quote:Op maandag 18 februari 2013 19:11 schreef Blue.Stratos het volgende:
WTF! Ik zou dat echt niet pikken van mijn vriendin. Zo te horen was je vriendin in geen van haar gaatjes meer maagd. Liegen is niet alleen keihard liegen, maar ook zwijgen is een vorm van liegen.
Jouw vriendin heeft je heel wat uit te leggen en als zij dat niet kan of wil rest er niets dan de relatie te beëindigen.
Een man moet nummer één zijn, niet nummer vijftien. Hele elftallen hebben haar afgewerkt!
whahahaha wthekkquote:Op maandag 18 februari 2013 19:11 schreef Blue.Stratos het volgende:
WTF! Ik zou dat echt niet pikken van mijn vriendin. Zo te horen was je vriendin in geen van haar gaatjes meer maagd. Liegen is niet alleen keihard liegen, maar ook zwijgen is een vorm van liegen.
Jouw vriendin heeft je heel wat uit te leggen en als zij dat niet kan of wil rest er niets dan de relatie te beëindigen.
Een man moet nummer één zijn, niet nummer vijftien. Hele elftallen hebben haar afgewerkt!
De twee die ze toegegeven heeft natuurlijkquote:Op maandag 18 februari 2013 20:36 schreef duracellkonijntje het volgende:
....
Geniet gewoon van het feit dat je een vriendin hebt, want schijnbaar vond ze jou ondanks al je 'gebreken' toch meer een blijvertje dan die andere twee.
Uiteindelijk zou het totaal aantal zoen-partijen aan mannelijke en vrouwelijk zijde natuurlijk gelijk moeten zijn (gay's en lesbo's buiten beschouwing gelaten), dus hoe kan dat dan?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 08:55 schreef speknek het volgende:
Ik wou dat mijn vriendin maar 10-15 jongens had gezoend. (niet dat ik denk dat TS' vriendin er maar 10-15 heeft gezoend).
Het is ook niet te vergelijken natuurlijk, een gemiddeld knap meisje in die leeftijd (en ik neem aan dat ze een hot mami is, anders was het niet je vriendin) moet elke avond wel een aantal jongens afwijzen om met haar te zoenen. Geen wonder dat de meeste vrouwen met meer jongens hebben gezoend dan andersom.
Ik zou het juist een beetje 'verdacht' weinig vinden. Als je in je hele leven maar 10 jongens hebt gezoend (ervan uitgaande dat je dus niet constant in een relatie zit) ben je eigenlijk ook maar een frigide ijskonijn natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 08:55 schreef speknek het volgende:
Ik wou dat mijn vriendin maar 10-15 jongens had gezoend.
Is het fijn, daar in de negentiende eeuw?quote:Op maandag 18 februari 2013 19:11 schreef Blue.Stratos het volgende:
Hoeveel vrouwen heb jij al geneukt?quote:Op maandag 18 februari 2013 19:11 schreef Blue.Stratos het volgende:
Precies, een meid die er een beetje uit ziet kan iedere week een ander zoenen/scoren.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 08:55 schreef speknek het volgende:
Het is ook niet te vergelijken natuurlijk, een gemiddeld knap meisje in die leeftijd (en ik neem aan dat ze een hot mami is, anders was het niet je vriendin) moet elke avond wel een aantal jongens afwijzen om met haar te zoenen. Geen wonder dat de meeste vrouwen met meer jongens hebben gezoend dan andersom.
Daar is niks mis mee als jij degene bent die haar ontdooit natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:47 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik zou het juist een beetje 'verdacht' weinig vinden. Als je in je hele leven maar 10 jongens hebt gezoend (ervan uitgaande dat je dus niet constant in een relatie zit) ben je eigenlijk ook maar een frigide ijskonijn natuurlijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |