Maar dan mag je nog wel normaal doen.quote:Op zondag 17 februari 2013 20:43 schreef Adames het volgende:
[..]
dan gewoon koest zijn, ik kom waar ik wil
dat doe ik toch, tenzij jij mij zo onnodig gaat provoceren om weer wat aandacht te krijgenquote:Op zondag 17 februari 2013 20:44 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar dan mag je nog wel normaal doen.
ga maar weg nuquote:Op zondag 17 februari 2013 20:45 schreef Adames het volgende:
[..]
dat doe ik toch, tenzij jij mij zo onnodig gaat provoceren om weer wat aandacht te krijgen
quote:Op zondag 17 februari 2013 20:45 schreef Adames het volgende:
[..]
dat doe ik toch, tenzij jij mij zo onnodig gaat provoceren om weer wat aandacht te krijgen
stoere boiquote:Op zondag 17 februari 2013 20:49 schreef binkmetswag het volgende:
Hiehahooo
Maar ik kap ermee ik ben echt nodig, nooit geweten dat ik zo diep had kunnen zinken om een kloon aan te makenVervolgens mij typstijl aanpassen en hoofdletters en punten maar schrappen en met nodig gewoon rustig blijven posten
En iedereen die elkaar vals ging beschuldigen en niemand die het goed had
![]()
binkmetswag gaat met pension, alooha!
quote:
quote:Op zondag 27 januari 2013 18:47 schreef supersof het volgende:
[..]
hoezo zit je op dit account?
en ja gaat goedmet jou?
quote:Op zondag 27 januari 2013 18:48 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
verkeerd ingelogt
[..]
Het had gekund
gewoon bij bacio pohi kijkenquote:Op zondag 17 februari 2013 20:51 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Heb je daar nou al die moeit voor gedaan![]()
hee strandquote:
stoer welquote:Op zondag 17 februari 2013 20:52 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Is wel een interessante kloon he.
Italiaanse naam enzo
Nodig is eigenlijk niet onnodigquote:Op zondag 17 februari 2013 20:55 schreef nodig het volgende:
Hee wie doet er een leuk zinnetje voor in mijn onderschrift ik ben jaloers op pizza met zijn mooie onderschrift.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |