet hoe ik dit gevoel moet plaatsen.
- Ben ik helemaal lijp geworden? Ik wil van dit gevoel af en gewoon weer trots zijn op mij zelf dat ik zo'n knappe vriendin heb en met het leven wat we hebben opgebouwd.

Weet niet wat ik voor reacties zoek, maar ik dacht ik het schrijf het eens op zo'n forum.
Wat ben jij een pussy zeg...

niet alleen omdat je zo A actief was maar ook omdat je het iets aantrekt..
tis al 8 jaar goed gegaan (dat is al een zegen opzig)

lekker proberen te vergeten
I'm so happy I could scream!
  maandag 18 februari 2013 @ 14:08:04 #46
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_123029688
Jezus stel je aan :{
Je lijkt net een klein kind.
All she wants and needs is just a little taste..
pi_123029718
Je stelt je ontzettend aan.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_123040482
Pfff, 15 jongens maar? Je doet net alsof ze ieder weekend 6 pikken tegelijk in alle gaten heeft zitten
pi_123040653
Ik mag hopen dat TS hier zijn relatie niet compleet mee verneukt. De kans is extreem klein dat je op deze leeftijd nog een meisje zou kunnen vinden die minder heeft uitgespookt dan je brave vriendin.
  maandag 18 februari 2013 @ 19:07:26 #50
348450 ikjijallebei
luiheid uitgevonden
pi_123040712
Valt allemaal wel mee hoor, TS.

Relax. Daarnaast heb ik een vaag vermoeden dat als jij met 20 meisjes had gezoend, en met 3 meisjes seks had gehad, jij hier helemaal geen topic over had aangemaakt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')