Ja sorry, moest nog foto's zoeken ha ha haquote:
Thnx, ja eens moet de eerste keer zijn toch?quote:
Niet, goed oefenenquote:Op zondag 17 februari 2013 19:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Even geprobeerd: dat wat die mevrouw in de OP doet, kan ik niet.
Wat die op dat kleedje doet gaat je vast lukkenquote:
Stijve harkquote:Op zondag 17 februari 2013 19:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Moet ik 112 voor je bellen? Of ben je nog heel?quote:Op zondag 17 februari 2013 19:54 schreef Scrutinizer het volgende:
mooi vakantieverslagquote:Op zondag 17 februari 2013 19:56 schreef tonja het volgende:
[..]
Moet ik 112 voor je bellen? Of ben je nog heel?
Ik ben nog heel. Ik had al vrij snel in de gaten dat het niet ging lukkenquote:Op zondag 17 februari 2013 19:56 schreef tonja het volgende:
[..]
Moet ik 112 voor je bellen? Of ben je nog heel?
Kan dat nieeeeeeeet!quote:Op zondag 17 februari 2013 19:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben nog heel. Ik had al vrij snel in de gaten dat het niet ging lukken
Bij de eerste blik op het plaatje schat ik zo inquote:Op zondag 17 februari 2013 19:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben nog heel. Ik had al vrij snel in de gaten dat het niet ging lukken
Ik heb de natuur geen echte schade aangedaan. Deze groeiden op een stuk braakliggend land waar ze flink aan het snoeien waren.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:36 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb ze gewoon laten staan.
[ afbeelding ]
Nee, ik heb het echt geprobeerd. Als troost heb ik onderstaande oefening maar gedaan. Die stelt niets voor dus die kan ik wel.quote:Op zondag 17 februari 2013 20:00 schreef tonja het volgende:
[..]
Bij de eerste blik op het plaatje schat ik zo in
Dat kan ik alleen met zo'n broekje aanquote:Op zondag 17 februari 2013 20:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, ik heb het echt geprobeerd. Als troost heb ik onderstaande oefening maar gedaan. Die stelt niets voor dus die kan ik wel.
[ afbeelding ]
*Tonja belt 112quote:Op zondag 17 februari 2013 20:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, ik heb het echt geprobeerd. Als troost heb ik onderstaande oefening maar gedaan. Die stelt niets voor dus die kan ik wel.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 17 februari 2013 20:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja die mag er wel zijn héquote:
Je bent best leukquote:
quote:Op zondag 17 februari 2013 20:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zit je met jezelf in de knoop?
Je hebt iig geen spinnenwebben naast je bank.quote:
quote:Op zondag 17 februari 2013 20:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je hebt iig geen spinnenwebben naast je bank.
Meen ik, een pret kopquote:
quote:Op zondag 17 februari 2013 20:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Proestquote:Op zondag 17 februari 2013 20:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Welnee joh was maar een geintjequote:Op zondag 17 februari 2013 20:26 schreef Toverheks het volgende:
Ben jij zo bezig dan BendeB met boeddhisme?
oke, maar kon tochquote:Op zondag 17 februari 2013 20:27 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Welnee joh was maar een geintje
Knap geintje, ik doe het je niet naquote:Op zondag 17 februari 2013 20:27 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Welnee joh was maar een geintje
Ja kan hij zijn biertje met zijn tenen pakkenquote:Op zondag 17 februari 2013 20:26 schreef Toverheks het volgende:
Ben jij zo bezig dan BendeB met boeddhisme?
heb ooit doc gezien van die engelse dame, zonder armen en benen kreeg ook een kindje, echt respect voor iemand die van zijn handicap niks aan trekt. weet niet meer hoe die doc heten, waren 2 delen.quote:Op zondag 17 februari 2013 20:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja kan hij zijn biertje met zijn tenen pakken
Als m'n been niet verlamd zou zijn had ik het vast niet gekundquote:Op zondag 17 februari 2013 20:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Knap geintje, ik doe het je niet na
O echt, dat wist ik niet, dus eigenlijk speel je valsquote:Op zondag 17 februari 2013 20:39 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Als m'n been niet verlamd zou zijn had ik het vast niet gekund
ssssttttquote:Op zondag 17 februari 2013 20:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O echt, dat wist ik niet, dus eigenlijk speel je vals
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |