Een pannenkoek.quote:
Zit hij in Pino?quote:Op maandag 18 februari 2013 10:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is je grootste nachtmerrie.
quote:Op maandag 18 februari 2013 10:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is je grootste nachtmerrie.
Nee, want Pino kan wél praten.quote:Op maandag 18 februari 2013 10:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb me laten vertellen dat Pino wordt gespeeld door Alfons Groenendijk.
Heerenveen en Van Basten was bij voorbaat al gedoemd te mislukken...quote:Op maandag 18 februari 2013 10:43 schreef Tarado het volgende:
Is wel te hopen voor Bassie dat de wederopstanding van Twente niet tegen zijn ploeg is
Laten we het omdraaien dan, de wederopstanding van Van Basten tegen Twentequote:Op maandag 18 februari 2013 10:43 schreef Tarado het volgende:
Is wel te hopen voor Bassie dat de wederopstanding van Twente niet tegen zijn ploeg is
Hoeft Rens ook niet meer klompen door de ruiten te gooien.quote:Op maandag 18 februari 2013 10:44 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Laten we het omdraaien dan, de wederopstanding van Van Basten tegen Twente
Waardeloze trainer idd.quote:Op maandag 18 februari 2013 10:45 schreef Caland het volgende:
Bassie kan beter gewoon weer gaan golfen.
Heerenveen moet eens een competent bestuur krijgen. Er is echt helemaal niks meer over van de sympathieke club van eerst. En zo zie je ook maar weer dat een sterke persoonlijkheid als voorzitter een club een boost kan geven die ze beter doet lijken dan dat ze werkelijk zijn.quote:
Als het waar is dat Verbeek komt begrijp ik het wel, dan kan hij beter het seizoen afmakenquote:Op maandag 18 februari 2013 10:53 schreef Caland het volgende:
Wel heel apart dat die McClaren nog niet weg is.
Bij Twente ontslaan ze geen trainers. Behalve de vorige.quote:Op maandag 18 februari 2013 10:53 schreef Caland het volgende:
Wel heel apart dat die McClaren nog niet weg is.
Ik heb het nooit een sympathieke club gevonden maar ik heb dan ook niets met Friezen of Frieslandquote:Op maandag 18 februari 2013 10:54 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Heerenveen moet eens een competent bestuur krijgen. Er is echt helemaal niks meer over van de sympathieke club van eerst. En zo zie je ook maar weer dat een sterke persoonlijkheid als voorzitter een club een boost kan geven die ze beter doet lijken dan dat ze werkelijk zijn.
Ik snap het niet zo, ik zie hem ook niet bedelen of iets dergelijks.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |