Ik zal wel eens kijkenquote:Op maandag 18 februari 2013 00:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
RP, Paiq, Pepper? Lexa kun je niks mee als gratis lid.
Op Knuz kan je ook erg veel dingen gratis doen, maar het ontwerp van de website kan je wat tegenvallen.quote:
Knuz viel me nogal tegen...quote:Op maandag 18 februari 2013 00:32 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Op Knuz kan je ook erg veel dingen gratis doen, maar het ontwerp van de website kan je wat tegenvallen.
Neem je zelf niet in de maling. Die spreid haar benen voor iedereen.quote:Op maandag 18 februari 2013 00:33 schreef kingtoppie het volgende:
Volgens mij heb ik dat meisje van 16 het goede pad op geholpen door te zeggen dat ze eerst maar 2 dates moet hebben oid
Je hebt gelijk ook..quote:Op maandag 18 februari 2013 00:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Neem je zelf niet in de maling. Die spreid haar benen voor iedereen.
Is dat een hint?quote:
Ja, jij moet Faxie daten.quote:
Gewoon maken dat je wegkomt, man. Je wilt je hotdog niet down haar hallway throwen.quote:Op maandag 18 februari 2013 00:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je hebt gelijk ook..
Naja ik zou me slecht voelen daar gebruik van te maken dus ik ga niks meer tegen der zeggenVind het goede woorden om mee afgesloten te hebben.
Beterschap en slaap lekkerquote:Op maandag 18 februari 2013 00:38 schreef JaleesaJoia het volgende:
Hehehe
Anyways, ik ga slapen. Ben ng steeds fckn ziek van mn griep en moet morgen naar school
Argumenten..?quote:Op maandag 18 februari 2013 00:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, jij moet Faxie daten.
[..]
Gewoon maken dat je wegkomt, man. Je wilt je hotdog niet down haar hallway throwen.
Omdat Faxie geen problemen heeft met jonge vrouwen. Of vrouwen met kinderen.quote:
Waarschijnlijk omdat hij toen al licht psychotisch was.quote:Op maandag 18 februari 2013 00:05 schreef Faxie het volgende:
In het echt is hij op zich een prima kerel. Wel een tikkie vreemd ja....
Zou kunnen. Nouja hij kwam nogal vreemd en verward over, maar niet onaardig ofzo.quote:Op maandag 18 februari 2013 00:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat hij toen al licht psychotisch was.
Maar hij betaalt dan ook veel te veel.quote:Op zondag 17 februari 2013 23:55 schreef debeterebob het volgende:
Van mylifeisgrey weet ik dat naar de hoeren gaan een duur grapje is
Tja dat heb je met schizofrenie..quote:Op maandag 18 februari 2013 00:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zou kunnen. Nouja hij kwam nogal vreemd en verward over, maar niet onaardig ofzo.
Dat jaquote:Op maandag 18 februari 2013 00:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
MLIG is een prima kerel in de omgang, zolang je weet dat hij een beetje raar is.
Zolang je daar begripvol voor bent, is het gewoon leuk contact.
Zou hij dat hebben ja? Ik ben d'r niet echt bekend mee...quote:Op maandag 18 februari 2013 00:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Tja dat heb je met schizofrenie..
Kans zit er dik in. Murdera dacht het ook al en die kent er een aantal.quote:Op maandag 18 februari 2013 00:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zou hij dat hebben ja? Ik ben d'r niet echt bekend mee...
Ze noemen haar ook wel: The valley of the shadow of deathquote:Op maandag 18 februari 2013 00:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je hebt gelijk ook..
Naja ik zou me slecht voelen daar gebruik van te maken dus ik ga niks meer tegen der zeggenVind het goede woorden om mee afgesloten te hebben.
sorry spytool ding.quote:Op maandag 18 februari 2013 00:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar hij betaalt dan ook veel te veel.
ohja dat ja.quote:Op maandag 18 februari 2013 00:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
De hoer wou niet, dus grey ging zijn bod verhogen om te mogen zoenen
Je bent wel goed in opzoekenquote:Op maandag 18 februari 2013 00:59 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ohja dat ja.
ja dat was uiteindelijk 800 euro of bijna 800 idd.
oh het was precies 800
R&P / Hoe Voel Je Je NU #611
Spytool is zooo 2011.quote:Op maandag 18 februari 2013 00:55 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
sorry spytool ding.
maar nee ik heb nooit 200 euro bijbetaalt om te zoenen. wel een keer 800 of bijna 800 ofzoiets bovenop 50 euro.
en dat van zaterdag dat was 200 euro voor minder dan 3 kwartier. zonder zoenen.
en weet je wat nog utter was.quote:
Omdat geld.quote:Op maandag 18 februari 2013 01:07 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
en weet je wat nog utter was.
ze lokte me binnen. en bleek ze maar 15/10 minuten te hebben omdat ze naar huis moest, of ermee stopte ofzo...... waarom lokt ze me dan ook naar binnen zo fanatiek als ze nog amper een kwartier tijd heeft.
niks mis meequote:Op zondag 17 februari 2013 23:58 schreef Vyric het volgende:
[..]
Lijkt me ook eigenlijk... ik zou sowieso niet weten wat ik daar te zoeken zou hebben...
Maar goed, stelling:
Je ontmoet een jongen/meisje van jou ideale leeftijd.. je komt erachter dat die persoon nog maagd is. Verder is het dus iemand waar je leuk mee kan praten. En ziet er voor jou standaard goed uit. Zou je dat dan erg vinden?
Ja, vaak zit daar een bepaalde reden achter die mij niet aanspreekt.quote:Op zondag 17 februari 2013 23:58 schreef Vyric het volgende:
[..]
Lijkt me ook eigenlijk... ik zou sowieso niet weten wat ik daar te zoeken zou hebben...
Maar goed, stelling:
Je ontmoet een jongen/meisje van jou ideale leeftijd.. je komt erachter dat die persoon nog maagd is. Verder is het dus iemand waar je leuk mee kan praten. En ziet er voor jou standaard goed uit. Zou je dat dan erg vinden?
Ligt eraan, kunnen principes zijn, laatbloeier of niet zoveel geluk. Iemand hoeft niet persé iets te hebben of zo, zodra je er een relatie mee aan zou kunnen gaan is er volgens mij geen probleem. (er van uitgaande dat je geen sulletjes gaat daten)quote:Op maandag 18 februari 2013 09:12 schreef Pvoesss het volgende:
Ik zie niet in waarom maagd zijn een probleem is![]()
Maar mijn ideale leeftijd is wel aardig hoog dus dan zou het wel weer apart voelen.
Want waarom is iemand boven de 30 maagdmaar dat zou ik ook wel zo weer los kunnen laten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |