quote:Op zondag 24 februari 2013 19:03 schreef Paxcon het volgende:
Dit lijkt me echt zo'n wedstrijd dat PSV voor komt maar dat ze het dan toch nog weggeven
ik zit netquote:Op zondag 24 februari 2013 19:03 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Wie niet springt die is een jood
en dat daarna iemand van psv een tegenstander opwacht?quote:Op zondag 24 februari 2013 19:03 schreef Paxcon het volgende:
Dit lijkt me echt zo'n wedstrijd dat PSV voor komt maar dat ze het dan toch nog weggeven
Had kleine Mertens weer last van grootspraak??quote:
Dat zou ik niet durven zeggen...quote:Op zondag 24 februari 2013 19:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
en dat daarna iemand van psv een tegenstander opwacht?
Humor om te lachen, jongens.quote:Op zondag 24 februari 2013 19:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
en dat daarna iemand van psv een tegenstander opwacht?
Niet door hebben dat dit een reactie op de goede grap van Paxcon isquote:
Strootman kijkt wat gefrustreerd.quote:Op zondag 24 februari 2013 19:04 schreef Rickazio het volgende:
ik denk dat minstens één van die donkere spelers gefrustreerd raakt met dit sneeuwachtige weer
Ten opzichte van?quote:Op zondag 24 februari 2013 19:05 schreef tongytongylickylicky het volgende:
In de kuip zat het wel/ weer vol.
Is z'n makeupquote:
Hij trekt wel aldoor een kop alsof ie gaat poepen, waarom noemen ze hem geen strontman?quote:
Ik zei het tochquote:Op zondag 24 februari 2013 19:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Kwestie van tijd voor PSV scoort zo.
quote:
De bedenker van Strootbaasquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |