Ja sorry, moest nog foto's zoeken ha ha haquote:
Thnx, ja eens moet de eerste keer zijn toch?quote:
Niet, goed oefenenquote:Op zondag 17 februari 2013 19:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Even geprobeerd: dat wat die mevrouw in de OP doet, kan ik niet.
Wat die op dat kleedje doet gaat je vast lukkenquote:
Stijve harkquote:Op zondag 17 februari 2013 19:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Moet ik 112 voor je bellen? Of ben je nog heel?quote:Op zondag 17 februari 2013 19:54 schreef Scrutinizer het volgende:
mooi vakantieverslagquote:Op zondag 17 februari 2013 19:56 schreef tonja het volgende:
[..]
Moet ik 112 voor je bellen? Of ben je nog heel?
Ik ben nog heel. Ik had al vrij snel in de gaten dat het niet ging lukkenquote:Op zondag 17 februari 2013 19:56 schreef tonja het volgende:
[..]
Moet ik 112 voor je bellen? Of ben je nog heel?
Kan dat nieeeeeeeet!quote:Op zondag 17 februari 2013 19:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben nog heel. Ik had al vrij snel in de gaten dat het niet ging lukken
Bij de eerste blik op het plaatje schat ik zo inquote:Op zondag 17 februari 2013 19:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben nog heel. Ik had al vrij snel in de gaten dat het niet ging lukken
Ik heb de natuur geen echte schade aangedaan. Deze groeiden op een stuk braakliggend land waar ze flink aan het snoeien waren.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:36 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb ze gewoon laten staan.
[ afbeelding ]
Nee, ik heb het echt geprobeerd. Als troost heb ik onderstaande oefening maar gedaan. Die stelt niets voor dus die kan ik wel.quote:Op zondag 17 februari 2013 20:00 schreef tonja het volgende:
[..]
Bij de eerste blik op het plaatje schat ik zo in
Dat kan ik alleen met zo'n broekje aanquote:Op zondag 17 februari 2013 20:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, ik heb het echt geprobeerd. Als troost heb ik onderstaande oefening maar gedaan. Die stelt niets voor dus die kan ik wel.
[ afbeelding ]
*Tonja belt 112quote:Op zondag 17 februari 2013 20:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, ik heb het echt geprobeerd. Als troost heb ik onderstaande oefening maar gedaan. Die stelt niets voor dus die kan ik wel.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 17 februari 2013 20:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja die mag er wel zijn héquote:
Je bent best leukquote:
quote:Op zondag 17 februari 2013 20:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zit je met jezelf in de knoop?
Je hebt iig geen spinnenwebben naast je bank.quote:
quote:Op zondag 17 februari 2013 20:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je hebt iig geen spinnenwebben naast je bank.
Meen ik, een pret kopquote:
quote:Op zondag 17 februari 2013 20:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Proestquote:Op zondag 17 februari 2013 20:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Welnee joh was maar een geintjequote:Op zondag 17 februari 2013 20:26 schreef Toverheks het volgende:
Ben jij zo bezig dan BendeB met boeddhisme?
oke, maar kon tochquote:Op zondag 17 februari 2013 20:27 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Welnee joh was maar een geintje
Knap geintje, ik doe het je niet naquote:Op zondag 17 februari 2013 20:27 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Welnee joh was maar een geintje
Ja kan hij zijn biertje met zijn tenen pakkenquote:Op zondag 17 februari 2013 20:26 schreef Toverheks het volgende:
Ben jij zo bezig dan BendeB met boeddhisme?
heb ooit doc gezien van die engelse dame, zonder armen en benen kreeg ook een kindje, echt respect voor iemand die van zijn handicap niks aan trekt. weet niet meer hoe die doc heten, waren 2 delen.quote:Op zondag 17 februari 2013 20:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja kan hij zijn biertje met zijn tenen pakken
Als m'n been niet verlamd zou zijn had ik het vast niet gekundquote:Op zondag 17 februari 2013 20:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Knap geintje, ik doe het je niet na
O echt, dat wist ik niet, dus eigenlijk speel je valsquote:Op zondag 17 februari 2013 20:39 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Als m'n been niet verlamd zou zijn had ik het vast niet gekund
ssssttttquote:Op zondag 17 februari 2013 20:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O echt, dat wist ik niet, dus eigenlijk speel je vals
Oeps,quote:
kijk ik morgen even terugquote:Op zondag 17 februari 2013 21:41 schreef Jian het volgende:
Aardig interview tot nu toe van Derksen met Koeman
Zijn alleen fragmenten bij rtlquote:
In de voorstukjes hoorde ik dat Koeman alles en iedereen de tyfus slaatquote:Op zondag 17 februari 2013 21:41 schreef Jian het volgende:
Aardig interview tot nu toe van Derksen met Koeman
Koeman en Opa, twee handen op 1 buikquote:Op zondag 17 februari 2013 21:45 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
In de voorstukjes hoorde ik dat Koeman alles en iedereen de tyfus slaat
Heb niets gemerkt hier.quote:Op zondag 17 februari 2013 21:39 schreef Toverheks het volgende:
je kan wel merken dat het vakantie is, ze vliegen laag en er vliegen veel vliegtuigen zeker richting de sneeuw om te skieen, maar het dreunt hier af en toe, moet gewoon geluid van tv harder zetten
cammmmm annnnnnnnnnnnnnnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nou hier ging het tekeer, nu weer rustig maar ze kwamen schuin opstijgen volgens mij en maakte een soort draai, wat een herrie was het. nu ik dit tik komt er weer eentje over.quote:
Ja, dat kan ookquote:
lekker laten zittenquote:Op zondag 17 februari 2013 22:13 schreef Coos het volgende:
Gert zit zeker nog op het politie bureau in Amersfoort![]()
Weer een treinstel gemold waarschijnlijk, dat is Gert, aardige jongen, maar als Feyenoord verliest wordt de brave huisvader een beestquote:Op zondag 17 februari 2013 22:13 schreef Coos het volgende:
Gert zit zeker nog op het politie bureau in Amersfoort![]()
je komt toch elke dag al ff gesjellig aanwippenquote:
quote:Op zondag 17 februari 2013 22:29 schreef Coos het volgende:
Ik ga d´r nog even een paar afleveringen van The Shield doorheen jassen. Ben nu bij seizoen 2 afl. 5.![]()
whaahaaaa, goed hè Coosquote:Op zondag 17 februari 2013 22:29 schreef Coos het volgende:
Ik ga d´r nog even een paar afleveringen van The Shield doorheen jassen. Ben nu bij seizoen 2 afl. 5.![]()
Nou ja dagelijksquote:Op zondag 17 februari 2013 22:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je komt toch elke dag al ff gesjellig aanwippen
Rustig Heks, voor je het weet krijgen ze sterallures.quote:Op zondag 17 februari 2013 22:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]daarom wel zo gesjellig als je er bent
quote:Op zondag 17 februari 2013 22:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Rustig Heks, voor je het weet krijgen ze sterallures.
quote:Op zondag 17 februari 2013 22:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]Nee Soury niet, die blijft altijd heel gewoon, Soury is Soury hoe gek we het hier ook maken
quote:Op zondag 17 februari 2013 22:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]Nee Soury niet, die blijft altijd heel gewoon, Soury is Soury hoe gek we het hier ook maken
Wat is dit nouquote:
Evita, Eva Péron, bleef ook heel gewoon, hoe gek de Argentijnen het ook maakte, ze hebben nog geprobeerd haar heilig te laten verklarenquote:
Oh okquote:Op zondag 17 februari 2013 23:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Evita, Eva Péron, bleef ook heel gewoon, hoe gek de Argentijnen het ook maakte, ze hebben nog geprobeerd haar heilig te laten verklarenIk moest daar aan denken door de teksten die Heks aan jou wijdde.
Ah, just a brainwave,.... ik associeer snel met Evaatje, één van de grootste vrouwen die de geschiedenis ooit gekend heeftquote:
Het wentquote:Op zondag 17 februari 2013 23:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Ah, just a brainwave,.... ik associeer snel met Evaatje, één van de grootste vrouwen die de geschiedenis ooit gekend heeft
Die speelt lekkerquote:
Is voldoende voor Knocking on Heavens Door en nog wel een paar, zoals Easy like a Sunday Morning, dus daar kun je best een paar leuke meiden mee imponerenquote:
Easy like sunday morningquote:Op maandag 18 februari 2013 00:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Is voldoende voor Knocking on Heavens Door en nog we een paar, zoals Easy like a Sunday Morning, dus daar kun je best een paar leuke meiden mee imponeren
Beschuitjes eet je nooit alleen Michielquote:Op maandag 18 februari 2013 00:24 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Met een lekkere vrouw naast je
Ik deel alles samen Jian!quote:Op maandag 18 februari 2013 00:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Beschuitjes eet je nooit alleen Michiel
Met Stir It Up van Marley komt je trouwens ook een heel eind met C, D, G, als je die op een zomeravond op het strand doet ............quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
quote:Op maandag 18 februari 2013 00:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Beschuitjes eet je nooit alleen Michiel
Zo zeker was ik er niet van Coos, daarom had ik van tevoren weer een klein troostprijsje geregeld.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:58 schreef Coos het volgende:
Hahaha....moest stiekum wel een beetje lachen. Gert die denkt op zeker `s een middagje te kunnen juichen.![]()
Mijn god wat moet die treinreis vanuit het Siberië van Nederland lang duren!
Heb je toch nog wat verdiend aan het verlies van Feyenoord!quote:Op maandag 18 februari 2013 09:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Zo zeker was ik er niet van Coos, daarom had ik van tevoren weer een klein troostprijsje geregeld.
[ afbeelding ]
Jij nog wat gecasht lately?
quote:Op maandag 18 februari 2013 10:49 schreef Jian het volgende:
Vrieskou in aantocht
SOEST -
IJskoud vrieslucht stroomt vanaf morgenavond over de Benelux uit. De kou wordt aangevoerd met een straffe noordoostenwind die het de gehele verdere week bitterkoud maakt.
http://www.telegraaf.nl/t(...)u_in_aantocht__.html
't giet oan!
Mag van mij hoor elfstedentochtquote:Op maandag 18 februari 2013 10:49 schreef Jian het volgende:
Vrieskou in aantocht
SOEST -
IJskoud vrieslucht stroomt vanaf morgenavond over de Benelux uit. De kou wordt aangevoerd met een straffe noordoostenwind die het de gehele verdere week bitterkoud maakt.
't giet oan!
Meh meh mehquote:Op maandag 18 februari 2013 10:49 schreef Jian het volgende:
Vrieskou in aantocht
SOEST -
't giet oan!
Alles welquote:
Ich bin ein Amsterdammer!quote:Op maandag 18 februari 2013 11:14 schreef pullup het volgende:
De voetbal competitie gaat weer erg spannend worden en aan het einde is Ajax weer gewoon kampioen.
Wat dat betreft zijn het net Duitsers
Precies !! En als sport is er ook iets mis als de Nederlanders zo makkelijk alles winnenquote:Op maandag 18 februari 2013 11:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Alleen maar omdat je gewoon de pest hebt aan bevroren water
Klopt voor wat betreft het allround schaatsen zeker. Een puur Nederlandse aangelegenheid. Het zou bij het allround schaatsen al een gigantische stap voorwaarts zijn als de 10 km heren vervangen werd door de 3 km, dat is een algemeen beeld. En dan denk ik met mijn boerenverstand, dan doe je dat toch even, maar dat gebeurt dan niet, althans niet op korte termijn en dan denk ik, hun bek vol van het moet allemaal wat attractiever, maar welke krachten houden dit dan tegen?quote:Op maandag 18 februari 2013 11:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Precies !! En als sport is er ook iets mis als de Nederlanders zo makkelijk alles winnen![]()
Wellicht als kijksport nog wel aardig maar dit is toch niet serieus te nemen.
Dat zou wat zijn Willem tegen Dickiequote:Op maandag 18 februari 2013 11:33 schreef pullup het volgende:
http://www.nu.nl/sport/32(...)eihard-advocaat.html
Willem was toch altijd al mijn favoriete Feyenoorder
sponsors en bobo`squote:Op maandag 18 februari 2013 11:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Klopt voor wat betreft het allround schaatsen zeker. Een puur Nederlandse aangelegenheid. Het zou bij het allround schaatsen al een gigantische stap voorwaarts zijn als de 10 km heren vervangen werd door de 3 km, dat is een algemeen beeld. En dan denk ik met mijn boerenverstand, dan doe je dat toch even, maar dat gebeurt dan niet, althans niet op korte termijn en dan denk ik, hun bek vol van het moet allemaal wat attractiever, maar welke krachten houden dit dan tegen?
Dat zou inderdaad al een heleboel schelen qua kijkplezier en spanning. Het is een beetje standaard in alle sporten dat men daar vanuit de bonden heel conservatief in is helaas.quote:Op maandag 18 februari 2013 11:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Klopt voor wat betreft het allround schaatsen zeker. Een puur Nederlandse aangelegenheid. Het zou bij het allround schaatsen al een gigantische stap voorwaarts zijn als de 10 km heren vervangen werd door de 3 km, dat is een algemeen beeld. En dan denk ik met mijn boerenverstand, dan doe je dat toch even, maar dat gebeurt dan niet, althans niet op korte termijn en dan denk ik, hun bek vol van het moet allemaal wat attractiever, maar welke krachten houden dit dan tegen?
Ik heb dat interview gezien en ik heb Advocaat helemaal geen nare dingen over van Hanegem horen zeggen. Willem was altijd al tegendraads, maar vaak op op een leuke manier, maar hij wordt zo langzamerhand een oude, nukkige, klagende manquote:Op maandag 18 februari 2013 11:33 schreef pullup het volgende:
http://www.nu.nl/sport/32(...)eihard-advocaat.html
Willem was toch altijd al mijn favoriete Feyenoorder
Willem is helemaal niet leuk meerquote:Op maandag 18 februari 2013 11:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb dat interview gezien en ik heb Advocaat helemaal geen nare dingen over van Hanegem horen zeggen. Willem was altijd al tegendraads, maar vaak op op een leuke manier, maar hij wordt zo langzamerhand een oude, nukkige, klagende man
Dan doen we het met de herinneringen. En ik ga mooi even kijken volgende wedstrijd wat er gaat gebeurenquote:Op maandag 18 februari 2013 11:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb dat interview gezien en ik heb Advocaat helemaal geen nare dingen over van Hanegem horen zeggen. Willem was altijd al tegendraads, maar vaak op op een leuke manier, maar hij wordt zo langzamerhand een oude, nukkige, klagende man
Welke Feyenoorder is wel leuk ?quote:Op maandag 18 februari 2013 11:47 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Willem is helemaal niet leuk meer
Advocaat is Advocaat dat is ook genoegzaam bekend, hem wordt vooral ook verweten een geldwolf te zijn onder meer de situatie met het Belgisch elftal wordt steeds opgerakeld (heb ik Willem ook wel eens over gehoord) Maar wees eens eerlijk, stel dat jij nu bij Roeibond 100.000 per jaar zou verdienen en morgen komt de Engelse bond en die zegt, ha, die pullup, kom je morgen bij ons trainen, krijg je 1000.000,-- per jaar en dan? Ik vond Advocaat in dat interview met Derksen daar overigens heel oprecht in, "ja het verdiende niet de schoonheidsprijs, maar ik kon 10 x zoveel verdienen en ik heb voor het geld gekozen"quote:Op maandag 18 februari 2013 11:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan doen we het met de herinneringen. En ik ga mooi even kijken volgende wedstrijd wat er gaat gebeuren![]()
Het lijkt wel een vloek voor veel trainers want Advocaat zelf is nu ook niet bepaald een lachebekje.
Ik weet niet of je Koeman een Feyenoorder kan noemen, maar ik vond hem gisteren bij Derksen weer sympathiek en vooral reëel.quote:
Ik heb werkelijkhelemaal niks met Advocaat. het is gewoon een saaie drol met de uitstraling van een washandje. Willem is ondanks zijn zure gedrag toch een authentiek figuur.quote:Op maandag 18 februari 2013 12:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Advocaat is Advocaat dat is ook genoegzaam bekend, hem wordt vooral ook verweten een geldwolf te zijn onder meer de situatie met het Belgisch elftal wordt steeds opgerakeld (heb ik Willem ook wel eens over gehoord) Maar wees eens eerlijk, stel dat jij nu bij Roeibond 100.000 per jaar zou verdienen en morgen komt de Engelse bond en die zegt, ha, die pullup, kom je morgen bij ons trainen, krijg je 1000.000,-- per jaar en dan? Ik vond Advocaat in dat interview met Derksen daar overigens heel oprecht in, "ja het verdiende niet de schoonheidsprijs, maar ik kon 10 x zoveel verdienen en ik heb voor het geld gekozen"
Nou, nou , Dick heeft als trainer toch een aardige lijst hoor, een stuk langer dan die van Willem, waarbij je de jaren bij Zenit er best uit mag lichten;quote:Op maandag 18 februari 2013 12:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb werkelijkhelemaal niks met Advocaat. het is gewoon een saaie drol met de uitstraling van een washandje. Willem is ondanks zijn zure gedrag toch een authentiek figuur.
Het enige bewonderenswaardige aan hem dat hij het nog zo lang als trainer volhoud eigenlijk want zijn erelijstje is ook al geen kilometers lang volgens mij. maar ik ben geen echte voetbalkenner dus als jij me kan overtuigen van zijn geniale kwaliteiten graag![]()
Dat hij kan cashen is iets wat ik hem zeker nooit zal verwijten
Zo kijkt hij er zelf niet tegenaan, heeft-ie ook nooit gedaan.quote:Op maandag 18 februari 2013 12:06 schreef Jian het volgende:
Eingelijk vind ik Koeman ook meer een Ajacied die tijdelijk verdwaald is
quote:Op maandag 18 februari 2013 12:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou, nou , Dick heeft als trainer toch een aardige lijst hoor, een stuk langer dan die van Willem, waarbij je de jaren bij Zenit er best uit mag lichten;
Kampioen Rusland: 2007
Russische Super Cup: 2008
UEFA Cup: 2008
UEFA Supercup: 2008
Zenit, waar Vladimir Poetin hem indertijd min of meer persoonlijk heeft tegenhouden toen hij wilde vertrekken.
Maar ook bij Glasgow Rangers, het Nederlands elftal en PSV was hij natuurlijk niet onverdienstelijk.
Jah en na die uitzending ging ie naar Ajaxquote:Op maandag 18 februari 2013 12:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Zo kijkt hij er zelf niet tegenaan, heeft-ie ook nooit gedaan.
Huh, wat?quote:Op maandag 18 februari 2013 12:17 schreef Scrutinizer het volgende:
De Koemannetjes zijn toch vooral Groningers.
Wat jij wilt joh , dan is het voor jou vooral een ajacied ondanks dat hij zelf aangeeft van niet.quote:Op maandag 18 februari 2013 12:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Jah en na die uitzending ging ie naar Ajax
Neem gerust je tijdquote:
Waarom heb ik gevoel dat wanneer ie 4 x de Champions League zou hebben gewonnen je dat ook niet zou zijn.......quote:
Gek, ik dacht eerlijk gezegd ook dat ze daar begonnen waren.quote:Op maandag 18 februari 2013 12:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Mmm, volgens mij niet hoor .... of ik heb het verdrongen
Ik zie m één keer een jasje kiezen bij Barend en van Dorp en het is een Feyenoorder ...... ? ja hoor, tuurlijk Gertquote:Op maandag 18 februari 2013 12:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat jij wilt joh , dan is het voor jou vooral een ajacied ondanks dat hij zelf aangeeft van niet.
Weet ut al Pelle is lekker dingquote:
quote:Op maandag 18 februari 2013 12:34 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Weet ut al Pelle is lekker ding
Welnee, wat weet Scrut er nou vanquote:Op maandag 18 februari 2013 12:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Gek, ik dacht eerlijk gezegd ook dat ze daar begonnen waren.
Te laat, het soppen was al begonnenquote:Op maandag 18 februari 2013 12:36 schreef Gert het volgende:
Een vrouw die moet nádenken welke Feyenoordspeler leuk is. Da's weer eens wat anders dan dat ze meteen beginnen te soppen.
Zal ik dan maar een beetje helpen?
(volgens Jian is het eigenlijk meer een Italiaan overigens).
Ronald heeft er zelfs drie seizoenen gespeeld voordat hij naar Ajax ging.quote:Op maandag 18 februari 2013 12:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Mmm, volgens mij niet hoor .... of ik heb het verdrongen
Ik heb gehoord dat Dickie volgend jaar naar The Mighty Ducks gaatquote:Op maandag 18 februari 2013 12:36 schreef sp3c het volgende:
voetbla
Blues wonnen weer, dit keer van Canucks (4-3 in overtime) ... 3 op rij nu
de rookies doen het goed, Tarasenko scoorde weer en Jake Allen was starting goalie voor zijn derde wedstrijd en zijn derde overwinning in de NHL
Jaro heeft nog steeds last van zijn groin injury (blauwe ballen)
mmmm, dat is het toch ook ...... Rotterdammers en humorquote:Op maandag 18 februari 2013 12:36 schreef Gert het volgende:
Hij heeft tevens meerdere malen gezedgd dat hij Feyenoord de mooiste club van Nederland vindt. Toen hij er speelde, toen hij er niet speelde of trainde, en nu weer.quote:Op maandag 18 februari 2013 12:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik zie m één keer een jasje kiezen bij Barend en van Dorp en het is een Feyenoorder ...... ? ja hoor, tuurlijk Gert
lijkt me sterk, Ducks doen het primaquote:Op maandag 18 februari 2013 12:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat Dickie volgend jaar naar The Mighty Ducks gaat
mmmm, nou okè, vooruit, volgens mij was dat z'n vader, Martin, maar als jou dat als Groninger gelukkig maat, soit, beter een Groninger dan een Rotterdammerquote:Op maandag 18 februari 2013 12:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ronald heeft er zelfs drie seizoenen gespeeld voordat hij naar Ajax ging.
Het is kennelijk over met het beginnersgeluk. Nee dus!quote:Op maandag 18 februari 2013 09:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Zo zeker was ik er niet van Coos, daarom had ik van tevoren weer een klein troostprijsje geregeld.
[ afbeelding ]
Jij nog wat gecasht lately?
Je vond jezelf ook wel een érg getalenteerde mean betting machine.quote:Op maandag 18 februari 2013 12:42 schreef Coos het volgende:
[..]
Het is kennelijk over met het beginnersgeluk. Nee dus!
Jonguh, Ronald speelde 3 jaar bij Ajax en 5 jaar bij de dependance van Ajax, Barcelona dat is bij elkaar dus 8 jaar Ajax, terwijl hij 2 schamele jaartjes bij Feyenoord heeft gespeeldquote:Op maandag 18 februari 2013 12:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij heeft tevens meerdere malen gezedgd dat hij Feyenoord de mooiste club van Nederland vindt. Toen hij er speelde, toen hij er niet speelde of trainde, en nu weer.
Maar het is eigenlijk een verdwaalde ajacied hoor, in de wereld van Jian wel.
Dus Ronald moet niet lullen met z'n Feyenoord, maar naar jou luisteren. Zouden meer mensen moeten doen trouwens, ja toch!quote:Op maandag 18 februari 2013 12:45 schreef Jian het volgende:
[..]
Jonguh, Ronald speelde 3 jaar bij Ajax en 5 jaar bij de dependance van Ajax, Barcelona dat is bij elkaar dus 8 jaar Ajax, terwijl hij 2 schamele jaartjes bij Feyenoord heeft gespeeld
Nee.quote:Op maandag 18 februari 2013 12:42 schreef Jian het volgende:
[..]
mmmm, nou okè, vooruit, volgens mij was dat z'n vader, Martin,
Volgens mij ben ik geen Groninger maar als jij het zegt zal het wel zo moeten zijn.quote:maar als jou dat als Groninger gelukkig maat, soit, beter een Groninger dan een Rotterdammer
Kijk, nu begin je enigszins wat wijsheid na te jagen, mooi gesprokenquote:Op maandag 18 februari 2013 12:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Dus Ronald moet niet lullen met z'n Feyenoord, maar naar jou luisteren. Zouden meer mensen moeten doen trouwens, ja toch!
In dat geval beter geen Groninger dan geen Rotterdamquote:Op maandag 18 februari 2013 12:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Volgens mij ben ik geen Groninger maar als jij het zegt zal het wel zo moeten zijn.
Toch een Rotterdammer ?quote:Op maandag 18 februari 2013 12:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Volgens mij ben ik geen Groninger maar als jij het zegt zal het wel zo moeten zijn.
Klopt, ze hebben de provinciegrenzen in Nederland helemaal fout vastgesteld. En Barcelona is eigenlijk ook Amsterdam-Zuid.quote:
Saldo nog wel positief maar begint gevaarlijk dicht in de buurt van mijn inleg te komen.quote:Op maandag 18 februari 2013 12:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Je vond jezelf ook wel een érg getalenteerde mean betting machine.![]()
Maar het realisme heeft toegeslagen dus. Is je saldo min inleg wel nog positief?
Ja dat zeer zeker alquote:Op maandag 18 februari 2013 12:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Dus Ronald moet niet lullen met z'n Feyenoord, maar naar jou luisteren. Zouden meer mensen moeten doen trouwens, ja toch!
dan heb ik maar een notequote:Op maandag 18 februari 2013 13:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Niet doen Jack, voor je het weet heb je een note
Nee, dan luidruchtige amsterdammers die denken dat ze de ene na de andere gevatte dijenkletser uit hun mouw schudden. En dat dit een gave is. Da's wel weer onbedoeld grappig trouwens.quote:Op maandag 18 februari 2013 12:40 schreef Jian het volgende:
[..]
mmmm, dat is het toch ook ...... Rotterdammers en humor
Have funquote:Op maandag 18 februari 2013 12:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga maar eens een sangriaatje drinken
O je was nog even aan het teruglezen, steekwoorden aan het neerzetten enzo en toen dacht je, yes, yes, nou heb ik er éénquote:Op maandag 18 februari 2013 13:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, dan luidruchtige amsterdammers die denken dat ze de ene na de andere gevatte dijenkletser uit hun mouw schudden. En dat dit een gave is. Da's wel weer onbedoeld grappig trouwens.
kleine combinatie bets zetten op grote waarschijnlijkheden. Werkt redelijk voor mij (200 euro winst in een eh... jaar.quote:Op maandag 18 februari 2013 12:59 schreef Coos het volgende:
[..]
Saldo nog wel positief maar begint gevaarlijk dicht in de buurt van mijn inleg te komen.![]()
Misschien moet ik maar eens een andere sport waar ik niets van af weet op zoeken bij de belchinezen.
Vage post, maar het zal wel een (enorm gevatte) vorm van projectie zijn.quote:Op maandag 18 februari 2013 13:18 schreef Jian het volgende:
[..]
O je was nog even aan het teruglezen, steekwoorden aan het neerzetten enzo en toen dacht je, yes, yes, nou heb ik er één
Ik blijf John de Wolf de leukste en tevens lekkerste Feyenoorder vindenquote:Op maandag 18 februari 2013 12:36 schreef Gert het volgende:
Een vrouw die moet nádenken welke Feyenoordspeler leuk is. Da's weer eens wat anders dan dat ze meteen beginnen te soppen.
Vage post? Je gaat mij toch niet jouw bevattingsvermogen voor de voeten werpen hè, foeiquote:Op maandag 18 februari 2013 13:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Vage post, maar het zal wel een (enorm gevatte) vorm van projectie zijn.
quote:Op maandag 18 februari 2013 13:11 schreef jacqhassel het volgende:
Goedemorgen ben je heb me toch een lui leven
In bed geplastquote:Op maandag 18 februari 2013 13:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Mogge Ben,
Ben je vroeg? had je een afsrpaak?
quote:Op maandag 18 februari 2013 13:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, dat is kutWat heb je gedaan? Tonja geroepen?
zijn voetbalstijl was inderdaad leuk om te zien iig geen pussy was het. nu een arogante trainer die zijn blaaskaak van een zoon er steeds in zet die niet kan voetballen. Die zich asociaal gedraagd. heel het bestuur is daarom pas opgestapt.quote:Op maandag 18 februari 2013 13:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik blijf John de Wolf de leukste en tevens lekkerste Feyenoorder vinden
quote:Op maandag 18 februari 2013 10:49 schreef Jian het volgende:
Vrieskou in aantocht
SOEST -
't giet oan!
Ik vind hem gewoon een leuke vent om te zien.quote:Op maandag 18 februari 2013 13:29 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
zijn voetbalstijl was inderdaad leuk om te zien iig geen pussy was het. nu een arogante trainer die zijn blaaskaak van een zoon er steeds in zet die niet kan voetballen. Die zich asociaal gedraagd. heel het bestuur is daarom pas opgestapt.
EINDHOVEN - Een ijshockeywedstrijd in Eindhoven is afgelopen weekend gestaakt nadat de scheidsrechter een supporter aanviel. De arbiter stormde met schaatsen en al de tribune op van het van het Eindhovense IJssportcentrum en ging daar op de vuist met een fan van de bezoekende partij.quote:Op maandag 18 februari 2013 12:42 schreef sp3c het volgende:
[..]
lijkt me sterk, Ducks doen het prima
LA Kings kan wel wat vers bloed gebruiken atm, net als de Caps in Washington
Nog een verdwaalde Ajacied.quote:Op maandag 18 februari 2013 13:31 schreef Toverheks het volgende:
er was maar 1 feyenoorder leuk/goed/metklasse en dat was in het jaar 1983/1984
quote:Op maandag 18 februari 2013 13:35 schreef Jian het volgende:
[..]
Nog een verdwaalde Ajacied.Maar we wachten even op een filmpje van Gert waarin hij ons gaat verzekeren dat ook dit eigenlijk gewoon een Feyenoorder is
ja ijshockeyers regelen de dingen wat anders dan de mindere godenquote:Op maandag 18 februari 2013 13:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
EINDHOVEN - Een ijshockeywedstrijd in Eindhoven is afgelopen weekend gestaakt nadat de scheidsrechter een supporter aanviel. De arbiter stormde met schaatsen en al de tribune op van het van het Eindhovense IJssportcentrum en ging daar op de vuist met een fan van de bezoekende partij.
http://www.telegraaf.nl/b(...)valt_fan__aan__.html
deze had eerst 10 keer voor de spiegel thuis geoefend hequote:Op maandag 18 februari 2013 13:45 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja ijshockeyers regelen de dingen wat anders dan de mindere goden
[ afbeelding ]
Rotterdammers hè, noeste, hard werkende ..... chagrijnen! En dat minderwaardigheidscomplex ten overstaan van Amsterdam werkt ook niet mee. hè. Ik bedoel geef ze wat ruimte Heks, het is niet zo makkelijk, ze moeten het toch allemaal met zich meedragen.quote:Op maandag 18 februari 2013 13:43 schreef Toverheks het volgende:
Maar weet je wat ik zo vaag vind, kijk je bent voor Feyenoord of NAC of riedeldepiele clup uit lutjebroek, waarom altijd afgeven op AJAX, de meeste Ajaxieden vinden Ronald K een topgozer met trainerskwaliteiten, moet je wat over Frank zeggen tegen een Rotterdammer de oe en ah`s zijn dan niet van de lucht,
quote:Op maandag 18 februari 2013 13:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Rotterdammers hè, noeste, hard werkende ..... mensen! En de minderwaardigheidscomplex bescheidenhed ten overstaan van arrogante Amsterdammers werkt ook niet mee. hè. Ik bedoel geef ze wat ruimte Heks, het is niet zo makkelijk, ze moeten het toch allemaal met zich meedragen.
Ja Ben, je hebt er zelf binnengelaten, ik doe altijd snel de deur weer dicht bij die Jehova getuigen.quote:Op maandag 18 februari 2013 13:50 schreef BendeBielzen het volgende:
M'n schoonmaakster loopt "Hallelujah hallelujah" te blerren onder het Stofzuigen
Denk ze nog steeds dat het kerst is?quote:Op maandag 18 februari 2013 13:50 schreef BendeBielzen het volgende:
M'n schoonmaakster loopt "Hallelujah hallelujah" te blerren onder het Stofzuigen
Dat mensie moet ook d'r werk kunnen doen... En ze heeft mn voordeursleutel ook nogquote:Op maandag 18 februari 2013 13:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja Ben, je hebt er zelf binnengelaten, ik doe altijd snel de deur weer dicht bij die Jehova getuigen.
Ik heb geen flauw idee wat haar bezieltquote:Op maandag 18 februari 2013 13:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Denk ze nog steeds dat het kerst is?
zie ik liever dan dat een scheids op zijn schaatsjes een betonnen tribune ophobbelt om met een fan te gaan rollebollen mind you maar daar heb ik in het eredivisie topic al vanalles over gezegdquote:Op maandag 18 februari 2013 13:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
deze had eerst 10 keer voor de spiegel thuis geoefend hemoest wel mooi in beeld komen op tv, vond het zo dom die aktie van deze gast
Nee hoor, dat van Ronald was kletskoek van je, en dat weet je zelf ook wel, maar Johan mag je gewoon hebben. Toch een beetje een geestverwant ook van je hè, "het orakel".quote:Op maandag 18 februari 2013 13:35 schreef Jian het volgende:
[..]
Nog een verdwaalde Ajacied.Maar we wachten even op een filmpje van Gert waarin hij ons gaat verzekeren dat ook dit eigenlijk gewoon een Feyenoorder is
Kunnen Rotterdammers niet zo goed mee omgaan hè, met visie, innovatie, "thinking out of the box".quote:Op maandag 18 februari 2013 14:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee hoor, dat van Ronald was kletskoek van je, en dat weet je zelf ook wel, maar Johan mag je gewoon hebben. Toch een beetje een geestverwant ook van je hè, "het orakel".
Maar weet je wat ik zo vaag vind: dat er hier eerst neerbuigend gedaan wordt over Feyenoord / Rotterdam(mers) en blaaskakerig over Amsterdam, en dat jij vervolgens beweert dat Rotterdammers altijd zo zeiken over ajacieden.quote:Op maandag 18 februari 2013 13:43 schreef Toverheks het volgende:
Maar weet je wat ik zo vaag vind, kijk je bent voor Feyenoord of NAC of riedeldepiele clup uit lutjebroek, waarom altijd afgeven op AJAX, de meeste Ajaxieden vinden Ronald K een topgozer met trainerskwaliteiten, moet je wat over Frank zeggen tegen een Rotterdammer de oe en ah`s zijn dan niet van de lucht,
Zo'n lekkere out of the box gekkerd als jij kan ik ook wel waarderen hoor.quote:Op maandag 18 februari 2013 14:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Kunnen Rotterdammers niet zo goed mee omgaan hè, met visie, innovatie, "thinking out of the box".
Nee hoor, doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg
El Salvador, Ajax![]()
Je zal het misschien niet geloven, maar ik heb liever dat-ie Frank moet feliciteren dan Dick.quote:Op maandag 18 februari 2013 14:18 schreef Jian het volgende:
Ah, maar weet je wat, hou Ronald maar, maar één voorwaarde hè, dat ie wel Frank aan het eind van het seizoen even netjes feliciteert met het Landkampioenschap
Ja, maar dat is andersom ook zo. Eindhoven sowiesoquote:Op maandag 18 februari 2013 14:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Je zal het misschien niet geloven, maar ik heb liever dat-ie Frank moet feliciteren dan Dick.
En ik ben niet de enige Feyenoordsupporter die er zo over denkt.
Een bij elkaar geraapt stel dorpen is het.quote:
Ik geloof er niks van, ik zal poezewoes weleens vragenquote:Op maandag 18 februari 2013 14:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Je zal het misschien niet geloven, maar ik heb liever dat-ie Frank moet feliciteren dan Dick.
En ik ben niet de enige Feyenoordsupporter die er zo over denkt.
Aha..Hmm,,,quote:Op maandag 18 februari 2013 14:40 schreef Coos het volgende:
Jongens, kan het over wat anders gaan dat dat domme voetbal!![]()
b.v. over dat de lucht nu betrekt terwijl ik zo lekker in de tuin aan het spelen was.
ho ho Feyenoord vind ik ook een clup hoor, en als je goed terug zoekt in een topic geef ik alleen hoog op over Ronald, want inderdaad vind het een goeie gozer en een goeie trainerquote:Op maandag 18 februari 2013 14:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar weet je wat ik zo vaag vind: dat er hier eerst neerbuigend gedaan wordt over Feyenoord / Rotterdam(mers) en blaaskakerig over Amsterdam, en dat jij vervolgens beweert dat Rotterdammers altijd zo zeiken over ajacieden.
hier heerlijk weer, lijkt wel voorjaar heb zelf het balkondeurtje open al de hele dagquote:Op maandag 18 februari 2013 14:40 schreef Coos het volgende:
Jongens, kan het over wat anders gaan dat dat domme voetbal!![]()
b.v. over dat de lucht nu betrekt terwijl ik zo lekker in de tuin aan het spelen was.
Hier hangt een sneeuwluchtquote:Op maandag 18 februari 2013 15:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hier heerlijk weer, lijkt wel voorjaar heb zelf het balkondeurtje open al de hele dag
hier zalig weer, zit te wachten op me arabiertje, mag ze met haar poppenwagen ff lekker wandelen hier in het parkquote:
Klinkt leukquote:Op maandag 18 februari 2013 15:08 schreef Toverheks het volgende:
Ned 2................19.25![]()
Het eiland Nieuw-Guinea is een thuis voor veel bijzondere en bedreigde diersoorten. Wetenschappers gaan naar de dieren op zoek. De serie Expeditie Nieuw-Guinea legt die zoektocht vast.
In het eerste deel van deze driedelige serie heeft een team van wetenschappers en natuurfilmers zijn kamp opgeslagen op de flank van een uitgedoofde vulkaan. Ze hopen daar de vreemde en bedreigde diersoorten te vinden die daar in het dichte oerwoud leven. Camera’s leggen de bijzondere zoektocht vast.
Opmerkelijke vondsten
Het team slaat zijn kamp op aan de voet van Mount Bosavi, een gigantische uitgedoofde vulkaan begroeid met dicht en grotendeels maagdelijk regenwoud. Met hulp van spoorzoekers van een primitieve Papoeastam gaan ze op zoek naar de dieren die hier leven - en dat levert heel opmerkelijke vondsten op.
Kleinste papegaai ter wereld
Natuurcameraman Gordon Buchanan ontdekt bijvoorbeeld het nest van de kleinste papegaai ter wereld, insectendeskundige dr. George McGavin vindt een sprekende kever en de onderzoekers identificeren diverse tot nu toe onbekende soorten kikkers, gekko's en vleermuizen. Avonturier Steve Backshall gaat onder de grond wonen en slapen om een ondergelopen grottensysteem te verkennen. De camera's volgen het team op hun zoektocht naar bewijs dat kan zorgen dat dit laatste grote oerwoud kan blijven voortbestaan.
Zag hem tijdje geleden lopen in Vlietlandziekenhuis, hij was niet vrolijk, vind die reclames wel leuk van hem.quote:Op maandag 18 februari 2013 13:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik blijf John de Wolf de leukste en tevens lekkerste Feyenoorder vinden
hij heeft nog een tijdje turkiespor of hoe je het ook schrijft training gegeven, toen hadden ze al andere naam, baas turkiespor is voor zijn kop geschoten.quote:Op maandag 18 februari 2013 15:27 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Zag hem tijdje geleden lopen in Vlietlandziekenhuis, hij was niet vrolijk, vind die reclames wel leuk van hem.
vind van de BBC ook zo mooi, nu in Afrika dinsdagavond bij de EOquote:
Gezellige voetbalclubquote:Op maandag 18 februari 2013 15:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hij heeft nog een tijdje turkiespor of hoe je het ook schrijft training gegeven, toen hadden ze al andere naam, baas turkiespor is voor zijn kop geschoten.
Ik kijk vanavond weer Eastenders, daaronderbreek ik zelfs VI voor, en daarna het Schaepquote:Op maandag 18 februari 2013 15:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vind van de BBC ook zo mooi, nu in Afrika dinsdagavond bij de EO
Ik ook. Moet daar echt elke keer weer om lachenquote:Op maandag 18 februari 2013 15:27 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Zag hem tijdje geleden lopen in Vlietlandziekenhuis, hij was niet vrolijk, vind die reclames wel leuk van hem.
ja dat is natuurlijk logies he, alles moet voor Eastenders wijkenquote:Op maandag 18 februari 2013 15:31 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ik kijk vanavond weer Eastenders, daaronderbreek ik zelfs VI voor
Nu weer recklame met achteruit rijden tegen een amsterdammertjequote:Op maandag 18 februari 2013 15:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ook. Moet daar echt elke keer weer om lachen
Die vind ik minder. Wel leuk, maar minder.quote:Op maandag 18 februari 2013 15:33 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Nu weer recklame met achteruit rijden tegen een amsterdammertje
Ja wilde toendertijd ook een eigen tv met modem, want mijn man zat altijd te zuchten, omdat hij net naar Discovery zat te kijken, en ik dan Eastenders wilde zien.quote:Op maandag 18 februari 2013 15:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja dat is natuurlijk logies he, alles moet voor Eastenders wijken
Alsof ie nog niet genoeg geld heeft... Zo misselijk vind ik dat persoonlijk... Ze zwichten allemaal voor die kut reclamesquote:Op maandag 18 februari 2013 15:33 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Nu weer recklame met achteruit rijden tegen een amsterdammertje
Gelijk hebben ze toch?quote:Op maandag 18 februari 2013 15:54 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Alsof ie nog niet genoeg geld heeft... Zo misselijk vind ik dat persoonlijk... Ze zwichten allemaal voor die kut reclames
Gelijk heeft hij. Denk dat iedereen dat zou doen als de voetbalcarriere achter de rug is.quote:Op maandag 18 februari 2013 15:54 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Alsof ie nog niet genoeg geld heeft... Zo misselijk vind ik dat persoonlijk... Ze zwichten allemaal voor die kut reclames
Ik zeg niet dat ie ongelijk heeft maar geld heeft ie al zat...quote:Op maandag 18 februari 2013 15:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gelijk heeft hij. Denk dat iedereen dat zou doen als de voetbalcarriere achter de rug is.
Neemt het de BN-ers eens kwalijk.quote:Op maandag 18 februari 2013 15:54 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Ja das ook weer zo... aandachtsgeilquote:Op maandag 18 februari 2013 16:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Neemt het de BN-ers eens kwalijk.
En ik denk dat de meesten de aandacht ook wel lekker vinden
Meld je aan bij een castingbureau.quote:Op maandag 18 februari 2013 15:56 schreef BendeBielzen het volgende:
Laten ze t gewone volk wat rijker maken ipv die gasten nog meer te spekken
Nee krijg je blaren op je orenquote:Op maandag 18 februari 2013 16:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zag Bart Chabot reclame maken voor vakantiehuisjes. Rare combinatie vond ik dat. Als ik toch een lekker ontspannen vakantie zou boeken zou ik toch niet graag Bart Chabot als buurman op het vakantiepark hebben.
Goeie, mss een musical van de gebochelde van de Notre Damequote:Op maandag 18 februari 2013 16:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Meld je aan bij een castingbureau.
Jules Deelder die reclame maakt voor zwart terwijl ie volgens mij liever wit heeftquote:Op maandag 18 februari 2013 16:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zag Bart Chabot reclame maken voor vakantiehuisjes. Rare combinatie vond ik dat. Als ik toch een lekker ontspannen vakantie zou boeken zou ik toch niet graag Bart Chabot als buurman op het vakantiepark hebben.
Ik weet niet hoe jouw acteer/zang/entertainment-skills zijn.quote:Op maandag 18 februari 2013 16:25 schreef BendeBielzen het volgende:
Goeie, mss een musical van de gebochelde van de Notre DameQuasimodo?
Dat wil je ook niet weten hahahahquote:Op maandag 18 februari 2013 16:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jouw acteer/zang/entertainment-skills zijn.
Laat mij iig maar achter de schermen mijn reclamegeld verdienen.
Dat is in ieder geval al beter dan dat roeicoach zijn want ik moet steeds meefietsen.quote:Op maandag 18 februari 2013 16:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik bedacht me gister dat ik wel schaatscoach zou willen zijn. Beetje langs de kant staan en "doorschaatsen!" roepen.
En 's zomers lekker lang vakantie.quote:Op maandag 18 februari 2013 16:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is in ieder geval al beter dan dat roeicoach zijn want ik moet steeds meefietsen.
Die schaatsers komen elke 400 meter zelf langs
heerlijk toch, geen geruzie om de afstands bedieningquote:Op maandag 18 februari 2013 15:39 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ja wilde toendertijd ook een eigen tv met modem, want mijn man zat altijd te zuchten, omdat hij net naar Discovery zat te kijken, en ik dan Eastenders wilde zien.
Kijk tv 17ince, staat op mijn bureautje, naast mijn beeldscherm van PC.
Ja maar ik ben de specialist als er wat aan de tv mankeerd om het op te lossenquote:Op maandag 18 februari 2013 16:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heerlijk toch, geen geruzie om de afstands bediening
quote:Op maandag 18 februari 2013 16:53 schreef Toverheks het volgende:
Jorgen Rayman, ohhhhhhhhh tenenkrommend met zijn tante doet je wasje wel echt wat een misgaser die kwalen het is de stomste reklame van de laatste tijd
Ik kom wel een keertje kijken. Maar niet nu. Nu ga ik koken met Amadou&Mariam op de achtergrond.quote:Op maandag 18 februari 2013 16:46 schreef BendeBielzen het volgende:
Voor de liefhebberts, ik draai muziekies, ook op aanvraag(zowiezo 24/7) op www.ustream.tv/channel/vandijkie1974 of via http://members.upc.nl/r.vandijk32/Cats.htm
quote:Op maandag 18 februari 2013 16:55 schreef pullup het volgende:
[..]Er is een mooie verzameling aan te leggen van Bn-ers waar jij een behoorlijke hekel aan hebt.
Zalando met die gillende vrouwen, vind ik maar niksquote:Op maandag 18 februari 2013 16:53 schreef Toverheks het volgende:
Jorgen Rayman, ohhhhhhhhh tenenkrommend met zijn tante doet je wasje wel echt wat een misgaser die kwalen het is de stomste reklame van de laatste tijd
lekker veel groen bij jou in huis, ziet er gesjellig uit, zie ook lichtjes hangen.quote:Op maandag 18 februari 2013 16:46 schreef BendeBielzen het volgende:
Voor de liefhebberts, ik draai muziekies, ook op aanvraag(zowiezo 24/7) op www.ustream.tv/channel/vandijkie1974 of via http://members.upc.nl/r.vandijk32/Cats.htm
Alleen als je Bob Marley en UB 40 ook draaitquote:Op maandag 18 februari 2013 16:46 schreef BendeBielzen het volgende:
En die gast van de voedselcontroles niet te vergetenquote:Op maandag 18 februari 2013 16:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]zijn er niet veel hoor, Peter r, Alberto S Wendy v D en jorgen Rayman, en die andere met te groot gebit, donkere mannen vind ik best lekker maar hij , hij presenteerde ook een gala kan niet op zijn naam komen maar wat kan die blerren, zo overdreven
quote:Op maandag 18 februari 2013 16:58 schreef pullup het volgende:
[..]
En die gast van de voedselcontroles niet te vergeten
Die is te sullig om te hatenquote:
Daar word ik niet vrolijk van!quote:Op maandag 18 februari 2013 16:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]hoe kon ik ons Robje/watbeniktocheengrotekwallebak vergeten
Ow nu krijg ik zin in tochtjes richting Lissequote:Op maandag 18 februari 2013 17:00 schreef Coos het volgende:
Nâh, toch nog een hoop gedaan in de tuin. Nog een paar middagjes doorbuffelen en hij is lenteklaar.
Zag dat de bloembollen pogingen doen om boven de grond uit te komen maar ik heb gezegd dat ze nog even moeten wachten want het wordt weer koud.
echt of hij zo helder is thuis, hij ken nog heel wat leren van mijquote:
oh die ga ik dan vannacht terug kijken, komt iets op ned 2 natuur en zo, en ja Matthijs hoort ook in mijn rijtje irritante mensen, zie mijn lijst wordt al langerquote:Op maandag 18 februari 2013 17:04 schreef pullup het volgende:
Je mag DWDD niet missen Heks Martje is er blijkbaar vanavond
Je moet dan wel even Mathijs verdragen natuurlijk
In ieder geval een blubberventquote:
huh wat heb ik gedaan?quote:Op maandag 18 februari 2013 17:01 schreef Toverheks het volgende:
oh ging ik lekker skieen, BendeB we willen nu wel lente, speciaal voor Coos zijn bloembollen die willen komen
Verkeerd ge-quote in ieder gevalquote:
Ik zet een soort plant in de fik hahahaquote:Op maandag 18 februari 2013 17:05 schreef Toverheks het volgende:
BendeBzie rook bij de planten, zet je de boel daar in de fik
Hansie Hansie laat zich voor jan doedel gebruiken, en zet zichzelf ook iedere keer voor schut bij VI.quote:Op maandag 18 februari 2013 17:00 schreef Toverheks het volgende:
Meester Visser vind ik leuk, net als Joris Lintsen of zoiets en natuurlijk Mart, mag ik dat zeggen ja dat mag ik zeggen. wat ik wel graag kijk en luister is Hansjie Hansjie en de rest aan tafel bij VI
Dat heb je goed gedaan hoorquote:Op maandag 18 februari 2013 17:10 schreef 5thencounter het volgende:
Soso, wat een beetje spammen al niet kan doen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |