SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1-8-16 maart ofzo
WIE JOINT ONS, BESTE GEZELLIGE MENSEN OOIT
Meet Arnhem
Tamashii
Rokje
Vinniiee
Huppelmuts
Viro
(1 maart wel Aldo ovb)Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Dat is geen muziekquote:Op zondag 17 februari 2013 22:30 schreef Samzz het volgende:
Mijn held is Quentin Tarantino. De dingen die hij maakt, fantastisch.
Moet het muziek zijn dan? Sheen maakt voor zover ik weet ook geen muziek.quote:Op zondag 17 februari 2013 22:31 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat is geen muziek
ik ben ook wel een beetje tarantino fan hoor
Charlie Wafflesquote:Op zondag 17 februari 2013 22:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Moet het muziek zijn dan? Sheen maakt voor zover ik weet ook geen muziek.
Ja, dit iddquote:Op zondag 17 februari 2013 22:36 schreef Faxie het volgende:
Ik heb geen helden..
Ik waardeer sommige mensen voor hun kunde en daden, maar zal ze nooit aanbidden oid. Iets te nuchter voor denk ik.
Prachtige afleveringquote:
Hm ik las ergens eens een stuk dat Ghandi helemaal niet zo geweldig was.... zelfde geldt voor Moeder Theresa. Of nouja, ze hadden hun keerzijdes allebei. Maarja dan zou ik moeten zoeken en daar heb ik geen zin in nuquote:Op zondag 17 februari 2013 22:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dit idd. Maar held neem ik op FOK! altijd met een korrel zout.
Ik heb wel heel veel respect voor iemand als Gandi of Mandela.
Dat kan heel goed kloppenquote:Op zondag 17 februari 2013 16:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik hoorde dat zelfs zombies er levendiger uitzagen dan jij en vin gister.
Moeder Theresa stond bekend als het matras van Calcuttaquote:Op zondag 17 februari 2013 22:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hm ik las ergens eens een stuk dat Ghandi helemaal niet zo geweldig was.... zelfde geldt voor Moeder Theresa. Of nouja, ze hadden hun keerzijdes allebei. Maarja dan zou ik moeten zoeken en daar heb ik geen zin in nu
quote:
Hoe is het met jullie? En de kids?quote:Op maandag 18 februari 2013 09:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mogguh vin
Jeetje wat rustig hier
moe... heb de hoop op scherp zicht vandaag al opgegevenquote:Op maandag 18 februari 2013 09:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Hoe is het met jullie? En de kids?
Ja, dat viel mij ook al op
quote:Op maandag 18 februari 2013 09:41 schreef rival het volgende:
Zal ik jullie dan ff komen vergezellen?
Whehequote:Op maandag 18 februari 2013 09:42 schreef Cryothic het volgende:
[..]
moe... heb de hoop op scherp zicht vandaag al opgegeven![]()
(ondanks dat ik m'n bril nu al 3x heb schoon geveegd... het helpt niet... m'n ogen zijn gewoon te moe)
[..]![]()
Hallonquote:Op maandag 18 februari 2013 09:41 schreef rival het volgende:
Zal ik jullie dan ff komen vergezellen?
quote:Op maandag 18 februari 2013 09:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
WheheDat is best kut
.
Kids 's nachts herrie zitten maken?
4 maart mag ik beginnenquote:Op maandag 18 februari 2013 09:51 schreef rival het volgende:
[..]
Wil jij mijn vriendje niet zijn?
[..]
Goodmorning!
Moet je al bijna werken?
Vakantie... Dus rustig... Koen nog last van waterpokken.quote:Op maandag 18 februari 2013 09:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Hoe is het met jullie? En de kids?
Ja, dat viel mij ook al op
dan zal het topic stilletjes verdwijnenquote:Op maandag 18 februari 2013 09:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
4 maart mag ik beginnen
Dan zal het hier nog meer uitgestorven zijn
quote:Op maandag 18 februari 2013 09:51 schreef rival het volgende:
[..]
Wil jij mijn vriendje niet zijn?
[..]
Dat mag, moet je er wel ff bij vermelden dat het alleen om het spiegelglas gaat hequote:Op maandag 18 februari 2013 09:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Cryothic moet ik ff zelf achter die buitenspiegel aan?
Bluh, hopen dat het snel over gaat.quote:Op maandag 18 februari 2013 09:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vakantie... Dus rustig... Koen nog last van waterpokken.
Verder ben ik ff ijverig de huisvrouw aan het uithangen
Cryothic moet ik ff zelf achter die buitenspiegel aan?
elke keer als ik game zie ik daar staan... friend request pendingquote:Op maandag 18 februari 2013 09:57 schreef Cryothic het volgende:
[..]ik zwaai nog wel zo lief naar je... tuurlijk wel
Overdag wel jaquote:Op maandag 18 februari 2013 09:56 schreef rival het volgende:
[..]
dan zal het topic stilletjes verdwijnen
ow, op die fiets...quote:Op maandag 18 februari 2013 09:58 schreef rival het volgende:
[..]
elke keer als ik game zie ik daar staan... friend request pending
ik moet tegen die tijd ook nog maar afwachten of ik kan fokken op m'n werkquote:
de maandelijkse of misschien iets verkeerds gegeten?quote:Op maandag 18 februari 2013 10:01 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ging kapot van de buikpijn, nu gaat het wel weer
Ik heb geen idee waar het door kwam.quote:Op maandag 18 februari 2013 10:02 schreef rival het volgende:
[..]
de maandelijkse of misschien iets verkeerds gegeten?
donequote:Op maandag 18 februari 2013 10:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
pm ff welke garage ik moet bellen dan doe ik dat zo ff
Ik heb geen idee hoe mijn werkplek eruit komt te zienquote:Op maandag 18 februari 2013 09:59 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ow, op die fiets...
mijn xbox hangt niet permanent aan het internet. En ik heb hem gisteren pas weer voor t eerst in een week of 2 aangehad, en toen zat ik offline.
[..]
ik moet tegen die tijd ook nog maar afwachten of ik kan fokken op m'n werk![]()
Ik heb een sneller rondleiding gekregen langs de kantoortjes waar mensen waren. En een opmerking dat ze een werkplek gingen inrichtenquote:Op maandag 18 februari 2013 10:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe mijn werkplek eruit komt te zien
Heel goed, maar ik wist niet dat of jij dat wist... was maar ter info hoorquote:Op maandag 18 februari 2013 10:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En ik weet dat we een Astra H rijden
Whehe, handigquote:Op maandag 18 februari 2013 10:35 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik heb een sneller rondleiding gekregen langs de kantoortjes waar mensen waren. En een opmerking dat ze een werkplek gingen inrichten
Maar het zonnetje is wel lekkerquote:Op maandag 18 februari 2013 10:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
flikker op tis nog lang geen lente
Daar kan een piemol in hihahoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die denk ik ja. Gisteren heb ik weinig meegekregen van wat het weer wasquote:Op maandag 18 februari 2013 10:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Welke zon.. oh die wij gister hadden en jullie vandaag ?
quote:Op maandag 18 februari 2013 10:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Daar kan een piemol in hihahoEen mooie tepel ook wel hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het was heerlijk weer. Moest even wachten en toen zat ik voor Pathé in het zonnetjequote:Op maandag 18 februari 2013 10:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die denk ik ja. Gisteren heb ik weinig meegekregen van wat het weer was
Oh die heb ik nietquote:
quote:Op maandag 18 februari 2013 10:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het was heerlijk weer. Moest even wachten en toen zat ik voor Pathé in het zonnetje
[..]
Oh die heb ik niet
quote:Op maandag 18 februari 2013 10:44 schreef Vinniiee het volgende:
Wacht, ik bedoel zaterdag. Gisteren was het ook lekker
Welquote:Op maandag 18 februari 2013 10:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het was heerlijk weer. Moest even wachten en toen zat ik voor Pathé in het zonnetje
[..]
Oh die heb ik niet
hier ook nietquote:
A good day to die hardquote:
quote:
Waar ga je heen dan?quote:Op maandag 18 februari 2013 10:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zal proberen om wat zon mee te nemen naar het oosten
O jaquote:Op maandag 18 februari 2013 10:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hier ook niet
[..]
A good day to die hard
Ik vonnum awesome
Ah! Oke!quote:Op maandag 18 februari 2013 10:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Van Gorinchem naar Apeldoorn. Als ik in Apeldoorn ben zal ik heel hard blazen
Hij draaide in de IMAX ik moet toch altijd wennen aan dat harde geluidquote:Op maandag 18 februari 2013 10:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
O jaWil ik binnenkort ook gaan kijken. Misschien van de week maar naar de bios
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |