Wacht. niks postenquote:Op zondag 17 februari 2013 23:03 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
TT
één van de mooiste zinnen ooit
Je hebt bijna 12345 postsquote:Op zondag 17 februari 2013 23:03 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
TT
Hij doelt op je bloedloze vazjienquote:Op zondag 17 februari 2013 23:05 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
[..]
ja waarvan. Hoe bewijs ik dit?
Tampon leegzuigen toch.quote:Op zondag 17 februari 2013 23:05 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
[..]
ja waarvan. Hoe bewijs ik dit?
GOED! MET JOU DAN?quote:Op zondag 17 februari 2013 23:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
MENSEN HOE GAAT HET MET JULLIE
quote:
PERFECT IK BEN HELEMAAL TOPBLIJ ENZOquote:
Ikquote:Op zondag 17 februari 2013 23:07 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
WIE HEEFT ER NU ALLEMAAL EEN MENTAL IMAGE?
MOOI ZOquote:Op zondag 17 februari 2013 23:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
PERFECT IK BEN HELEMAAL TOPBLIJ ENZO
Poep is bah. bloed is goedquote:
Gaat uw gangquote:Op zondag 17 februari 2013 23:10 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik wilde een ongepaste opmerking maken.
Nu de mooiste lap tekst ooit:quote:Op zondag 17 februari 2013 23:03 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
TT
ja hequote:Op zondag 17 februari 2013 23:05 schreef Fok-it het volgende:
Ohh zoo.
ja PP die snap ik wel nu ja, sterk wel
quote:Op zondag 17 februari 2013 23:11 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nu de mooiste lap tekst ooit:
En het verleden en de doden vloeiden over in het heden onder de levenden, zodat hij een intens ogenblik lang een dichtbevolkt droombeeld voor zich zag, waarvan hij deel uitmaakte en waaraan hij niet kon ontsnappen, en waaraan hij niet wilde ontsnappen. Tristan en Isolde de schone liepen voor hem. Paolo en Fransesca draaiden rond in duistere gloed. Helena en de schrandere Paris, hun gezichten zwaar verbitterd, kwamen uit het halfduister tevoorschijn. En hij was bij hen zoals hij nooit bij zijn studiegenoten kon zijn, die een plek vonden binnen een grote universiteit in Columbia, Missouri, en die achteloos in de lucht van het Midwesten rondliepen.
Uit 'Stoner' van John Williams
Mijn 12345ste post
slaap lekkerquote:Op zondag 17 februari 2013 23:11 schreef Hypocriet het volgende:
oké echt slapen nu. Kusjeknuffel alles. Tot morgen.
School![]()
____!_!_!_!!!
doeidoeiquote:Op zondag 17 februari 2013 23:11 schreef Hypocriet het volgende:
School![]()
____!_!_!_!!!
Er staat niet eens hoe hij z'n vrouw verkrachtquote:Op zondag 17 februari 2013 23:11 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
En het verleden en de doden vloeiden over in het heden onder de levenden, zodat hij een intens ogenblik lang een dichtbevolkt droombeeld voor zich zag, waarvan hij deel uitmaakte en waaraan hij niet kon ontsnappen, en waaraan hij niet wilde ontsnappen. Tristan en Isolde de schone liepen voor hem. Paolo en Fransesca draaiden rond in duistere gloed. Helena en de schrandere Paris, hun gezichten zwaar verbitterd, kwamen uit het halfduister tevoorschijn. En hij was bij hen zoals hij nooit bij zijn studiegenoten kon zijn, die een plek vonden binnen een grote universiteit in Columbia, Missouri, en die achteloos in de lucht van het Midwesten rondliepen.
Mijn 12345ste post
quote:Op zondag 17 februari 2013 23:11 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Mijn 12345ste post
geen zin om te lezen sorryquote:Op zondag 17 februari 2013 23:11 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Mijn 12345ste post
Sorryquote:Op zondag 17 februari 2013 23:12 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Er staat niet eens hoe hij z'n vrouw verkracht
slaap lekker Pypoquote:Op zondag 17 februari 2013 23:11 schreef Hypocriet het volgende:
School![]()
____!_!_!_!!!
Je mist de mooiste literaire passage uit de 21ste eeuwquote:Op zondag 17 februari 2013 23:12 schreef supersof het volgende:
[..]
geen zin om te lezen sorrytoch gefeliciteerd
trustenquote:Op zondag 17 februari 2013 23:11 schreef Hypocriet het volgende:
School![]()
____!_!_!_!!!
Cock-pitquote:
Vast niet.quote:Op zondag 17 februari 2013 23:13 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je mist de mooiste literaire passage uit de 21ste eeuw
quote:
Ik werd er ook niet heel vrolik van ofzoquote:
Ja weet ik, echt prachtig ditquote:Op zondag 17 februari 2013 23:14 schreef Fok-it het volgende:
Het is wel echt precies jouw soort stijl van schrijven PP
jullie snappen het gewoon niet, jullie lezen te weinigquote:Op zondag 17 februari 2013 23:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Ik werd er ook niet heel vrolik van ofzo
ik ook fuck our livesquote:Op zondag 17 februari 2013 23:15 schreef EugeneKrabs het volgende:
Ik heb ook gewoon school volgende week.
Oneerlijk he.
Ik heb het niet eens gelezenquote:Op zondag 17 februari 2013 23:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Ik werd er ook niet heel vrolik van ofzo
Dat is dan ook wel zoquote:Op zondag 17 februari 2013 23:15 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
jullie snappen het gewoon niet, jullie lezen te weinig
Dus eigenlijk hou jij meer van aziatische tekenseries dan van spongebob?quote:Op zondag 17 februari 2013 23:15 schreef EugeneKrabs het volgende:
Oneerlijk he.
oke toch niet ik ben luiquote:Op zondag 17 februari 2013 23:16 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik ga nu de hele avond teksten plaatsen he
Nee.quote:Op zondag 17 februari 2013 23:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus eigenlijk hou jij meer van aziatische tekenseries dan van spongebob?
dan ga ik kattenplaatjes postenquote:Op zondag 17 februari 2013 23:16 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik ga nu de hele avond teksten plaatsen he
Hihahooquote:Op zondag 17 februari 2013 23:15 schreef EugeneKrabs het volgende:
Oneerlijk he.
En ik glitterquote:Op zondag 17 februari 2013 23:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
dan ga ik kattenplaatjes posten
Meelijden, ik heb het.quote:Op zondag 17 februari 2013 23:17 schreef supersof het volgende:
Dat moment dat je een mueslireep open maakt en er heel weinig stukjes chocolade op zitten
Ik oordeel ook niet.quote:Op zondag 17 februari 2013 23:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mag je ook niet oordelen
dealquote:
ja dankjequote:
wat is dat nou weer voor een tekstquote:Op zondag 17 februari 2013 23:18 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
deal
Ze vrijden onder de hazelaar,
Onder zonnetjes van dauw,
met klevend in hun haar
verdorde bladeren en zand.
Ik doe dat wanneer ik wil!!!quote:Op zondag 17 februari 2013 23:18 schreef nodig het volgende:
[..]
Nee geen kattenglitter plaatjes dingen![]()
Dat mocht alleen op je verjaardag
Dat is nou poëziequote:Op zondag 17 februari 2013 23:19 schreef supersof het volgende:
[..]
wat is dat nou weer voor een tekst__!
Maakt me niks uit.quote:Op zondag 17 februari 2013 23:20 schreef nodig het volgende:
[..]
Maar dan moeten mijn ogen branden van de pijn, dat wil je toch niet
lelijkquote:
Eigenlijk wel hequote:Op zondag 17 februari 2013 23:21 schreef nodig het volgende:
[..]
Wat ben je toch ontiegelijk hard tegen mij
quote:
quote:
quote:Op zondag 17 februari 2013 23:22 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik voelde hoe de zoute tranen over mijn gezicht stroomden. Ik was toen zeven. We stonden met de auto op een verlaten tankstation ergens in Frankrijk. De ondergaande zon wierp een oranje ligt op de bergen, de krekels lieten hun aanwezigheid klinken vanuit een veld naast het tankstation. In de verte zag ik hoe een duif door de rozige lucht vloog. En over mijn gezicht stroomden de tranen, ik probeerde uit alle macht het verdriet tegen te houden, de onmacht tegen te houden, de onmacht die me in haar greep had en meer pijn deed, sterker drukte, dan ik aan kon.
omgquote:Op zondag 17 februari 2013 23:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Liefste die ik vandaag heb gezien
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op zondag 17 februari 2013 23:26 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
ja he nu wordt het irritant
ja goed.quote:
wow, die katten lijken best erg op de katten van men maquote:
ze hebben een eng hoofdquote:Op zondag 17 februari 2013 23:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
wow, die katten lijken best erg op de katten van men ma
Die zijn ook zo schattig
quote:Op zondag 17 februari 2013 23:30 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Pizza and Stoner sitting in a tree k-i-s-s-i-n-g
Nod and Sof sitting in a tree k-i-s-s-i-n-g
VA and Sof sitting in a tree f-u-c-k-i-n-g
quote:
Ja maar dan klim ik er uit.quote:
pleasequote:Op zondag 17 februari 2013 23:32 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
ja joh ze zijn net twee aapjes
Dus je wilt alleen met Sof in een boom zitten.quote:Op zondag 17 februari 2013 23:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja maar dan klim ik er uit.
OOOOOOOOOOOOOOOEEEEEEEEEEEEHHHHHHHHHH SPANNONDquote:Op zondag 17 februari 2013 23:33 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dus je wilt alleen met Sof in een boom zitten.
oeeeeeeeh
ONDER de maretakquote:Op zondag 17 februari 2013 23:34 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Met Sof en VA op een aparte tak ofc
ja he, wel veilig de liefde bedrijvenquote:Op zondag 17 februari 2013 23:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
OOOOOOOOOOOOOOOEEEEEEEEEEEEHHHHHHHHHH SPANNOND
quote:Op zondag 17 februari 2013 23:34 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Met Sof en nod op een aparte tak ofc
quote:
Oke, in VA's bed dan?quote:Op zondag 17 februari 2013 23:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Waarom altijd een boom en geen bank of bed?
VA and Sof sitting on a couch? klinkt toch nietquote:Op zondag 17 februari 2013 23:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Aangezien sof ons graag ziet klimmen.quote:Op zondag 17 februari 2013 23:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
quote:
Ja eigenlijk ziet ze vooral VAquote:Op zondag 17 februari 2013 23:35 schreef nodig het volgende:
[..]
Aangezien sof ons graag ziet klimmen.
[..]
Ik moet aan Office Space denken..quote:
Uit de grondquote:Op zondag 17 februari 2013 23:36 schreef supersof het volgende:
Waar komt die boom vandaan dan. Ik heb geen idee
Dus je ergert je niet dat je het met VA doet in onze fantasie, alleen dat het in een boom is?quote:Op zondag 17 februari 2013 23:36 schreef supersof het volgende:
Dat is gewoon altijdquote:Op zondag 17 februari 2013 23:36 schreef supersof het volgende:
Nee ik bedoel. Waarom zeggen mensen dat. Ik zie het wel vaker voorbij komen op internetquote:Op zondag 17 februari 2013 23:37 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dus je ergert je niet dat je het met VA doet in onze fantasie, alleen dat het in een boom is?
VA mi mang, je bent binnen
sitting en tree rijmt niet toch? Of hoe bedoel jequote:Op zondag 17 februari 2013 23:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is gewoon altijdal jaaren hoort dat zo
die en die sitting in a tree. het rijmt dus
Het is een rijmpje.quote:Op zondag 17 februari 2013 23:37 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee ik bedoel. Waarom zeggen mensen dat. Ik zie het wel vaker voorbij komen op internet
sitting in a tree en de letter Gquote:Op zondag 17 februari 2013 23:38 schreef supersof het volgende:
[..]
sitting en tree rijmt niet toch? Of hoe bedoel je
nee maar I N G welquote:Op zondag 17 februari 2013 23:38 schreef supersof het volgende:
[..]
maar je kan beter onder de maretak staan. in plaats van hoog in een boomquote:
Ja het ding is dus dat ik helemaal niks doequote:Op zondag 17 februari 2013 23:41 schreef nodig het volgende:
Mijn leven is totaal na de klote. Ik ben 24/7 3 weken lang continu bezig om tactieken te verzinnen hoe ik supersof moet gaan hosselen en VA doet het even in 5 min door er een boom bij te halen![]()
ja of naakt in bed liggenquote:Op zondag 17 februari 2013 23:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
maar je kan beter onder de maretak staan. in plaats van hoog in een boom
okequote:Op zondag 17 februari 2013 23:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
maar je kan beter onder de maretak staan. in plaats van hoog in een boom
quote:Op zondag 17 februari 2013 23:41 schreef nodig het volgende:
Mijn leven is totaal na de klote. Ik ben 24/7 3 weken lang continu bezig om tactieken te verzinnen hoe ik supersof moet gaan hosselen en VA doet het even in 5 min door er een boom bij te halen![]()
Het zelfs word voor je gedaanquote:Op zondag 17 februari 2013 23:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja het ding is dus dat ik helemaal niks doe
Harry Potterquote:
sorry hoorquote:Op zondag 17 februari 2013 23:42 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Harry Potter
Mensen die niet een account hebben op harry potter fora en een replica van Harry's toverstok
Ja stiekem is die al heel lang bezig hoor, ook met die katten enzoquote:Op zondag 17 februari 2013 23:42 schreef nodig het volgende:
[..]
Het zelfs word voor je gedaan![]()
Gewoon over een boom beginnen en je hebt haar helemaal
Pottermorequote:Op zondag 17 februari 2013 23:42 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Harry Potter
Mensen die niet een account hebben op harry potter fora en een replica van Harry's toverstok
Jij hebt een replica van Harry's toverstok ja?quote:Op zondag 17 februari 2013 23:42 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Harry Potter
Voor zover ik weet ziet supersof niks in mij hoorquote:Op zondag 17 februari 2013 23:42 schreef nodig het volgende:
[..]
Het zelfs word voor je gedaan![]()
Gewoon over een boom beginnen en je hebt haar helemaal
Valt me eigenlijk een beetje tegen, er werd me dezelfde sensatie als een nieuw boek beloofdquote:
ja tochquote:Op zondag 17 februari 2013 23:43 schreef nodig het volgende:
[..]
Jij hebt een replica van Harry's toverstok ja?
ja die spreuk wordt dus duidelijk afgeketstquote:
quote:Op zondag 17 februari 2013 23:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Voor zover ik weet ziet supersof niks in mij hoor
quote:Op zondag 17 februari 2013 23:37 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dus je ergert je niet dat je het met VA doet in onze fantasie, alleen dat het in een boom is?
VA mi mang, je bent binnen
quote:Op zondag 17 februari 2013 23:38 schreef supersof het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 februari 2013 23:39 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Het is een rijmpje.
Tevens ontken je het niet.
REDUCTOquote:
Slaap lekkerquote:Op zondag 17 februari 2013 23:47 schreef nodig het volgende:
En nu gaat nodig in bed liggen en slapen.
Morgen word er weer doekoe verdiend
Nodig ookquote:Op zondag 17 februari 2013 23:47 schreef nodig het volgende:
Morgen word er weer doekoe verdiend.
Dus ben ik er niet overdag.
wordtquote:Op zondag 17 februari 2013 23:47 schreef nodig het volgende:
Trustequote:Op zondag 17 februari 2013 23:47 schreef nodig het volgende:
Slaap lekkerquote:Op zondag 17 februari 2013 23:47 schreef nodig het volgende:
Jij had ongedierte moeten ontmoeten, dat was pas een baasquote:Op zondag 17 februari 2013 23:49 schreef Fok-it het volgende:
Een hele Wikipedia voor Harry Potter, ook zo awesome
quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 17 februari 2013 23:48 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Truste
Centjes, centjes, lekker geld verdienen
Dankjulliewelquote:
quote:Op zondag 17 februari 2013 23:50 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
jij dan met je computerspullen en technologie
Dankjequote:
accepteer het zelf ook, de groep accepteert je zoals je bent.quote:
Ja maar nurts zijn niet aantrekkelijkquote:Op zondag 17 februari 2013 23:51 schreef supersof het volgende:
[..]
accepteer het zelf ook, de groep accepteert je zoals je bent.
ajbquote:
een andere Harry Potter fan, wat een held was datquote:
Zat jij toen al hier?quote:Op zondag 17 februari 2013 23:52 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
een andere Harry Potter fan, wat een held was dat
Mijn eigenste reeks
ONZ / Plaats hier drarry en gerelateerde comics!
ja want al gelezenquote:Op zondag 17 februari 2013 23:53 schreef Fok-it het volgende:
WIST JE DAT
...dat Arabella Vaals haar geld verdient met het fokken van Kwistels?
...dat vele recepten van Zweinsteins Hogeschool voor Hekserij en Hocus-Pocus een traditioneel recept zijn van Helga Huffelpuf?
...dat Lucius Malfidus geprobeerd heeft om het verhaal van de Fontein van Eerlijke Rijkdom te censureren op Zweinstein omdat het een huwelijk van een heks en een modder-bloedje afbeeldde?
...dat toen Fred en George Wemel in 1991 sneeuwballen beheksten en toen tegen Krinkels tulband aanvlogen, de sneeuwballen eigenlijk tegen het hoofd van Voldemort aanvlogen?
...dat Harry Potter en Albus Perkamentus hetzelfde zien als ze in de Spiegel van Neregeb kijken; zichzelf herenigd met hun familie?
... dat Alan Rickman de enige Harry Potter castlid was, die wist wat zijn lot was vóór de release van Harry Potter en de Relieken van de Dood?
2011quote:
jaquote:Op zondag 17 februari 2013 23:53 schreef Fok-it het volgende:
WIST JE DAT
...dat Arabella Vaals haar geld verdient met het fokken van Kwistels?
...dat vele recepten van Zweinsteins Hogeschool voor Hekserij en Hocus-Pocus een traditioneel recept zijn van Helga Huffelpuf?
...dat Lucius Malfidus geprobeerd heeft om het verhaal van de Fontein van Eerlijke Rijkdom te censureren op Zweinstein omdat het een huwelijk van een heks en een modder-bloedje afbeeldde?
...dat toen Fred en George Wemel in 1991 sneeuwballen beheksten en toen tegen Krinkels tulband aanvlogen, de sneeuwballen eigenlijk tegen het hoofd van Voldemort aanvlogen?
...dat Harry Potter en Albus Perkamentus hetzelfde zien als ze in de Spiegel van Neregeb kijken; zichzelf herenigd met hun familie?
... dat Alan Rickman de enige Harry Potter castlid was, die wist wat zijn lot was vóór de release van Harry Potter en de Relieken van de Dood?
whutquote:Op zondag 17 februari 2013 23:54 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Heb een hele lange FOK!pauze gehad, zit hier al sinds mijn 11de ja
hm?quote:
inb4 k i s s i n g shitstormquote:
Dat verklaart een hoopquote:Op zondag 17 februari 2013 23:56 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
oke dat is overdreven, sinds mijn twaalfde, daarom ben ik zo fucked up![]()
Ja, ik zat me vreselijk op te vretenquote:
Ik me vandaag bij RKC - Ajax om Derk en Jody.quote:Op zondag 17 februari 2013 23:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, ik zat me vreselijk op te vreten
ja en 5 jaar voorbereidenquote:Op zondag 17 februari 2013 23:57 schreef Fok-it het volgende:
Muh je zou maar 1 dag in de trein zitten en dan een Harry Potter-idee in je hoofd krijgen, thuis aankomen voor de laptop gaan zitten en een miljoenen-boek schrijven
quote:Op zondag 17 februari 2013 23:57 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Hij startte de 'ik ben 12 en wat is dit' trend
nee?quote:
quote:Op zondag 17 februari 2013 23:58 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
ja en 5 jaar voorbereiden
[ afbeelding ]
Jullie hebben nog gewonnen. Ik wist het ook wel hoor. Zo een week voor PSV hoe achterlijk dom kunnen ze zijn.quote:Op zondag 17 februari 2013 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik me vandaag bij RKC - Ajax om Derk en Jody.
quote:Op zondag 17 februari 2013 23:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja maar nurts zijn niet aantrekkelijk
ik hoop dat feyenoord psv met 3-1 van de mat tiktquote:Op zondag 17 februari 2013 23:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jullie hebben nog gewonnen. Ik wist het ook wel hoor. Zo een week voor PSV hoe achterlijk dom kunnen ze zijn.
Dt is van Mean Girls toch?quote:
Die is echt te leuk.quote:
dus ik ben geen nerdquote:Op zondag 17 februari 2013 23:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja maar nurts zijn niet aantrekkelijk
Dat zal wel gebeuren jaquote:Op maandag 18 februari 2013 00:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik hoop dat feyenoord psv met 3-1 van de mat tikt
jepquote:
wat een trendsetterquote:Op zondag 17 februari 2013 23:57 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Hij startte de 'ik ben 12 en wat is dit' trend
Leuke filmquote:
Ja idd. Ik vind hem echt geniaalquote:Op maandag 18 februari 2013 00:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Leuke film![]()
Daar was Lindsay Lohan nog leuk
Ik hou wel van dat soort filmsquote:Op maandag 18 februari 2013 00:02 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja idd. Ik vind hem echt geniaal
Maakt niet uit je blijft een trendsetterquote:Op maandag 18 februari 2013 00:01 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
eigenlijk was die er al voor mij
quote:Op maandag 18 februari 2013 00:03 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Maakt niet uit je blijft een trendsetter
Vaak moet je fietsen voor de sjokola jaquote:Op maandag 18 februari 2013 00:03 schreef supersof het volgende:
Een mueslireep open maken is als het open maken van een reep chocolade in de film "Charlie and the chocolatefactory". Je moet maar geluk hebben of er veel chocoladestukjes op zitten.
Geweldig he, er zijn er 3 van, toen doopte ik het om tot SC en werd het geslotenquote:
Ken ik niet zo uit mn hoofdquote:Op maandag 18 februari 2013 00:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik hou wel van dat soort filmssommige dan, sommige zijn ook vreselijk afgezaagd. The Hot chick is ook geniaal
quote:Op maandag 18 februari 2013 00:04 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Geweldig he, er zijn er 3 van, toen doopte ik het om tot SC en werd het gesloten
quote:
quote:Op maandag 18 februari 2013 00:06 schreef Fok-it het volgende:
[ afbeelding ]
Hahahah, omg ik lig strike
Op een zeker moment ben ik de enige die nog postquote:Op maandag 18 februari 2013 00:06 schreef Fok-it het volgende:
[ afbeelding ]
Hahahah, omg ik lig strike
het is leuk dat we hier allemaal dingen posten die ik postte, dan voel ik me gewaardeerd enzoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |