abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123040887
WTF! Ik zou dat echt niet pikken van mijn vriendin. Zo te horen was je vriendin in geen van haar gaatjes meer maagd. Liegen is niet alleen keihard liegen, maar ook zwijgen is een vorm van liegen.

Jouw vriendin heeft je heel wat uit te leggen en als zij dat niet kan of wil rest er niets dan de relatie te beëindigen.

Een man moet nummer één zijn, niet nummer vijftien. Hele elftallen hebben haar afgewerkt! :r
Free as a bird!
pi_123041091
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 19:11 schreef Blue.Stratos het volgende:
WTF! Ik zou dat echt niet pikken van mijn vriendin. Zo te horen was je vriendin in geen van haar gaatjes meer maagd. Liegen is niet alleen keihard liegen, maar ook zwijgen is een vorm van liegen.

Jouw vriendin heeft je heel wat uit te leggen en als zij dat niet kan of wil rest er niets dan de relatie te beëindigen.

Een man moet nummer één zijn, niet nummer vijftien. Hele elftallen hebben haar afgewerkt! :r
:') :|W
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  maandag 18 februari 2013 @ 19:18:16 #53
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_123041261
Wat is dat toch met die maagden die wel willen seksen maar dan ook hun vriendin als bezit zien?
pi_123044796
Ow en TS, besef je dat ze die 10-15 waarschijnlijk een beetje gedownplayed heeft?
"Pools are perfect for holding water"
  maandag 18 februari 2013 @ 20:36:13 #55
267824 duracellkonijntje
Oplaadbare batterij
pi_123045669
Doe een beetje rustig aan tegen die jongen zeg.

Ik ken het gevoel wel, had het zelf ook in het begin van m'n relatie, alleen ben er zo snel mogelijk vanaf gestapt. Op het moment dat jij hoort dat je vriendin vroeger meer gasten heeft geneukt dan jij vrouwen, ja, om een of andere reden komt dat in aanraking met je ego en dat levert problemen op. Toch moet je jezelf gewoon even en klap voor je kop geven elke keer als deze gevoelens in je op komen, simpelweg omdat het is gebeurd en je verandert er niks meer aan.

De gevoelens die je hebt zijn als je het mij vraagt simpelweg een combinatie van enerzijds je ego t.o.v. je vriendin en het feit dat je onzeker bent over je eigen kunnen in de omgang met vrouwen. Mijn vriendin heeft ook weet ik veel hoeveel seks met jongens gehad in haar leven en daar kan ik me druk om gaan maken, maar voordat ik op dat punt kom probeer ik altijd even die 'hoeveel meisjes kunnen we in een kroeg krijgen' wedstrijdjes met m'n vrienden voor de geest te halen en dan houd ik me wel weer gedeisd.

Geniet gewoon van het feit dat je een vriendin hebt, want schijnbaar vond ze jou ondanks al je 'gebreken' toch meer een blijvertje dan die andere twee. ;)
Ignorance is bliss
  maandag 18 februari 2013 @ 21:02:30 #56
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_123047077
Dit soort gedrag zie je bij 16-jarige jochies, die niet meer willen zoenen als hun meisje ooit een ander gepijpt heeft. Dus je loopt een jaar of 12 achter ^O^.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_123058004
quote:

whahahaha wthekk
I'm so happy I could scream!
pi_123060304
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 20:36 schreef duracellkonijntje het volgende:
....

Geniet gewoon van het feit dat je een vriendin hebt, want schijnbaar vond ze jou ondanks al je 'gebreken' toch meer een blijvertje dan die andere twee. ;)
De twee die ze toegegeven heeft natuurlijk ;)
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_123060916
Heeft iemand al gezegd dat je je niet zo aan moet stellen?
Ja doei.
pi_123060928
Een wijze les. Stel nooit vragen als je het antwoord niet wil horen.

o ja. Je stelt je aan.
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
  dinsdag 19 februari 2013 @ 08:55:25 #61
8369 speknek
Another day another slay
pi_123061445
Ik wou dat mijn vriendin maar 10-15 jongens had gezoend :'). (niet dat ik denk dat TS' vriendin er maar 10-15 heeft gezoend).
Het is ook niet te vergelijken natuurlijk, een gemiddeld knap meisje in die leeftijd (en ik neem aan dat ze een hot mami is, anders was het niet je vriendin) moet elke avond wel een aantal jongens afwijzen om met haar te zoenen. Geen wonder dat de meeste vrouwen met meer jongens hebben gezoend dan andersom.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_123061704
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 08:55 schreef speknek het volgende:
Ik wou dat mijn vriendin maar 10-15 jongens had gezoend :'). (niet dat ik denk dat TS' vriendin er maar 10-15 heeft gezoend).
Het is ook niet te vergelijken natuurlijk, een gemiddeld knap meisje in die leeftijd (en ik neem aan dat ze een hot mami is, anders was het niet je vriendin) moet elke avond wel een aantal jongens afwijzen om met haar te zoenen. Geen wonder dat de meeste vrouwen met meer jongens hebben gezoend dan andersom.
Uiteindelijk zou het totaal aantal zoen-partijen aan mannelijke en vrouwelijk zijde natuurlijk gelijk moeten zijn (gay's en lesbo's buiten beschouwing gelaten), dus hoe kan dat dan?
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  dinsdag 19 februari 2013 @ 09:21:43 #63
8369 speknek
Another day another slay
pi_123061924
Andere verdelingen. Je hebt een aantal haantjes wiens leven draait om zoveel mogelijk meisjes te zoenen, terwijl een hoop vrouwen juist weer niet teveel uit de pas willen lopen met hun vriendinnen omdat ze zich anders goedkoop voelen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 19 februari 2013 @ 09:47:09 #64
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_123062442
quote:
Ik wou dat mijn vriendin maar 10-15 jongens had gezoend :').
Ik zou het juist een beetje 'verdacht' weinig vinden. Als je in je hele leven maar 10 jongens hebt gezoend (ervan uitgaande dat je dus niet constant in een relatie zit) ben je eigenlijk ook maar een frigide ijskonijn natuurlijk. :+
Gourmetten of steengrillen?
pi_123062562
Waarom ben je hier zo onzeker over TS?
Gaat het niet zo lekker met de relatie?
  Official ESF Kreviewer dinsdag 19 februari 2013 @ 09:53:44 #66
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_123062595
Wat een hoer. Ik zou haar dumpen.
pi_123062755
Gast stel je niet aan :D en dat na 8 jaar.

Edit: wees blij, recentelijk met een meisje gezoend die er echt niks van bakte, was er dan ook gelijk klaar mee. Ze moet toch ergens oefenen.
pi_123062795
jaloers zijn is ook gewoon een teken dat je veel van je vriendin houd...

zorg gewoon dat je dat jezelf realiseert en houd op te denken dat je dat gevoel moet 'onderdrukken' of dat je relatie automatisch eraan kapot zou gaan... juist daardoor ga je een an sich normaal gevoel opkroppen (en inderdaad kan het zo tot een 'selffullfilling propehcy' worden)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  dinsdag 19 februari 2013 @ 10:16:28 #69
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_123063115
:D ik hoop niet dat je achter aantallen gaat komen van de gemiddelde vrouw qua sex en zoen partners.

Want dan zit je opeens met het volgende probleem. Dan blijkt ze extreem saai en braaf te zijn :D

Maar ik snap het wel waar je last van hebt.

Je bent uitgekeken op dit poesjes, je wilt hem eens in een nieuw strak jong poesje stoppen.

Moet je alleen niet denken dat er 15+ voor je geweest zijn :D
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  dinsdag 19 februari 2013 @ 10:34:30 #70
351921 CruellaDeVil
Incognito Dierenliefhebster
pi_123063543
quote:

Is het fijn, daar in de negentiende eeuw? _O-
pi_123063598
Ik voel me zo braaf door dit soort topics.
  dinsdag 19 februari 2013 @ 10:39:33 #72
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_123063657
quote:

Hoeveel vrouwen heb jij al geneukt?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  dinsdag 19 februari 2013 @ 10:46:54 #73
348450 ikjijallebei
luiheid uitgevonden
pi_123063906
quote:
Precies, een meid die er een beetje uit ziet kan iedere week een ander zoenen/scoren.
  dinsdag 19 februari 2013 @ 10:50:30 #74
8369 speknek
Another day another slay
pi_123064036
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 09:47 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ik zou het juist een beetje 'verdacht' weinig vinden. Als je in je hele leven maar 10 jongens hebt gezoend (ervan uitgaande dat je dus niet constant in een relatie zit) ben je eigenlijk ook maar een frigide ijskonijn natuurlijk. :+
Daar is niks mis mee als jij degene bent die haar ontdooit natuurlijk.
  dinsdag 19 februari 2013 @ 10:52:23 #75
86021 Anyanka
Hello and goodbye...
pi_123064110
TS, dit liedje beschrijft het gevoel waar je naar zou moeten streven ;):
http://www.ooltra.net/Lyrics.php?a=RicardoArjona&s=TuReputacion

En in jouw geval is het ook nog eens véél minder erg. :)
...as always
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')