Precies, daarnaast is de week erna ajax-twente, dus dan kan alles weer behoorlijk gelijk zijn.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:23 schreef Grifte het volgende:
En zo ben je vorige week de winnaar van het weekend, nu de schlemiel van het weekend, als enige onderuit.
Kan niet wachten op de revanche op PSV volgende week, nu de spelers ook nog.
Heb er weinig vertrouwen in. PSV is een nog beter voetballende ploeg, aanvallend gezien.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:23 schreef Grifte het volgende:
En zo ben je vorige week de winnaar van het weekend, nu de schlemiel van het weekend, als enige onderuit.
En 18 uit standaardsituaties. Gewoon 2/3quote:Op zondag 17 februari 2013 17:23 schreef Tomatenboer het volgende:
31 tegendoelpunten met onze defensie. Verdomme net zoveel als RKC Waalwijk op dit moment.
En tweederde uit dode spelmomentenquote:Op zondag 17 februari 2013 17:23 schreef Tomatenboer het volgende:
31 tegendoelpunten met onze defensie. Verdomme net zoveel als RKC Waalwijk op dit moment.
Kun je nagaan, als je een normaal aantal tegendoelpunten uit standaardsituaties had gehad. Dan had je nu op hooguit 20 tegendoelpunten gestaan (en heel wat meer punten).quote:Op zondag 17 februari 2013 17:27 schreef Muto het volgende:
[..]
En 18 uit standaardsituaties. Gewoon 2/3
Koeman is simpelweg niet in staat om zijn spelers te trainen op standaardsituaties.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:27 schreef Muto het volgende:
[..]
En 18 uit standaardsituaties. Gewoon 2/3
Ze doen maar wat als ze een corner tegenkrijgen. Niemand die echt de mannetjes neerzet. Deed Vlaar vorig jaar wel gewoon.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:31 schreef eight het volgende:
[..]
Koeman is simpelweg niet in staat om zijn spelers te trainen op standaardsituaties.
Tijd voor een spoedcursus bij Jan Wouters...
Boetius mag eens een offday hebben, Verhoek niet meer.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:31 schreef SjaakBauer het volgende:
verhoek![]()
Gooi alsjeblieft gewoon Hakkebar erin, wat een drama weer.
Boetius was ook echt hopeloos trouwens
Zin in iddquote:Op zondag 17 februari 2013 17:23 schreef Grifte het volgende:
quote:
Vorig jaar was het ook niet briljant, niet zo slecht als dit jaar, maar ook niet goed.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:31 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ze doen maar wat als ze een corner tegenkrijgen. Niemand die echt de mannetjes neerzet. Deed Vlaar vorig jaar wel gewoon.
Verdedigend wel een stuk beter.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:35 schreef feeling_sinister het volgende:
[..]
Vorig jaar was het ook niet briljant, niet zo slecht als dit jaar, maar ook niet goed.
Inderdaad opmerkelijk. Puur naar individuen gekeken vind ik de verdediging van Feyenoord de sterkste in de eredivisie. En dan toch zoveel goals tegen.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:23 schreef Tomatenboer het volgende:
quote:
Tja, BMI rendeert onvoldoende op de LB positie. Als je die centraal zet ipv Mathijsen en Nelom LB dan staat er een heel wat betere verdediging maar ja.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:38 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Inderdaad opmerkelijk. Puur naar individuen gekeken vind ik de verdediging van Feyenoord de sterkste in de eredivisie. En dan toch zoveel goals tegen.
Gek, PSV heeft een kennelijk waardeloze verdediging, maar die krijgen maar heel weinig tegen.
Zou verdedigen dan toch meer zijn dan goede verdedigers opstellen?
Niet mee eens. Deze selectie is minimaal top 5 waardig. Een 5de plaats vind ik een ondergrens dus, en geen knappe prestatie. Ik vind Feyenoord zeker niet minder dan Vitesse en ook niet dan de basis opstelling van Twente. Wel heeft Twente een bredere selectie.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:43 schreef Hoppahoppa het volgende:
Maar even serieus, met deze selectie is het gewoon knap als je top 5 eindigt.
Ik snap die keuze van Koeman echt niet. BMI is waarschijnlijk de beste CV in de eredivisie, maar LB gewoon erg matig.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:43 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Tja, BMI rendeert onvoldoende op de LB positie. Als je die centraal zet ipv Mathijsen en Nelom LB dan staat er een heel wat betere verdediging maar ja.
Organisatorisch staat het bij Feyenoord nog best goed, voetballend krijgen ze weinig uitgespeelde kansen en doelpunten tegen, maar die standaardsituaties hé.
Verder heeft het ook te maken met de bal kunnen vasthouden voorin en de tweede bal veroveren. Met spelers als Verhoek en Immers is dat minder eenvoudig dan met de spelers die PSV voorin heeft staan.
Hoog tijd dat Koeman ingrijpt...quote:De oud-international onthulde vorige week na de thuiszege tegen AZ (3-1) dat niet hij maar keeperstrainer Patrick Lodewijks de verdedigende organisatie bij spelhervattingen regelt en coördineert. 'Maar het gaat me een beetje te ver om deze nederlaag in de schoenen van Patrick Lodewijks te schuiven', sprak Koeman met een flauwe glimlach.
Precies. Die had Mulder allang uit De Kuip gekankerd.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:49 schreef Caland het volgende:
Sowieso nooit echt vertrouwen gehad in Lodewijks. Doesburg was dan wel een klootzak maar dan wisten de keepers wel waar ze aan toe waren.
wel voor abortusquote:
Jij hebt hem wel eens goed zien spelen?quote:Op zondag 17 februari 2013 18:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat was die weer slecht vandaag zeg. Verschrikkelijk.
Hij speelt zijn beste wedstrijden met Bulykin.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij hebt hem wel eens goed zien spelen?
Ja, tegen Ajax vorig jaar.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij hebt hem wel eens goed zien spelen?
quote:Koeman tevreden over Mathijsen: ‘Maar het lag vandaag niet aan individuen, we hebben als team gefaald’
Ronald Koeman ziet nog geen aanleiding om de defensie van Feyenoord te wijzigen. Ook na de 3-2 domper blijft de trainer geloven in zijn verdedigingscentrum Stefan de Vrij – Joris Mathijsen. De roep om een centrum van De Vrij en Bruno Martins Indi wordt steeds luider, ook omdat de twee Feyenoorders bij Oranje samen centraal achterin speelden. Koeman: “Ik ben tevreden over hoe Mathijsen het doet.”
Koeman vindt niet dat Mathijsen, die dit seizoen vaak kritiek kreeg, te veel krediet van hem krijgt. “Ik neem mijn spelers altijd in bescherming, de één niet meer dan de ander”, aldus de trainer. Daarom is Koeman van plan om Martins Indi gewoon als linksback te laten gebruiken. “Ook omdat ik vind dat Bruno daar nog beter kan presteren dan hij nu doet. Laat het hem eerst maar eens op die positie laten zien.”
Ook doelman Erwin Mulder wordt door Koeman gesteund. Mulder tastte zondag naast een hoge voorzet, waardoor Zwolle kon scoren. “Het lag vandaag niet aan individuen. We hebben als team bij standaardsituaties gefaald en teveel kansen gemist.”
Tuurlijk is het meer dan dat. Maar je zegt dit om te trollen en je weet het zelf ook welquote:Op zondag 17 februari 2013 17:38 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Inderdaad opmerkelijk. Puur naar individuen gekeken vind ik de verdediging van Feyenoord de sterkste in de eredivisie. En dan toch zoveel goals tegen.
Gek, PSV heeft een kennelijk waardeloze verdediging, maar die krijgen maar heel weinig tegen.
Het punt is dat wanneer de bal rolt en de tegenstander aan de bal is het over het algemeen organisatorisch wel goed staat. Feyenoord geeft niet ontzettend veel uitgespeelde kansen of doelpunten weg. 13 Doelpunten heeft Feyenoord op die manier tegen gekregen.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
Tuurlijk is het meer dan dat. Maar je zegt dit om te trollen en je weet het zelf ook wel
Ben helemaal klaar met Koeman. Haal Immers en Verhoek eruit joh, idioot. Nooit meer opstellen.quote:
Niet zo gek. Het zijn niet alleen de verdedigers die falen bij de standaardsituaties. Als je slechts 13 doelpunten uit normaal voetbal tegen krijgt, dan zit dat wel goed.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:38 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Dat klopt, defensief is het ook niet slecht maar met dode spelmomenten is het gewoon pure armoe. Niet normaal hoeveel wij tegenkrijgen.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:35 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Het punt is dat wanneer de bal rolt en de tegenstander aan de bal is het over het algemeen organisatorisch wel goed staat. Feyenoord geeft niet ontzettend veel uitgespeelde kansen of doelpunten weg. 13 Doelpunten heeft Feyenoord op die manier tegen gekregen.
quote:Op zondag 17 februari 2013 18:36 schreef PIETR het volgende:
[..]
Ben helemaal klaar met Koeman. Haal Immers en Verhoek eruit joh, idioot. Nooit meer opstellen.
Vreemd idd. Vorig seizoen was hij nog een tactisch wonder en nu moet hij weer weg.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:39 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]Haten op Koeman. Wees blij dat je met deze selectie meedoet om plaats 3.
Hij stelt die waardeloze voetballers toch op? Keer op keer. Ondanks dat ze helemaal niets toevoegen. Vooral Immers is een schande voor het Feyenoordshirt.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:39 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]Haten op Koeman. Wees blij dat je met deze selectie meedoet om plaats 3.
Zit je weer te trollen.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vreemd idd. Vorig seizoen was hij nog een tactisch wonder en nu moet hij weer weg.
Dat Verhoek en Immers onwaardig zijn is dan wel weer waar, trouwens.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vreemd idd. Vorig seizoen was hij nog een tactisch wonder en nu moet hij weer weg.
quote:Op zondag 17 februari 2013 18:42 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zit je weer te trollen.
Er is één persoon die dat beweert man.
Vorig jaar waren zijn opstellingen logisch. Dat is nu niet het geval.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voor Verhoek was geen alternatiefquote:Op zondag 17 februari 2013 18:42 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Dat Verhoek en Immers onwaardig zijn is dan wel weer waar, trouwens.
Ik had het ook over die persoon.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:42 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zit je weer te trollen.
Er is één persoon die dat beweert man.
Het is toch zo?quote:
Nee, je sprak in het algemeen.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had het ook over die persoon.
Als ik het ergens niet mee eens ben is dat geen trollen hoor. Niet zo janken.
koeman was vorig jaar jullie god en nu is het opeens niks omdat er een wedstrijdje is verlorenquote:
Nee hoor, er is welgeteld één persoon die dat vindt.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:44 schreef Adames het volgende:
[..]
koeman was vorig jaar jullie god en nu is het opeens niks omdat er een wedstrijdje is verloren
Nee, ik had het over hem.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:43 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee, je sprak in het algemeen.
Je hebt toch een reservekeeper? Die doet het allicht beter?quote:
Ach kommop, toe nou. Dat brengt wat leven in dit dooie forum.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik had het over hem.
Verder ga ik geen welles-niettus-discussie met jou aan.
Immers en Verhoek horen niet in de basis. Daar is hij nu verantwoordelijk voor.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:44 schreef Adames het volgende:
[..]
koeman was vorig jaar jullie god en nu is het opeens niks omdat er een wedstrijdje is verloren
Ik denk dat ze het expres zo laten.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Je zou denken dat Feyenoord eens het lek repareert bij standaardsituaties
Koeman: "Ben niet chagrijnig hoor"
Welke gedachte zit er dan achter denk je?quote:
Ja hoor.... ik geloof je.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik had het over hem.
Verder ga ik geen welles-niettus-discussie met jou aan.
Nou nou nou nouquote:Op zondag 17 februari 2013 18:50 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ja hoor.... ik geloof je.
Zielig modje.
Immers is het probleem helemaal niet.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:36 schreef PIETR het volgende:
[..]
Ben helemaal klaar met Koeman. Haal Immers en Verhoek eruit joh, idioot. Nooit meer opstellen.
Speelde prima tegen PECquote:Op zondag 17 februari 2013 18:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
Immers is het probleem helemaal niet.
quote:Op zondag 17 februari 2013 18:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
Immers is het probleem helemaal niet.
Heeft weinig met instelling te maken. Schrijnend gebrek aan creativiteit op het middenveld, teveel spelers die ondermaats presteren.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:04 schreef Haringkop het volgende:
Maar het echte probleem zat hem vandaag ook in onze instelling, gewoon hoe we heel de tweede helft het initiatief aan Pec lieten en pas de druk gingen opvoeren na de 3 2..
Mjah is ook wel zo, maar dat je na die 3 2 wel ineens kan drukken vond ik wel typerend...quote:Op zondag 17 februari 2013 19:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Heeft weinig met instelling te maken. Schrijnend gebrek aan creativiteit op het middenveld, teveel spelers die ondermaats presteren.
En zelfs dan kan je de wedstrijd in de tweede helft nog kinderlijk eenvoudig afmaken.
Ook met instelling, want de tweede helft begin je net zo slecht als de eerste.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Heeft weinig met instelling te maken. Schrijnend gebrek aan creativiteit op het middenveld, teveel spelers die ondermaats presteren.
En zelfs dan kan je de wedstrijd in de tweede helft nog kinderlijk eenvoudig afmaken.
Zelfs toen werd je gewoon bij vlagen nog onder druk gezet door PEC.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:08 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Mjah is ook wel zo, maar dat je na die 3 2 wel ineens kan drukken vond ik wel typerend...
Dat heeft hij niet gezegd. Koeman zei dat wanneer Bruno slecht zou spelen, hij hem op de bank zou zetten.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:11 schreef StraatSoldaat het volgende:
Koeman waarschuwt Martins Indi: 'Kan hem ook op de bank zetten'
![]()
Als ik Bruno was zou ik ook balen. 32 jarige lapzwans die jou positie inneemt en er niks van bakt
Hahahaha wat.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:15 schreef StraatSoldaat het volgende:
Kunnen ze Co Adriaanse of Huub Stevens niet aanstellen
Het heeft alles te maken met instelling. In de wetenschap dat je tot op 3 punten van de koploper kan komen. Wetende dat diezelfde koploper de week erop in je eigen Kuip komt waar al sinds november 2011 niet meer is verloren in competitie verband, moet je Zwolle opvreten.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat was de instelling in het veld, niks geen gebrek aan creativiteit op het middenveld. Pelle kreeg voldoende kansen om het af te maken. Immers daar ga ik geeneens woorden meer aan vuil maken.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:59 schreef Caland het volgende:
2-2 vinden ze wel een prima uitslag blijkbaar.
Teveel spelers staan verkeerd, Indi, Vilhena, Boetius en anderen moet je niet opstellen (Verhoek en Immers)quote:Op zondag 17 februari 2013 19:19 schreef Caland het volgende:
Gebrek aan kwaliteit, teveel spelers die niet het gewenste niveau haalden. Ik vind het geen instellingskwestie. Dat is altijd zo'n leuk stokpaardje voor mensen die er geen fuck van begrijpen.
Oh ze komen elke keer een stap te laat. Instellingsprobleem!!!1
Wat? Koeman presteert ondanks deze zeperd vandaag meer dan uitstekend met deze groep.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:15 schreef StraatSoldaat het volgende:
Koeman is ook tevreden over Mathijssen![]()
Kunnen ze Co Adriaanse of Huub Stevens niet aanstellen
Precies. Kan je nog zo kut spelen. Met het aantal enorme kansen dat je krijgt in de tweede helft moet je deze wedstrijd gewoon over de streep trekken.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:22 schreef Muto het volgende:
Ondanks het spel genoeg kansen gehad. Daar lag het probleem.
Wie moet er scoren dan ? Alleen Pelle kan dat.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:22 schreef Muto het volgende:
Ondanks het spel genoeg kansen gehad. Daar lag het probleem.
Ja die had er minimaal 1 meer moeten maken.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:27 schreef macca728 het volgende:
[..]
Wie moet er scoren dan ? Alleen Pelle kan dat.
Daar heb je ook gewoon punt. Matthijsen blijf het liefst hangen en als hij de bal heeft moet het meteen lang op Pelle. Dat is gewoon pure armoede. Als je de laatst interland neemt met De Vrij en BMI dan biedt dat gewoon veel meer voetballen de mogelijkheden. Hetzelfde met Immers, hij doet niet veel fout maar zijn speltype laat geen ruimte voor onverwachte dingen, versnellingen etc. en dat is nu net essentieel op zijn positie. Hierdoor ontbreekt het ons vaak aan mooie snelle aanvallen..quote:Op zondag 17 februari 2013 19:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Zelfs toen werd je gewoon bij vlagen nog onder druk gezet door PEC.
Ik blijf volhouden dat het toch komt door Mathijsen. Met hem zou je nooit echt optimaal druk kunnen zetten. Je ziet een De Vrij ook gewoon onzeker ervan worden.
Nou om de kansen van bmi, Vilhena en Immers te verzilveren hoef je ook niet echt te boek te staan als goalgetter...quote:Op zondag 17 februari 2013 19:27 schreef macca728 het volgende:
[..]
Wie moet er scoren dan ? Alleen Pelle kan dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |