Moet je wel aan kunnen tonen lijkt me, en ik ben erg bang dat je dat moet doen via het inserteren van een chauffeurspas in de tachograaf, zodat dat geregistreerd wordtquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:20 schreef densmee het volgende:
[..]
opgelost, ik rijd minder dan 12 uur per week op een be combi
Je klok loopt voorquote:
is een huur auto en dit was de andere melding op het schermquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:25 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Moet je wel aan kunnen tonen lijkt me, en ik ben erg bang dat je dat moet doen via het inserteren van een chauffeurspas in de tachograaf, zodat dat geregistreerd wordt
Ennehhh.. ze kunnen uit de tacho een bonnetje printen, waar precies op staat wanneer, hoe hard, en hoe ver/lang dat ding gereden heeft met- of zonder pas, en dan mag de baas dat gewoon effe uitleggen..
inderdaad die stond nog op zomertijdquote:
geen kopjes eronder?quote:
en die iveco heeft dus ook kerstverlichting in het dashboard, met abs esp asr gordel tacho enzquote:
inderdaadquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:38 schreef Sounddragon het volgende:
Vind het nog steeds debiel dat je dat mag besturen met een BE rbw.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
En er blijven altijd josti's die aan de benedenwindse kant gaan staan blussen hequote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:00 schreef Paladijn het volgende:
Zag net deze op dumpert en dacht al, dat is toch al 2 jaar geleden:
Maar deed me wel weer erg denken aan Williamson met de afwachtende baanmedewerkers
31.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 08:05 schreef vosss het volgende:
[..]
Godsklere![]()
Hoe oud ben je trouwens dat je al aan de pacemakers zit als ik vragen mag?
Nee, Mengelequote:
lekker rijk afgesteldquote:Op woensdag 20 februari 2013 04:04 schreef 2cv het volgende:
M'n BX heeft trouwens een soort-van cruisecontrol. Als de motor stationair loopt rijdt hij lekker constant 30km/u in de 5e versnelling. En dat zonder gesputter en gestotter.
Zeg ens tegen die ouwe van jou dat ie het rustig aan doet danquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |