Engelaar voor onze verdediging is beter dan een Gini voor Stroot en Hiljequote:Op donderdag 21 februari 2013 23:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Punt naar achter is aanvallender
Ja, Engelaar is een betrouwbare speler waarvoor je Gini opoffert...quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Engelaar voor onze verdediging is beter dan een Gini voor Stroot en Hilje
Gini op de flankenquote:Op donderdag 21 februari 2013 23:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja, Engelaar is een betrouwbare speler waarvoor je Gini opoffert...
En dan?quote:
Lens op de bankquote:Op donderdag 21 februari 2013 23:46 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
En dan?
Lens, die helemaal top is bij counters, of Matavz, die altijd scoort bank + Gini op plek waar hij minder goed is?
Uh juist nietquote:Op donderdag 21 februari 2013 23:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Als je wilt winnen laat je hem staan.
Sinds een lange tijdquote:Op vrijdag 22 februari 2013 03:07 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij zo'n hekel aan Lens?
Op de deklatquote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Commentaar van Evert Ten Napel!!!!!!!!!!!!!!
Die dekselse Evert maakt de wedstrijd een stuk leuker.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Commentaar van Evert Ten Napel!!!!!!!!!!!!!!
Niet zo snel joh. Dat gaat pas in de 2e helft gebeuren.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 11:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Of spelen jullie nog maar met 10 man
Blijft moeilijk voorspellen maar zal wel een gelijkspel wordenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 11:51 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Niet zo snel joh. Dat gaat pas in de 2e helft gebeuren.
Met een gelijkspel kan ik op voorhand prima leven. Al weet je nu het wedstrijdverloop niet, kan ook een tegenvaller zijn.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 11:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Blijft moeilijk voorspellen maar zal wel een gelijkspel worden
Valt mee te levenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Het wordt een gelijkspel
[ afbeelding ]
Mwuahh. Als Feyenoord wint is het beter denk ik. Ik zie Feyenoord niet als een bedreiging. PSV daarentegen wel.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Valt mee te leven? Dat is de perfecte uitslag voor Ajax.
Idd, lopen ze iig nog maar een puntje extra achter na het verlies tegen Ado.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Valt mee te leven? Dat is de perfecte uitslag voor Ajax.
Goede uitleg met goede onderbouwing.quote:Op zondag 24 februari 2013 09:33 schreef 75020 het volgende:
Ik hoop op een mooie overwinning voor Feyenoord. Moet ook wel lukken denk ik. Bommel en toivonen zijn er er niet en kaboutertje Mertens schijt altijd in zijn broek bij dit soort uitwedstrijden.
gaan we de posts tegenwoordig daar op beoordelen?quote:Op zondag 24 februari 2013 09:39 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Goede uitleg met goede onderbouwing.
Hij benoemt een paar feiten en trekt daar een valide conclusie uit...quote:Op zondag 24 februari 2013 09:39 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Goede uitleg met goede onderbouwing.
hmmm gaat moeilijk worden zie ik, mocht het mis gaan kan je alleen maar Locadia inzetten voor wat gevaar.quote:
Depayquote:Op zondag 24 februari 2013 11:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
hmmm gaat moeilijk worden zie ik, mocht het mis gaan kan je alleen maar Locadia inzetten voor wat gevaar.
Dat is niet echt een aanspeelpunt voor in de spits hé, Mertens wil je er niet uit hebben hoop ik.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |