Spytool is zooo 2011.quote:Op maandag 18 februari 2013 00:55 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
sorry spytool ding.
maar nee ik heb nooit 200 euro bijbetaalt om te zoenen. wel een keer 800 of bijna 800 ofzoiets bovenop 50 euro.
en dat van zaterdag dat was 200 euro voor minder dan 3 kwartier. zonder zoenen.
en weet je wat nog utter was.quote:
Omdat geld.quote:Op maandag 18 februari 2013 01:07 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
en weet je wat nog utter was.
ze lokte me binnen. en bleek ze maar 15/10 minuten te hebben omdat ze naar huis moest, of ermee stopte ofzo...... waarom lokt ze me dan ook naar binnen zo fanatiek als ze nog amper een kwartier tijd heeft.
niks mis meequote:Op zondag 17 februari 2013 23:58 schreef Vyric het volgende:
[..]
Lijkt me ook eigenlijk... ik zou sowieso niet weten wat ik daar te zoeken zou hebben...
Maar goed, stelling:
Je ontmoet een jongen/meisje van jou ideale leeftijd.. je komt erachter dat die persoon nog maagd is. Verder is het dus iemand waar je leuk mee kan praten. En ziet er voor jou standaard goed uit. Zou je dat dan erg vinden?
Ja, vaak zit daar een bepaalde reden achter die mij niet aanspreekt.quote:Op zondag 17 februari 2013 23:58 schreef Vyric het volgende:
[..]
Lijkt me ook eigenlijk... ik zou sowieso niet weten wat ik daar te zoeken zou hebben...
Maar goed, stelling:
Je ontmoet een jongen/meisje van jou ideale leeftijd.. je komt erachter dat die persoon nog maagd is. Verder is het dus iemand waar je leuk mee kan praten. En ziet er voor jou standaard goed uit. Zou je dat dan erg vinden?
Ligt eraan, kunnen principes zijn, laatbloeier of niet zoveel geluk. Iemand hoeft niet persé iets te hebben of zo, zodra je er een relatie mee aan zou kunnen gaan is er volgens mij geen probleem. (er van uitgaande dat je geen sulletjes gaat daten)quote:Op maandag 18 februari 2013 09:12 schreef Pvoesss het volgende:
Ik zie niet in waarom maagd zijn een probleem is![]()
Maar mijn ideale leeftijd is wel aardig hoog dus dan zou het wel weer apart voelen.
Want waarom is iemand boven de 30 maagdmaar dat zou ik ook wel zo weer los kunnen laten.
Er zal inderdaad een reden voor zijn, maar mensen kunnen zich natuurlijk ook ontwikkelen. Ik ben blij dat mijn vriendin me wel de kans heeft gegeven, ondanks dat ik op mijn 29e nog nooit een relatie had gehad. Ik heb zelf lang last gehad van oa extreme onzekerheid, maar daar ben ik gelukkig de laatste jaren overheen gegroeid en voor mijn gevoel ben ik nu een totaal ander mens.quote:Op maandag 18 februari 2013 09:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja, vaak zit daar een bepaalde reden achter die mij niet aanspreekt.
Zeer onzeker, geloof, ernstig achterlopen in geestelijke ontwikkeling enz.
Als het niet bewust is vind ik het erg ja. Als het bewust is kan je afvragen of jij wel mag.
Heb ik het wel over, ver achter in de 20 jarige he
wtf...?quote:Op maandag 18 februari 2013 00:55 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
sorry spytool ding.
maar nee ik heb nooit 200 euro bijbetaalt om te zoenen. wel een keer 800 of bijna 800 ofzoiets bovenop 50 euro.
en dat van zaterdag dat was 200 euro voor minder dan 3 kwartier. zonder zoenen.
Te lage prijzen wat jou betreft?quote:
Of haar interessen is gewektquote:Op maandag 18 februari 2013 11:03 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Te lage prijzen wat jou betreft?
Ben je moeder nie, he.quote:
Weekje cherso. En zonnen en nakken met die dronken chicks.quote:Op maandag 18 februari 2013 11:03 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Te lage prijzen wat jou betreft?
Kan je beter op soa vakantie idd.quote:Op maandag 18 februari 2013 11:06 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ben je moeder nie, he.
[..]
Weekje cherso. En zonnen en nakken met die dronken chicks.
Je gaat toch geen 800 euro betalen voor zoenen!
Nee dat weet ik, want als je dat wel was had je hier niet zitten typen. Of nou ja dan was het heel knap geweest.quote:
Dus? Incasseren vriend. Als je een opmerking maakt kun je er een terug verwachten.quote:Op maandag 18 februari 2013 11:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee dat weet ik, want als je dat wel was had je hier niet zitten typen. Of nou ja dan was het heel knap geweest.
Ze is namelijk al 2 jaar dood.
Nee man. Heb superhoge eisen.quote:Op maandag 18 februari 2013 11:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maken er gelijk een fok-gangbang meet van?
Zoals die persoon moet mij een soort van verliefd gevoel geven.quote:Op maandag 18 februari 2013 11:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zoals? Ze moeten gespierd zijn?
Fok-bodybuildersgangbangmeet?
Achja genoeg offtopic...quote:Op maandag 18 februari 2013 11:16 schreef Ambipur het volgende:
Zoals die persoon moet mij een soort van verliefd gevoel geven.
Duh.
Wat schort niet bij mij, beste Kingtoppie?quote:Op maandag 18 februari 2013 11:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Achja genoeg offtopic...
Waarom schort het niet bij jou ambi?
Leuke mannen in je leven.quote:Op maandag 18 februari 2013 11:18 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Wat schort niet bij mij, beste Kingtoppie?
Why?quote:Op maandag 18 februari 2013 11:19 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik zie ze niet, wil ze nml niet zien.
Ik ben niet zo van de gevoelens uiten op een forum.quote:
Neequote:Op maandag 18 februari 2013 11:20 schreef Cassandra87 het volgende:
Schort het niet?? Is dat correct?
schortenquote:Op maandag 18 februari 2013 11:20 schreef Cassandra87 het volgende:
Schort het niet?? Is dat correct?
Waaraan schort het is het toch?quote:Op maandag 18 februari 2013 11:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
schorten
haperen, mankeren
Waarom schort het*
quote:Op maandag 18 februari 2013 11:13 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dus? Incasseren vriend. Als je een opmerking maakt kun je er een terug verwachten.
Je verveelt me.quote:Op maandag 18 februari 2013 11:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]probeer je mij nou boos te krijgen?
Maar prima, voor een dode lul je lekker veel. Dus nee, je bent mijn moeder niet nee
Tuurlijk schatje.quote:Op maandag 18 februari 2013 11:31 schreef Cue_ het volgende:
Echt kap eens met deze onzin. Niet bedoelt voor dit topic. Dank u
En dan zo brutaal reageren? Dat word vanavond direct na het eten naar bed!quote:
Graag zelfs.quote:Op maandag 18 februari 2013 12:00 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
En dan zo brutaal reageren? Dat word vanavond direct na het eten naar bed!
That's the spirit!quote:
1 troost, er is een groep mannen die zelf geen initiatief nemen of durven te nemenquote:Op maandag 18 februari 2013 12:14 schreef Cue_ het volgende:
Om maar even ontopic te gaan.
Schiet met m'n date niet echt op. Nu 3x ofzo afgesproken, is altijd erg gezellig, zoenen op het einde. Ook hij is erg enthousiast.
Maar verder hoor ik niets van hem. Initiatief moet toch vanuit mij komen.
Aan ene kant heb ik zoiets van, dat heb ik er dan wel voor over. Aan andere kant zou ik wel iemand willen hebben die het (ondanks drukte) ook uit zichzelf doet.
Dus laat het nu even rusten en zie het wel. Vind het wel jammer
Goh, wat een tokkie manier van reageren. Meisje tochquote:Op maandag 18 februari 2013 12:13 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ohh jezus. Heb je haar ook weerga lekker ergens anders vervelen wil je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |