Wacht. niks postenquote:Op zondag 17 februari 2013 23:03 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
TT
één van de mooiste zinnen ooit
Je hebt bijna 12345 postsquote:Op zondag 17 februari 2013 23:03 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
TT
Hij doelt op je bloedloze vazjienquote:Op zondag 17 februari 2013 23:05 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
[..]
ja waarvan. Hoe bewijs ik dit?
Tampon leegzuigen toch.quote:Op zondag 17 februari 2013 23:05 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
[..]
ja waarvan. Hoe bewijs ik dit?
GOED! MET JOU DAN?quote:Op zondag 17 februari 2013 23:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
MENSEN HOE GAAT HET MET JULLIE
quote:
PERFECT IK BEN HELEMAAL TOPBLIJ ENZOquote:
Ikquote:Op zondag 17 februari 2013 23:07 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
WIE HEEFT ER NU ALLEMAAL EEN MENTAL IMAGE?
MOOI ZOquote:Op zondag 17 februari 2013 23:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
PERFECT IK BEN HELEMAAL TOPBLIJ ENZO
Poep is bah. bloed is goedquote:
Gaat uw gangquote:Op zondag 17 februari 2013 23:10 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik wilde een ongepaste opmerking maken.
Nu de mooiste lap tekst ooit:quote:Op zondag 17 februari 2013 23:03 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
TT
ja hequote:Op zondag 17 februari 2013 23:05 schreef Fok-it het volgende:
Ohh zoo.
ja PP die snap ik wel nu ja, sterk wel
quote:Op zondag 17 februari 2013 23:11 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nu de mooiste lap tekst ooit:
En het verleden en de doden vloeiden over in het heden onder de levenden, zodat hij een intens ogenblik lang een dichtbevolkt droombeeld voor zich zag, waarvan hij deel uitmaakte en waaraan hij niet kon ontsnappen, en waaraan hij niet wilde ontsnappen. Tristan en Isolde de schone liepen voor hem. Paolo en Fransesca draaiden rond in duistere gloed. Helena en de schrandere Paris, hun gezichten zwaar verbitterd, kwamen uit het halfduister tevoorschijn. En hij was bij hen zoals hij nooit bij zijn studiegenoten kon zijn, die een plek vonden binnen een grote universiteit in Columbia, Missouri, en die achteloos in de lucht van het Midwesten rondliepen.
Uit 'Stoner' van John Williams
Mijn 12345ste post
slaap lekkerquote:Op zondag 17 februari 2013 23:11 schreef Hypocriet het volgende:
oké echt slapen nu. Kusjeknuffel alles. Tot morgen.
School![]()
____!_!_!_!!!
doeidoeiquote:Op zondag 17 februari 2013 23:11 schreef Hypocriet het volgende:
School![]()
____!_!_!_!!!
Er staat niet eens hoe hij z'n vrouw verkrachtquote:Op zondag 17 februari 2013 23:11 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
En het verleden en de doden vloeiden over in het heden onder de levenden, zodat hij een intens ogenblik lang een dichtbevolkt droombeeld voor zich zag, waarvan hij deel uitmaakte en waaraan hij niet kon ontsnappen, en waaraan hij niet wilde ontsnappen. Tristan en Isolde de schone liepen voor hem. Paolo en Fransesca draaiden rond in duistere gloed. Helena en de schrandere Paris, hun gezichten zwaar verbitterd, kwamen uit het halfduister tevoorschijn. En hij was bij hen zoals hij nooit bij zijn studiegenoten kon zijn, die een plek vonden binnen een grote universiteit in Columbia, Missouri, en die achteloos in de lucht van het Midwesten rondliepen.
Mijn 12345ste post
quote:Op zondag 17 februari 2013 23:11 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Mijn 12345ste post
geen zin om te lezen sorryquote:Op zondag 17 februari 2013 23:11 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Mijn 12345ste post
Sorryquote:Op zondag 17 februari 2013 23:12 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Er staat niet eens hoe hij z'n vrouw verkracht
slaap lekker Pypoquote:Op zondag 17 februari 2013 23:11 schreef Hypocriet het volgende:
School![]()
____!_!_!_!!!
Je mist de mooiste literaire passage uit de 21ste eeuwquote:Op zondag 17 februari 2013 23:12 schreef supersof het volgende:
[..]
geen zin om te lezen sorrytoch gefeliciteerd
trustenquote:Op zondag 17 februari 2013 23:11 schreef Hypocriet het volgende:
School![]()
____!_!_!_!!!
Cock-pitquote:
Vast niet.quote:Op zondag 17 februari 2013 23:13 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je mist de mooiste literaire passage uit de 21ste eeuw
quote:
Ik werd er ook niet heel vrolik van ofzoquote:
Ja weet ik, echt prachtig ditquote:Op zondag 17 februari 2013 23:14 schreef Fok-it het volgende:
Het is wel echt precies jouw soort stijl van schrijven PP
jullie snappen het gewoon niet, jullie lezen te weinigquote:Op zondag 17 februari 2013 23:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Ik werd er ook niet heel vrolik van ofzo
ik ook fuck our livesquote:Op zondag 17 februari 2013 23:15 schreef EugeneKrabs het volgende:
Ik heb ook gewoon school volgende week.
Oneerlijk he.
Ik heb het niet eens gelezenquote:Op zondag 17 februari 2013 23:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Ik werd er ook niet heel vrolik van ofzo
Dat is dan ook wel zoquote:Op zondag 17 februari 2013 23:15 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
jullie snappen het gewoon niet, jullie lezen te weinig
Dus eigenlijk hou jij meer van aziatische tekenseries dan van spongebob?quote:Op zondag 17 februari 2013 23:15 schreef EugeneKrabs het volgende:
Oneerlijk he.
oke toch niet ik ben luiquote:Op zondag 17 februari 2013 23:16 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik ga nu de hele avond teksten plaatsen he
Nee.quote:Op zondag 17 februari 2013 23:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus eigenlijk hou jij meer van aziatische tekenseries dan van spongebob?
dan ga ik kattenplaatjes postenquote:Op zondag 17 februari 2013 23:16 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik ga nu de hele avond teksten plaatsen he
Hihahooquote:Op zondag 17 februari 2013 23:15 schreef EugeneKrabs het volgende:
Oneerlijk he.
En ik glitterquote:Op zondag 17 februari 2013 23:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
dan ga ik kattenplaatjes posten
Meelijden, ik heb het.quote:Op zondag 17 februari 2013 23:17 schreef supersof het volgende:
Dat moment dat je een mueslireep open maakt en er heel weinig stukjes chocolade op zitten
Ik oordeel ook niet.quote:Op zondag 17 februari 2013 23:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mag je ook niet oordelen
dealquote:
ja dankjequote:
wat is dat nou weer voor een tekstquote:Op zondag 17 februari 2013 23:18 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
deal
Ze vrijden onder de hazelaar,
Onder zonnetjes van dauw,
met klevend in hun haar
verdorde bladeren en zand.
Ik doe dat wanneer ik wil!!!quote:Op zondag 17 februari 2013 23:18 schreef nodig het volgende:
[..]
Nee geen kattenglitter plaatjes dingen![]()
Dat mocht alleen op je verjaardag
Dat is nou poëziequote:Op zondag 17 februari 2013 23:19 schreef supersof het volgende:
[..]
wat is dat nou weer voor een tekst__!
Maakt me niks uit.quote:Op zondag 17 februari 2013 23:20 schreef nodig het volgende:
[..]
Maar dan moeten mijn ogen branden van de pijn, dat wil je toch niet
lelijkquote:
Eigenlijk wel hequote:Op zondag 17 februari 2013 23:21 schreef nodig het volgende:
[..]
Wat ben je toch ontiegelijk hard tegen mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |