Het is tering koud en waait hard, veel mensen stonden er boven bij de omloop, maar inderdaad kon vollerquote:
Wat een ontlading he aant eindquote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:01 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Het is tering koud en waait hard, veel mensen stonden er boven bij de omloop, maar inderdaad kon voller
terecht toch? Een meevaller is het thuispubliek dit seizoen niet vaak gegundquote:
zeker terechtquote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:03 schreef Rickazio het volgende:
[..]
terecht toch? Een meevaller is het thuispubliek dit seizoen niet vaak gegund
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:01 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Het is tering koud en waait hard, veel mensen stonden er boven bij de omloop, maar inderdaad kon voller
PEC Zwolle 3-2 Feyenoord.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:04 schreef vluggejapie99 het volgende:
"Zwolle speelt hartstikke leuk en verzorgd voetbal, ze proberen altijd voetballend de oplossing te zoeken"
Tja, ze verloren met 3:1 van Sport Freunde Lotte uit de Regionalliga, geeft wel het niveau van de eredivisie aan natuurlijk.
?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:04 schreef vluggejapie99 het volgende:
"Zwolle speelt hartstikke leuk en verzorgd voetbal, ze proberen altijd voetballend de oplossing te zoeken"
Tja, ze verloren met 3:1 van Sport Freunde Lotte uit de Regionalliga, geeft wel het niveau van de eredivisie aan natuurlijk.
Bedankt voor dit feitje, vertel me meer.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:04 schreef vluggejapie99 het volgende:
Vind jij stiekem ook wel leuk, toch?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PEC Zwolle 3-2 Feyenoord.
Hier nog meer voer.
Hoezo zou ik het niet leuk vinden? Feyenoord verliest van PEC.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:05 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Vind jij stiekem ook wel leuk, toch?
Meeste mensen vinden het niet leuk als hun club verliest.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoezo zou ik het niet leuk vinden? Feyenoord verliest van PEC.
Wat probeer je hiermee te zeggen?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Meeste mensen vinden het niet leuk als hun club verliest.
Niks,nvm.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:06 schreef Feyenoorder422 het volgende:
[..]
Wat probeer je hiermee te zeggen?
Ja.quote:
Hij probeerde een reactie uit te lokken en dat is gelukt.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat probeer je hiermee te zeggen?
oke manquote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:04 schreef vluggejapie99 het volgende:
Is dit niks voor je.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:08 schreef vluggejapie99 het volgende:
Vvv-Rkc
Alleen de namen al, niveautje Kreisliga ofzo.
zapt weg
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat een zielige moderator ben je in feite. Ik ga steun zoeken bij andere personen.
GGMM
www.fok.dequote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:08 schreef vluggejapie99 het volgende:
Vvv-Rkc
Alleen de namen al, niveautje Kreisliga ofzo.
zapt weg
10-0 voor feyenoordquote:Op zondag 24 februari 2013 19:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga voor een 0-10 overwinning van PSV.
yepquote:Op zondag 24 februari 2013 19:02 schreef Rickazio het volgende:
Feyenoord is dat die ene club uit Amsterdam?
quote:Op zondag 24 februari 2013 19:03 schreef Paxcon het volgende:
Dit lijkt me echt zo'n wedstrijd dat PSV voor komt maar dat ze het dan toch nog weggeven
ik zit netquote:Op zondag 24 februari 2013 19:03 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Wie niet springt die is een jood
en dat daarna iemand van psv een tegenstander opwacht?quote:Op zondag 24 februari 2013 19:03 schreef Paxcon het volgende:
Dit lijkt me echt zo'n wedstrijd dat PSV voor komt maar dat ze het dan toch nog weggeven
Had kleine Mertens weer last van grootspraak??quote:
Dat zou ik niet durven zeggen...quote:Op zondag 24 februari 2013 19:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
en dat daarna iemand van psv een tegenstander opwacht?
Humor om te lachen, jongens.quote:Op zondag 24 februari 2013 19:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
en dat daarna iemand van psv een tegenstander opwacht?
Niet door hebben dat dit een reactie op de goede grap van Paxcon isquote:
Strootman kijkt wat gefrustreerd.quote:Op zondag 24 februari 2013 19:04 schreef Rickazio het volgende:
ik denk dat minstens één van die donkere spelers gefrustreerd raakt met dit sneeuwachtige weer
Ten opzichte van?quote:Op zondag 24 februari 2013 19:05 schreef tongytongylickylicky het volgende:
In de kuip zat het wel/ weer vol.
Is z'n makeupquote:
Hij trekt wel aldoor een kop alsof ie gaat poepen, waarom noemen ze hem geen strontman?quote:
Ik zei het tochquote:Op zondag 24 februari 2013 19:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Kwestie van tijd voor PSV scoort zo.
quote:
De bedenker van Strootbaasquote:
quote:Op zondag 24 februari 2013 19:09 schreef Paxcon het volgende:
Timmetje eruit halen, dan vraag je erom.
Wat is een Robbentje?quote:Op zondag 24 februari 2013 19:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zei het toch jongens, een Robbentje van Dick.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |