SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de witte chinees ofcquote:Op zondag 17 februari 2013 22:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Geen Jan van Halst???
Maar wie moet er nu Hoppa, Pats, Tikkie! zeggen???
Improvisatie op de Waterreus coupequote:Op zondag 17 februari 2013 22:24 schreef Gramulanion het volgende:
Wat moet dat kapsel van hem voorstellen??
quote:Op zondag 17 februari 2013 22:26 schreef exile79 het volgende:
Altijd als ik Ronald de Boer zie moet ik hier aan denken:
[ afbeelding ]
GEINTJUHHH NATUURLIJK!!!!!quote:Op zondag 17 februari 2013 22:26 schreef exile79 het volgende:
Altijd als ik Ronald de Boer zie moet ik hier aan denken:
[ afbeelding ]
TE LAAT!quote:Op zondag 17 februari 2013 22:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Arno heeft nog niks gezegd
TOT NU TOE
houden zo.quote:Op zondag 17 februari 2013 22:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
TOT NU TOE
Hij las mee.quote:Op zondag 17 februari 2013 22:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
TOT NU TOE
quote:Op zondag 17 februari 2013 22:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Volgens mij doet m'n tv het niet, ik hoor alleen maar WOP WOP WOP
hihiquote:Op zondag 17 februari 2013 22:29 schreef Gramulanion het volgende:
hij heeft gewoon ze normale kleding aan ;P
Sorryquote:Op zondag 17 februari 2013 22:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet weten dat dat Art Langeler is
Omdat Johan Derksen het zegt.quote:Op zondag 17 februari 2013 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom heet Arno de Witte Chinees?
Derksen heeft dat gezegd.quote:Op zondag 17 februari 2013 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar zelfs op wikipedia staat hetquote:
quote:
Wiki-puh-dia heeft altijd gelijk.quote:Op zondag 17 februari 2013 22:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar zelfs op wikipedia staat het
Koning tafeltennisquote:Op zondag 17 februari 2013 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het programma zakt gelijk in.quote:
Nee.quote:Op zondag 17 februari 2013 22:38 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Nergens zijn deze fragmenten los te zien ofwel?
quote:Op zondag 17 februari 2013 22:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
De witte chinees zou als een rariteit zijn geld kunnen verdienen bij de Efteling
quote:
Hij was een beetje opgewonden omdat hij net de kampioenswedstrijd had gespeeld.quote:Op zondag 17 februari 2013 22:40 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Dries is nog 14 jaar oud ofzo zo te horen
Ken jongens van 14 die volwassener dan Dries zijn.quote:Op zondag 17 februari 2013 22:40 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Dries is nog 14 jaar oud ofzo zo te horen
quote:Op zondag 17 februari 2013 22:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
VI vandaag is al gekapt hoor
ah je weet dat hij dat niet doet?quote:Op zondag 17 februari 2013 22:40 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Als je er zo mee zit driesje, stort dan wat geld op de rekening ipv met zon kut shirt te gaan lopen. Mongool
Hij deed ook hetzelfde met AGOVV . Om hulp roepen maar zelf niks doenquote:Op zondag 17 februari 2013 22:40 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Als je er zo mee zit driesje, stort dan wat geld op de rekening ipv met zon kut shirt te gaan lopen. Mongool
Inderdaadquote:Op zondag 17 februari 2013 22:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ah je weet dat hij dat niet doet?
Inderdaad.quote:Op zondag 17 februari 2013 22:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hij deed ook hetzelfde met AGOVV . Om hulp roepen maar zelf niks doen
Misschien heeft hij wel geboden op één van de lichtmastenquote:Op zondag 17 februari 2013 22:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hij deed ook hetzelfde met AGOVV . Om hulp roepen maar zelf niks doen
Daar moet mrstylo voor komen.quote:Op zondag 17 februari 2013 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax wordt nog wel kampioen. Mark maai weurts.
Binnen 10 jaar of is dat te optimistisch?quote:Op zondag 17 februari 2013 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax wordt nog wel kampioen. Mark maai weurts.
Goeien garp mangquote:Op zondag 17 februari 2013 22:43 schreef Zorro het volgende:
[..]
Binnen 10 jaar of is dat te optimistisch?
ook op Julius Willequote:Op zondag 17 februari 2013 22:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien heeft hij wel geboden op één van de lichtmasten
Die pedante sjek eist te veel tijd opquote:Op zondag 17 februari 2013 22:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jammer
Het is de grootste kenner aan tafel.
Lekker objectieve gozer met een goed gevoel voor humor.quote:Op zondag 17 februari 2013 22:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jammer
Het is de grootste kenner aan tafel.
Die denkt dat hij de anchorman kan acteren, maar kan eigenlijk niet met dat gedateerde kapsel aanzetten.quote:Op zondag 17 februari 2013 22:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Die pedante sjek eist te veel tijd op
Ik vind ze ook niet zo stabiel.quote:Op zondag 17 februari 2013 22:43 schreef Geo4kant het volgende:
PSV mannelijker, stabieler en creatief?wat een hoop onzin
Ik was al bang dat 10 jaar als grap zou worden gezien, maar ik dacht dat 25 jaar zo lang was.quote:
Twente is in a storm.quote:Op zondag 17 februari 2013 22:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Wanneer hebben we het over Twente?
[ afbeelding ]
Hij kan zijn afkomst uit Alkmaar en zijn clubvoorkeur heel goed scheiden.quote:Op zondag 17 februari 2013 22:44 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Lekker objectieve gozer met een goed gevoel voor humor.
no clean shit.quote:
Wat deed ie dan, schakel net in.quote:Op zondag 17 februari 2013 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Van Bommels enige goede actie gisteren.
Maakt dat uit??quote:Op zondag 17 februari 2013 22:45 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Gewoon 3 thuiswedstrijden zonder publiek voor PSV.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jazeker. Arno is een superbaas jaja. Veel beter dan dat asociale en vooral ordinaire Voetbal International.quote:Op zondag 17 februari 2013 22:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij kan zijn afkomst uit Alkmaar en zijn clubvoorkeur heel goed scheiden.
Ze is 2 weken terug overleden.quote:Op zondag 17 februari 2013 22:45 schreef Doublepain het volgende:
Als 30.000 man het roept, dan is het meestal toch zo?
Dat is geen journalistiek (dat klopt wat betreft die pedante Sjenee) en gaat niet over voetbal.quote:Op zondag 17 februari 2013 22:46 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jazeker. Arno is een superbaas jaja. Veel beter dan dat asociale en vooral ordinaire Voetbal International.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
quote:Op zondag 17 februari 2013 22:48 schreef RensAjacied het volgende:
Geen enkele Studio Voetbal Hooligan/Fan aanwezig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja dat was emquote:Op zondag 17 februari 2013 22:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als een heel stadion het scandeert zal er wel een kern van waarheid in zitten.
Geen enkele Studio Voetbal Hooligan/Fan aanwezig?dat is die alorsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen enkele Studio Voetbal Hooligan/Fan aanwezig?Bestaan die dan? Die hebben wsl een Sjek-sticker op hun rollator geplakt,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 17 februari 2013 22:50 schreef RensAjacied het volgende:
Oh my fucking gawd. Zei hij nou clichés?
![]()
![]()
![]()
![]()
JOHAN JOHAN JOHAN JOHAN!
"Twente, het landgoed van Nederland"quote:
Wat heb je gedronken in Den Haagquote:Op zondag 17 februari 2013 22:50 schreef RensAjacied het volgende:
Oh my fucking gawd. Zei hij nou clichés?
![]()
![]()
![]()
![]()
JOHAN JOHAN JOHAN JOHAN!
Voor het eerst.quote:Op zondag 17 februari 2013 22:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die heeft vrijdag ook in het VI-topic gepost.
Dit roept Derksen al vanaf de eerste aanstelling van Steve bij Twente. Jack is er een beetje laat meequote:
Zometeen krijgen we een top 5 van clichés met een muziekje er onderquote:Op zondag 17 februari 2013 22:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dit roept Derksen al vanaf de eerste aanstelling van Steve bij Twente. Jack is er een beetje laat mee![]()
Of een kantineheld.quote:Op zondag 17 februari 2013 22:53 schreef RensAjacied het volgende:
Straks krijgen ze nog een huisband met een zanger met een grote kuif.
Ja nu, goeie timingquote:Op zondag 17 februari 2013 22:53 schreef TwenteFC het volgende:
Dat ze nog niet over castaignos zijn begonnen, wat zijn dit voor een analisten..
Kijk eens aanquote:Op zondag 17 februari 2013 22:53 schreef TwenteFC het volgende:
Dat ze nog niet over castaignos zijn begonnen, wat zijn dit voor een analisten..
en loopt Sjek op rode clownsschoenen.quote:Op zondag 17 februari 2013 22:53 schreef RensAjacied het volgende:
Straks krijgen ze nog een huisband met een zanger met een grote kuif.
quote:Op zondag 17 februari 2013 22:52 schreef PowerLoungen het volgende:
Waar is de elleboog van de week ?
Altijdquote:Op zondag 17 februari 2013 22:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Sinds wanneer is Twente sympathiek?
quote:Op zondag 17 februari 2013 22:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Sinds wanneer is Twente sympathiek?
zaterdag weer onderuit bij Marcoquote:Op zondag 17 februari 2013 22:54 schreef RensAjacied het volgende:
Mensen die denken dat Twente nog kans maakt op de titel
titel: zonder overwinningen in 2013?quote:Op zondag 17 februari 2013 22:54 schreef RensAjacied het volgende:
Mensen die denken dat Twente nog kans maakt op de titel
Hij heeft Mourinho opgebeld maar deze had geen tijd. Hij moest daarom uit nood zelf aanschuiven.quote:Op zondag 17 februari 2013 22:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is Arno toch?
Anders snap ik niet wat hij hier doet.
Die chef gaf hem ook al alle wedstrijden van Spanje tijdens het EK, het moet dus wel een groot talent zijn.quote:Op zondag 17 februari 2013 22:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik snap uberhaupt niet wat de chef sport van de NOS in Arno ziet.
Zou kunnenquote:Op zondag 17 februari 2013 22:55 schreef Rickazio het volgende:
[..]
titel: zonder overwinningen in 2013?
Konden Tom van 't Hek en zijn neusgaten niet?quote:Op zondag 17 februari 2013 22:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij heeft Mourinho opgebeld maar deze had geen tijd. Hij moest daarom uit nood zelf aanschuiven.
Ze moeten toch een bepaald aantal % aan wijven laten spreken?quote:Op zondag 17 februari 2013 22:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik snap uberhaupt niet wat de chef sport van de NOS in Arno ziet.
Hij is zelf chef sportquote:Op zondag 17 februari 2013 22:56 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ze moeten toch een bepaald aantal % aan wijven laten spreken?
Dan heb ik liever een echt wijf dan de witte chineesquote:Op zondag 17 februari 2013 22:56 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ze moeten toch een bepaald aantal % aan wijven laten spreken?
Nee!quote:
Zelf heeft hij nooit een voetbal aangeraakt dus laat hem lekker zijn mond houden.quote:Op zondag 17 februari 2013 22:57 schreef koemleit het volgende:
de witte chinees die denkt dat ie het beter weet dat ronald de boer
Elke keer dat ik er achter kom blijft het een shock voor mij.quote:Op zondag 17 februari 2013 22:58 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nee!O Echt? Het is niet waar? Je meent het?
Zucht...quote:Op zondag 17 februari 2013 22:58 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nee!O Echt? Het is niet waar? Je meent het?
Ja vast. Alsof de Chef sport van een bedrijf als de publieke omroep zelf aan deze tafel zou gaan zittenquote:
Dit spektakel wordt aangeboden door Sport1quote:Op zondag 17 februari 2013 22:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Sierd de Vos geniet juist van grote vechtpartijen
quote:Op zondag 17 februari 2013 22:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dit spektakel wordt aangeboden door Sport1![]()
![]()
Ik vraag me meer af wie hem ooit heeft aangesteld.quote:Op zondag 17 februari 2013 22:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Elke keer dat ik er achter kom blijft het een shock voor mij.
En daarna een lekkernij halen in het restaurant om de hoek...quote:Op zondag 17 februari 2013 22:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Sierd de Vos geniet juist van grote vechtpartijen
de chef sport geloof ikquote:Op zondag 17 februari 2013 22:59 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik vraag me meer af wie hem ooit heeft aangesteld.
Wat een vermakelijke hork.quote:
Sierd neemt ook altijd special effects mee op geluidsband in de bezemkast bij Sport1quote:Op zondag 17 februari 2013 22:59 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
En daarna een lekkernij halen in het restaurant om de hoek...
Maar Sierd is dan ook koning
Ja, dan wel.quote:
Zijn hoofd is zo dik dat het niet eens in een pizzaoven past.quote:Op zondag 17 februari 2013 23:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
dikke italiaanse pizzabakker volgens Sierd
surequote:Op zondag 17 februari 2013 23:01 schreef Shreyas het volgende:
Hahahaha, Mark Van Bommel schakelt zijn zaakwaarnemer in om de arbitrage te bewerken. Dit is echt het toppunt, wat een loser is hij toch.
Wie?quote:Op zondag 17 februari 2013 23:01 schreef Evertjan het volgende:
waarom laten ze dit soort kankermongolen aan het woord!
quote:Op zondag 17 februari 2013 23:01 schreef Shreyas het volgende:
Hahahaha, Mark Van Bommel schakelt zijn zaakwaarnemer in om de arbitrage te bewerken. Dit is echt het toppunt, wat een loser is hij toch.
quote:Op zondag 17 februari 2013 23:01 schreef Evertjan het volgende:
waarom laten ze dit soort kankermongolen aan het woord!
ja mevrouw van Zetten uit Tiel ook maar die bellen ze toch ook niet op?quote:Op zondag 17 februari 2013 23:02 schreef Caland het volgende:
Raiola heeft ook een mening over de scheidsrechters.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |